Lees ff hier :quote:Op zaterdag 5 juni 2004 05:56 schreef HenkieSpankie het volgende:
Wat voor werk doe je??
...
Klopt die link? Ik kan daar nie echt uithalen wat hij nou voor werk doet...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 09:24 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Lees ff hier :
Goftedomme.
It's a dirty job, but somebody has to do it![]()
En dan kan je wel Jag rijden
Ik haal er uit dathij een HAVO/VWO-mannetje is, vaak blijven zitten, die een pretpakket heeftgekozen met kunstgeschiedenis, niet aan d ebak kan komen en nu als chauffeur voor de buurman gat fungeren als vakantiewerk in afwachting van een helder moment dat hij weet wat hij moet gaan studeren....quote:Op zaterdag 5 juni 2004 09:32 schreef Henk-Wim het volgende:
[..]
Klopt die link? Ik kan daar nie echt uithalen wat hij nou voor werk doet...
Wel mega-mooie auto hoor, absoluut!
Hmm.. uit de toon van je beschrijving maak ik op dat je niet echt jaloers op hem bent he. Nou ja, ik ook niet, maar tis niet onaardig om regelmatig in zo'n bak te mogen rijden.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:06 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Ik haal er uit dathij een HAVO/VWO-mannetje is, vaak blijven zitten, die een pretpakket heeftgekozen met kunstgeschiedenis, niet aan d ebak kan komen en nu als chauffeur voor de buurman gat fungeren als vakantiewerk in afwachting van een helder moment dat hij weet wat hij moet gaan studeren....
Neequote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:02 schreef Baklap het volgende:
[..]
Jaloers
true truequote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:08 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
Neeniet op de auto
wel op de pieken [afbeelding]
Your point being what? Ik lees namelijk dit in jou verhaal. "Ik heb veel gestudeerd maar ik ben nog steeds een domme lul en daarom kan ik alleen maar in pauperwagens rijden".quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:41 schreef Spyronius het volgende:
Ik geloof er geen reet vanl, anders had de TS wel weer gereageerd om zich te verdedigen. Om eerlijk te zijn ik zit nu ook al jaren op school, maar ben er nog nooit rijk van geworden, mss kan ik me net veroorloven om van m'n eigen geld een afgeragte golf gti uit de jaren '80 te kopen, maar een nieuwe jag no way.
Misschien is de TS de hele nacht opgeblevenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:56 schreef Cyberdogg het volgende:
Lekkere tijd ook om een topic over je nieuwe auto te openen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |