misschien omdat zoiets leuk is om te weten of misschien kun je er een gesprek over beginnen?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:39 schreef Krush het volgende:
Waarom wil je dat weten?
Omdat ik van de CIA ben en in het geheim iedereen in kaart aan het brengen ben, zodat er dadelijk wat makkelijker gechipt kan worden. Wat dacht jij dan?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:39 schreef Krush het volgende:
Waarom wil je dat weten?
dat kan natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Omdat ik van de CIA ben en in het geheim iedereen in kaart aan het brengen ben, zodat er dadelijk wat makkelijker gechipt kan worden. Wat dacht jij dan?![]()
Logisch, had niets anders verwachtquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Omdat ik van de CIA ben en in het geheim iedereen in kaart aan het brengen ben, zodat er dadelijk wat makkelijker gechipt kan worden. Wat dacht jij dan?![]()
In dat geval krijg je geen antwoord van mij.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Staat genoteerd: Bosbeetle= watterig en donzig. Nou nog de reden waarom je uit bed komt 's morgens (behalve voor je werk of iets dergelijks) en je bent klaar om gechipt te wordenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:52 schreef Bosbeetle het volgende:
ik ben innerlijk een watje (zacht, donzig, af en toe irriterend, flexibel, makkelijk vormbaar )
Ik kom uit bed om er weer in te gaan als je niet uit bed komt heb je nooit het genot van naar bed gaanquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
Staat genoteerd: Bosbeetle= watterig en donzig. Nou nog de reden waarom je uit bed komt 's morgens (behalve voor je werk of iets dergelijks) en je bent klaar om gechipt te worden.
Heet dat geen interesse?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
waarom wil een mens iets weten?
Dus jij gaat uit bed. Kijkt naar je bed. Gaat weer in bed. Gaat er weer uit. Kijkt er naar. Gaat er weer in. Gaat er weer uit. Kijkt er naar . Gaat er weer in. Gaat er weer uit. Kijkt er naar. Gaat er weer in.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik kom uit bed om er weer in te gaan als je niet uit bed komt heb je nooit het genot van naar bed gaan
leven is overratedquote:Op zondag 6 juni 2004 00:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dus jij gaat uit bed. Kijkt naar je bed. Gaat weer in bed. Gaat er weer uit. Kijkt er naar. Gaat er weer in. Gaat er weer uit. Kijkt er naar . Gaat er weer in. Gaat er weer uit. Kijkt er naar. Gaat er weer in.
En ik maar denken dat er iets aan mij leven ontbrak
Ook niet als dat betekent dat je jezelf verliest en dus niet meer bent wie je oorspronkelijk bent? Volgens mij stel je dan jezelf teleur en is dat niet net zo erg zo niet erger? Ben jij minder waard dan een ander? Ik denk van niet en ik denk dat je het niet lang volhoudt als je jezelf teleur BLIJFT stellen.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ohja en nee ik ga niet een ander teleur stellen om trouw aan mezelf te blijven
Ik kan mezelf heel goed wegcijferen !quote:Op zondag 6 juni 2004 00:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ook niet als dat betekent dat je jezelf verliest en dus niet meer bent wie je oorspronkelijk bent? Volgens mij stel je dan jezelf teleur en is dat niet net zo erg zo niet erger? Ben jij minder waard dan een ander? Ik denk van niet en ik denk dat je het niet lang volhoudt als je jezelf teleur BLIJFT stellen.
Psychologie van de koude grond, ok, maar met een kern van waarheid.
Ikke is nieuwsgierig! Welke naam staat daar dan onder?quote:Op zondag 6 juni 2004 00:07 schreef floopzz het volgende:
grappig, ik heb ongeveer hetzelfde gedicht, maar dan staat er n andere naam onder
Wat is er mis met gevoeligheid? Misschien is dat juist jouw kracht wel. Met kracht bedoel ik allerminst "stoerdoenerij" al is dat voor sommige juist wel hun drijfveer en dat is net zo prima.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik kan mezelf heel goed wegcijferen !
zoals ik al zei ik ben een innerlijk watje dat kun je geen kracht noemen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |