6,50 incl.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:37 schreef Mr.Saboteur het volgende:
Hierbij te koop aangeboden:
DVD:
Die Hard 1: Special Edition (2CD) - 7.50
De hoes is idd het beroemde kartonnen crap hoesje. De film is 1 keer bekeken en er zitten geen krassen op, ik ga er altijd zuinig mee om, dit geld ook voor de hoes.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:18 schreef Dizer het volgende:
Hoi,
Hoe is die TimeMachine? In zo een kartonnen crap hoesje of een plastick hoesje?
Hoe vaak heb je hem gekeken? Is ie goed in staat? Krassen? Hoes nog netjes?
Als dat allemaal goed zit en in een plastick hoes. Bied ik voor TimeMachine 5 euro inclusief verzenden.
6,50 excl. en het is een dealquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
6,50 incl.
Akkoord.quote:Op zondag 6 juni 2004 11:10 schreef StarGazer het volgende:
6,50 incl verzenden geboden voor Southpark
Dank jequote:Op zondag 6 juni 2004 11:43 schreef StarGazer het volgende:
En het geld is overgemaakt...
okquote:Op zondag 6 juni 2004 11:32 schreef Mr.Saboteur het volgende:
[..]
6,50 excl. en het is een deal
Het gemaildquote:Op zondag 6 juni 2004 12:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
okmail me even voor de afhandeling just1punch AT hotmail.com
Heb je een pic van de camera, hoe oud is tie en wat had je in gedachten als 'te ruil'??quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:37 schreef Mr.Saboteur het volgende:
Dititale Camera:
Medion 9700
incl: 4x 1800mAh batterijen + oplader
USB datakabel
camerahoesje
150 euro (inclusief verzenden en bieden mag gerust)
of te ruil tegen iets moois
Het mailtje ontvangen en ik wacht afquote:Op zondag 6 juni 2004 21:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en weer terug
Hoi, ik vind het wel een goed deal.quote:Op zondag 6 juni 2004 11:31 schreef Mr.Saboteur het volgende:
[..]
De hoes is idd het beroemde kartonnen crap hoesje. De film is 1 keer bekeken en er zitten geen krassen op, ik ga er altijd zuinig mee om, dit geld ook voor de hoes.
Voor 6,50 stuur ik de film op in een bubbeltjesplastic envelop.
Cool, want het geld heb ik gister overgemaaktquote:Op maandag 7 juni 2004 17:37 schreef Mr.Saboteur het volgende:
Dizer en OnePunch, als het goed is is alles nu geregeld
en VincentK de camera heb ik nu ongeveer een jaarik geloof dat er in totaal 3 jaar garantie op zit
Op de allernieuwste reflexen na, is dat bij bijna alle digi cams zo, blijft behelpen met dit soort cams...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:10 schreef Geckoo het volgende:
hmm wat feedback over de camera..
hij werkt prima goeie kwaliteit enzo; 1 nadeel het duurt ff voordat hij de foto opslaat als je op het knopje hebt gedrukt.
Ja, dat is ie zeker.quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:08 schreef danos het volgende:
is die van jou ook Dititaal Mr. Saboteur?
'quote:Op woensdag 9 juni 2004 08:16 schreef VincentK het volgende:
[..]
Op de allernieuwste reflexen na, is dat bij bijna alle digi cams zo, blijft behelpen met dit soort cams...
TS: is de cam er nog? Topic wordt een beetje rommelig
vincentK, heb je interesse in de camera? dan stuur ik je een foto op die ermee gemaakt is, het plaatje is te groot om op picserver te zetten, vandaar.quote:Op woensdag 9 juni 2004 08:16 schreef VincentK het volgende:
[..]
Op de allernieuwste reflexen na, is dat bij bijna alle digi cams zo, blijft behelpen met dit soort cams...
TS: is de cam er nog? Topic wordt een beetje rommelig
quote:DIe Hard ontvangen thx!
graag gedaan, mocht er nog iets tussen liggen voor jullie...quote:The Time Machine lag vrijdag al in mijn brievenbus
heb je deze nog?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:37 schreef Mr.Saboteur het volgende:
DVD:
Lethal Weapon 1 - 5,00
Zoals ik je verteld heb kon ik het schijfje niet vinden en lag het waarschijnlijk bij mijn buurman. Zo'n reactie als dit waarin je verteld dat ik je probeer te naaien waardeer ik niet en ik stort je geld terug.quote:Op woensdag 16 juni 2004 07:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat is the deal nu? je vertelt me per mail dat je de dvd niet meer hebt en ik heb het geld al overgemaakt. of heb je hem inmiddels gevonden?
nee hoor, dat was niet de intentie. ik wilde gewoon weten hoe het ervoor stond, ik had nl. het idee dat je bij je buurman ging navragen of ie daar lag. en omdat ik geen mail van je terug krijg heb ik het hier maar even gepost, ik heb je zelfs nog een ander voorstel gedaan per mail waar ik geen antwoord op kreeg.quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:38 schreef Mr.Saboteur het volgende:
[..]
Zoals ik je verteld heb kon ik het schijfje niet vinden en lag het waarschijnlijk bij mijn buurman. Zo'n reactie als dit waarin je verteld dat ik je probeer te naaien waardeer ik niet en ik stort je geld terug.
no probquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:12 schreef Mr.Saboteur het volgende:
Sorry, je hebt gelijk.
Het is een beetje heen en weer vliegen voor mij hier op mijn werk, een hoop stress dus ben wat prikkelbaar, mijn excuses. Ik heb mijn buurman gebeld en hij zou kijken. Vanmiddag als ik thuis kom hoor je of het schijfje gevonden is en anders wil ik je een andere sturen als je daarmee akkoord ga.
Groetjes
yepquote:Op donderdag 17 juni 2004 13:40 schreef Mr.Saboteur het volgende:
Het is helemaal geregeld met One_Punch.
Kick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |