Ik dacht dat het een Duc dag was.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Welke machines ik vandaag op de Dynobank gezien heb:
-Duc 748 (Rond de 120pk achterwiel geloof ik)
-FZR750 (weet niet hoeveel vermogen, open demper, meesterlijk geluid)
-Hayabusa met Duotech dempers en nog wat spul(Winnaar met 178pk achterwiel)
-CBR1000RR Fireblade(147pk achterwiel)
-CBR1100XX Blackbird (rond de 130pk achterwiel)
-GSX-R750, oude model (weet niet hoeveel vermogen, wel meestelijk geluidje)
-YZF-R1 (130 pk achterwiel, kwam ook VEEL blauwe rook uit als ie hem liet uitrollen
)
-Duc 916
Ja, was echt tof om te zien.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een Duc dag was.Volgende keer ga ik ook op de Dyno.
Vermoed dat ik daarna wel een stage 5 kit wil i.p.v. stage 4.
Maar had die nog gewone uitlaten of niet?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Er ging ook een BMW R1100S op.... maar een ouder model geloof ik. Maar die stond toen ik er was al aan de kant, was dus al geweest, heb hem dus niet zien ''optreden''
Triest jaquote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:58 schreef Patrick281 het volgende:
Hij komt nog goed terecht denk ik .. hij klapt nergens tegenaan. De motor ook niet.
Joey Dunlop had hoe vaak al niet gewonnen daar op Man en die is na 20-25 jaar alsnog verongelukt.![]()
Koop die van Goedhart heequote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:00 schreef SuperFour het volgende:
Doe mij zo'n Duc, dan heb ik niet zoveel moeite om naar Drenthe te komen...![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hey allemaal,
Vandaag test dagje gehad bij verschillend dealers,
ik som even op:
Suzuki gsx600f Beviel wel eigenlijk ( was de eerste en dacht dat die het wel ging worden)
Honda CBR600 was een oud barrel maar reed verbazingwekkend beter dan de Susuki,
en als laatste Honda VFR750 wat een geluid, wat een machine, wat een wegligging, echt geweldig daar kan die suz echt niet tegen op al was ie nieuwer, ik was gelijk helemaal verkocht, en ga deze dus hoogstwaarschijnlijk aanschaffen ( mitst we over de prijs eens kunnen worden)
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:00 schreef SuperFour het volgende:
Doe mij zo'n Duc, dan heb ik niet zoveel moeite om naar Drenthe te komen...![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]Suzuki gsx600f Beviel wel eigenlijk ( was de eerste en dacht dat die het wel ging worden)
Honda CBR600 was een oud barrel maar reed verbazingwekkend beter dan de Susuki,
en als laatste Honda VFR750 wat een geluid, wat een machine, wat een wegligging, echt geweldig daar kan die suz echt niet tegen op al was ie nieuwer, ik was gelijk helemaal verkocht, en ga deze dus hoogstwaarschijnlijk aanschaffen ( mitst we over de prijs eens kunnen worden)
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:03 schreef SuperFour het volgende:
Fijne machine, had ik ook bijna gekocht... konden het alleen niet eens worden over de prijs...
[..]
Goedhart, daar ben ik vorige week donderdag geweest.... leuke tentquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:01 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Koop die van Goedhart hee
Nee hoeft niet hoor, Maar ik heb een motor in te ruilen dus niet echt veel keuze ben ik bang,quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]CB-1000 is toch een perfecte toerbak..
Mijn nieuwe jas is binnen bij Martijns trouwens. Alleen geen tijd om hem te halen vandaag.
[..]VFR is een fiets uit de eredivisie zeg maar .. dus niet te vergelijken met een GSX-600F.
Wel leuk dat je zo'n verschil merkt met die fietsen onderling he.
Maar moet het perse een fiets bij de dealer worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |