Nu jij er bent, zit 't wel gebakken met deze topic, toch?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:48 schreef Erosjuhhh het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat een populair topic
Ik ben dyslectisch, remember?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:48 schreef vdo28 het volgende:
want het is meer iets voor onzin aan de eerste twee zinnen te zien....![]()
Zij die het wel door hebben zijn veelal in no time arrogantquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:02 schreef daeri het volgende:
Mensen die zich zelf populair vinden zijn zielig![]()
Mensen die écht populair zijn hebben het niet eens door volgens mij...
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:02 schreef daeri het volgende:
Mensen die zich zelf populair vinden zijn zielig![]()
quote:daeri daeri
Ben ik niet stoer?
Kijk naar je zelf, ik heb daar een hele andere bedoeling mee dan jij denktquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:05 schreef StevePerry het volgende:
[..]
[..]
Da's een goeie...vervelend lijkt mij als daarachter een saai en onbeduidend leven schuil gaat...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:05 schreef Frasier het volgende:
En hoe is 't om populair op internet te zijn?
nou ik zal je vast een handje helpen: ik vind je een loser met je kuttopicquote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:41 schreef StevePerry het volgende:
Hoi,
Ik ben populair.![]()
En soms komt me dat de strot uit als ik uit ga.
Steve.
Populariteit. Hoe ga je er mee om?
En wat weet jij dan van mijn bedoelingen?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:07 schreef daeri het volgende:
[..]
Kijk naar je zelf, ik heb daar een hele andere bedoeling mee dan jij denkt![]()
Jij vindt ook niemand gauw stoer, hè?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:09 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
nou ik zal je vast een handje helpen: ik vind je een loser met je kuttopic![]()
Jij denkt dat je populair bent..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:09 schreef StevePerry het volgende:
[..]
En wat weet jij dan van mijn bedoelingen?
Was ik maar zoals jouquote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:41 schreef StevePerry het volgende:
Hoi,
Ik ben populair.![]()
Dat is niet waar. Er zijn genoeg mensen populair geworden door vooral hun zelf te blijven.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:11 schreef Renesite het volgende:
Ik ben niet zó populair als jou! bevalt me wel, ik kan tenminste mezelf zijn, populaire mensen niet
He he. Inderdaad, dat was het antwoord op mijn vraag. Gewoon jezelf blijven.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:12 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Er zijn genoeg mensen populair geworden door vooral hun zelf te blijven.
Waren de meesten hier maar zo slim als jij.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:12 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Was ik maar zoals jou![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:22 schreef p-etr-a het volgende:
ik ken je niet, dus zo populair zal je wel niet zijn.
Gehe...:D Ik sta eigenlijk nooit in de rij.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:22 schreef p-etr-a het volgende:
ik ken je niet, dus zo populair zal je wel niet zijn.
STOER MAG IK JE HANDTEKENING?!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:24 schreef StevePerry het volgende:
[..]
Gehe...:D Ik sta eigenlijk nooit in de rij.
Ik bedoelde de rij hielenlikkers. Vind je me nog steeds stoer?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:26 schreef veldmuis het volgende:
Of bedoelde je dat niet?.
jaquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:29 schreef StevePerry het volgende:
[..]
Ik bedoelde de rij hielenlikkers. Vind je me nog steeds stoer?![]()
Ik weet niet...volgens mij ben ik gewoon onzeker...ik geloof je niet...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:30 schreef veldmuis het volgende:
[..]
ja.
.
.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |