lees het topic eerst even door.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:53 schreef Frenkie het volgende:
Davids en Reiziger speelden ook ooit bij Ajax
Zet daar dan anderen neer
Twee jaar.En hij was de minst gepasseerde keeper van de Serie A.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:51 schreef Spideyman het volgende:
Hij is na 1 jaar uit Italie gegooid omdat hij te slecht was
Hij werd onlangs verkozen tot Fulham's beste speler van het vorige seizoen.quote:en nu gebeurd hetzelfde bij een Engelse middenmoter.
Je kan zeggen van Bosvelt wat je wilt, maar hij staat er altijd! Hij was samen met Van Hooydonk de kracht achter het winnen van de Uefa Cup. Liever iemand die z'n longen uit zijn lijf loopt dan Seedorf.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:54 schreef danos het volgende:
wat een bullshit zeg, het feit dat je bosvelt opsteld neem ik je al niet meer serieusen gaik hier dus niet meer serieus op antwoorden
Owja en jij rekent dus bergkamp ook onder die schare voetballers, al speelt hij niet mee hij is toch een arrogante bal. Nee je hebt echt volkomen gelijk
Zal best, feit is wel dat hij binnen korte tijd bij twee clubs is en wordt ontslagen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:58 schreef Leshy het volgende:
[..]
Twee jaar.En hij was de minst gepasseerde keeper van de Serie A.
[..]
Hij werd onlangs verkozen tot Fulham's beste speler van het vorige seizoen.
Als je iets wilt claimen, zorg dan dat je tenminste weet waar je het over hebt.
hehe foutjequote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:05 schreef popolon het volgende:
Aha, bij voorbaat tien man opstellen, heb je die rode kaart al te pakken.
Zet Bosvelt dan op doel.
Met andere woorden: Bogarde is één van 's werelds beste spelers, omdat hij al jaren onbetwist bij Chelsea doorbrengt?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:03 schreef Spideyman het volgende:
Zal best, feit is wel dat hij binnen korte tijd bij twee clubs is en wordt ontslagen.
Ja en ook een echte penaltykiller (stopt 6% van alle penalties)quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:58 schreef Leshy het volgende:
[..]
Twee jaar.En hij was de minst gepasseerde keeper van de Serie A.
[..]
Hij werd onlangs verkozen tot Fulham's beste speler van het vorige seizoen.
Als je iets wilt claimen, zorg dan dat je tenminste weet waar je het over hebt.
Damn hey als je zoiets blaat zorg dan dat je het bij het rechte eind hebt. v/d Sar heeft 2 jaar in Italie gespeeld en heeft 2 jaar achter elkaar het record van minst gepasseerde keeper verbroken. Juventus trok een andere aan omdat v/d sar niet spectaculair genoeg keepte, de italianen wouden meer snoekduiken enzo zien.quote:Flappie (ook wel vd sar genoemd) heeft het gewoon niet meer. Hij is na 1 jaar uit Italie gegooid omdat hij te slecht was en nu gebeurd hetzelfde bij een Engelse middenmoter. En ondertussen te arrogant zijn om terug te keren naar de HCE. Enige voordeel is zijn lengte.
Wel vreemd dan he?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:16 schreef erikh het volgende:
[..]
v/d Sar was juist hartstikke goed bezig in italie, jammer dat hij toen inderdaad naar fullham is gegaan maar hij is nog steeds de beste nederlandse keeper.
Hij was de eerste niet-Italiaanse keeper bij Juventus, was twee seizoenen lang de minst gepasseerde keeper van de Serie A en is weer aan de kant geschoven voor een Italiaanse keeper. Dat had weinig te maken met de kwaliteiten van Van der Sar.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:19 schreef Nyrem het volgende:
De beste keeper van Italië die naar Fulham gaat en zijn oude italiaanse club vindt hem ook zo goed dat hij weg mag naar Fulham (of all clubs).
Waar de fuck heb je het over? Hij mocht niet naar een andere Italiaanse club, omdat ze dan tegen hem moesten spelen. Fullham had een hoop geld los zitten door die Egyptische nepsheik. 1 + 1 is nog altijd twee.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:19 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Wel vreemd dan he?
De beste keeper van Italië die naar Fulham gaat en zijn oude italiaanse club vindt hem ook zo goed dat hij weg mag naar Fulham (of all clubs).
En van de sar moest op doel blijven staan (logisch) en mocht niet meespelen en dat maakt van de sar nou juist zo goed, de meevoedballende kwaliteiten, en in italie mocht hij alleen maar onder de lat staan daarom wilde van de sar ook liever weg.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:22 schreef Leshy het volgende:
[..]
Hij was de eerste niet-Italiaanse keeper bij Juventus, was twee seizoenen lang de minst gepasseerde keeper van de Serie A en is weer aan de kant geschoven voor een Italiaanse keeper. Dat had weinig te maken met de kwaliteiten van Van der Sar.
Ik weet niet hoor, maar Seedorf bij Milan tijdens de CL vond ik toch wel iets beter dan Bosvelt tijdens de UEFA CUP, alle respect voor pierre maar hij maakte alleen vrije trappen. Niet dat ik daarmee zeg dat Seedorf in de basis hoort maar het gaat even om het verhaalquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:01 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Je kan zeggen van Bosvelt wat je wilt, maar hij staat er altijd! Hij was samen met Van Hooydonk de kracht achter het winnen van de Uefa Cup. Liever iemand die z'n longen uit zijn lijf loopt dan Seedorf.
Bergkamp is ook een tikje hautain, zijn skills zijn echter zo goed dat dat hem overeind houdt. Maar hij scoort te weinig, laat zich te gemakkelijk vallen en sprinten doet hij ook al vijf jaar niet meer.
Zeg maar zoals Bouma en Robbenquote:Heitinga ontwikkeld zich goed, maar heeft te weinig ervaring wat hij probeert te compenseren door zich te gedragen alsof ie alles weet. Als jongeling zou je je juist leergierig moeten opstellen.
Kijk, als de spelers dat in hun koppie krijgen in plaats van bang zijn om moe te worden is er niks aan de hand. Vooral omdat er op de bank genoeg potnetieel zit.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:30 schreef Appelboom het volgende:
[..]
Zeg maar zoals Bouma en Robben![]()
Zoals Bouma tegen die belgen stond de de ballen was erg amateuristisch, is echt nog geen international. En sja Robben........ik weet het niet, ik zie ook wel dat ie beter is als de gemiddelde PSV'er maar goed, die ophef ? ik zie hem altijd oo vallen. Maar echt geweldige dingen zal nog wel even duren.
Dan nog even over Bosvelt...................dat ie zich goed inzet is helemaal top..........MAAR DAT MOETEN ZE ALLEMAAL STANDAARD DOEN !![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:07 schreef Potter het volgende:
Iemand die Bouma in de basis zet neem ik niet meer serieus.
Hehe, ik wilde het al over "jaloers" hebben, maar goed dat kun je de concurenten toch nooit aan hun verstand brengen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:46 schreef JPM01 het volgende:
jongens laat maar de TS kan niet hebben dat Ajax gewoon de beste spelers levert
spelers der kampioenen![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:54 schreef pfaf het volgende:
Lekker selectief bezig door Davids en Reiziger ewl op te stellen
quote:Spideyman - zaterdag 5 juni 2004 @ 12:58
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 12:53 schreef Frenkie het volgende:
Davids en Reiziger speelden ook ooit bij Ajax. Zet daar dan anderen neer.
lees het topic eerst even door.
De eerste speler die je bespreekt en gelijk ben je je geloofwaardigheid verlorenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:51 schreef Spideyman het volgende:
Flappie (ook wel vd sar genoemd) heeft het gewoon niet meer. Hij is na 1 jaar uit Italie gegooid omdat hij te slecht was en nu gebeurd hetzelfde bij een Engelse middenmoter. En ondertussen te arrogant zijn om terug te keren naar de HCE. Enige voordeel is zijn lengte.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:04 schreef SpleeffY het volgende:
[..]
De eerste speler die je bespreekt en gelijk ben je je geloofwaardigheid verloren.
Wilde je serieus Westerveld voor Van der Sar op doel zetten? De minst gepasseerde keeper van de Serie A vervangen?
Waar hij nu ook alweer weg mag.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:19 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Wel vreemd dan he?
liever westerveld hij is goed in penaltys kicken en hijs is ook goed als keeper in het veld gewoonquote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:07 schreef zemmer het volgende:
ga toch weg clown...
de jonkies van ajax niet opstellen omdat ze bij ajax spelen kom nou...(zogenaamd omdat ze nog maar net beginnen)
en dan wel robben en bouma....![]()
(niet dat ik robben niet zou opstellen hoor)
en wat van der sar betreft is ook alles al gezegd
maar laten we anders waterreus ipv sar opstellen bwahahahaha
nogmaals jij bent een![]()
Giovanni 'Gio' van Bronckhorst.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:08 schreef Chen het volgende:
wie de neuk is gio?
Giovanni v. Bronckhorstquote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:08 schreef Chen het volgende:
wie de neuk is gio?
Het was Kieft die er voor zorgde dat Nederland door ging.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:08 schreef Nyrem het volgende:
EK '88 : meer PSV'rs dan Ajacieden
(need I say more)
Inderdaad, zonder de ex-Ajacieden had Nederland 3x niets geweest.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:39 schreef methodmich het volgende:
Wat een heerlijke onzin dit.
hahhaha zonder keeper spelen :')quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:51 schreef Spideyman het volgende:
Een daadkrachtig Nederland:
--------------VanTheMan-------Makaay---------------
----Robben------------------------------------------------
-------------------Cocu------Davids------Bosvelt------
-----Gio----------------------------------------------------
-----------------Bouma------Stam--------Reiziger-----
Ailton dan? of Ronaldo?quote:V.d. Vaart met een zak patat voor de open haard. Met zon buik zie je toch gelijk dat er iets aan zijn instelling ontbreekt? En dan maar afvragen waarom ie zon baggerseizoen bij ajax achter de rug heeft. Het vernuft zit wel in het koppie, maar hij moet er ns helemaal voor gaan.
Overmars ben ik helaas niet met je eens, ik zou het graag met je eens zijn want ik vond overmars altijd een geweldig voetballer maar de laatste jaren is hij toch iets ingezakt, zijn belangrijkste wapen (snelheid) is toch iets minder geworden. Het is nog steeds een goede voetballer hoor maar niet meer dat hoge niveau van een aantal jaren terug helaas.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:21 schreef OreO het volgende:
spideyman je bent zeker een feyenoorder ofzo? dat van davids slaat helemaal nergens op... wat heeft dat hij zijn vrouw slaat of sloeg nou te maken met zijn voetbal?
en overmars vind ik nog steeds 1 van de betere spelers
V. Nistelrooy, Makaay, Stam, Cocu, v. Bronckhorst etc. provinciaaltjes?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:46 schreef methodmich het volgende:
Dan hadden we een elftal vol provinciaaltjes gehad, dat vol verwondering keek hoe het er buiten Nederland aan toe gaat.
RvN is een uberboer,quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:55 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
V. Nistelrooy, Makaay, Stam, Cocu, v. Bronckhorst etc. provinciaaltjes?
Maar wel een uberboer die al meer van de wereld gezien heeft dan Amsterdammer vd Vaart.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
RvN is een uberboer,.
Ruud uit Geffenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:55 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
V. Nistelrooy, Makaay, Stam, Cocu, v. Bronckhorst etc. provinciaaltjes?
Maar nogmaals : wel 'boeren' die al meer van de wereld kennen als de jonge Ajax-spelers, en minstens even veel als Davids e.d.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ruud uit Geffen
Roy uit Wijchen
Jaap uit Kampen
Phillip uit Eindhoven ofzo
Best boeren.
Al ben je in alle landen geweest.. Je bent en blijft een provinciaaltje hoor,quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:01 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Maar nogmaals : wel 'boeren' die al meer van de wereld kennen als de jonge Ajax-spelers, en minstens even veel als Davids e.d..
Dat wel, maar MM's opmerking : "ze lopen zich te verbazen hoe het er in andere landen aan toe gaat" klopt niet echt bij bovengenoemde spelers.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Al ben je in alle landen geweest.. Je bent en blijft een provinciaaltje hoor,.
Ik ben een ras-Amsterdammer van semi-buitenlandse komaf.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:26 schreef popolon het volgende:
Alleen dat woord al "provinciaaltje"
Grappig dat juist de import mensen het 't meest gebruiken.
Ik woonde ook ooit heel even in Amsterdam.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ben een ras-Amsterdammer van semi-buitenlandse komaf.
Ik mag het.
Herkenbaar..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:30 schreef popolon het volgende:
Ik krijg de kriebels van het aantal mensen die er net wonen en dat woord gebruiken.
Het is een woord met een dikke knipoog, maar altijd leuk.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:26 schreef popolon het volgende:
Alleen dat woord al "provinciaaltje"
Grappig dat juist de import mensen het 't meest gebruiken.
lees topic even doorquote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:49 schreef Maikel1 het volgende:
[..]
hahhaha zonder keeper spelen
[..]
Scoren 25 goals in een jaar, het is meer de patat-instelling van VDV.quote:Ailton dan? of Ronaldo?
Je vergelijkt nu 2 spitsen met een middenvelderquote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:56 schreef Spideyman het volgende:
[..]
lees topic even door
[..]
Scoren 25 goals in een jaar, het is meer de patat-instelling van VDV.
Oajax super-jood'n. Ja, dai van de voart ken d'r wat van, of nait den!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Herkenbaar..
Of van die Ajacieden met een boer'n accent waar een boer U tegen zegt die dan roepen dat de boeren moeten oprotten...
Noop geen feyenoord, PSV is de beste. maar we hebben het nu niet over clubvoetbalquote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:21 schreef OreO het volgende:
spideyman je bent zeker een feyenoorder ofzo? dat van davids slaat helemaal nergens op... wat heeft dat hij zijn vrouw slaat of sloeg nou te maken met zijn voetbal?
en overmars vind ik nog steeds 1 van de betere spelers
Een nummer 10 is net zo goed een spits bij Ajax, ik kan er wel een paar opnoemen die topscorer in de eredivisie zijn geweest.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je vergelijkt nu 2 spitsen met een middenvelder.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:10 schreef Barca het volgende:
Jammer ... dat er wordt geoordeeld op club i.p.v. (gebrek aan) voetbalkwaliteiten.
Kijk, een aantal spelers hoort niet in het NL 11tal thuis. Nu lijkt het misschien zo dat ik de volgende spelers kies op basis van hun (ex-)club maar dat is niet zo.
Eruit: Waterreus (staat er niet in, en dat moeten we zo houden), Stam, Bouma, Van Bommel (gelukkig zit die niet bij de selectie), Zenden en Van Nistelrooy. Ook niet welkom: Bosvelt.
Heeft niks met psv te maken want Cocu mag wel meedoen. Sterker nog: die moet in de basis! Zelfde geldt voor Robben.
1. Je hoeft niet te schelden.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:22 schreef Spideyman het volgende:
[..]
![]()
In dit topic wil ik graag de instelling van spelers bespreken.
Het viel me op dat het vooral (ex-)ajacieden waren die daar gebrek aan hebben.
Waar baseer je dit op?quote:Heitinga ontwikkeld zich goed, maar heeft te weinig ervaring wat hij probeert te compenseren door zich te gedragen alsof ie alles weet. Als jongeling zou je je juist leergierig moeten opstellen.
Het was niks, het is niks en het wordt niks! Face it!quote:Op zondag 6 juni 2004 10:05 schreef vinsbergen het volgende:
Oh mijn god wat een bullshit zeg..
Nederland moet gewoon het vertrouwen krijgen. Ik denk serieus dat we op het EK 'het schotland-effect' krijgen waar ze, als het erop aan komt, opeens gaan vlammen..
Ik moet het nog bezien, maar ik wil sommige koppies wel eens zien als een superieure Seedorf eindelijk gaat voetballen en de Franse verdedigers alle hoeken van het veld laat zien (en ja dat kan hij, want hij is gewoon een van de drie beste middenvelders ter wereld)
En iemand die Barry van Galen of Bosvelt opstelt neem ik al helemaal niet serieus..![]()
Zullen we dan maar gelijk ook Dirk Kuyt en Theo Lucius oproepen![]()
Hmm, toch vreemd dat zo ongeveer heel Noord-Holland 1 weiland is vol met boeren in tegenstelling tot Brabant waar we wel een divers landschap hebben (o.a met bossen, weten jullie wat dat is??)quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
RvN is een uberboer,.
Dat had er mee te maken dat ze eindelijk Buffon bij Parma konden losweken, de beste Italiaanse keeper en nog zeer jong. Voor vd Sar konden ze nog redelijk wat vangen door hem te verkopen aan Fulham.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:19 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Wel vreemd dan he?
OK, dus zonder van basten waren we europees kampioen gewordenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:08 schreef Nyrem het volgende:
EK '88 : meer PSV'rs dan Ajacieden
(need I say more)
Het was Kieft!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:36 schreef kamagurka het volgende:
[..]
OK, dus zonder van basten waren we europees kampioen geworden
de ex-ajacied Kieft bedoel je?quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het was Kieft!!
Ja, die ja..quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
de ex-ajacied Kieft bedoel je?
En vervolgens Van Basten en nog ns Van Bastenquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het was Kieft!!
en dat is nu niet dan?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:46 schreef methodmich het volgende:
dat vol verwondering keek hoe het er buiten Nederland aan toe gaat.
Ik denk dat we nu wel een goede conclusie kunnen trekken..quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:50 schreef kamagurka het volgende:
[..]
En vervolgens Van Basten en nog ns Van Basten(en daarvoor ook al)
idd,het collectief heeft toen gewonnen,van Basten kon niet zonder de "PSVers" en vice versaquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk dat we nu wel een goede conclusie kunnen trekken...
Maar het staat toch al in EK?quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:54 schreef DutchGooner het volgende:
Schopje naar ONZ?
tis ook BS hoor, ik vind het gewoon heerlijk om ajaxzieltjes te freaken.quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd,het collectief heeft toen gewonnen,van Basten kon niet zonder de "PSVers" en vice versa
Wat een bullshit topic is dit trouwens zeg
Schopje naar ONZ?
Makkelijk hoor, een keertje schoppen tegen die hoofdstedelijke arrogantie.quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:59 schreef Spideyman het volgende:
[..]
tis ook BS hoor, ik vind het gewoon heerlijk om ajaxzieltjes te freaken.
en de meeste mensen zijn er nog serieus op in gegaan ook![]()
Heitinga niet leergierig, en dat weet jij? Knappe jongen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:51 schreef Spideyman het volgende:
Heitinga ontwikkeld zich goed, maar heeft te weinig ervaring wat hij probeert te compenseren door zich te gedragen alsof ie alles weet. Als jongeling zou je je juist leergierig moeten opstellen.
Doe het dan goed en laat dan ook Davids en Reiziger uit de basis. Nu verzin een suf semi-serieus kutexcuus om ze er wel in te zetten. Slaat allemaal echt nergens op. Dit topic is nou net echt helemaal niets en is zelfs voor EK maatstaven bagger (en da's ook een prestatie!)quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:59 schreef Spideyman het volgende:
[..]
tis ook BS hoor, ik vind het gewoon heerlijk om ajaxzieltjes te freaken.
en de meeste mensen zijn er nog serieus op in gegaan ook![]()
Ben ik niet helemaal met je eens. Door de indruk te wekken dat er ook goede ajax-internationals zijnquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:42 schreef Doc het volgende:
[..]
Doe het dan goed en laat dan ook Davids en Reiziger uit de basis. Nu verzin een suf semi-serieus kutexcuus om ze er wel in te zetten. Slaat allemaal echt nergens op. Dit topic is nou net echt helemaal niets en is zelfs voor EK maatstaven bagger (en da's ook een prestatie!)
haha, toevallig kom ik wel uit drenthe.quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:00 schreef CANARIS het volgende:
natuurlijk meende hij dat serieus
er lopen genoeg stamppot vreters in nederland rond ,die niet over de rand van huin bord kunnen kijken en zelfs op hun laatse dag nog "Ik bid niet fü bruine bonen" schreeuwen.
Je vraagt je en toe af hoe Nederland zo´n welvarende handelsnatie heeft kunnen worden met dat soort Bartjes aan boord.
V.d.Vaart heeft dit seizoen minder gespeeld dan de seizoenen daarvoor maar heeft toch een redelijk aantal goals en assists gegeven. Bij het nederlands elftal heeft hij nooit echt een slechte wedstrijd gespeeld en hij is een echte creatieve speler die achter de spitsten moet spelen, naast v.d.Vaart kan alleen Seedorf daar nog spelen. V.d.Vaart thuis laten is dus sowieso niet echt verstandig.quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:30 schreef Hedgehog het volgende:
Objectief gezien mogen Heijtinga, Van de Vaart en Kluivert ook thuis blijven. Niet omdat ik tegen Ajax ben, maar omdat ik deze spelers of uit vorm vind (Van de Vaart en Kluivert) of er niets in zie zitten (Heijtinga). Of ze nu bij Ajax voetballen of voetbalden, daar gaat het niet om.
Sneijder vind ik bijv dan weer wel een goede speler, die ook redelijk in vorm is en hij verdient dan weer wel een basisplaats.
Ook een Ajax supporter moet durven toegeven dat bijv van de Vaart heel het seizoen niets voorsteld en dat het eigenlijk een lachertje is dat deze speler in de basis van het Nederlandse elftal staat. Het is niet voor niks dat Koeman hem enkele weken op de bank heeft gehouden gedurende het seizoen. Hij speelt achter de spitsen en zou ze dus moeten bedienen, echter iedereen kan zien dat de spitsen (wie daar ook mag staan) amper bruikbare ballen krijgt. M.i. is het slechte spel van Van de Vaart daar een oorzaak van.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:04 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog geen avatar. Als iemand zin heeft om naar aanleiding van dit topic eentje voor me in elkaar te flansen zal ik deze tot en met het einde van het EK gebruiken.
[ICONS] Laat hier je icon EK-proof maken, part 4quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:04 schreef Spideyman het volgende:
Ik heb trouwens nog geen avatar. Als iemand zin heeft om naar aanleiding van dit topic eentje voor me in elkaar te flansen zal ik deze tot en met het einde van het EK gebruiken.
quote:
dank. ik zal calimero in dat topic ff ek-proof maken.quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:14 schreef SpleeffY het volgende:
[..]
[ICONS] Laat hier je icon EK-proof maken, part 4.
Dat zegt alles over de klasse van die nummer 10s en betekent dus geenszins dat ze dan ineens spitsen zijn.........quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:05 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Een nummer 10 is net zo goed een spits bij Ajax, ik kan er wel een paar opnoemen die topscorer in de eredivisie zijn geweest.
And Doc is leading DG by one to nilquote:Op woensdag 9 juni 2004 09:24 schreef Doc het volgende:
[..]
Maar het staat toch al in EK?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |