abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1395448
Oke.. er zijn al een aantal previews uit enzo, maar welke muziek zit er onder??? wanna have enzo.
pi_1395901
Is dat de nieuwe film? Of de nieuwe serie?
  zondag 12 augustus 2001 @ 15:47:17 #3
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_1395946
Nieuwe serie, maar nog niets van gezien eigenlijk
Love will be my strongest weapon
  zondag 12 augustus 2001 @ 16:59:03 #4
13353 Aced
Come to me...
pi_1396318
Volgens TrekToday is het "Wherever you will go" van The Calling
You're looking through my face, why don't you notice me?
  zondag 12 augustus 2001 @ 18:15:14 #5
13353 Aced
Come to me...
pi_1396770
Hmmm... Om de een of andere reden is m'n vorige post niet meegeteld...

[edit]
En nu dus wel... Database problemen or something?
[/edit]

pi_1397627
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 14:49 schreef awraeven het volgende:
Oke.. er zijn al een aantal previews uit enzo, maar welke muziek zit er onder??? wanna have enzo.
Ik heb nog geen previews gezien, ben wel benieuwd.
url?
Heb er wel al veel over gehoord (nog niks goeds trouwens)
De hele tijdlijn die door de jaren heen in vier series is opgebouwd wordt in één klap van de tafel geveegd en dan noemen ze de serie, om nog ff een extra schop na te geven, ook nog Star Trek Enterprise terwijl hij vele jaren speelt voordat de eerste Enterprise ook maar werd gebouwd.

Maar als ik heel eerlijk ben ben ik na al dat lange wachten op de nieuwe serie toch wel een beetje nieuwsgierig.

En als alles waar ik me kwaad over heb gemaakt heel simpel wordt opgelost tijdens de eerste seconden van de preview, dan heb ik niks gezegd

FOK!-Schrikkelbaas zondag 12 augustus 2001 @ 20:33:50 #7
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_1397686
das toch met die vent uit Quantum Leap? zijn laatste Leap was zeker naar de Enterprise
Nothing lasts forever but the certainty of change
  FOK!fossiel zondag 12 augustus 2001 @ 20:35:31 #8
8443 cptmarco
it's captain...
  FOK!fossiel zondag 12 augustus 2001 @ 20:39:46 #9
8443 cptmarco
it's captain...
  zondag 12 augustus 2001 @ 20:45:37 #10
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_1397762
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 20:22 schreef DixonHill het volgende:
ook nog Star Trek Enterprise terwijl hij vele jaren speelt voordat de eerste Enterprise ook maar werd gebouwd.
Maar wie zegt dat ze het schip bedoelen? Het is niet alleen een naam maar ook een engels woord voor onderneming, iniatief , waagstuk.
  FOK!fossiel zondag 12 augustus 2001 @ 20:49:25 #11
8443 cptmarco
it's captain...
pi_1398024
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 20:49 schreef cptmarco het volgende:
De nieuwe Enterprise
De oude Enterprise dus
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  zondag 12 augustus 2001 @ 21:26:50 #13
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_1398036
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 20:45 schreef Tweek het volgende:

Maar wie zegt dat ze het schip bedoelen?

Paramount zegt dat
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zondag 12 augustus 2001 @ 21:39:15 #14
12120 _martijn_
 Hedonist Maximus
pi_1398127
Hmmz ff comment op die foto van de supposed to be eerste Enterprise...

Ooit had ik een boek (balen dat ik die niet meer heb) waar netjes getekend de allereerste Enterprise stond met al zijn opvolgers..... en ik weet wel dat die foto voor geen meter overeen komt met die tekening.

Star Trek is no more.... het is nu alleen nog maar een melkkoe voor Paramount imho

pi_1398179
Ik weet echt niet of Enterprise een succes gaat worden, en btw het enige wat aan die foto oud is, zijn het type nacelles, de rest ziet er vrij modern uit.

maar ik wil het wel een kans geven, want zonder een nieuwe Star Trek serie kan ik niet leven

Gelukkig is er op dit moment Earth: Final Conflict (ook van Rooddenberry)

pi_1399247
Ik vrees ook het ergste voor deze nieuwe serie. Ik verwacht er iig niet veel van. Ik merk het wel als ie op m'n schijf staat. De promo's waren niet echt super vond ik... zou zo een andere SF serie kunnen zijn, het is dat er dan toevallig een aantal aliens uit de ECHTE star trek series voor komen en dat het over een schip Enterprise gaat (dat mij erg sterkt doet denken aan een akira class), maar verder vind ik het er maar tot nu toe lame uit zien.
Krijg echt het idee van oja... Voyager is ook afgelopen... nieuwe serie... waar gaat ie over? euhz.. weten we niet, waar hadden we nog wat liggen? ja, die is prima, doe die maar, noem het star trek en dan komt het wel goed...
EIKELS! sorry.. maar ik ben blij dat ik een zooi VHS en CD's heb met Star Trek erop dit beloofd tot nu toe niet veel goeds!
En ja.. dit is een regelrechte flaimbait naar Paramount... VRAAG WAT DE FANS WILLEN IPV ZELF IETS TE VERZINNEN! zow.. dat is er uit...
anyone else agrees? or disagrees? wil wel een lekker gezonde discussie hierover houden. :-)
pi_1399314
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 21:46 schreef STING het volgende:
.....
Gelukkig is er op dit moment Earth: Final Conflict (ook van Rooddenberry)
ja maar dat is nu al bezig met de 3de herhaling
pi_1399437
EFC "the next generation" zelfde opzet als Enterprise alleen dan met taelons enzo.. zouden fans het verschil zien???
  maandag 13 augustus 2001 @ 00:44:08 #19
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_1399839
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 20:45 schreef Tweek het volgende:

[..]

Maar wie zegt dat ze het schip bedoelen? Het is niet alleen een naam maar ook een engels woord voor onderneming, iniatief , waagstuk.

Het schip heet wel degelijk zo, ECHTER, deze serie speelt zich af VOOR dat de federatie gevormd werd, die andere eerste enterprise is dus de eerste v/d federatie.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  maandag 13 augustus 2001 @ 03:13:00 #20
13353 Aced
Come to me...
pi_1400647
Hier een vergelijkingsplaatje:

maandag 13 augustus 2001 @ 03:16:11 #21
13353 Aced
Come to me...
pi_1400659
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 23:29 schreef awraeven het volgende:
[...]
ja, die is prima, doe die maar, noem het star trek en dan komt het wel goed...
[...]
Uhm, het wordt geen Star Trek: Enterprise genoemd, gewoon Enterprise... En zo goed is het nou niet met Voyager gekomen, hoor, ondanks dat het Star Trek in de titel voorkomt...
  maandag 13 augustus 2001 @ 03:16:31 #22
13353 Aced
Come to me...
pi_1400663
[edit]
Oeps, verkeerd geklikt...
[/edit]
  maandag 13 augustus 2001 @ 05:37:32 #23
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1400733
Dus eigenlijk is het wel Star Trek, maar dan anders.

Laten we zeggen: een alternate timeline, maar dan vanaf het prille begin.

Toch ziet die NX-01 veel moderner uit dan de NCC-1701, afgezien dus van die nacelles.

The Internets, I needs it..
  maandag 13 augustus 2001 @ 07:44:38 #24
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_1400828
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 23:29 schreef awraeven het volgende:
VRAAG WAT DE FANS WILLEN IPV ZELF IETS TE VERZINNEN! zow.. dat is er uit...
Nou Raven, veel fans (zoals ik) wilde dit concept wel. Op zich vind ik het gaaf klinken, maar hoe het uitgevoerd wordt is de vraag... dat moet ik nog maar zien.
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_1400986
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 23:36 schreef Roy_Benjamin het volgende:

[..]

ja maar dat is nu al bezig met de 3de herhaling

Voor mij het voordeel dat ik het nog nooit eerder gezien heb!

Die Enterprise ziet er heel er echt veel te dynamisch en gestroomlijnd uit, het model lijkt teveel op de nieuwste generatie ST schepen. Ik snap best dat het allemaal er wat gelikter uit ziet dan ST: TOS, moet ook wel, anders trek je geen nieuw publiek aan en jaag je misschien het bestaande publiek weg.

http://www.st-intelligence.com/akira01.jpg

Dit is het plaatje van een van de nieuwste class ships, klein compact wendbaar modern.. en hoe ziet de nieuwste uhh een van de oudste Enterprise eruit...

Lijkt dus heel erg op elkaar.. nou ja dat moeten we dan maar door de vingers zien!

[Dit bericht is gewijzigd door STING op 13-08-2001 09:21]

pi_1400995
Ter vergelijking een van de eerste starships:

http://www.st-intelligence.com/dom/dae.html

Totaal ander model dus

pi_1401557
Tja.. ach... al die opties die er waren. Verre toekomst van DS9 & Voyager, "Birth of the federation", "Starfleet Academy", "Section 31", zoveel opties, niemand kan echt tevreden worden denk ik. Toch vind ik het jammer dat er geen ronde van inspraak ofzo is geweest. Ze hebben het zelf beslist. Goed, hun serie. Maar ik blijf erbij dat het een fout is. Ik bedoel... die gasten zijn nog nooit genoemd in de series zoals we die nu kennnen, beetje raar om er nu wat voor te gaan plakken.
En tja.. Voyager.. oke.. ook niet echt blij mee, maar je kon tenminste wel zeggen dat het Star Trek was, leek op TNG en DS9 enzo, dit gaat er totaal niet op lijken heb ik het idee.
Misschien vraag je nu, wat had je dan gewild? Is ook een goede maar lastige vraag, ik zelf had het wel leuk gevonden als ze iets hadden gedaan van 200 jaar verder, heb je meer de beschikking over timetravel enzo en dan had je dit gedeelte van het Trek tijdperk altijd nog kunnen laten zien. Net zoiets als toen met Trials en Tribble Ations uit DS9. Vond ik erg geslaagd. Maar ja, een nieuwe serie bedenk je ook niet 1,2,3
IMHO, hadden ze dus wel beter moeten nadenken over het starship. Kijk naar wat we vandaag de dag hebben, mix dat met de echte eerste enterprise en bouw er wat anders leuks van met photoshop oid en please... don't calll it enterprise... want nu kloppen mijn posters dus niet meer... leuke marketing truc.
  maandag 13 augustus 2001 @ 12:20:38 #28
1358 Xhorder
He's back...
pi_1402051
Ik ben zelf ook skeptisch over deze serie. Hetzelfde team als van Voyager zit erachter en de meeste mensen weten hoe het met Voyager is afgelopen. Dat was de slechste serie, vooral om er megagrote plotholes inzaten.

Enterprise vind ik gewoon een slecht idee. Alsof ze niks origineels konden bedenken. Tja, het zal misschien wel meer geld opleveren, want daar gaat het om, maar de echte fans zijn nu weer de dupe. Zo gaan ze ook weer veel met tijdreizen werken, waarmee ze de continuiteit van de serie natuurlijk nog meer verwoesten.

Ook in de pilot zullen we het first contact met de Klingons hebben. Maar eigenlijk kan dat niet want in het Star Trek van nu (TNG, DS9, VOY) gebeurt dat op een heel ander tijdstip. Ze doen er dus gewoon weer klingons in omdat dat het meest populaire ras is in de serie.

Ik denk de enige die de serie kan redden is die gast van Quantum Leap. Dat is een goede acteur en heeft wel verstand van goede verhaallijnen (QL had meestal wel leuke afleveringen). Ze hebben trouwens een Jeri Ryan 2 ingehuurd om een lekker wijf met grote tieten te spelen... die trouwens een Vulcan moet voorstellen Nee, ik denk dat het goed is dat ze Star Trek van de titel hebben weggehaald, want de serie is het tot nu toe niet waard om hem te dragen.

Zo..

... na vijf jaar
pi_1402521
quote:
Op maandag 13 augustus 2001 11:22 schreef awraeven het volgende:
Misschien vraag je nu, wat had je dan gewild? Is ook een goede maar lastige vraag, ik zelf had het wel leuk gevonden als ze iets hadden gedaan van 200 jaar verder, heb je meer de beschikking over timetravel enzo en dan had je dit gedeelte van het Trek tijdperk altijd nog kunnen laten zien. Net zoiets als toen met Trials en Tribble Ations uit DS9. Vond ik erg geslaagd. Maar ja, een nieuwe serie bedenk je ook niet 1,2,3
Juist, hier ben ik het dus helemaal mee eens. Ik was er dan ook van overtuigd dat de nieuwe serie zoiets zou zijn. Het leek mij logisch om vooruit te kijken en niet een grote stap van een paar honderd jaar terug te doen.
Ik verheugde mij al op allemaal timeships en ingewikkelde afleveringen met tijdlijnen en paradoxen etc. etc., maar misschien zou dat na een paar afleveringen ook wel saai zijn geworden. En als ik Star Trek een beetje ken zullen er vast nog wel wat afleveringen tussen zitten met wat timetravel, dus daar maak ik me geen zorgen over
We moeten er maar mee leren leven en maar niet te erg op de 'fouten' letten. Ik denk dat ik het voorbeeld maar volg en het ga zien als een aparte serie die los staat van alles wat ik tot nu toe voor me zag als ik de woorden Star Trek hoorde.
  maandag 13 augustus 2001 @ 14:25:28 #30
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_1403113
quote:
Op maandag 13 augustus 2001 12:20 schreef Xhorder het volgende:

Ze hebben trouwens een Jeri Ryan 2 ingehuurd om een lekker wijf met grote tieten te spelen... die trouwens een Vulcan moet voorstellen

Ik had ook gehoopt dat die rol gevuld zou worden door een exotisch donkerharig type... Nou ja, het beste voor een Vulcan is nog zo'n mooi bleek Slavisch tiepje
  maandag 13 augustus 2001 @ 15:05:37 #31
1358 Xhorder
He's back...
pi_1403411
quote:
Ik had ook gehoopt dat die rol gevuld zou worden door een exotisch donkerharig type... Nou ja, het beste voor een Vulcan is nog zo'n mooi bleek Slavisch tiepje
Heh inderdaad. Vulcans hebben geen grote tieten en zijn ook geen lekkere wijfen Daar hebben we de Dabo-girls voor.
... na vijf jaar
  maandag 13 augustus 2001 @ 15:42:36 #32
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_1403695
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 21:39 schreef _martijn_ het volgende:
Ooit had ik een boek (balen dat ik die niet meer heb) waar netjes getekend de allereerste Enterprise stond met al zijn opvolgers..... en ik weet wel dat die foto voor geen meter overeen komt met die tekening.
Uhm

Dat waren dan alle USS enterprises....
De USS enterprise, de A, B, C, D en E

Dit is de SS enterprise.... is ffies iets anders...

Ik ga naar huis.
pi_1403749
quote:
Op maandag 13 augustus 2001 15:05 schreef Xhorder het volgende:

[..]

Heh inderdaad. Vulcans hebben geen grote tieten en zijn ook geen lekkere wijfen Daar hebben we de Dabo-girls voor.

Misschien konden de Vulcans in die tijd nog niet hun seksuele instincten onderdrukken, dat zou het verklaren
  maandag 13 augustus 2001 @ 16:07:11 #34
1358 Xhorder
He's back...
pi_1403935
quote:
Misschien konden de Vulcans in die tijd nog niet hun seksuele instincten onderdrukken, dat zou het verklaren
Tja... dat zouden ze wel moeten verzinnen ja. In één trailer zag ik haar al dr shirt uitdoen... tja, misschien was het erm.. warm in de Enterprise. Het is niet zo modern natuurlijk als de Star Trek van TNG en erna.

We zullen zien in ieder geval. Er zal ook een vijand zijn die terugkomt. En die heeft weer wat met tijdreizen en de toekomst (hun toekomst) te maken.

Dit is ook de eerste Star Trek serie (na de originele en TNG) waar ze een 2de seizoen voor moeten verdienen. Dus als de kijkcijfers kut zijn dan kan het zo zijn dat dit bij één seizoen blijft. gna gna gna

... na vijf jaar
  maandag 13 augustus 2001 @ 22:16:17 #35
6290 Dr_Crouton
pi_1406048
quote:
Op maandag 13 augustus 2001 09:16 schreef STING het volgende:

http://www.st-intelligence.com/akira01.jpg

Dit is het plaatje van een van de nieuwste class ships, klein compact wendbaar modern.. en hoe ziet de nieuwste uhh een van de oudste Enterprise eruit...

Lijkt dus heel erg op elkaar.. nou ja dat moeten we dan maar door de vingers zien!

Akira is niet zo heel klein hoor, het is een Heavy Cruiser met 500 man crew en kan maximaal 4500(!) personen meenemen volgens die site.
pi_1662717
Na het zien van een paar stukjes gister zijn mijn vermoedens al bewaarheid: ik kan Scott Bakula niet zien als iemand anders dan Sam Beckett. Als hij als captain op de brug staat, verwacht ik Dean Stockwell die uit het niets verschijnt en zegt: 'Ziggy screwed up again, you're stuck in 1963 and we're trying to get you back'. Quantum Leap in space.
I intend to live forever, or die trying.
pi_1665482
Ik heb een stukje van m'n website gewijdt aan 'Enterprise'. Misschien leuk om even te kijken, want er staat best veel informatie

http://home.kabelfoon.nl/~jaaruite/startrekenterprise.htm

[ [URL=http://www.ipimuu.org/araphor]araphor[/url] ] [ [url=http://ipimuu.blindjustice.nl/araphor/dpf]Doctor Phlox Fanclub[/url] ] [ ircnet - #wicca.nl ]
pi_1665643
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 09:09 schreef _araphor_ het volgende:
Ik heb een stukje van m'n website gewijdt aan 'Enterprise'. Misschien leuk om even te kijken, want er staat best veel informatie

http://home.kabelfoon.nl/~jaaruite/startrekenterprise.htm

Spam alert, spam alert! Oeps, dat mag ik niet zeggen over 1 van mn vrienden

Maar goed, na 1 seizoen houdt de serie toch op (hoop ik) en worden alle medewerkers ontslagen. Misschien komt er dan nog een keer een goede serie a la DS9.

For great justice!
pi_1666179
Ik heb gister een interview gezien met Rick Berman, waarin hij zegt dat hij van plan is deze serie ongeveer net zoveel seizoenen mee te laten gaan als de vorige series.

Ook vertelden verschillende Star Trek acteurs van de oudere series (waaronder Tim Russ en LeVar Burton) dat zij over de serie tot nu toe zeer tevreden zijn. (Ze zijn geloof ik al bij aflevering 10).

Ik ben ervan aardig van overtuigd dat Rick Berman en Brannon Braga goed bezig zijn.

We zullen zien...

[ [URL=http://www.ipimuu.org/araphor]araphor[/url] ] [ [url=http://ipimuu.blindjustice.nl/araphor/dpf]Doctor Phlox Fanclub[/url] ] [ ircnet - #wicca.nl ]
  dinsdag 18 september 2001 @ 11:19:25 #40
12807 aego
... ik niet ...
pi_1666317
Weet iemand nu al wanneer deze serie in europa gaan uitzenden (nl of uk maakt mij niet uit ...)?
Lijkt mij met die star trek night van de bbc van afgelopen zondag dat ze dat binnenkort toch zouden moeten gaan doen (tease, tease ...)
Serious error. All shortcuts have disappeared. Screen. Mind. Both are blank. >>> Chaos reigns within. Reflect, repent, and reboot. Order shall return. >>> Everything is gone. Your life's work has been destroyed. Squeeze trigger (yes/no)?
  dinsdag 18 september 2001 @ 11:37:38 #41
13353 Aced
Come to me...
pi_1666520
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 11:19 schreef aego het volgende:
Weet iemand nu al wanneer deze serie in europa gaan uitzenden (nl of uk maakt mij niet uit ...)?
Lijkt mij met die star trek night van de bbc van afgelopen zondag dat ze dat binnenkort toch zouden moeten gaan doen (tease, tease ...)
Reken er maar niet op... De BBC is volgens mij niet zo snel met het uitzenden van nieuwe series... En volgens mij moet ook het volledige seizoen uitgezonden zijn voordat het buiten Amerika mag worden getoond, maar dat weet ik niet zeker...

Hier in NL gaan ze pas met Enterprise beginnen wanneer Voyager voorbij is... Als het goed is beginnen ze begin 2002 met Voyager seizoen 7, en zitten we aan het eind hiervan ergens in de zomer... Dus ik gok ergens in september/oktober volgend jaar...

pi_1668923
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 09:42 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Spam alert, spam alert! Oeps, dat mag ik niet zeggen over 1 van mn vrienden

Maar goed, na 1 seizoen houdt de serie toch op (hoop ik) en worden alle medewerkers ontslagen. Misschien komt er dan nog een keer een goede serie a la DS9.

ik meen me nog te herinnern dat je het concept eerst heel koel vond.
pi_1669755
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 15:46 schreef Ultrawuft het volgende:

[..]

ik meen me nog te herinnern dat je het concept eerst heel koel vond.

Eerst, ja, maar als ik zie hoe ze het gaan uitwerken, met fancy state-of-the-art grapics en een enterprise die er stoerder uitziet dan de NCC-1701D...
For great justice!
pi_1671395
quote:
Ik heb gister een interview gezien met Rick Berman, waarin hij zegt dat hij van plan is deze serie ongeveer net zoveel seizoenen mee te laten gaan als de vorige series.
Het verschil deze keer is alleen dat ze de nieuwe seizoenen moeten verdienen. Dus als er niet genoeg mensen kijken is er kans dat het al na 1 seizoen stopt. Dit is IMO een goede ontwikkeling want met Voyager begonnen Braga en Berman erg laks te worden.
quote:
Ook vertelden verschillende Star Trek acteurs van de oudere series (waaronder Tim Russ en LeVar Burton) dat zij over de serie tot nu toe zeer tevreden zijn. (Ze zijn geloof ik al bij aflevering 10).
Tja.. acteurs zien die series vanuit een heel ander perspectief. Maar wie weet, misschien is het wel goed. Ik hoop alleen dat ze teveel van ST verkloten door slechte en niet kloppende verhaallijnen te schrijven.
quote:
Ik ben ervan aardig van overtuigd dat Rick Berman en Brannon Braga goed bezig zijn.
Laten we het hopen.
... na vijf jaar
pi_1671508
Is er dan nog iemand die gaat wachten tot het eens op TV komt? Ik iig niet. Ik download het wel.
Veel makkelijker en het ziet er goed uit als je een goeie codec te pakken hebt, alleen moet je wel kabel hebben want onder de 200MB zul je ze niet vinden. De Pilot zal wel een ep van 1½ uur zijn en dus zeker 400MB zijn. En ook zullen er gewoon 700MB versies te vinden zijn.
Maar ja, downloaden mag niet.

Maar mijn site gaat ook over Star Trek, nieuwste idee is dit url:
http://members.ams.chello.nl/awraeven/starbase01.html
ook zit er een erg informatief messageboard bij over moderne technieken om jezelf van items te voorzien waar je anders lang op had moeten wachten. De 24ste eeuw komt wat dichterbij.

pi_1672929
Nog 6 dagen en we zullen het weten of het de moeite waar is...
Voor wat ik al gezien heb, is het niet slecht, al klinkt het concept mij ook niet al te best in de oren.
Sova, sova, sova, säng, säng, säng...
pi_1673024
* Seborik wacht weer tot de tapes uit zijn
pi_1673037
quote:
Op maandag 13 augustus 2001 15:05 schreef Xhorder het volgende:

[..]

deze toekomstige vulcan wel
There is no real me: only an entity, something illusory. And though I can hide my cold gaze, and you can shake my hand and feel flesh gripping yours and maybe you can even sense our lifestyles are probably comparable... I simply am not there.
  FOK!fossiel dinsdag 18 september 2001 @ 22:17:23 #49
8443 cptmarco
it's captain...
pi_1673059
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 22:15 schreef Seborik het volgende:
* Seborik wacht weer tot de tapes uit zijn
ik wacht met je mee. m'n pc kan dat nooit aan om hele afleveringen down te loaden

Ben toch heel benieuwd, wat ik er van gelezen en gezien heb ben ik nog niet super enthousiast

pi_1673062
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 22:15 schreef DeadKennedy het volgende:

[..]

[afbeelding]
deze toekomstige vulcan wel

Vulcans rulen en Vulcan babes helemaal, die puntoren voegen echt iets toe
pi_1673078
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 22:17 schreef cptmarco het volgende:

[..]

ik wacht met je mee. m'n pc kan dat nooit aan om hele afleveringen down te loaden

Ben toch heel benieuwd, wat ik er van gelezen en gezien heb ben ik nog niet super enthousiast

downloaden gaat wel lukken, maar die tapes geven toch iets extra's. de kaft enzo, het verhaaltje aan de binnenkant... en het is ook voor m'n verzameling want andere series heb ik ook helemaal op tape
pi_1673080
quote:
Tja.. acteurs zien die series vanuit een heel ander perspectief
LeVar Burton zal trouwens ook een hoop afleveringen van 'Enterprise' gaan regiseren..
pi_1674359
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 16:57 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Eerst, ja, maar als ik zie hoe ze het gaan uitwerken, met fancy state-of-the-art grapics en een enterprise die er stoerder uitziet dan de NCC-1701D...

dat eerste wil nog wel (doh), maar dat tweede ja...was leuker geweest alsdat ding bewijze van spreke nauwelijks kon vliegen.
pi_1674861
[mierenneuk mode]
Is wel beetje tegenstrijdig...
In de DS9 afl. troubles and tribblations zegt Worf zo over die oude Klingons dat ze door een geheime reden er toen anders uitzagen.

En wat zie ik op een foto van een Enterpris afl., een Klingon in de "nieuwe" gedaante
[/mierenneuk mode]

Het is wel logisch dat het er allemaal wat beter uit ziet qua FX, maar ze hebben toch ook wel hun best gedaan om het interieur wel minder geavanceerd aan te laten voelen dan bijv. de NCC1701-D.

pi_1675364
quote:
En wat zie ik op een foto van een Enterpris afl., een Klingon in de "nieuwe" gedaante
Worf vertelde dat de Klingons er in de tijd van Captain Kirk er zo uitzagen, maar hij zei niet dat het vóór die tijd (de tijd waarin 'Enterprise' zich afspeeld) ook zo was.
pi_1675438
quote:
Op woensdag 19 september 2001 11:11 schreef _araphor_ het volgende:

[..]

Worf vertelde dat de Klingons er in de tijd van Captain Kirk er zo uitzagen, maar hij zei niet dat het vóór die tijd (de tijd waarin 'Enterprise' zich afspeeld) ook zo was.

jaaaa daaaaaaaaaag
  woensdag 19 september 2001 @ 11:38:56 #57
12807 aego
... ik niet ...
pi_1675557
quote:
Op woensdag 19 september 2001 11:11 schreef _araphor_ het volgende:

[..]

Ze moeten er gewoon een draai aan geven die een zweem van geloofwaardigheid oproept ....

Ik geloof dat er voordat er uberhaupt een idee voor een aflevering van welke Trek-serie dan ook wordt uitgewerkt, er eerst wordt gekeken of het botst met eerdere verhaallijnen danwel eerder bepaalde "Trekkie"-science.

Over botsen gesproken : hoe kan het dat in welke Star Trek-serie dan ook met warpspeed de schepen nergens tegen aan botsen

Serious error. All shortcuts have disappeared. Screen. Mind. Both are blank. >>> Chaos reigns within. Reflect, repent, and reboot. Order shall return. >>> Everything is gone. Your life's work has been destroyed. Squeeze trigger (yes/no)?
pi_1675607
quote:
Op woensdag 19 september 2001 11:38 schreef aego het volgende:

[..]

Ze moeten er gewoon een draai aan geven die een zweem van geloofwaardigheid oproept ....

Ik geloof dat er voordat er uberhaupt een idee voor een aflevering van welke Trek-serie dan ook wordt uitgewerkt, er eerst wordt gekeken of het botst met eerdere verhaallijnen danwel eerder bepaalde "Trekkie"-science.

Over botsen gesproken : hoe kan het dat in welke Star Trek-serie dan ook met warpspeed de schepen nergens tegen aan botsen

Ja soms zit er inderdaad een tegenstrijdigheid in, maar dat hou je niet tegen met zoveel series en afleveringen. Vind ik ook niet heel erg ofzo

In Star Wars geven ze nog wel de verklaring dat de computer moet gaan berekenen voordat ze met light speed kunnen gaan.

Tsja in Star Trek valt alles wel te verklaren met een of ander argument:

Elk starship heeft een navigational computer die de juiste koers kiest om obstakels te vermijden.

Botsen doen ze soms wel, maar dan gaat het om bijv. een kamikaze actie van de Jem'Hadar of een ander ras.

pi_1676102
quote:
Op woensdag 19 september 2001 11:47 schreef STING het volgende:

In Star Wars geven ze nog wel de verklaring dat de computer moet gaan berekenen voordat ze met light speed kunnen gaan.

Yep, in ST hebben ze dus snellere computers
pi_1679962
quote:
LeVar Burton zal trouwens ook een hoop afleveringen van 'Enterprise' gaan regiseren..
True true.. En de actrice die Belanna speelde in VOY ook geloof ik.
... na vijf jaar
pi_1685955
Nog een weekje!
*benieuwd ben*
  donderdag 20 september 2001 @ 15:33:45 #62
12807 aego
... ik niet ...
pi_1685985
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 20:01 schreef Xhorder het volgende:

Ik hoop alleen dat ze teveel van ST verkloten door slechte en niet kloppende verhaallijnen te schrijven.
[..]

Laten we het hopen.

daar hoort toch wel NIET tussen te staan, toch ?
pi_1689088
quote:
Op woensdag 19 september 2001 13:13 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Yep, in ST hebben ze dus snellere computers

Ja, door Vulcans uitgevonden uiteraard
pi_1689384
quote:
Op donderdag 20 september 2001 21:20 schreef Seborik het volgende:

[..]

Ja, door Vulcans uitgevonden uiteraard

Jaja
pi_1692415
quote:
Op donderdag 20 september 2001 21:53 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Jaja

kan het vast wel ergens vinden op die encyclopedia cd-roms
pi_1695945
quote:
daar hoort toch wel NIET tussen te staan, toch ?
Laten we hopen dat ze dat niet doen.

Zo goed?

... na vijf jaar
  FOK!fossiel zondag 23 september 2001 @ 15:42:59 #67
8443 cptmarco
it's captain...
pi_1712963
Star Trek Voyager:

Voor de gene die het nog niet weten:

Maandag 28 jan. begint de Avro met het uitzenden van de laatste aflevering van seizoen 6 om daarna verder te gaan met seizoen 7.

Dus nog een heleboel nachtjes slapen.....

pi_1713339
Ik ben heel erg benieuwd naar Enterprise....
Heb wel een paar verschillende trailers in huis en 't ziet er niet echt superslecht uit..
Ik ben wel verslaafd aan de hyper-moderne technology, dus dat wordt afkicken denk ik... *zucht*

Over Voyager...
Ben benieuwd naar seizoen 7...ga denk ik de video's een voor een huren..
Maar, ENDGAME I en II heb ik al...krijg ik morgen in video versie, omdat mn PC te langzaam is..
*ik morgen happy!*

Dus, ik hoop dat Enterprise echt iets gaat worden en dat ze eventueel nog een 6e serie maken die zich juist na DS9 en Voy afspelen.....daar ben ik dan zekers een aanhanger van!

Doei.
pi_1713437
Aanstaande donderdag om 20.30 op SBS6 de film Netforce uit 1999 met Scott Bakula. Kunnen we alvast wennen aan het blokhoofd.
I intend to live forever, or die trying.
pi_1730311
quote:
Op woensdag 19 september 2001 08:07 schreef STING het volgende:
[mierenneuk mode]
Is wel beetje tegenstrijdig...
In de DS9 afl. troubles and tribblations zegt Worf zo over die oude Klingons dat ze door een geheime reden er toen anders uitzagen.

[/mierenneuk mode]

Euh, in mijn herinnering zei Worf in de aflevering van Troubles and Tribbelations niets concreets over die gedaante van de Klingons. Hij schaamde zich er eerder voor en weigerde er over te praten.

Maar de meest genoemde verklaring in diverse Star Trek-documentatie was dat de Klinkgon ten tijde van Kirk aan een genetische ziekte leden.

pi_1730320
quote:
Op zondag 23 september 2001 16:29 schreef dwerg het volgende:
Aanstaande donderdag om 20.30 op SBS6 de film Netforce uit 1999 met Scott Bakula. Kunnen we alvast wennen aan het blokhoofd.
Aanstaande donderdag dan plak ik aan mijn beeldscherm, dan is ie namelijk al uitgezonden in de USA en dan is ie dus downloadable!!!

Nog 2 nachtjes!! oe!!!

pi_1731168
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 10:03 schreef awraeven het volgende:

[..]

Aanstaande donderdag dan plak ik aan mijn beeldscherm, dan is ie namelijk al uitgezonden in de USA en dan is ie dus downloadable!!!

Nog 2 nachtjes!! oe!!!

uhm dan moet je wel een goeie download manager hebben, je chello connectie kennende
pi_1731184
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 11:45 schreef STING het volgende:

[..]

uhm dan moet je wel een goeie download manager hebben, je chello connectie kennende

Hehehehe, tja... laatste paar dagen is ie echt brak. En als ie het donderdag laat afweten dan krijgen ze een hele boze mij aan de lijn.
En tja.. IRC kun je moeilijk managen.
Of het moet heel snel op een nieuwsserver staan dan kan je het redelijk managen.
pi_1731196
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 10:02 schreef MrBig het volgende:

[..]

Euh, in mijn herinnering zei Worf in de aflevering van Troubles and Tribbelations niets concreets over die gedaante van de Klingons. Hij schaamde zich er eerder voor en weigerde er over te praten.

Maar de meest genoemde verklaring in diverse Star Trek-documentatie was dat de Klinkgon ten tijde van Kirk aan een genetische ziekte leden.

Hehe dat zou heel goed kunnen, anywayz vind ik het wel droog
  dinsdag 25 september 2001 @ 14:10:44 #75
5411 Schaduw
Slenterend door de Schemering
pi_1732523
Over die Kingons, Kahless zag er ook gewoon uit als Klingons van 'nu', dus het zal inderdaad wel een vage periode geweest zijn voor de Klingons. Maar mooi dat ze daar vanaf moeten blijven, het is juist zo leuk om daarover te zeuren...
Of de schaduw onze vriend of vijand wordt, hangt grotendeels van onszelf af
pi_1734281
Vage periode, idd, geeneens geld of mogelijkheden voor make-up . Dat was het dus gewoon. Jammer dat ze er later in DS9 een soort kromme verklaring voor proberen te geven, maar wel droog van Worf.
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_1742382
Hier kun je intro en de aftiteling downen. (25MB)
http://mirror.vidiot.com/Enterprise/movie/Enterprise-721-OpenClose.mpe
pi_1742411
quote:
Op woensdag 26 september 2001 11:13 schreef awraeven het volgende:
Hier kun je intro en de aftiteling downen. (25MB)
http://mirror.vidiot.com/Enterprise/movie/Enterprise-721-OpenClose.mpe
ff kijken of ik em kan downen vanuit m'n werk
pi_1742413
quote:
Op woensdag 26 september 2001 11:18 schreef STING het volgende:

[..]

ff kijken of ik em kan downen vanuit m'n werk

Wat denk je dat ik gedaan heb?
pi_1742540
pi_1742572
quote:
Op woensdag 26 september 2001 11:34 schreef _araphor_ het volgende:
http://www.enterpriseuk.tv/e-media/series/counthrs/Ent-Count1H.mpe

is ook leuk

Kewl. Maar ja.. nu de ep zelf nog. * awraeven is tired of waiting.
pi_1742585
quote:
Op woensdag 26 september 2001 11:39 schreef awraeven het volgende:

[..]

Kewl. Maar ja.. nu de ep zelf nog. * awraeven is tired of waiting.

Heb je al kalmerende middelen bij je in de buurt, just in case?
pi_1742655
Als jullie per ongeluk een 'enterprise.s01.e01.cd1.vcd-fe.mpg' of een 'enterprise.s01.e01.cd2.vcd-fe.mpg' tegenkomen; deze zijn nep...

Kan ook niet anders, hij wordt morgen ge-aired.

* araphor kan niet wachten!!!

pi_1742684
quote:
Op woensdag 26 september 2001 11:50 schreef _araphor_ het volgende:
Als jullie per ongeluk een 'enterprise.s01.e01.cd1.vcd-fe.mpg' of een 'enterprise.s01.e01.cd2.vcd-fe.mpg' tegenkomen; deze zijn nep...

Dan uhh snap ik die movie niet van je, die "zegt" dat Enterprise over een uur wordt uitgezonden
pi_1742747
Die trailers zijn al legaal te downen vanaf startrek sites..

De 1e aflevering wordt trouwens over 27 uur uitgezonden op UPN

Maar misschien dat die 2 files waarvan ik net zei dat ze nep waren TOCH echt zijn. Een StarTrekleek die ik ken heeft ze gedowned en zit ze nu te kijken en me te vertellen wat hij ziet.. klinkt best wel serieus echt..

Dat gebeurde met Voyager dus echt NOOIT, dat een aflevering online stond VOOR hij ge-aired was..

woensdag 26 september 2001 @ 12:02:05 #86
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_1742768
quote:
Op woensdag 26 september 2001 11:50 schreef _araphor_ het volgende:

Heb 'm net gezien, zag er best wel heel erg echt uit

het is een pre-air (aflevering word tijdje voor uitzending verzonden naar de verschillende zenders per satelliet, dit kan worden afgevangen ... )
Aan de eerste aflevering te zien lijkt me dit wel een goeie serie worden

It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  woensdag 26 september 2001 @ 12:03:20 #87
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_1742783
quote:
Op woensdag 26 september 2001 11:59 schreef _araphor_ het volgende:
Dat gebeurde met Voyager dus echt NOOIT, dat een aflevering online stond VOOR hij ge-aired was..
Volgens mij was de finale van voyager ook pre-air.
NEways, deze is dus wel degelijk echt.

p.s. die aliens met 'cloaking' waren COOL 8)

[Dit bericht is gewijzigd door Aaargh! op 26-09-2001 12:14]

pi_1743128
Zeg Aargh! doe eens fijn iets achterlaten op mijn msgboard of praat even tegen mij aan op #Fok.
pi_1743138
quote:
Op woensdag 26 september 2001 11:59 schreef _araphor_ het volgende:
Dus wel. Heb er nog eentje thuis die netjes was afgevangen. Van Voyager dan. Maar dit moet geen warez topic worden. Gewoon vertellen wat men van Enterprise vind enzo.
Waar je het kunt vinden, euhz... mijn msgboard? Begin daar een leuk topic.
pi_1748082
Oja, lullen over Enterprise kun je natuurlijk op de chat ook doen. #Irish-Pub mag alles. Spoilers en linkjes.
pi_1752195
Op verzoek naar Star Trek: Enterprise - SPOILER! verplaatst.

[Dit bericht is gewijzigd door awraeven op 27-09-2001 09:20]

pi_1752220
quote:
Op donderdag 27 september 2001 09:11 schreef awraeven het volgende:

[SPOILER - CENSORED]

maaaaak dan een Enterprise spoiler topic aaaan ;-)
Nu kan ik deze topic niet meer goed bekijken
pi_1752233
quote:
Op donderdag 27 september 2001 09:19 schreef STING het volgende:

[..]

maaaaak dan een Enterprise spoiler topic aaaan ;-)
Nu kan ik deze topic niet meer goed bekijken

Done.
pi_1752275
quote:
Op donderdag 27 september 2001 09:21 schreef awraeven het volgende:

[..]

Done.

Thanx
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 11:29:10 #95
32584 Sennaistop
Racing is in my blood
pi_12375874
Was dit al bekend ?

We previously reported that SBS has obtained the Enterprise broadcast rights and that Enterprise will be shown on Veronica. Previous reports can be found here and here.

We now know that Enterprise will premiere on Veronica on Monday September 22nd. Enterprise will be broadcast every Monday evening at 20:30 o'clock. SBS picked this time slot because Voyager was also broadcasted every Monday evening on Netherlands 2.

Veronica starts its broadcast on September 20th and is broadcast instead of V8. On its first evening, Veronica is going to show the movies 'Gladiator' and 'Transpotting' and the series 'Smallville' and 'Fastlane'. Other new series on Veronica include the comedy 'Ed', the English automobile series 'Top Gear' and the police series 'Robbery Homicide Division LA'.

Source: SBS

bron: startrek.nl

And I see the way your pupils dilate when you look at my body" 7o9 ST VOY
pi_12437396
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:29 schreef Sennaistop het volgende:
Was dit al bekend ?

We previously reported that SBS has obtained the Enterprise broadcast rights and that Enterprise will be shown on Veronica. Previous reports can be found here and here.

We now know that Enterprise will premiere on Veronica on Monday September 22nd. Enterprise will be broadcast every Monday evening at 20:30 o'clock. SBS picked this time slot because Voyager was also broadcasted every Monday evening on Netherlands 2.

Veronica starts its broadcast on September 20th and is broadcast instead of V8. On its first evening, Veronica is going to show the movies 'Gladiator' and 'Transpotting' and the series 'Smallville' and 'Fastlane'. Other new series on Veronica include the comedy 'Ed', the English automobile series 'Top Gear' and the police series 'Robbery Homicide Division LA'.

Source: SBS

bron: startrek.nl

Dit wist ik allemaal nog niet!!

Ben blij dat ze Enterprise hier gaan uitzenden, heb de eerste 10 eps van seizoen 1 gezien op video en vond ze stuk voor stuk goed

FOK!fossiel maandag 25 augustus 2003 @ 15:05:23 #98
8443 cptmarco
it's captain...
pi_12702439
vanaf 22 sept wordt Enterprise door Yorin Veronica uitgezonden

en nu maar hopen dat Essent Veronica door gaat geven

[Dit bericht is gewijzigd door cptmarco op 25-08-2003 20:21]

maandag 25 augustus 2003 @ 17:39:52 #99
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_12706730
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 20:08 schreef Refragmental het volgende:
Ben blij dat ze Enterprise hier gaan uitzenden, heb de eerste 10 eps van seizoen 1 gezien op video en vond ze stuk voor stuk goed
Cool. Wacht maar tot je de laatste pakweg 15 van seizoen 2 ziet, dan wordt de serie ECHT goed.
pi_13123370
Ik heb net deel 26 van seizoen 2 gezien, maar de serie wordt echt steeds beter!!!

Ik ben nu deel 1 van seizoen 3 aan het downen, ben benieuwd.

Mark Rutte for President!
  vrijdag 12 september 2003 @ 17:17:55 #101
6290 Dr_Crouton
pi_13123459
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 15:05 schreef cptmarco het volgende:
vanaf 22 sept wordt Enterprise door Yorin Veronica uitgezonden

en nu maar hopen dat Essent Veronica door gaat geven

Als je V8 hebt, dan krijg je vanaf 20 september ipv V8 Veronica door.
pi_25332990
Maandag was trouwens weer een super aflevering Maar wat ik me afvroeg, is deze Dr. Arik Soong nu dezelfde die data heeft gemaakt Dat zou qua tijd toch helemaal niet kunnen kloppen of wel?
pi_25333092
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 15:46 schreef Solomon het volgende:
Maandag was trouwens weer een super aflevering Maar wat ik me afvroeg, is deze Dr. Arik Soong nu dezelfde die data heeft gemaakt Dat zou qua tijd toch helemaal niet kunnen kloppen of wel?
Vraag dit anders ff bij het andere topic over Star Trek :Enterprise( @veronica (geen spoilers)
Deze zit ook bij T.V..
  woensdag 2 maart 2005 @ 18:21:09 #104
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')