Fijne avond Ankiequote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:24 schreef FlappieMoppie het volgende:
^ Heee leer t wel![]()
Maar ben weg @ orient! Bye bye![]()
Ben daar nog even half uurtje binnen geweestquote:Op zaterdag 5 juni 2004 @ 20:31 schreef Artic het volgende:
veel plezier bij plaza
nog steedsquote:Op zondag 6 juni 2004 12:17 schreef Partygurl het volgende:
ben zat
Hoe was het met je bezoek?quote:Op zondag 6 juni 2004 12:44 schreef ArTiC het volgende:
hoe kan ik gaar zijn als ik alleen maar cola gedronken heb?
goed, haar vooroordelen werden correct bevestigd...we zijn allemaal boerenquote:Op zondag 6 juni 2004 13:10 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hoe was het met je bezoek?
tis ook ELE rally, rijden ze nu door brouwhuis? richting industrieterrein ofzo?quote:Op zondag 6 juni 2004 13:21 schreef Blueman het volgende:
Hoor al de hele morgen rallywagens rijden...
En keek net uit mijn raam zag ik er ook langs schieten aan de overkant...
Ghehehe das pas fun...quote:Op zondag 6 juni 2004 13:20 schreef ArTiC het volgende:
hehehe Meulenberg was ook in de altstadt
Ik: hej...meneer Meulenberg...
Hij: hej
Ik: zo zien we elkaar eens ergens anders
Hij: ja, dit bevalt me veel beter
woon aan het kanaal... dus zie de overkant en daar rijden ze..quote:Op zondag 6 juni 2004 13:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tis ook ELE rally, rijden ze nu door brouwhuis? richting industrieterrein ofzo?
Ik weet wel waar je woontquote:Op zondag 6 juni 2004 13:24 schreef Blueman het volgende:
[..]
woon aan het kanaal... dus zie de overkant en daar rijden ze..
industrieterrein ja...
bij de autoboulevard
quote:Op zondag 6 juni 2004 13:25 schreef just me het volgende:Eindhoven!!
Daaromquote:Op zondag 6 juni 2004 13:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik weet wel waar je woont
1337 indeedquote:Op zondag 6 juni 2004 13:37 schreef FlowDesign het volgende:
Moguh
so...manquote:Op zondag 6 juni 2004 13:45 schreef blieblie het volgende:
Alleen beetje jammer dat aan het einde van de avond de vriendin van Michelle zo pissed was dat ik en Michelle stonden te zoenen![]()
.
"We hadden haar 5 a 10 minuten alleen gelaten". Ja hallo, je redt je jezelf toch wel in je eentje?
Ik heb zo een vermoeden dat er wat meer achter zit.... In mijn voordeel.
Neuh....quote:Op zondag 6 juni 2004 13:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
so...man
Eindhoven 644 - BB is nu echt ontmaagd ?
Ja duh, dat roep ik ook pas 4 jaar ofzoquote:Op zondag 6 juni 2004 13:46 schreef blieblie het volgende:
T9 is echt gigantisch fijn.
Ik heb al 4 jaar een foon met T9, maar nu pas snap ik hoe het werkt.
Weer een levensles gehad dusquote:Op zondag 6 juni 2004 13:42 schreef blieblie het volgende:
Ellow...
Wat zijn vrouwen wazige wezens zeg.
quote:Op zondag 6 juni 2004 13:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
goed, haar vooroordelen werden correct bevestigd...we zijn allemaal boeren
Zoenen nog welquote:Op zondag 6 juni 2004 13:45 schreef blieblie het volgende:
Alleen beetje jammer dat aan het einde van de avond de vriendin van Michelle zo pissed was dat ik en Michelle stonden te zoenen![]()
.
"We hadden haar 5 a 10 minuten alleen gelaten". Ja hallo, je redt je jezelf toch wel in je eentje?
Tuurlijkquote:Op zondag 6 juni 2004 15:05 schreef blieblie het volgende:
ooit... komt het allemaal goe.
en dat doet dan een ICT studie op de HBO... omgquote:Op zondag 6 juni 2004 13:46 schreef blieblie het volgende:
T9 is echt gigantisch fijn.
Ik heb al 4 jaar een foon met T9, maar nu pas snap ik hoe het werkt.
Holy shit?! Zoenen ja? jij?quote:Op zondag 6 juni 2004 13:45 schreef blieblie het volgende:
.
Vroeg naar bed hmhm... ben je iets van plan morgen?quote:Op zondag 6 juni 2004 19:44 schreef FlappieMoppie het volgende:
YOOO!!!
Is het lekker weer, en wie moet er weer werken?? juist MOI!! Maaja nou lekker vrij... nog een dagje werken en dan eindelijk mn 'weekend'!!! Yeah!!
Maar ben dr weer vandoor, ga vandaag maar ns vroeg naar bed![]()
![]()
![]()
Mzzls![]()
Hullie wilde eten, en ik zat nog in mijn red bull moment, dus vandaar dat ik nog even de boston inkwam om te kijken of ik nog collega's tegen zou komen... die kwam ik ook en 2 vrouwen waar ik in het verleden minder subtiele dingen tegen heb gezegdquote:Op zondag 6 juni 2004 20:39 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Holy shit?! Zoenen ja? jij?
Ik vond het al vreemd dat ik je niet tegen ben gekomen gister en dat Febster in z'n remy de Boston om 03:30 binnenkwam, maar je werd dus geleid door 2 vrouwen
Moet ik vragen of ze goed kon zoenen of kun je daar niet over oordelen om welke reden dan ook?
En nog niet geluktquote:Op zondag 6 juni 2004 21:59 schreef just me het volgende:
just me heeft d'r best gedaan Blueman !!
echt wel gelukt!! heel veel biljetjes ingevoerd vanavondquote:Op zondag 6 juni 2004 23:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
En nog niet gelukt
ga eens slapen jostiquote:Op maandag 7 juni 2004 00:01 schreef r8ality het volgende:
Msn-topic. Slotje..
quote:Op maandag 7 juni 2004 00:12 schreef just me het volgende:
[..]
echt wel gelukt!! heel veel billetjes gevoeld vanavond
quote:Op maandag 7 juni 2004 00:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Alweer daten dan?quote:Op zondag 6 juni 2004 20:40 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Vroeg naar bed hmhm... ben je iets van plan morgen?
Goede goede zaak!!quote:Op zondag 6 juni 2004 21:59 schreef just me het volgende:
* Blueman heeft d'r best gedaan Blueman !!
jup, times change Joost.quote:Op maandag 7 juni 2004 03:27 schreef r8ality het volgende:
heel verhaal
Karpendonkseplas?quote:Op maandag 7 juni 2004 10:22 schreef Partygurl het volgende:
IK GA ZO ZWEMMENNNNNN WIEHOEEEEEAAAAAAAA
Get a life.quote:Op maandag 7 juni 2004 03:27 schreef r8ality het volgende:
Wat is het tegenwoordig? "Hoi". "Goeiemiddag". En een hoop nutteloze mensen erbij. (ik ga even geen namen noemen, maar het zijn zowel nieuwe als mensen die al wat langer meedraaien.) Het niveau zit diep onder de grond. Nee. Het is saai geworden. Vroeger kwam ik nog wel eens wat eerder me nest uit, gezellig XFM aan, en relaxt Fok!ken.
neeeeeh man, de smelenquote:Op maandag 7 juni 2004 10:52 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Karpendonkseplas?
Zelfs geen Sasser?quote:Op maandag 7 juni 2004 10:50 schreef FlyingFox het volgende:
HoiLieve Eindhovenmensjes.
Ik zit nu op 't TU/e terrein en hier is geen virus te bekennen.
<quote:Op maandag 7 juni 2004 10:55 schreef Partygurl het volgende:
Ja beide maar niet vandaag
Hun zien het als de juiste vrienden hebben he...quote:Op maandag 7 juni 2004 03:27 schreef r8ality het volgende:
Vriendjes met de crew schijnt een vrijbrief te zijn voor baggertopics
GAD-VER-DAMME !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 6 juni 2004 13:45 schreef blieblie het volgende:
.
Stel je ff voor zou ik zeggenquote:Op maandag 7 juni 2004 11:24 schreef just me het volgende:
ben ik nog welkom hier??
Ja hoor JMquote:Op maandag 7 juni 2004 11:24 schreef just me het volgende:
ben ik nog welkom hier??
ik ben just me, tijdelijke mod en stel niks voorquote:Op maandag 7 juni 2004 11:26 schreef daNpy het volgende:
Stel je ff voor zou ik zeggen
Wie??quote:Op zondag 6 juni 2004 21:57 schreef febster het volgende:
[..]
die kwam ik ook en 2 vrouwen waar ik in het verleden minder subtiele dingen tegen heb gezegd
quote:Op maandag 7 juni 2004 11:46 schreef daNpy het volgende:
Dan heb je dus geen toegevoegde waarde voor dit topic
Ja ene Evenlien en nog 1tje waarvan ik de naam al weer vergeten ben... niet van die mega foute Taal vrouwen, wel redelijk aantrekkelijk, maar ken ze nu vooral van gezichtquote:Op maandag 7 juni 2004 11:56 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wie??
quote:Let op!
De reeksen zijn in principe voor iedereen toegankelijk om mee te posten, niet om te verzieken, als je niets in een reeks te zoeken hebt, blijf er dan gewoon weg, anders ben je gewoon aan het trollen en volgt een ban.
ik niet... veels te ver weg.quote:Op maandag 7 juni 2004 17:06 schreef Partygurl het volgende:
wie o woe komt mij even insmeren met after sun
Juist NIET dus, lezenquote:Op maandag 7 juni 2004 17:05 schreef blieblie het volgende:
die Taal-slet??
Die heb ik ook nog gezien. Ranzig wijf zeg. Bah.
Ik lees altijd maar de helft, dat hoor jij zo onderhand te wetenquote:Op maandag 7 juni 2004 17:22 schreef febster het volgende:
[..]
Juist NIET dus, lezen
Ja wellicht vaag, ooit met 2 vrouwen in de ijs wezen eten destijds en dat duurde vrij lang, volgens mij ben jij toen al vroeg naar huis gegaanquote:Op maandag 7 juni 2004 17:23 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik lees altijd maar de helft, dat hoor jij zo onderhand te weten.
Zou ik ze moeten kennen??
Of zijn het meisjes die ik nooit gezien heb.
Helmondquote:Op maandag 7 juni 2004 17:24 schreef Inu het volgende:
Was Virus leujk? Ik loop het elk jaar mis
(Ik ben Lotte en kom uit StiphoutOok btje Helmond
![]()
)
Gehhehequote:Op maandag 7 juni 2004 17:21 schreef just me het volgende:
JM heeft de quote gelezen
Dat ge-ijs is ook gewoon goed waardeloos.quote:Op maandag 7 juni 2004 17:25 schreef febster het volgende:
[..]
Ja wellicht vaag, ooit met 2 vrouwen in de ijs wezen eten destijds en dat duurde vrij lang, volgens mij ben jij toen al vroeg naar huis gegaan
Ja da is wel een beetje achterhaald op het moment......quote:Op maandag 7 juni 2004 17:28 schreef Partygurl het volgende:
ja maar tis een eindhoven topic
Eindhoven en omgeving hequote:Op maandag 7 juni 2004 17:28 schreef Partygurl het volgende:
ja maar tis een eindhoven topic
Krijg je ervan hequote:Op maandag 7 juni 2004 17:30 schreef omegaproject het volgende:
al die Helmonders hier
waren wel erg veel biljetjes hè.. ik was met de jeugd naar de oefeninterland geweest en ze moesten allemaal ¤ 10,00 betalenquote:Op maandag 7 juni 2004 17:26 schreef Blueman het volgende:
maar uhhh... lekker ingevoerd gisteren?
Tsjah morgen post ie weerquote:Op maandag 7 juni 2004 17:31 schreef blieblie het volgende:
komt omdat al die die hard eindhovenaren het niveau maar matigjes vinden
met z'n 2en in 1 hokje?quote:Op maandag 7 juni 2004 17:33 schreef Partygurl het volgende:
Ik had net ook een actie, stonden bij de smelen in een kleedhokkie, draai de deur van t slot en wil m open doen...breekt klink afGelukkig kon von de deur open duwen
denk ik ookquote:Op maandag 7 juni 2004 17:33 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Tsjah morgen post ie weer
neej ik stond int hokkie en zij er voorquote:Op maandag 7 juni 2004 17:37 schreef blieblie het volgende:
[..]
met z'n 2en in 1 hokje?
gezellig![]()
Oeee goede actiequote:Op maandag 7 juni 2004 17:33 schreef just me het volgende:
[..]
waren wel erg veel biljetjes hè.. ik was met de jeugd naar de oefeninterland geweest en ze moesten allemaal ¤ 10,00 betalen
Oooh, je bent meervoudquote:Op maandag 7 juni 2004 17:38 schreef Partygurl het volgende:
[..]
neej ik stond int hokkie en zij er voor
en jij staat op?quote:Op maandag 7 juni 2004 17:38 schreef Blueman het volgende:
[..]
Oeee goede actie
je hebt nu 98 biljetjes zag ik
omdat al die (wannabee) Helmonders hier het niveau onderuit halenquote:Op maandag 7 juni 2004 17:31 schreef blieblie het volgende:
komt omdat al die die hard eindhovenaren het niveau maar matigjes vinden
Tuig...quote:Op maandag 7 juni 2004 17:46 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
omdat al die (wannabee) Helmonders hier het niveau onderuit halen
Als je dan wat vaker dan 1 keer per maand een berichtje achterlaat mss wel jaquote:Op maandag 7 juni 2004 17:49 schreef BigB het volgende:
Moet je mensen uit Nuenen hebben, die krijgen het niveau wel omhoog......![]()
*rilll*quote:Op maandag 7 juni 2004 17:49 schreef Partygurl het volgende:
kheb wel gel88 met helmonders in de time out bus
zeker om een ijsje te eten, of voor iets anders?quote:Op maandag 7 juni 2004 17:53 schreef Partygurl het volgende:
oe gister nog in nuenen gweest
quote:Op maandag 7 juni 2004 17:49 schreef BigB het volgende:
Moet je mensen uit Nuenen hebben, die krijgen het niveau wel omhoog......![]()
3423quote:Op maandag 7 juni 2004 17:44 schreef blieblie het volgende:
[..]
en jij staat op?
neuh, dat was alquote:Op maandag 7 juni 2004 17:54 schreef gazylady2 het volgende:
haha, sinds dat verhaal van R3al valt me op dat er meer mensen van 'buiten eindhoven' posten![]()
de zogenaamde "nep-eindhovenaren" of "wannabe-helmonders"quote:Op maandag 7 juni 2004 17:54 schreef gazylady2 het volgende:
haha, sinds dat verhaal van R3al valt me op dat er meer mensen van 'buiten eindhoven' posten![]()
Uhm neej...moesen ff meerijden met 2 iemanden om auto in gemert op te halenquote:Op maandag 7 juni 2004 17:54 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
zeker om een ijsje te eten, of voor iets anders?
die ijstent in Nuenen is wel zekers te weten de beste in Eindhoven en omgevingquote:Op maandag 7 juni 2004 17:54 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
zeker om een ijsje te eten, of voor iets anders?
Heeeey Gazy!!quote:Op maandag 7 juni 2004 17:54 schreef gazylady2 het volgende:
echtnie... die bij het trudoplein, das de bestequote:Op maandag 7 juni 2004 17:59 schreef blieblie het volgende:
[..]
die ijstent in Nuenen is wel zekers te weten de beste in Eindhoven en omgeving.
Veeeeel beter dan Kees in Geldrop.
Unique Selling Point van de Time Outquote:Op maandag 7 juni 2004 17:53 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
*rilll*
Trudoplein???quote:Op maandag 7 juni 2004 17:59 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
echtnie... die bij het trudoplein, das de beste
quote:Op maandag 7 juni 2004 17:56 schreef FlowDesign het volgende:
willen alle NIET EBT-ers even netjes op een rij gaan staan alstublieft?
[afbeelding]
originele post hoorquote:Op maandag 7 juni 2004 18:04 schreef Blueman het volgende:
[..]
vlakbij de brandschadewinkel (ik geloof dat het in Tongelre ligt)quote:Op maandag 7 juni 2004 18:01 schreef blieblie het volgende:
[..]
Trudoplein???
Waar is dat ook al weer?
Tjah ... je moet wat he .. als Helmonder zijndequote:Op maandag 7 juni 2004 18:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
originele post hoor
Die choco chocolade is lekkerrrrr... .Dat is magnum met een laagje vloeibare chocola net onder de buitenste laag, met daaronder weer een laag chocola... Errug lekkerquote:Op maandag 7 juni 2004 18:03 schreef omegaproject het volgende:
Doe mij maar ijs van de friettent ... lekkere Magnum met nootjes en caramel
Strijp, als je bij de grote AH-XL de strijpsestraat in rijdt richting het centrum, rij je er langs.quote:Op maandag 7 juni 2004 18:06 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
vlakbij de brandschadewinkel (ik geloof dat het in Tongelre ligt)
Oeh! sounds gooooodquote:Op maandag 7 juni 2004 18:06 schreef blieblie het volgende:
[..]
Die choco chocolade is lekkerrrrr... .Dat is magnum met een laagje vloeibare chocola net onder de buitenste laag, met daaronder weer een laag chocola... Errug lekker.
Hmmmm.... nooit geweest.quote:Op maandag 7 juni 2004 18:06 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
vlakbij de brandschadewinkel (ik geloof dat het in Tongelre ligt)
dat weet ik zelfsquote:Op maandag 7 juni 2004 18:01 schreef blieblie het volgende:
[..]
Trudoplein???
Waar is dat ook al weer?
Vergaderen en pizza eten?quote:Op maandag 7 juni 2004 18:08 schreef omegaproject het volgende:
* blieblie is vergaderen en pizza eten
Tsjaa maar ja das zo om he, naar Kees loop ik in 10 minuten dus jaquote:Op maandag 7 juni 2004 17:59 schreef blieblie het volgende:
[..]
die ijstent in Nuenen is wel zekers te weten de beste in Eindhoven en omgeving.
Veeeeel beter dan Kees in Geldrop.
Danku...quote:Op maandag 7 juni 2004 18:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
originele post hoor
Tjaah, die luxe heb ik hier nietquote:Op maandag 7 juni 2004 18:09 schreef febster het volgende:
[..]
Tsjaa maar ja das zo om he, naar Kees loop ik in 10 minuten dus jaen s'avonds lopend een ijsje halen is zeerrr oke
vlakbij het kerkhof waar mijn grootouders liggen!quote:Op maandag 7 juni 2004 18:14 schreef febster het volgende:
Het ligt in Strijp
ja whatever... ik bedoel alleen maar:quote:Op maandag 7 juni 2004 18:09 schreef Blueman het volgende:
[..]
Danku...
wilde eerst heel verhaal ophangen dat niet iedereen zelfde interesses heeft, maarja.. dit was korter..
Dat jij het leuk vind om aan auto's te sluitelen en er allerlei dingen over wil weten....quote:Op maandag 7 juni 2004 18:18 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ja whatever... ik bedoel alleen maar:
zoek een leuke hobby
Daar steek je tenminste nog iets van op,quote:Op maandag 7 juni 2004 18:20 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dat jij het leuk vind om aan auto's te sluitelen en er allerlei dingen over wil weten....
Ik vind daar ook geen hol aan...
stoor ik jou daarmee??
Nee!
Jou mening, respecteer ik toch ook!quote:Op maandag 7 juni 2004 18:26 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Daar steek je tenminste nog iets van op,
dat EBT gedoe is zo boring, zelfs bingo in het bejaardetehuis is leuker
Die is er al...quote:Op maandag 7 juni 2004 18:26 schreef FlowDesign het volgende:
En maak anders gewoon een EBT-ers topic,
ik post ook zo vaak in PTA
je boekt vooruitgangquote:Op maandag 7 juni 2004 18:29 schreef Blueman het volgende:
Maargoed Flow... zovaak heb ik het er toch niet meer over
I knowquote:Op maandag 7 juni 2004 18:31 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
je boekt vooruitgang
nee dat IS gewoon Helmondquote:Op maandag 7 juni 2004 17:24 schreef Inu het volgende:
Was Virus leujk? Ik loop het elk jaar mis
(Ik ben Lotte en kom uit StiphoutOok btje Helmond
![]()
)
quote:Op maandag 7 juni 2004 17:46 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
omdat al die (wannabee) Helmonders hier het niveau onderuit halen
ja leuk zo'n serie met 3e rangs acteursquote:Op maandag 7 juni 2004 18:43 schreef Partygurl het volgende:
Dalijk skeeleren, en dan de erfenis kijken, laatste aflevering, spannend
Volgens mij hier paar straten verderopquote:Op maandag 7 juni 2004 18:14 schreef febster het volgende:
Het ligt in Strijp
Dat je zoiezo al 1 deel kijktquote:Op maandag 7 juni 2004 19:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ja leuk zo'n serie met 3e rangs acteurs
ik heb ooit een deel gezien maar oh oh oh... wat was dat slecht zeg. *kromme tenen*
Kan je beter je tijd besteden aan fatsoenlijke programma'squote:Op maandag 7 juni 2004 19:23 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
Dat je zoiezo al 1 deel kijkt![]()
zoals?quote:Op maandag 7 juni 2004 19:24 schreef blieblie het volgende:
[..]
Kan je beter je tijd besteden aan fatsoenlijke programma's
ja erg hè? maar was omdat iemand anders het wilde zien hoorquote:Op maandag 7 juni 2004 19:23 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 juni 2004 19:23 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
jaja zoek maar een excuus....quote:Op maandag 7 juni 2004 19:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ja erg hè? maar was omdat iemand anders het wilde zien hoor
Tegenwoordig zijn er nog maar weinig echt leuke dingen op tvquote:Op maandag 7 juni 2004 19:26 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
zoals?
tis maandasg he???quote:Op maandag 7 juni 2004 19:26 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
zoals?
kijk jij ooit tv?? zit jij nie dag en nacht om de comp dan??quote:Op maandag 7 juni 2004 19:31 schreef blieblie het volgende:
[..]
tis maandasg he???
geen idee eigenlijk... dan kijk ik geen tv
quote:Op maandag 7 juni 2004 19:29 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
jaja zoek maar een excuus....![]()
Ik nietquote:Op maandag 7 juni 2004 19:33 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
kijk jij ooit tv?? zit jij nie dag en nacht om de comp dan??![]()
heeeey BB + rest!quote:Op maandag 7 juni 2004 17:59 schreef blieblie het volgende:
[..]
Heeeey Gazy!!
Ja bedankt lise t duurt voor mij nog ong 10 maanden voordat ik weer echt vakantie hebquote:Op maandag 7 juni 2004 19:36 schreef gazylady2 het volgende:
hebben jullie ook allemaal zo'n zin in de vakantie??????
*zonnetje smiley![]()
![]()
Hallo vriendinnetje!!!quote:Op maandag 7 juni 2004 19:38 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
heeeey BB + rest!![]()
neej da lijkt me ook nie, ik moet morgen ook voetballen met 30 gradenquote:Op maandag 7 juni 2004 19:42 schreef Partygurl het volgende:
damn sporten met dit weer is niet aan te raden
huh? wa betekend da??quote:Op maandag 7 juni 2004 19:40 schreef febster het volgende:
Hmm als ik zo daar ga kom ik in een Imi bui
JA EN IK DAN?!?!?!?quote:Op maandag 7 juni 2004 19:42 schreef gazylady2 het volgende:
FEBSTER!!!!
is wel 10x zo gezondquote:Op maandag 7 juni 2004 19:42 schreef Partygurl het volgende:
pff das echt kutquote:Op maandag 7 juni 2004 19:43 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
neej da lijkt me ook nie, ik moet morgen ook voetballen met 30 graden![]()
pff das echt kutquote:Op maandag 7 juni 2004 19:43 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
neej da lijkt me ook nie, ik moet morgen ook voetballen met 30 graden![]()
nee ranzigquote:Op maandag 7 juni 2004 19:44 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
is wel 10x zo gezond![]()
YOOO!! ja nr 8!!! hehe!quote:Op maandag 7 juni 2004 19:45 schreef gazylady2 het volgende:
okeej okeej,
FLAPPIE MOPPIE!!! nr 8?
Haaajquote:Op maandag 7 juni 2004 19:42 schreef gazylady2 het volgende:
FEBSTER!!!!
quote:Op maandag 7 juni 2004 19:47 schreef febster het volgende:
[..]
Haaajalles goed met lise (en ankie)
?
Ooh en Imi was een user die altijd met "" icoons postte vandaar
ja met mij wel!! met jou??quote:Op maandag 7 juni 2004 19:47 schreef febster het volgende:
[..]
Haaajalles goed met lise (en ankie)
?
Ooh en Imi was een user die altijd met "" icoons postte vandaar
hehe MANNEN?!?!quote:Op maandag 7 juni 2004 19:55 schreef Partygurl het volgende:
neej die waren dr geen, ja 1, en die vroeg aan mij waar kim was alleen ik ken geen kim, en dat wilde die nie geloven, sukkel![]()
Goed hoor, morgen maar eens wat zonnen zodat ik ook wat bruiner wordt *kuch*quote:Op maandag 7 juni 2004 19:55 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
ja met mij wel!! met jou??
oe, link ankie linkquote:Op maandag 7 juni 2004 19:56 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
hehe MANNEN?!?!
me 2quote:Op maandag 7 juni 2004 19:58 schreef Partygurl het volgende:
achjah... I love mannen
me 3quote:Op maandag 7 juni 2004 19:59 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
me 2![]()
ja kan je dan nie van mannen houden ?!?!quote:Op maandag 7 juni 2004 20:06 schreef febster het volgende:
Ze houden van mannen maar 2 van de 3 (meen ik?) zijn wel vrijgezel... hmmm
ikke nie...quote:Op maandag 7 juni 2004 20:05 schreef Partygurl het volgende:
wie o wie kan er van mijn foto een usericon maken
Te blonTquote:Op maandag 7 juni 2004 20:07 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
ikke nie...![]()
quote:Op maandag 7 juni 2004 20:08 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
TE blonT
Het kan wel, alleen het rare is dat je dan niet bent wat je het liefste zou zijnquote:Op maandag 7 juni 2004 20:07 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
ja kan je dan nie van mannen houden ?!?!![]()
hmzzz leg uit....??!?!?!quote:Op maandag 7 juni 2004 20:09 schreef febster het volgende:
[..]
Het kan wel, alleen het rare is dat je dan niet bent wat je het liefste zou zijn
hahaquote:Op maandag 7 juni 2004 20:12 schreef Partygurl het volgende:
jep
ja denk t... nouja hoop t !!!quote:Op maandag 7 juni 2004 20:14 schreef Partygurl het volgende:
of t ligt aan febster
quote:Op maandag 7 juni 2004 20:14 schreef Partygurl het volgende:
of t ligt aan febster
PG in een strakke witte broek en groen shirtje skeelerend langs de DAFquote:Op maandag 7 juni 2004 19:42 schreef Partygurl het volgende:
ikke in auto, broem broem richting Eindhovenquote:Op maandag 7 juni 2004 20:56 schreef Partygurl het volgende:
ikke jou niet gezien
Doet me denken aan Nostradaaaamus, Nostradaaamus, Nostradamus in zijn strakke groene broek.quote:Op maandag 7 juni 2004 20:58 schreef febster het volgende:
PG in witte strakke broek is wel
Makkelijk tochquote:Op maandag 7 juni 2004 21:00 schreef BigB het volgende:
Dankzij dit warme weer is het weer rustig in de sportschool![]()
Klopt!! Was geen flikker te beleven hier achter.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:00 schreef BigB het volgende:
Neem Michelle mee onder de douchequote:Op maandag 7 juni 2004 21:00 schreef blieblie het volgende:
[..]
Doet me denken aan Nostradaaaamus, Nostradaaamus, Nostradamus in zijn strakke groene broek.
En nu ga ik snel douchen voor er weer 2 dudes me voor zijn..
ben al 3 weken niet meer geweest...tis te merken ookquote:Op maandag 7 juni 2004 21:00 schreef BigB het volgende:
DVDRW halenquote:Op maandag 7 juni 2004 21:00 schreef Blueman het volgende:
Joggen viel mee...
wel gruwelijk warm...
Artic ging weer vrouwkes kijken
Toen ik aan het lopen was ook een aantal skeelerend voorbij bij zien komen
quote:Op maandag 7 juni 2004 21:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
DVDRW halen
Die zit een kilometertje of 50 verderopquote:Op maandag 7 juni 2004 21:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Neem Michelle mee onder de douche
ah..dat ken ikquote:Op maandag 7 juni 2004 21:09 schreef blieblie het volgende:
[..]
Die zit een kilometertje of 50 verderop.
wie heeft het hier over camera'squote:Op maandag 7 juni 2004 21:05 schreef Blueman het volgende:
[..]
zijn ook camera's die meteen op cd branden ipv bandje...
oei..verkeerde keuze gemaakt blie?quote:Op maandag 7 juni 2004 21:11 schreef blieblie het volgende:
der vriendin zit wat dichterbij, maar die is wat interesse verloren na zaterdag lijkt wel![]()
.
Ligt eraan... er was niet echt een keuze denk ik.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oei..verkeerde keuze gemaakt blie?
als die ander dichterbij zit?
veels te warm voor....had beter op het strand kunnen liggenquote:Op maandag 7 juni 2004 21:14 schreef ArTiC het volgende:
fsck!
ik laat me gitaar stuiteren...
ik heb zo'n dag dat ik in me bed had moeten blijven liggen...
ja, en?quote:Op maandag 7 juni 2004 21:16 schreef blieblie het volgende:
[..]
De dichterbijdere die heeft al een vriend.
true true, maar mijn baas vond van nietquote:Op maandag 7 juni 2004 21:16 schreef BigB het volgende:
[..]
veels te warm voor....had beter op het strand kunnen liggen
ga nou douchen voordat je huisgenoot onder de douche staat te køntebønken met zijn slaafjequote:Op maandag 7 juni 2004 21:18 schreef blieblie het volgende:
høte knøte brøte![]()
De mijne weet ik eigenlijk nietquote:Op maandag 7 juni 2004 21:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
true true, maar mijn baas vond van niet
Ieuw...quote:Op maandag 7 juni 2004 21:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ga nou douchen voordat je huisgenoot onder de douche staat te køntebønken met zijn slaafje
mijn hoofd ookquote:Op maandag 7 juni 2004 21:25 schreef Partygurl het volgende:
mn benen zijn best verbrand, auw
dacht ik ook aan terwijl ik zat te werkenquote:Op maandag 7 juni 2004 21:31 schreef Partygurl het volgende:
relaxed man, als je vrij bent tenminste
Dagen di wo do vr zaquote:Op maandag 7 juni 2004 22:10 schreef Partygurl het volgende:
int weekend niej????????? kuttttttzooi
Ik ben erachter gekomen dat jij mijn zus kentquote:Op maandag 7 juni 2004 22:12 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dagen di wo do vr za
Zonneschijn (%) 70 40 40 40 40
Neerslagkans (%) 20 40 30 40 40
Neerslaghoeveelheid (mm) 0 3 1 2 3
Minimumtemperatuur (ºC) 14 17 15 14 12
Middagtemperatuur (ºC) 29 26 24 22 19
Bron
detective aan het spelen?quote:Op maandag 7 juni 2004 23:31 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ben erachter gekomen dat jij mijn zus kentSprankel heet ze d8 ik online...
Ow ja?quote:Op maandag 7 juni 2004 23:31 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ben erachter gekomen dat jij mijn zus kentSprankel heet ze d8 ik online...
Welks?quote:Op maandag 7 juni 2004 23:35 schreef blieblie het volgende:
blauwe is offline... dus die zal nie meer reageren in dit topic.
Wie gaat het volgende topic openen?
waar zijn de pics van nu dan?quote:Op maandag 7 juni 2004 23:37 schreef Blueman het volgende:
Volgens mij weet ik inderdaad al wie jou zus is...
Ghe... dat is lang geleden
Heb nog wel ooit foto's gezien van jou toen je 14 of jonger was
Positief veranderd
Hmmm was toen nog op andere pc...quote:Op maandag 7 juni 2004 23:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waar zijn de pics van nu dan?
quote:Op maandag 7 juni 2004 23:37 schreef Blueman het volgende:
Volgens mij weet ik inderdaad al wie jou zus is...
Ghe... dat is lang geleden
Heb nog wel ooit foto's gezien van jou toen je 14 of jonger was
Positief veranderd
omg..met je laptop in bed....je lijkt BlackBokz welquote:Op maandag 7 juni 2004 23:40 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hmmm was toen nog op andere pc...
dus heel misschien op mijn vaste pc...
maar hang al in bed met laptop en ben eigenlijk best lui
Fotoboek Inu
Ik was ook in de stad afgelopen weekend..quote:Op maandag 7 juni 2004 23:41 schreef Inu het volgende:
[..]Dankje
Ik ben je alleen nog nooit tegengekomen hier...ik was dit weekend oowk in de stad mja
'quote:Op maandag 7 juni 2004 23:40 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hmmm was toen nog op andere pc...
dus heel misschien op mijn vaste pc...
maar hang al in bed met laptop en ben eigenlijk best lui
Fotoboek Inu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |