http://www.vermist.nlquote:Op donderdag 22 juli 2004 22:46 schreef Dafje33 het volgende:
In verhouding zijn de kinderen hier in Nederland goed af.
Die enkele keer dat er een kind wordt vermist, komt er ook weleens één heelhuids thuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pimp my Daf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://et.tv.yahoo.com/tv/2004/08/04/csimiami_seasonthree/
dit komt van tvtome af: helemaal aan de onderkant van de text staat het :'(SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door blablasjit op 10-08-2004 15:12:05 ]
Sh*t, da's minder!!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:36 schreef blablasjit het volgende:
NIET LEUK NIEUWS RORY COCHRANE - TIM SPEEDLE stopt met CSI: Miami
inderdaad ik keek voor speedle en horatio! nu is er 50 % weg voor mij! :'(quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:54 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Sh*t, da's minder!!!
ging die maar helemaal niet wegquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:30 schreef Dafje33 het volgende:
Ging hij nou maar gewoon "weg", dan kon hij nog eens terugkomen....
Maar ja, dood is dood![]()
![]()
Waar in de USoA ben je geweest afgelopen zomer? hehe ik bennat geregend in Frankrijk en Zwitserland. Maar was wel erg leuk!quote:Op woensdag 1 september 2004 17:48 schreef Dafje33 het volgende:
Ha, in tegenstelling tot heel nederland, heb ik wel veel zon gezien.....![]()
En mijn evidence bag is in bestelling, maar nog geen berichtje gehad dattie onderweg is naar nederland, dus wacht ik rustig af![]()
Enne, ik dacht het ook te zien! dat vanaf volgende week NIEUWE afleveringen komen van Miami! YES!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |