[edit]
En nu dus wel... Database problemen or something?
[/edit]
quote:Ik heb nog geen previews gezien, ben wel benieuwd.
Op zondag 12 augustus 2001 14:49 schreef awraeven het volgende:
Oke.. er zijn al een aantal previews uit enzo, maar welke muziek zit er onder??? wanna have enzo.
Maar als ik heel eerlijk ben ben ik na al dat lange wachten op de nieuwe serie toch wel een beetje nieuwsgierig.
En als alles waar ik me kwaad over heb gemaakt heel simpel wordt opgelost tijdens de eerste seconden van de preview, dan heb ik niks gezegd
quote:Maar wie zegt dat ze het schip bedoelen? Het is niet alleen een naam maar ook een engels woord voor onderneming, iniatief , waagstuk.
Op zondag 12 augustus 2001 20:22 schreef DixonHill het volgende:
ook nog Star Trek Enterprise terwijl hij vele jaren speelt voordat de eerste Enterprise ook maar werd gebouwd.
quote:De oude Enterprise dus
Op zondag 12 augustus 2001 20:49 schreef cptmarco het volgende:
De nieuwe Enterprise
quote:Paramount zegt dat
Op zondag 12 augustus 2001 20:45 schreef Tweek het volgende:
Maar wie zegt dat ze het schip bedoelen?
Ooit had ik een boek (balen dat ik die niet meer heb) waar netjes getekend de allereerste Enterprise stond met al zijn opvolgers..... en ik weet wel dat die foto voor geen meter overeen komt met die tekening.
Star Trek is no more.... het is nu alleen nog maar een melkkoe voor Paramount imho
maar ik wil het wel een kans geven, want zonder een nieuwe Star Trek serie kan ik niet leven
Gelukkig is er op dit moment Earth: Final Conflict (ook van Rooddenberry)
quote:ja maar dat is nu al bezig met de 3de herhaling
Op zondag 12 augustus 2001 21:46 schreef STING het volgende:
.....
Gelukkig is er op dit moment Earth: Final Conflict (ook van Rooddenberry)
quote:Het schip heet wel degelijk zo, ECHTER, deze serie speelt zich af VOOR dat de federatie gevormd werd, die andere eerste enterprise is dus de eerste v/d federatie.
Op zondag 12 augustus 2001 20:45 schreef Tweek het volgende:[..]
Maar wie zegt dat ze het schip bedoelen? Het is niet alleen een naam maar ook een engels woord voor onderneming, iniatief , waagstuk.
quote:Uhm, het wordt geen Star Trek: Enterprise genoemd, gewoon Enterprise... En zo goed is het nou niet met Voyager gekomen, hoor, ondanks dat het Star Trek in de titel voorkomt...
Op zondag 12 augustus 2001 23:29 schreef awraeven het volgende:
[...]
ja, die is prima, doe die maar, noem het star trek en dan komt het wel goed...
[...]
Laten we zeggen: een alternate timeline, maar dan vanaf het prille begin.
Toch ziet die NX-01 veel moderner uit dan de NCC-1701, afgezien dus van die nacelles.
quote:Nou Raven, veel fans (zoals ik) wilde dit concept wel. Op zich vind ik het gaaf klinken, maar hoe het uitgevoerd wordt is de vraag... dat moet ik nog maar zien.
Op zondag 12 augustus 2001 23:29 schreef awraeven het volgende:
VRAAG WAT DE FANS WILLEN IPV ZELF IETS TE VERZINNEN! zow.. dat is er uit...
quote:Voor mij het voordeel dat ik het nog nooit eerder gezien heb!
Op zondag 12 augustus 2001 23:36 schreef Roy_Benjamin het volgende:[..]
ja maar dat is nu al bezig met de 3de herhaling
Die Enterprise ziet er heel er echt veel te dynamisch en gestroomlijnd uit, het model lijkt teveel op de nieuwste generatie ST schepen. Ik snap best dat het allemaal er wat gelikter uit ziet dan ST: TOS, moet ook wel, anders trek je geen nieuw publiek aan en jaag je misschien het bestaande publiek weg.
http://www.st-intelligence.com/akira01.jpg
Dit is het plaatje van een van de nieuwste class ships, klein compact wendbaar modern.. en hoe ziet de nieuwste uhh een van de oudste Enterprise eruit...
Lijkt dus heel erg op elkaar.. nou ja dat moeten we dan maar door de vingers zien!
[Dit bericht is gewijzigd door STING op 13-08-2001 09:21]
http://www.st-intelligence.com/dom/dae.html
Totaal ander model dus
Enterprise vind ik gewoon een slecht idee. Alsof ze niks origineels konden bedenken. Tja, het zal misschien wel meer geld opleveren, want daar gaat het om, maar de echte fans zijn nu weer de dupe. Zo gaan ze ook weer veel met tijdreizen werken, waarmee ze de continuiteit van de serie natuurlijk nog meer verwoesten.
Ook in de pilot zullen we het first contact met de Klingons hebben. Maar eigenlijk kan dat niet want in het Star Trek van nu (TNG, DS9, VOY) gebeurt dat op een heel ander tijdstip. Ze doen er dus gewoon weer klingons in omdat dat het meest populaire ras is in de serie.
Ik denk de enige die de serie kan redden is die gast van Quantum Leap. Dat is een goede acteur en heeft wel verstand van goede verhaallijnen (QL had meestal wel leuke afleveringen). Ze hebben trouwens een Jeri Ryan 2 ingehuurd om een lekker wijf met grote tieten te spelen... die trouwens een Vulcan moet voorstellen Nee, ik denk dat het goed is dat ze Star Trek van de titel hebben weggehaald, want de serie is het tot nu toe niet waard om hem te dragen.
Zo..
quote:Juist, hier ben ik het dus helemaal mee eens. Ik was er dan ook van overtuigd dat de nieuwe serie zoiets zou zijn. Het leek mij logisch om vooruit te kijken en niet een grote stap van een paar honderd jaar terug te doen.
Op maandag 13 augustus 2001 11:22 schreef awraeven het volgende:
Misschien vraag je nu, wat had je dan gewild? Is ook een goede maar lastige vraag, ik zelf had het wel leuk gevonden als ze iets hadden gedaan van 200 jaar verder, heb je meer de beschikking over timetravel enzo en dan had je dit gedeelte van het Trek tijdperk altijd nog kunnen laten zien. Net zoiets als toen met Trials en Tribble Ations uit DS9. Vond ik erg geslaagd. Maar ja, een nieuwe serie bedenk je ook niet 1,2,3
quote:Ik had ook gehoopt dat die rol gevuld zou worden door een exotisch donkerharig type... Nou ja, het beste voor een Vulcan is nog zo'n mooi bleek Slavisch tiepje
Op maandag 13 augustus 2001 12:20 schreef Xhorder het volgende:Ze hebben trouwens een Jeri Ryan 2 ingehuurd om een lekker wijf met grote tieten te spelen... die trouwens een Vulcan moet voorstellen
![]()
quote:Heh inderdaad. Vulcans hebben geen grote tieten en zijn ook geen lekkere wijfen
Ik had ook gehoopt dat die rol gevuld zou worden door een exotisch donkerharig type... Nou ja, het beste voor een Vulcan is nog zo'n mooi bleek Slavisch tiepje
quote:Uhm
Op zondag 12 augustus 2001 21:39 schreef _martijn_ het volgende:
Ooit had ik een boek (balen dat ik die niet meer heb) waar netjes getekend de allereerste Enterprise stond met al zijn opvolgers..... en ik weet wel dat die foto voor geen meter overeen komt met die tekening.
Dat waren dan alle USS enterprises....
De USS enterprise, de A, B, C, D en E
Dit is de SS enterprise.... is ffies iets anders...
quote:Misschien konden de Vulcans in die tijd nog niet hun seksuele instincten onderdrukken, dat zou het verklaren
Op maandag 13 augustus 2001 15:05 schreef Xhorder het volgende:[..]
Heh inderdaad. Vulcans hebben geen grote tieten en zijn ook geen lekkere wijfen
Daar hebben we de Dabo-girls voor.
quote:Tja... dat zouden ze wel moeten verzinnen ja. In één trailer zag ik haar al dr shirt uitdoen... tja, misschien was het erm.. warm in de Enterprise. Het is niet zo modern natuurlijk als de Star Trek van TNG en erna.
Misschien konden de Vulcans in die tijd nog niet hun seksuele instincten onderdrukken, dat zou het verklaren
We zullen zien in ieder geval. Er zal ook een vijand zijn die terugkomt. En die heeft weer wat met tijdreizen en de toekomst (hun toekomst) te maken.
Dit is ook de eerste Star Trek serie (na de originele en TNG) waar ze een 2de seizoen voor moeten verdienen. Dus als de kijkcijfers kut zijn dan kan het zo zijn dat dit bij één seizoen blijft. gna gna gna
quote:Akira is niet zo heel klein hoor, het is een Heavy Cruiser met 500 man crew en kan maximaal 4500(!) personen meenemen volgens die site.
Op maandag 13 augustus 2001 09:16 schreef STING het volgende:http://www.st-intelligence.com/akira01.jpg
Dit is het plaatje van een van de nieuwste class ships, klein compact wendbaar modern.. en hoe ziet de nieuwste uhh een van de oudste Enterprise eruit...
Lijkt dus heel erg op elkaar.. nou ja dat moeten we dan maar door de vingers zien!
quote:Spam alert, spam alert! Oeps, dat mag ik niet zeggen over 1 van mn vrienden
Op dinsdag 18 september 2001 09:09 schreef _araphor_ het volgende:
Ik heb een stukje van m'n website gewijdt aan 'Enterprise'. Misschien leuk om even te kijken, want er staat best veel informatiehttp://home.kabelfoon.nl/~jaaruite/startrekenterprise.htm
Maar goed, na 1 seizoen houdt de serie toch op (hoop ik) en worden alle medewerkers ontslagen. Misschien komt er dan nog een keer een goede serie a la DS9.
Ook vertelden verschillende Star Trek acteurs van de oudere series (waaronder Tim Russ en LeVar Burton) dat zij over de serie tot nu toe zeer tevreden zijn. (Ze zijn geloof ik al bij aflevering 10).
Ik ben ervan aardig van overtuigd dat Rick Berman en Brannon Braga goed bezig zijn.
We zullen zien...
quote:Reken er maar niet op... De BBC is volgens mij niet zo snel met het uitzenden van nieuwe series... En volgens mij moet ook het volledige seizoen uitgezonden zijn voordat het buiten Amerika mag worden getoond, maar dat weet ik niet zeker...
Op dinsdag 18 september 2001 11:19 schreef aego het volgende:
Weet iemand nu al wanneer deze serie in europa gaan uitzenden (nl of uk maakt mij niet uit ...)?
Lijkt mij met die star trek night van de bbc van afgelopen zondag dat ze dat binnenkort toch zouden moeten gaan doen (tease, tease ...)
Hier in NL gaan ze pas met Enterprise beginnen wanneer Voyager voorbij is... Als het goed is beginnen ze begin 2002 met Voyager seizoen 7, en zitten we aan het eind hiervan ergens in de zomer... Dus ik gok ergens in september/oktober volgend jaar...
quote:ik meen me nog te herinnern dat je het concept eerst heel koel vond.
Op dinsdag 18 september 2001 09:42 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Spam alert, spam alert! Oeps, dat mag ik niet zeggen over 1 van mn vrienden
![]()
Maar goed, na 1 seizoen houdt de serie toch op (hoop ik) en worden alle medewerkers ontslagen. Misschien komt er dan nog een keer een goede serie a la DS9.
quote:Eerst, ja, maar als ik zie hoe ze het gaan uitwerken, met fancy state-of-the-art grapics en een enterprise die er stoerder uitziet dan de NCC-1701D...
Op dinsdag 18 september 2001 15:46 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
ik meen me nog te herinnern dat je het concept eerst heel koel vond.
quote:Het verschil deze keer is alleen dat ze de nieuwe seizoenen moeten verdienen. Dus als er niet genoeg mensen kijken is er kans dat het al na 1 seizoen stopt. Dit is IMO een goede ontwikkeling want met Voyager begonnen Braga en Berman erg laks te worden.
Ik heb gister een interview gezien met Rick Berman, waarin hij zegt dat hij van plan is deze serie ongeveer net zoveel seizoenen mee te laten gaan als de vorige series.
quote:Tja.. acteurs zien die series vanuit een heel ander perspectief. Maar wie weet, misschien is het wel goed. Ik hoop alleen dat ze teveel van ST verkloten door slechte en niet kloppende verhaallijnen te schrijven.
Ook vertelden verschillende Star Trek acteurs van de oudere series (waaronder Tim Russ en LeVar Burton) dat zij over de serie tot nu toe zeer tevreden zijn. (Ze zijn geloof ik al bij aflevering 10).
quote:Laten we het hopen.
Ik ben ervan aardig van overtuigd dat Rick Berman en Brannon Braga goed bezig zijn.
Maar mijn site gaat ook over Star Trek, nieuwste idee is dit url:
http://members.ams.chello.nl/awraeven/starbase01.html
ook zit er een erg informatief messageboard bij over moderne technieken om jezelf van items te voorzien waar je anders lang op had moeten wachten. De 24ste eeuw komt wat dichterbij.
quote:
Op maandag 13 augustus 2001 15:05 schreef Xhorder het volgende:[..]
Heh inderdaad. Vulcans hebben geen grote tieten en zijn ook geen lekkere wijfen
Daar hebben we de Dabo-girls voor.
quote:ik wacht met je mee. m'n pc kan dat nooit aan om hele afleveringen down te loaden
Op dinsdag 18 september 2001 22:15 schreef Seborik het volgende:
* Seborik wacht weer tot de tapes uit zijn
Ben toch heel benieuwd, wat ik er van gelezen en gezien heb ben ik nog niet super enthousiast
quote:Vulcans rulen en Vulcan babes helemaal, die puntoren voegen echt iets toe
Op dinsdag 18 september 2001 22:15 schreef DeadKennedy het volgende:[..]
[afbeelding]
deze toekomstige vulcan wel
quote:downloaden gaat wel lukken, maar die tapes geven toch iets extra's. de kaft enzo, het verhaaltje aan de binnenkant... en het is ook voor m'n verzameling want andere series heb ik ook helemaal op tape
Op dinsdag 18 september 2001 22:17 schreef cptmarco het volgende:[..]
ik wacht met je mee. m'n pc kan dat nooit aan om hele afleveringen down te loaden
Ben toch heel benieuwd, wat ik er van gelezen en gezien heb ben ik nog niet super enthousiast
quote:LeVar Burton zal trouwens ook een hoop afleveringen van 'Enterprise' gaan regiseren..
Tja.. acteurs zien die series vanuit een heel ander perspectief
quote:dat eerste wil nog wel (doh), maar dat tweede ja...was leuker geweest alsdat ding bewijze van spreke nauwelijks kon vliegen.
Op dinsdag 18 september 2001 16:57 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Eerst, ja, maar als ik zie hoe ze het gaan uitwerken, met fancy state-of-the-art grapics en een enterprise die er stoerder uitziet dan de NCC-1701D...
En wat zie ik op een foto van een Enterpris afl., een Klingon in de "nieuwe" gedaante
[/mierenneuk mode]
Het is wel logisch dat het er allemaal wat beter uit ziet qua FX, maar ze hebben toch ook wel hun best gedaan om het interieur wel minder geavanceerd aan te laten voelen dan bijv. de NCC1701-D.
quote:Worf vertelde dat de Klingons er in de tijd van Captain Kirk er zo uitzagen, maar hij zei niet dat het vóór die tijd (de tijd waarin 'Enterprise' zich afspeeld) ook zo was.
En wat zie ik op een foto van een Enterpris afl., een Klingon in de "nieuwe" gedaante
quote:jaaaa daaaaaaaaaag
Op woensdag 19 september 2001 11:11 schreef _araphor_ het volgende:[..]
Worf vertelde dat de Klingons er in de tijd van Captain Kirk er zo uitzagen, maar hij zei niet dat het vóór die tijd (de tijd waarin 'Enterprise' zich afspeeld) ook zo was.
quote:Ze moeten er gewoon een draai aan geven die een zweem van geloofwaardigheid oproept ....
Op woensdag 19 september 2001 11:11 schreef _araphor_ het volgende:[..]
Worf vertelde dat de Klingons er in de tijd van Captain Kirk er zo uitzagen, maar hij zei niet dat het vóór die tijd (de tijd waarin 'Enterprise' zich afspeeld) ook zo was.
Ik geloof dat er voordat er uberhaupt een idee voor een aflevering van welke Trek-serie dan ook wordt uitgewerkt, er eerst wordt gekeken of het botst met eerdere verhaallijnen danwel eerder bepaalde "Trekkie"-science.
Over botsen gesproken : hoe kan het dat in welke Star Trek-serie dan ook met warpspeed de schepen nergens tegen aan botsen
quote:Ja soms zit er inderdaad een tegenstrijdigheid in, maar dat hou je niet tegen met zoveel series en afleveringen. Vind ik ook niet heel erg ofzo
Op woensdag 19 september 2001 11:38 schreef aego het volgende:[..]
Ze moeten er gewoon een draai aan geven die een zweem van geloofwaardigheid oproept ....
Ik geloof dat er voordat er uberhaupt een idee voor een aflevering van welke Trek-serie dan ook wordt uitgewerkt, er eerst wordt gekeken of het botst met eerdere verhaallijnen danwel eerder bepaalde "Trekkie"-science.
Over botsen gesproken : hoe kan het dat in welke Star Trek-serie dan ook met warpspeed de schepen nergens tegen aan botsen
In Star Wars geven ze nog wel de verklaring dat de computer moet gaan berekenen voordat ze met light speed kunnen gaan.
Tsja in Star Trek valt alles wel te verklaren met een of ander argument:
Elk starship heeft een navigational computer die de juiste koers kiest om obstakels te vermijden.
Botsen doen ze soms wel, maar dan gaat het om bijv. een kamikaze actie van de Jem'Hadar of een ander ras.
quote:Yep, in ST hebben ze dus snellere computers
Op woensdag 19 september 2001 11:47 schreef STING het volgende:In Star Wars geven ze nog wel de verklaring dat de computer moet gaan berekenen voordat ze met light speed kunnen gaan.
quote:True true.. En de actrice die Belanna speelde in VOY ook geloof ik.
LeVar Burton zal trouwens ook een hoop afleveringen van 'Enterprise' gaan regiseren..
quote:daar hoort toch wel NIET tussen te staan, toch ?
Op dinsdag 18 september 2001 20:01 schreef Xhorder het volgende:Ik hoop alleen dat ze teveel van ST verkloten door slechte en niet kloppende verhaallijnen te schrijven.
[..]Laten we het hopen.
quote:Ja, door Vulcans uitgevonden uiteraard
Op woensdag 19 september 2001 13:13 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Yep, in ST hebben ze dus snellere computers
quote:Jaja
Op donderdag 20 september 2001 21:20 schreef Seborik het volgende:[..]
Ja, door Vulcans uitgevonden uiteraard
quote:kan het vast wel ergens vinden op die encyclopedia cd-roms
Op donderdag 20 september 2001 21:53 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Jaja
quote:Laten we hopen dat ze dat niet doen.
daar hoort toch wel NIET tussen te staan, toch ?
Zo goed?
Voor de gene die het nog niet weten:
Maandag 28 jan. begint de Avro met het uitzenden van de laatste aflevering van seizoen 6 om daarna verder te gaan met seizoen 7.
Dus nog een heleboel nachtjes slapen.....
Over Voyager...
Ben benieuwd naar seizoen 7...ga denk ik de video's een voor een huren..
Maar, ENDGAME I en II heb ik al...krijg ik morgen in video versie, omdat mn PC te langzaam is..
*ik morgen happy!*
Dus, ik hoop dat Enterprise echt iets gaat worden en dat ze eventueel nog een 6e serie maken die zich juist na DS9 en Voy afspelen.....daar ben ik dan zekers een aanhanger van!
quote:Euh, in mijn herinnering zei Worf in de aflevering van Troubles and Tribbelations niets concreets over die gedaante van de Klingons. Hij schaamde zich er eerder voor en weigerde er over te praten.
Op woensdag 19 september 2001 08:07 schreef STING het volgende:
[mierenneuk mode]
Is wel beetje tegenstrijdig...
In de DS9 afl. troubles and tribblations zegt Worf zo over die oude Klingons dat ze door een geheime reden er toen anders uitzagen.En wat zie ik op een foto van een Enterpris afl., een Klingon in de "nieuwe" gedaante
[/mierenneuk mode]
Maar de meest genoemde verklaring in diverse Star Trek-documentatie was dat de Klinkgon ten tijde van Kirk aan een genetische ziekte leden.
quote:Aanstaande donderdag dan plak ik aan mijn beeldscherm, dan is ie namelijk al uitgezonden in de USA en dan is ie dus downloadable!!!
Op zondag 23 september 2001 16:29 schreef dwerg het volgende:
Aanstaande donderdag om 20.30 op SBS6 de film Netforce uit 1999 met Scott Bakula. Kunnen we alvast wennen aan het blokhoofd.
Nog 2 nachtjes!! oe!!!
quote:uhm dan moet je wel een goeie download manager hebben, je chello connectie kennende
Op dinsdag 25 september 2001 10:03 schreef awraeven het volgende:[..]
Aanstaande donderdag dan plak ik aan mijn beeldscherm, dan is ie namelijk al uitgezonden in de USA en dan is ie dus downloadable!!!
Nog 2 nachtjes!! oe!!!
quote:Hehehehe, tja... laatste paar dagen is ie echt brak. En als ie het donderdag laat afweten dan krijgen ze een hele boze mij aan de lijn.
Op dinsdag 25 september 2001 11:45 schreef STING het volgende:[..]
uhm dan moet je wel een goeie download manager hebben, je chello connectie kennende
quote:Hehe dat zou heel goed kunnen, anywayz vind ik het wel droog
Op dinsdag 25 september 2001 10:02 schreef MrBig het volgende:[..]
Euh, in mijn herinnering zei Worf in de aflevering van Troubles and Tribbelations niets concreets over die gedaante van de Klingons. Hij schaamde zich er eerder voor en weigerde er over te praten.
Maar de meest genoemde verklaring in diverse Star Trek-documentatie was dat de Klinkgon ten tijde van Kirk aan een genetische ziekte leden.
quote:ff kijken of ik em kan downen vanuit m'n werk
Op woensdag 26 september 2001 11:13 schreef awraeven het volgende:
Hier kun je intro en de aftiteling downen. (25MB)
http://mirror.vidiot.com/Enterprise/movie/Enterprise-721-OpenClose.mpe
quote:Wat denk je dat ik gedaan heb?
Op woensdag 26 september 2001 11:18 schreef STING het volgende:[..]
ff kijken of ik em kan downen vanuit m'n werk
quote:Kewl. Maar ja.. nu de ep zelf nog. * awraeven is tired of waiting.
Op woensdag 26 september 2001 11:34 schreef _araphor_ het volgende:
http://www.enterpriseuk.tv/e-media/series/counthrs/Ent-Count1H.mpeis ook leuk
quote:Heb je al kalmerende middelen bij je in de buurt, just in case?
Op woensdag 26 september 2001 11:39 schreef awraeven het volgende:[..]
Kewl. Maar ja.. nu de ep zelf nog. * awraeven is tired of waiting.
Kan ook niet anders, hij wordt morgen ge-aired.
* araphor kan niet wachten!!!
quote:Dan uhh snap ik die movie niet van je, die "zegt" dat Enterprise over een uur wordt uitgezonden
Op woensdag 26 september 2001 11:50 schreef _araphor_ het volgende:
Als jullie per ongeluk een 'enterprise.s01.e01.cd1.vcd-fe.mpg' of een 'enterprise.s01.e01.cd2.vcd-fe.mpg' tegenkomen; deze zijn nep...Kan ook niet anders, hij wordt morgen ge-aired.
De 1e aflevering wordt trouwens over 27 uur uitgezonden op UPN
Maar misschien dat die 2 files waarvan ik net zei dat ze nep waren TOCH echt zijn. Een StarTrekleek die ik ken heeft ze gedowned en zit ze nu te kijken en me te vertellen wat hij ziet.. klinkt best wel serieus echt..
Dat gebeurde met Voyager dus echt NOOIT, dat een aflevering online stond VOOR hij ge-aired was..
quote:Heb 'm net gezien, zag er best wel heel erg echt uit
Op woensdag 26 september 2001 11:50 schreef _araphor_ het volgende:
Als jullie per ongeluk een 'enterprise.s01.e01.cd1.vcd-fe.mpg' of een 'enterprise.s01.e01.cd2.vcd-fe.mpg' tegenkomen; deze zijn nep...Kan ook niet anders, hij wordt morgen ge-aired.
het is een pre-air (aflevering word tijdje voor uitzending verzonden naar de verschillende zenders per satelliet, dit kan worden afgevangen ... )
Aan de eerste aflevering te zien lijkt me dit wel een goeie serie worden
quote:Volgens mij was de finale van voyager ook pre-air.
Op woensdag 26 september 2001 11:59 schreef _araphor_ het volgende:
Dat gebeurde met Voyager dus echt NOOIT, dat een aflevering online stond VOOR hij ge-aired was..
p.s. die aliens met 'cloaking' waren COOL 8)
[Dit bericht is gewijzigd door Aaargh! op 26-09-2001 12:14]
quote:Dus wel. Heb er nog eentje thuis die netjes was afgevangen. Van Voyager dan. Maar dit moet geen warez topic worden. Gewoon vertellen wat men van Enterprise vind enzo.
Op woensdag 26 september 2001 11:59 schreef _araphor_ het volgende:
[Dit bericht is gewijzigd door awraeven op 27-09-2001 09:20]
quote:maaaaak dan een Enterprise spoiler topic aaaan ;-)
Op donderdag 27 september 2001 09:11 schreef awraeven het volgende:[SPOILER - CENSORED]
quote:Done.
Op donderdag 27 september 2001 09:19 schreef STING het volgende:[..]
maaaaak dan een Enterprise spoiler topic aaaan ;-)
Nu kan ik deze topic niet meer goed bekijken
We previously reported that SBS has obtained the Enterprise broadcast rights and that Enterprise will be shown on Veronica. Previous reports can be found here and here.
We now know that Enterprise will premiere on Veronica on Monday September 22nd. Enterprise will be broadcast every Monday evening at 20:30 o'clock. SBS picked this time slot because Voyager was also broadcasted every Monday evening on Netherlands 2.
Veronica starts its broadcast on September 20th and is broadcast instead of V8. On its first evening, Veronica is going to show the movies 'Gladiator' and 'Transpotting' and the series 'Smallville' and 'Fastlane'. Other new series on Veronica include the comedy 'Ed', the English automobile series 'Top Gear' and the police series 'Robbery Homicide Division LA'.
Source: SBS
bron: startrek.nl
quote:Dit wist ik allemaal nog niet!!
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:29 schreef Sennaistop het volgende:
Was dit al bekend ?We previously reported that SBS has obtained the Enterprise broadcast rights and that Enterprise will be shown on Veronica. Previous reports can be found here and here.
We now know that Enterprise will premiere on Veronica on Monday September 22nd. Enterprise will be broadcast every Monday evening at 20:30 o'clock. SBS picked this time slot because Voyager was also broadcasted every Monday evening on Netherlands 2.
Veronica starts its broadcast on September 20th and is broadcast instead of V8. On its first evening, Veronica is going to show the movies 'Gladiator' and 'Transpotting' and the series 'Smallville' and 'Fastlane'. Other new series on Veronica include the comedy 'Ed', the English automobile series 'Top Gear' and the police series 'Robbery Homicide Division LA'.
Source: SBS
bron: startrek.nl
Ben blij dat ze Enterprise hier gaan uitzenden, heb de eerste 10 eps van seizoen 1 gezien op video en vond ze stuk voor stuk goed
en nu maar hopen dat Essent Veronica door gaat geven
[Dit bericht is gewijzigd door cptmarco op 25-08-2003 20:21]
quote:Cool. Wacht maar tot je de laatste pakweg 15 van seizoen 2 ziet, dan wordt de serie ECHT goed.
Op donderdag 14 augustus 2003 20:08 schreef Refragmental het volgende:
Ben blij dat ze Enterprise hier gaan uitzenden, heb de eerste 10 eps van seizoen 1 gezien op video en vond ze stuk voor stuk goed
Ik ben nu deel 1 van seizoen 3 aan het downen, ben benieuwd.
quote:Als je V8 hebt, dan krijg je vanaf 20 september ipv V8 Veronica door.
Op maandag 25 augustus 2003 15:05 schreef cptmarco het volgende:vanaf 22 sept wordt Enterprise door Yorin Veronica uitgezonden
en nu maar hopen dat Essent Veronica door gaat geven
Vraag dit anders ff bij het andere topic over Star Trek :Enterprise( @veronica (geen spoilers)quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:46 schreef Solomon het volgende:
Maandag was trouwens weer een super afleveringMaar wat ik me afvroeg, is deze Dr. Arik Soong nu dezelfde die data heeft gemaakt
Dat zou qua tijd toch helemaal niet kunnen kloppen of wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |