Hmm, ja min of meer. Hoe dan??quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:52 schreef engessa het volgende:
Je weet dat er met de polls gefraudeerd kan worden?
Dat moet je Conflict vragen, die heeft de poll verneukt in 'Kies de leukste user' in Onz. Ik denk trouwens dat het hier wel meevalt. Ik zal ook ff stemmen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:55 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Hmm, ja min of meer. Hoe dan??
Ik ga zo naar bed. Mijn zielige arm moet even rustig van al dat gewerk.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 02:01 schreef engessa het volgende:
[..]
Dat moet je Conflict vragen, die heeft de poll verneukt in 'Kies de leukste user' in Onz. Ik denk trouwens dat het hier wel meevalt. Ik zal ook ff stemmen.
Ik had je niet kunnen zeggen dat die gast bij blink182 hoort, maar dat is echt een loser als je 'm zo ziet.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:22 schreef webfreak het volgende:
Poule 6: Die Gibson van TomdeLonge ziet er wel leuk uit, evenals de Carved Flame. Heb uiteindelijk toch voor TomdeLonge gekozen, al blijft 't zonde dat 'ie wordt bespeeld door die drol van blink182.
Ik denk dat het ook nog veel duurder is als ze het in de fabriek hebben gesplatterd. Mja, het enige waar ik naar gekeken heb is of ik het mooi vond of niet.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:51 schreef Gitarist het volgende:
Dit gaat een interessante strijd worden!
Ik vraag me trouwens af hoeveel mensen de Fender Splatter Stratocaster in het echt hebben gezien! Op foto ziet hij er mooi uit, maar in het echt vallen de verfcreaties erg vies tegen. Iedereen kan een normale goedkope strat kopen, de elektronica eraf halen en een paar emmers gekleurde verf tegenaan gooien. Want zo zien ze er nl. in het echt uit. Ik was er speciaal voor naar de uitverkoop van Feedback gegaan vorig jaar (pokke eind met de trein naar Rotterdam)..
Maar goed... veel mooie gitaren tussen de lijst!
Ow shit! Even kijken wat daar gebeurt is.quote:Op zondag 6 juni 2004 11:03 schreef Desensitized het volgende:
Hee waar is die foto van de K7?? De mooiste gitaar ter wereld man en nu staat ie er niet tussen.
Ik heb het veranderd. Wel raar, die post is toch ouder dan 24 uur?quote:Op zondag 6 juni 2004 12:28 schreef --H-I-M-- het volgende:
is dat wel verstandig om te doen, zo loop je wel wat stemmen mis natuurlijk!
Hij valt toch best mee...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:07 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ik had je niet kunnen zeggen dat die gast bij blink182 hoort, maar dat is echt een loser als je 'm zo ziet.
"Kijk mij eens lekker rocken op mijn oversized gitaar." Meh jong, das toch geen gitaar om er zulke muziek mee te maken. (ik vind 'm trouwens best lelijk) "Met mijn tattoo's ben ik instant stoer. Ow en ik ben een beetje uitgeschoten met de gel."
Smaken verschillen, hè.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:16 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Hij valt toch best mee...
Vond m altijd wel grappig.
Deze is ruig:quote:Op zondag 6 juni 2004 22:31 schreef Ixnay het volgende:
Maar ik wil geen zwarte RG dat is te cliché.
yooooo crNquote:
Is een fijn te bespelen gitaar, ook om mee te beginnen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:00 schreef Komakie het volgende:
[..]
yooooo crN
wat vindt je ervan???
ik heb em namelijk op het oog als eerste gitaar...
Is dat een beetje te doen of zeg je van, je kunt beter een ander model nemen???
Ik vind em trouwens wel ultra vet
Ja, ik raad hem zeker aan. Het is een hele goede startersgitaar. Als je er nieuwe pickups inzet, is het meteen een gitaar voor gevorderden.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:00 schreef Komakie het volgende:
[..]
yooooo crN
wat vindt je ervan???
ik heb em namelijk op het oog als eerste gitaar...
Is dat een beetje te doen of zeg je van, je kunt beter een ander model nemen???
Ik vind em trouwens wel ultra vet
duhquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:44 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Hebben alle gitaristen gestemt?
Welke gitarist stemt z'n gitaar nou niet voordat ie gaat spelen?quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:44 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Hebben alle gitaristen gestemt?
OMG!quote:Op maandag 14 juni 2004 22:10 schreef Dirrrrk het volgende:
[..]
Welke gitarist stemt z'n gitaar nou niet voordat ie gaat spelen?
Sorry.. ik was echt in een heeeeeel vervelende buiquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:34 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
OMG!Die had ik nog niet bedacht!
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |