Mag ik misschien vragen wie je als examinator(s) hebt gehad ben ook al drie keer gezakt in Horn 26 juni is mijn beurt (voor de vierde keer al weer zuchtquote:Op maandag 7 juni 2004 17:18 schreef GangstaX het volgende:
En weer gezakt, ja hoor! Even een korte review.
Ik weet alleen wie ik als laatste had (vandaag dus) en die man heette Schreurs.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:53 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Mag ik misschien vragen wie je als examinator(s) hebt gehad ben ook al drie keer gezakt in Horn 26 juni is mijn beurt (voor de vierde keer al weer zucht![]()
relaxedquote:Op maandag 7 juni 2004 21:43 schreef MutZ het volgende:
herexamen is even duur...
GangStax, jammer... volgende keer lukt het echt!!! gewoon doorzetten...
jaspahgefeliciteerd... je staat erbij!!!
Komt allemaal goed joh!! denk maar aan de vorige lessen, waarin het wel goed ging... De instructeur laat je heus niet afrijden als hij dnekt dat je het niet kanquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:21 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik heb vandaag m'n laatste les gehad voor eht examen, nou volgens mij had ik dat beter niet kunnen doen. M'n zelfvertrouwen ligt nu ergens diep onder de grond. Damnn donderdag al
oke oke oke, ik kan hetquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:05 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
[..]
Komt allemaal goed joh!! denk maar aan de vorige lessen, waarin het wel goed ging... De instructeur laat je heus niet afrijden als hij dnekt dat je het niet kan
Komt allemaal goed!!
Je hebt er toch nog wel het volste vertrouwen in, zei je een paar daagjes terug tegen mij![]()
Heb vandaag ook weer een les gehad, en t ging wel goed.... morgen nog een les en dan moet ik t toch wel kunnen.. morgen een proefexamen rijden.
Heb wel te horen gekregen dat ik met het examen een andere instructeur heb... een vrouw dit keer!
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:34 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
oke oke oke, ik kan het![]()
Het ging gewoon kut, het was heet, had andere schoenen aan (nogal smalle) en mijn verstandskiezen zijn woensdag getrokken dus had weinig gegeten was erg slap. En nu moet jij zeggen owwww dan lag het daaraan johhhen het komt donderdag allemaal goed
Ik voel me meteen een stuk beterquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:41 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHH
Was dat alleshaha
Komt allemaal goed!!
Maar andere schoenen kan idd heel vervelend zijn... heb er ook wel eens last van!!
Heb je geen airco in de auto?
En die verstandskiezen is idd gewoon kut! Bij mn broer moeten ze morgen getrokken worden btw.. hihi (geniepig lachje)
Hey maar maak je niet druk en zet het uit je hoofd!! Donderdag zit je vast weer lekkerder in je vel!
Het wordt minder weer (morgen regen) dus is het minder heet, voel je je minder slap, met die verstandskiezen ben je dan ook weer 2 dagen verder.. heb je vast minder last.. en je trekt dan gewoon je "rijschoenen" weer aan!!
Probleem opgelost!!
Als je zakt, dan ga je gewoon verder met gewone rijlessen... Wat ik hoor over 10-daagse cursussen, is dat het slagingspercentage niet hoog is...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:46 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Oke, ik wil dus ook eindelijk wel voor mijn rijbewijs gaan. Nu wil ik een 10-daagse cursus of iets in die richting gaan doen. Heeft een van jullie hier ervaring mee en weten jullie hoe dat gaat als je zakt, moet je dan heel de cursus opnieuw doen??
Das flink balen... Maar ga je nu naar die andere CBR??quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:16 schreef SRD_Don het volgende:
kom net van CBR, en gues what....
gezakt
gezakt op 1 ding helaas... alls ging goed!!! alleen naar de snelweg reed ik achter zo'n shit langzame werkvoertuig aan en moest invoegen op een hele smll invoegstrook... omdat hij zo langzaam reed.. ik schat 50 zat ik te kijken of ik een open plek kon vinden, maar zag de vangrail niet op me af komen..
helaas... volgende examen is pas ergens in augustus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |