http://www.albinoblacksheep.com/text/hitwizard.htmlquote:Op maandag 7 juni 2004 11:32 schreef super-muffin het volgende:
ik vind ze niet geweldig, maar dat komt omdat ik R 'n Bvind
Let's get it started is ook een andere versiequote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:35 schreef superheist het volgende:
ik dacht altijd dat het: let's get retarded wastotdat ik de titel zag, let's get it started
aha.. maar wie maakt er dan een liedje dat let's get retarded heetquote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:33 schreef Avani het volgende:
[..]
Let's get it started is ook een andere versieOp de cd staat Let's get retarded. Dus je dacht goed
Hoezo verkeerd? Waarom is iedereen toch altijd zo tegen de commercie?! Zonder commercie hadden we nu niet in zo'n luxe westers wereldje gewoond!quote:Op maandag 28 juni 2004 02:29 schreef Nizzle1982 het volgende:
Helaas zijn de verkeerde weg ingeslagen...
Dit heeft niks met welvaart te maken, de muziek is gewoon vele malen slechter gewordenquote:Op maandag 28 juni 2004 08:56 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hoezo verkeerd? Waarom is iedereen toch altijd zo tegen de commercie?! Zonder commercie hadden we nu niet in zo'n luxe westers wereldje gewoond!
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:12 schreef psychedelicate het volgende:
Black Eyed Peas, waarschijnlijk de slechtste mainstream band van de afgelopen jaren.
Stil nou ik wou juist weglaten dat ik hem bij Giel hoordequote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:17 schreef Numbie het volgende:![]()
Giel draaide'm net; dacht ff dat we de nieuwe armin van buuren hoorde oid
De leden van BEP ook niet. Waarom denk je dat ze hun stem altijd zo vervormen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik kan niet zingen, das nou weer jammer.
Zo goed als iedereen doet dat bij studioalbums, vooral popmuzikanten. Verschil is dat de meeste mensen autotune en dergelijken zo instellen dat het niet opvalt, de laatste tijd is dat net andersom.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:30 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
De leden van BEP ook niet. Waarom denk je dat ze hun stem altijd zo vervormen?
Heb ze 1 keer live gehoord, en dat was werkelijk om te huilen. Vooral die Fergie.
? autotune? waar heb je het overquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:15 schreef MASD het volgende:
[..]
Zo goed als iedereen doet dat bij studioalbums, vooral popmuzikanten. Verschil is dat de meeste mensen autotune en dergelijken zo instellen dat het niet opvalt, de laatste tijd is dat net andersom.
En dat zegt natuurlijk wel weer wat over het niveau van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:15 schreef MASD het volgende:
[..]
Zo goed als iedereen doet dat bij studioalbums, vooral popmuzikanten. Verschil is dat de meeste mensen autotune en dergelijken zo instellen dat het niet opvalt, de laatste tijd is dat net andersom.
Vroeger werd het net zo goed overal gebruikt. Toen vooral om de opnames net wat gelikter te maken. Die mensen kónden goed zingen, maar het gaf net dat extra beetje kwaliteit waar veel mensen naar zoeken in studio-opnames. Vergelijk live-opnames eens met studio-opnames, weinig bekende bands die hetzelfde klinken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
En dat zegt natuurlijk wel weer wat over het niveau van tegenwoordig.
Right, want iets dat veel verkocht wordt is automatisch goed.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:38 schreef forzaudinese het volgende:
4 miljoen albums verkocht al van the E.N.D trouwens maar hier op fok vinden ze het allemaal maar niks.![]()
Haha! Ach weet je ? Niet iedereen heeft dezelfde smaak.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:38 schreef forzaudinese het volgende:
black eyed peas![]()
![]()
![]()
![]()
Rock that body vind ik echt top! Dat sommige ouwe lullen het hier niks vinden dat kan ik wel begrijpen want rock that body is zo 2010!![]()
voor alle haters>>
4 miljoen albums verkocht al van the E.N.D trouwens maar hier op fok vinden ze het allemaal maar niks.![]()
best nummer op album>>
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:42 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Right, want iets dat veel verkocht wordt is automatisch goed.
Ik snap je, maar goed praten is onnodig. Die bands klonken natuurlijk anders op studio-opnames maar live klonken ze ook goed. Er zijn tegenwoordig zoveel 'succesvolle' pop bandjes die live helemaal nergens naar klinken. Jammer.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:05 schreef MASD het volgende:
[..]
Vroeger werd het net zo goed overal gebruikt. Toen vooral om de opnames net wat gelikter te maken. Die mensen kónden goed zingen, maar het gaf net dat extra beetje kwaliteit waar veel mensen naar zoeken in studio-opnames. Vergelijk live-opnames eens met studio-opnames, weinig bekende bands die hetzelfde klinken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |