maar dan is ie ook goedkoper te krijgen hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:18 schreef vencodark het volgende:
Ja ik weet het. Maar wilde niet meer wachten. Heb ook geen zin in een download ofzoiets. Heb liever het origineel.
28 oktober in amerika.quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:25 schreef VinnieJones het volgende:
Komt deel 2 nog uit of wat ?
Die achtervolgingsscene vond ik ook erg slecht.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:52 schreef Croupouque het volgende:
Ik heb de film zojuist gekeken, maar ik had er toch meer van verwacht. Het is geen slechte film hoor, integendeel. Maar op sommige momenten was de film ronduit lachwekkend; het is de bedoeling dat de 'vooruitgespoelde' scènes spanning of angst uitbeelden, maar ik zat te grinniken op de bank. Het deed me denken aan dat tv-programma met André van Duin dat je vroeger had waarin auto's al achteruit rijdend een parcours moesten afleggen, dat werd ook vaak versneld afgespeeld met een koddig muziekje eronder. Niet dat ik dat erg grappig vond, maar spannend vond ik het al helemaal niet. En als je dan in de film iets ziet wat op een autoachtervolging lijkt (twee schuddende auto's in het donker, versneld afgespeeld) of een vrouw met een berenklem op haar hoofd waar de camera versneld omheen draait waardoor het lijkt alsof ze onder stroom staat en tegelijkertijd heel erg nodig naar het toilet moet, dan kan ik dus mijn lachen niet inhouden.
Waar haal jij je films?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:08 schreef Weakling het volgende:
20 euro? Dan heb je echt veel teveel uitgegeven ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een kutfilm.
[ Bericht 6% gewijzigd door SaintOfKillers op 31-10-2005 09:04:00 (*zucht*) ]please?
Ja,quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:17 schreef Doc het volgende:
Best aardig.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:12 schreef GoodNews het volgende:
Ik weet de twist van deel 2 hier komt die.SJEZUS MAN!!!!!!!! spoiler tags ofzo???????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een kutfilm.
Je verpest net een super groot stuk van de film voor heel veel mensen. Echt een supergare actie....
Je moet echt ff beter nadenken voordat je zomaar zoiets neerzet!
[ Bericht 3% gewijzigd door SaintOfKillers op 31-10-2005 09:04:24 (spoilertags in quote toegevoegd) ]Nee
in een topic als dit zie ik liever nog geen spoilers van films die ik nog niet gezien heb en graag wil gaa zien.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Moet wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door SaintOfKillers op 31-10-2005 09:05:21 ]please?
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:12 schreef GoodNews het volgende:
Ik weet de twist van deel 2 hier komt die.Mooi, weer een film die ik niet meer hoef te checken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een kutfilm.
[ Bericht 4% gewijzigd door SaintOfKillers op 31-10-2005 09:04:47 (Spoilertags in quote toegevoegd) ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |