abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19711981
hi guys, ik heb 200euro betaald voor mijn examen... hoe duur is het herexamen? en hoelang zit ertussen om die te mogen doen? hoe zit het met spoed herexamen?

allemaal vragen
pi_19712480
Volgens mij is je her-examen even duur, bij mij was het in ieder geval de 2e keer ook iets van 200 euro. En de tijd hangt af va je rijschool, als je een grote rijschool hebt ben je sneller aan de buurt dan een kleine rijschool, maar ga van ongveer een maand uit.
pi_19712920
Ik heb voor mijn examens elk 162 euro betaald.
pi_19713288
herexamen is even duur...

GangStax, jammer... volgende keer lukt het echt!!! gewoon doorzetten...

jaspah gefeliciteerd... je staat erbij!!!
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
  maandag 7 juni 2004 @ 21:53:39 #55
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_19713590
quote:
Op maandag 7 juni 2004 17:18 schreef GangstaX het volgende:
En weer gezakt, ja hoor! Even een korte review.
Mag ik misschien vragen wie je als examinator(s) hebt gehad ben ook al drie keer gezakt in Horn 26 juni is mijn beurt (voor de vierde keer al weer zucht
Net efkes anges
pi_19714148
bij mij was 1e examen 190 en herexamen 180 euro....
pi_19717770
quote:
Op maandag 7 juni 2004 21:53 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]

Mag ik misschien vragen wie je als examinator(s) hebt gehad ben ook al drie keer gezakt in Horn 26 juni is mijn beurt (voor de vierde keer al weer zucht
Ik weet alleen wie ik als laatste had (vandaag dus) en die man heette Schreurs.

Was echt een relaxte examinator, deed er ook alles aan om me op mijn gemak te stellen, maar heeft niet geholpen helaas.

Mijn instructeur zei ook na het examen dat de examinator zoiets had van ach die matsen we wel als het een twijfelgeval word. Maar helaas heb toch te veel fout gedaan!
You only live once so live your life to the fullest!
pi_19718981
quote:
Op maandag 7 juni 2004 21:43 schreef MutZ het volgende:
herexamen is even duur...

GangStax, jammer... volgende keer lukt het echt!!! gewoon doorzetten...

jaspah gefeliciteerd... je staat erbij!!!
relaxed

danku
pi_19723997
Zo, TTT gehad, 1 fout gemaakt en wel bij het uitkomen van een inrit wilde ik de weg weer op. En van links kwam een auto die aan gaf te gaan afslaan. Dus ik wilde alvast aanrijden . Maar dat mocht dus niet omdat die andere auto wel met een aardige snelheid aan kwam rijden en dan had hij misschien zn knipperlicht wel per ongeluk aan laten staan. Maar volgens mn instructeur was het best een aardige toets. Op naar het examen !
pi_19727265
Ik heb vandaag m'n laatste les gehad voor eht examen, nou volgens mij had ik dat beter niet kunnen doen. M'n zelfvertrouwen ligt nu ergens diep onder de grond. Damnn donderdag al
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_19727982
ben sinds kort weer aan de slag gegaan, word geen vakantie, vanwege examen begin augustus
herexamen is meestal een paar tientjes goedkoper, verschilt denk ik
long time no see
pi_19732959
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 14:21 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik heb vandaag m'n laatste les gehad voor eht examen, nou volgens mij had ik dat beter niet kunnen doen. M'n zelfvertrouwen ligt nu ergens diep onder de grond. Damnn donderdag al
Komt allemaal goed joh!! denk maar aan de vorige lessen, waarin het wel goed ging... De instructeur laat je heus niet afrijden als hij dnekt dat je het niet kan
Komt allemaal goed!!

Je hebt er toch nog wel het volste vertrouwen in, zei je een paar daagjes terug tegen mij

Heb vandaag ook weer een les gehad, en t ging wel goed.... morgen nog een les en dan moet ik t toch wel kunnen.. morgen een proefexamen rijden.
Heb wel te horen gekregen dat ik met het examen een andere instructeur heb... een vrouw dit keer!
pi_19733476
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 18:05 schreef vrouwtjetrouw het volgende:

[..]

Komt allemaal goed joh!! denk maar aan de vorige lessen, waarin het wel goed ging... De instructeur laat je heus niet afrijden als hij dnekt dat je het niet kan
Komt allemaal goed!!

Je hebt er toch nog wel het volste vertrouwen in, zei je een paar daagjes terug tegen mij

Heb vandaag ook weer een les gehad, en t ging wel goed.... morgen nog een les en dan moet ik t toch wel kunnen.. morgen een proefexamen rijden.
Heb wel te horen gekregen dat ik met het examen een andere instructeur heb... een vrouw dit keer!
oke oke oke, ik kan het

Het ging gewoon kut, het was heet, had andere schoenen aan (nogal smalle) en mijn verstandskiezen zijn woensdag getrokken dus had weinig gegeten was erg slap. En nu moet jij zeggen owwww dan lag het daaraan johhh en het komt donderdag allemaal goed
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_19733584
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 18:34 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

oke oke oke, ik kan het

Het ging gewoon kut, het was heet, had andere schoenen aan (nogal smalle) en mijn verstandskiezen zijn woensdag getrokken dus had weinig gegeten was erg slap. En nu moet jij zeggen owwww dan lag het daaraan johhh en het komt donderdag allemaal goed
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHH
Was dat alles haha
Komt allemaal goed!!
Maar andere schoenen kan idd heel vervelend zijn... heb er ook wel eens last van!!
Heb je geen airco in de auto?
En die verstandskiezen is idd gewoon kut! Bij mn broer moeten ze morgen getrokken worden btw.. hihi (geniepig lachje )

Hey maar maak je niet druk en zet het uit je hoofd!! Donderdag zit je vast weer lekkerder in je vel!
Het wordt minder weer (morgen regen) dus is het minder heet, voel je je minder slap, met die verstandskiezen ben je dan ook weer 2 dagen verder.. heb je vast minder last.. en je trekt dan gewoon je "rijschoenen" weer aan!!
Probleem opgelost!!
pi_19733724
Oke, ik wil dus ook eindelijk wel voor mijn rijbewijs gaan. Nu wil ik een 10-daagse cursus of iets in die richting gaan doen. Heeft een van jullie hier ervaring mee en weten jullie hoe dat gaat als je zakt, moet je dan heel de cursus opnieuw doen??
  dinsdag 8 juni 2004 @ 18:51:39 #66
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_19733845
had vandaag weer les, en ging voor mijn gevoel wel lekker
pi_19734074
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 18:41 schreef vrouwtjetrouw het volgende:

[..]

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHH
Was dat alles haha
Komt allemaal goed!!
Maar andere schoenen kan idd heel vervelend zijn... heb er ook wel eens last van!!
Heb je geen airco in de auto?
En die verstandskiezen is idd gewoon kut! Bij mn broer moeten ze morgen getrokken worden btw.. hihi (geniepig lachje )

Hey maar maak je niet druk en zet het uit je hoofd!! Donderdag zit je vast weer lekkerder in je vel!
Het wordt minder weer (morgen regen) dus is het minder heet, voel je je minder slap, met die verstandskiezen ben je dan ook weer 2 dagen verder.. heb je vast minder last.. en je trekt dan gewoon je "rijschoenen" weer aan!!
Probleem opgelost!!
Ik voel me meteen een stuk beter
pi_19751999
kom net van CBR, en gues what....

gezakt

gezakt op 1 ding helaas... alls ging goed!!! alleen naar de snelweg reed ik achter zo'n shit langzame werkvoertuig aan en moest invoegen op een hele smll invoegstrook... omdat hij zo langzaam reed.. ik schat 50 zat ik te kijken of ik een open plek kon vinden, maar zag de vangrail niet op me af komen..

helaas... volgende examen is pas ergens in augustus.
  woensdag 9 juni 2004 @ 13:21:39 #69
63890 bugeye
Fok verlaten heeft :'(
pi_19752175
gezakt is niet leuk

als er zoiezo geen vrachtwagens/werkvoertuigen op de weg rijden, heeft het vast veel gescheeld
jammer SRD_Don volgende keer beter
Ik zit niet langer meer hier.... snik....
pi_19752595
Jammer SRD-Don

Volgende keer beter.. Waarom pas in augustus?
pi_19752673
rotterdam zit helemaal vol...

-edit werd net gebeld... ze hebben nog een plek voor me over 2/3 weken bij een andere CBR

zakken is idd niet leuk... maarja.. zo is het leven eenmaal.. niet over in zitten (alhoewel ik heb wel graag zou hem willen hebben nu )
pi_19752959
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 18:46 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Oke, ik wil dus ook eindelijk wel voor mijn rijbewijs gaan. Nu wil ik een 10-daagse cursus of iets in die richting gaan doen. Heeft een van jullie hier ervaring mee en weten jullie hoe dat gaat als je zakt, moet je dan heel de cursus opnieuw doen??
Als je zakt, dan ga je gewoon verder met gewone rijlessen... Wat ik hoor over 10-daagse cursussen, is dat het slagingspercentage niet hoog is...
<gr8w8>bitch
pi_19752987
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 13:16 schreef SRD_Don het volgende:
kom net van CBR, en gues what....

gezakt

gezakt op 1 ding helaas... alls ging goed!!! alleen naar de snelweg reed ik achter zo'n shit langzame werkvoertuig aan en moest invoegen op een hele smll invoegstrook... omdat hij zo langzaam reed.. ik schat 50 zat ik te kijken of ik een open plek kon vinden, maar zag de vangrail niet op me af komen..

helaas... volgende examen is pas ergens in augustus.
Das flink balen... Maar ga je nu naar die andere CBR??
<gr8w8>bitch
pi_19754159
ik ga naar die andere CBR, 2 maanden wachten is niet leuk als ik zak kan ik nog maals die andere nemen geloof ik...

tis wel een vreemde omgeving voor mij, maar ik ga daar paar lessen oefenen.
pi_19754260
Ik moet morgen........nog tips SRD_DON? Waar meost je dit keer dan afrijden? Rijswijk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')