Wil jij tachtig kids ofzo?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:17 schreef Pony-Lover het volgende:
Weg dan maar met de deo
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:16 schreef Yamyam het volgende:
Hoorde ik zojuist bij 'nieuwslicht', zou weer uit een of ander wetenschappelijk onderzoek zijn gekomen. Vrouwen komen er tot rust van, en krijgen spontaan eisprongen.
Ik geloof er echt helemaal niks van.
Al helemaal niet dat het voor de algemene vrouw geldt.
Jij niet, ik ben van mening dat het soms best geil is.quote:Okselgeur is toch zeker niet lekker en rustgevend, en aantrekkelijk?
Tenminste ik vind het helemaaaaal niet aantrekkelijk.
Alleen bij vrouwen die niet aan de pil zijnquote:Op zondag 6 juni 2004 00:27 schreef WPA het volgende:
Dan maar het tweede deel van de stelling, of althans zoals Dafjedaf het stelt. Eisprong zorgt ervoor dat vrouwen zich sexier gaan kleden enzo. Dat betekent dat sex en voortplanting dus nog steeds erg dicht bij elkaar liggen voor de mens, ondanks van alles.
als ik weer wat zweet heb na het sporten ofzo, waar kan ik het dan heensturen ??? ik ben namelijk een grote voorstander van recyclenquote:Op zondag 6 juni 2004 00:42 schreef ondeugend het volgende:
Vers zweet is heerlijk !!
Wat is dat nou weer voor argument? Kan toch heel goed zijn dat de productie van deze hormonen extra wordt gestimuleerd door de invloed van zweetlucht?quote:Op zondag 6 juni 2004 08:37 schreef Xanthe het volgende:
Lijkt me onmogelijk, gezien het feit dat er bepaalde hormonen nodig zijn om een eisprong te laten plaats vinden.
quote:Op zondag 6 juni 2004 11:24 schreef Agent-MCR het volgende:
Het zal wel zo zijn dat in de periode waarin de eisprong plaats gaat vinden dit een soort trigger is.
Niet dat elke keer als er zweet geroken wordt er een eisprong volgt.
Denk ik ook. En daarbij kies je je partner op geur. Tuurlijk lukt dat in de disco niet maar als je nieuwe vlam een lichaamsgeur heeft die jou niet aanstaat dan duurt de relatie niet lang.quote:Op zondag 6 juni 2004 11:24 schreef Agent-MCR het volgende:
Het zal wel zo zijn dat in de periode waarin de eisprong plaats gaat vinden dit een soort trigger is.
Niet dat elke keer als er zweet geroken wordt er een eisprong volgt.
de geur van zweet zou ook in parfums zitten heb ik weleens gehoord/gelezenquote:Op zondag 6 juni 2004 13:30 schreef sundae het volgende:
Helemaal niets mis met vers zweet
Oud zweet is idd niet lekker, maar daar is gelukkig deodorant voor uitgevonden.
Bovendien "zweet" je over je hele lichaam, en echt niet alleen maar onder je oksels.
Dat vrouwen er een eisprong van krijgen lijkt me sterk, maar ik kan me wel voorstellen dat het een turn on is.
Muskus bedoel jij...quote:Op zondag 6 juni 2004 14:03 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
de geur van zweet zou ook in parfums zitten heb ik weleens gehoord/gelezen
maar toch het idee dat zweet lekker iszout vocht met afvalstoffen
![]()
Zijn dat geen feromonen wat er in parfum zit?? Das een onruikbaar luchtje maar je lichaam reageert er wel op en daardoor voel je je aangetrokken tot de ander!!quote:Op zondag 6 juni 2004 14:03 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
de geur van zweet zou ook in parfums zitten heb ik weleens gehoord/gelezen
maar toch het idee dat zweet lekker iszout vocht met afvalstoffen
![]()
Hmm ... Hoe weet die eisprong dattie 2 weken vóór de menstruatie zit?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:23 schreef trueblue het volgende:
Lijkt mij echt onzin..
Ik weet ook niet alles, maar je krijgt je eisprong altijd op een bepaalde moment van de maand (2 weken voor de menstruatie). Sommige vrouwen schijnen meer eisprongen te hebben, hoe dat precies zit weet ik niet. Maar dat je een eisprong krijgt als je aan een mannenoksel ruikt...Elke keer dat je snuift ook?Lijkt mij onmogelijk.
Ja dus, urine, zweet, vaginaal vocht, nou, ik raak daar ook al zie ik het los van de geur niet opgewonden van.quote:Op zondag 6 juni 2004 19:58 schreef Aventura het volgende:
Feromonen is een soort lichamelijk parfum, bedoeld om het andere geslacht sexueel aan te trekken/op te winden. Ze zijn reukloos en komen voor in urine, zweet, vaginaalvocht. Omdat we ons tegenwoordig zo vaak wassen word het proces van natuurlijke partnerselectie verstoord, er wordt in ieder geval wel veel onderzoek naar gedaan.
Dat je als je feromonen oppikt van een man en vervolgens spontaan gaat ovuleren lijkt me niet kloppen. Misschien als het eitje toch al op springen stond, zoals iemand hierboven ook al suggereerde.
Zweet gaat bijv. pas stinken als het begint op te drogen. Dan werken de feromonen ook al wat minder.quote:Op maandag 7 juni 2004 08:59 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Ja dus, urine, zweet, vaginaal vocht, nou, ik raak daar ook al zie ik het los van de geur niet opgewonden van.
Jij wilde toch sowiezo geen sex meer?quote:Op maandag 7 juni 2004 08:59 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Ja dus, urine, zweet, vaginaal vocht, nou, ik raak daar ook al zie ik het los van de geur niet opgewonden van.
Wat niet wil zeggen dat je lichaam er niet op reageertquote:Op maandag 7 juni 2004 08:59 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Heb ik ook last van ja.....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:53 schreef Blinky het volgende:
Ik vond het ook lekker (bij mijn ex). En ja, ik werd ook rustig van zijn lichaamsgeur. Ik kan dat alleen maar beamen. Hij rook nooit overmatig naar zweet en als hij zo rook was het alleen maar lekker...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |