tot je ziet hoe vervelend ze zijnquote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:36 schreef RobinhoX het volgende:
PE
![]()
als ze meedoen ben ik wel voor hun![]()

omfgquote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
een soort mix tussen elias, reinier en die ouwe vader van de vorige keer , wat betreft karakters dan

ik zeg niet dat ze zo zijn, het zou kunnenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 19:40 schreef RobinhoX het volgende:
[..]
omfg![]()
laat maar zitte dan![]()

Als je het opneemt, ja.quote:Op zondag 6 juni 2004 13:10 schreef Litpho het volgende:
Ha, dan heb ik in 2006 tenminste één programma wat de moeite is om te kijken.
* Litpho duimt *

Das wel cool ja!quote:Op zondag 6 juni 2004 22:02 schreef Liejannuh het volgende:
Wij kennen elkaar alleen van Fok! en van de Travelmeetings.
Onze gezamelijke intresse is reizen.
Nou, dat moet dan toch goed komen??

Ja hoor, dat kan.quote:Op maandag 7 juni 2004 18:16 schreef static het volgende:
Kun je het aanmeldingsformulier (al dan niet gedeeltelijk gecensureerd) online zetten als je bericht hebt?

K_Man is naar Irak en Noord-Korea en zo geweest, dus dat is vast wel goed voor een leuk verhaal.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop dat jullie erdoor komen. Wordt wel erg lastig. Hebben jullie nog opvallende dingen op het inschrijfformulier gezet waarvan je zegt: dit is leuk voor het programma?

Nice.quote:Op maandag 7 juni 2004 18:20 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ja hoor, dat kan.![]()

Wel naar Noord Korea, niet naar Irak helaas. Die reis is op het laatste moment geannuleerd.quote:Op maandag 7 juni 2004 18:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
K_Man is naar Irak en Noord-Korea en zo geweest, dus dat is vast wel goed voor een leuk verhaal.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |