abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1394209
Tips voor vreemdgaan:

Let op: Dit stukje is geschreven vanuit de mannelijke persoon. Overal waar ZIJ of HAAR staat kan natuurlijk ook HIJ of HEM gelezen worden.

-Zorg dat als je twee verschillende leefomgevingen hebt, zgn. biotopen. D.w.z. één plaats waar je bijvoorbeeld werkt of naar school gaat en één plaats waar je woont en buren, vrienden, kennissen hebt. Het voordeel hiervan is dat je automatisch een stuk hechtere relatie op gaat bouwen met je vriendin (je vaste relatie) en dat het bijna altijd leidt tot een beter sexleven, want als jij om de zoveel tijd nog dat lange stuk naar huis moet gaan en je haar even niet ziet is dat bijna altijd aanleiding tot een heftige vrijpartij.

-Een ander voordeel van het hebben van twee leefplaatsen is dat je heel gemakkelijk kunt vreemdgaan. Daar zitten wel enkele haken en ogen aan die je als vreemdganger natuurlijk wel even in acht moet nemen:

-Vertel niet iedereen te pas en te onpas dat je een relatie hebt (in de omgeving waar je dus geen vriendin hebt wonen) Niet iedereen is daar van gediend en je verziekt je geloofwaardigheid want stel dat je vriendin een keer met die personen in aanraking komt en jij bent vreemdgegaan....... Ai.

-Zorg dat als je haar gaat versieren (je 'nieuwe' meisje) je meteen verteld dat je al lang een hele goeie vaste relatie hebt en zeg er meteen bij dat jullie erg houden van 'vrijheid' - zij wil met iedereen dansen en aan iedereen hangen en jij gaat weleens vreemd. Zo lang ze het niet weet is het toch niet erg? Hapt het meisje toe - go for it.

-Ga bij voorkeur vreemd op plekken waar niet iedereen je ziet. Ik heb een keer meegemaakt dat ik op een feestje bij iemand thuis was, en het betreffende meisje zat bij mij op een bankje in de tuin - en ik heb echt moeten wachten totdat iedereen naar binnen was zodat wij achter het schuurtje konden gaan staan zoenen e.d. De rest van de avond hebben we niemand iets laten merken, en na afloop heb ik haar naar huis gebracht. Maar alle aanwezigen op het feest kennen mijn vriendin persoonlijk, vandaar. Neem dus de onzichtbaarheidsfactor in acht!

-Zorg dat je vriendin er niet bij is als je vreemdgaat. Beginnersfout nummer 1. Onder invloed van alcohol moet je nooit, als je al een relatie hebt, diepe gesprekken aanknopen met vrouwen en laat nooit toe dat ze bij je op schoot komen zitten / aan je hangen e.d. Want de drank doet dan zijn werk wel en voor je het weet zoen je er op los en komt je vriendin binnenlopen. (Zelf ervaren...)

-Tenslotte: neem de nazorg in acht. Het in je telefoongeheugen zetten van het nummer van je meisje van die avond is geen probleem, bedenk wel een reden in het geval dat je vriendin gaat bladeren in je mobiel. Bovendien moet je smsjes die je naar haar stuurt gelijk wissen uit je Outbox. Ik sla altijd het nummer van het meisje op in mijn Nokia, en de volgende ochtend sms ik haar "Het was een leuke avond, ik hoop dat ik voor jou gewoon een vriend kan zijn. Ik ga je zien, mzzl #NAAM#"

-VERGEET NOOIT op het eind van de avond bij het afscheid te zeggen dat het maar 'voor een avondje was' en je al een vriendin hebt en dat je geen zin hebt als iedereen het weet. Zij is lief e.d. maar het kan nu eenmaal niet. Slijm Slijm.... Dit bespaart een hoop ellende als je de volgende dag nog rustig je eigen plan wilt trekken, anders staat waarschijnlijk het meisje voor de deur te bellen....

-Ga nooit vreemd met een dronken vrouw. Ze onthoudt niet wat je allemaal zei, na afloop ben jij de klootzak omdat je niet verder wil met haar enz.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben, en wordt niet boos op mij - vreemdgaan is niet netjes maar als je jong bent wordt je vaste relatie er alleen maar sterker van als je zorgt dat je partner het niet weet. Want jij doet ervaringen op met andere meiden en je komt als het goed is tot de conclusie dat jouw vaste vriendin veel beter is, dus dat is goed voor je relatie. Vind ik.

-
  zondag 12 augustus 2001 @ 11:41:06 #2
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_1394211
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  zondag 12 augustus 2001 @ 11:44:39 #3
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1394225
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 11:39 schreef twired het volgende:

Tips voor vreemdgaan:
vreemdgaan is niet netjes maar als je jong bent wordt je vaste relatie er alleen maar sterker van als je zorgt dat je partner het niet weet. Want jij doet ervaringen op met andere meiden en je komt als het goed is tot de conclusie dat jouw vaste vriendin veel beter is, dus dat is goed voor je relatie. Vind ik.

Jij bent dom he? Ik hoop iig dat je binnenkort es ff flink belazerd wordt, pathetic nobody die je bent.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_1394243
Best sick
pi_1394279
LOL

Ze zijn nog waar ook

En wat een stelletje suffe reacties weer erop!
Dan lees je het toch niet? Stelletje boerenbrave heikneuters!

Bedankt voor de tips by the way

FOK!-Schrikkelbaas zondag 12 augustus 2001 @ 12:01:47 #6
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1394305
sick, pathetic, ik he b er verder geen woorden voor

Weetje dat ik 1 bepaald type mannen niet mag? Jouw type
Veel vrouwen gaan twijfelen over de trouw van mannen doordat ze in het verleden belazerd zijn door jullie soort tuig. Wat weer nadelig werkt voor de trouwe mannen.

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  zondag 12 augustus 2001 @ 12:04:05 #7
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1394319
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 11:57 schreef Ron_Jeremy het volgende:

En wat een stelletje suffe reacties weer erop!
Dan lees je het toch niet? Stelletje boerenbrave heikneuters!

Oke, dus ik ben een saaie heikneuter omdat ik het niet tof vindt om mijn partner te belazeren. En iemand die dat wel doet is een coole vent/meid??? Als dat voor jou het criterium is van saai zijn of niet vindt ik jou zo mogelijk nog zieliger.
  zondag 12 augustus 2001 @ 12:09:13 #8
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_1394353
quote:
-Zorg dat je vriendin er niet bij is als je vreemdgaat.
Scherp.. had ik zelf nooit kunnen bedenken
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_1394364
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 12:04 schreef Vivi het volgende:

[..]

Oke, dus ik ben een saaie heikneuter omdat ik het niet tof vindt om mijn partner te belazeren. En iemand die dat wel doet is een coole vent/meid??? Als dat voor jou het criterium is van saai zijn of niet vindt ik jou zo mogelijk nog zieliger.

vind ik is zonder t

Mensen mensen toch, CHILL!
Dit is hoogstwaarschijnlijk gewoon een geintje, meer niet.
En nee, je bent geen saaie heikneuter als je iemand niet belazerd, je bent wel een saaie heikneuter als je van die agressieve reacties op een grappig stukje plaatst!

zondag 12 augustus 2001 @ 12:11:51 #10
10358 TequiLa
TequiLa is the Devils Sweat...
pi_1394371
TequiLa aka Flow --> Jimmy Loo --> Flowing Productions --> Flowsplace --> Club KRANG
pi_1394390

Ik denk dat hij genaaid is door zijn vriendin en nu neerzet hoe ze het beter had kunnen doen.
pi_1394393
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 12:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
sick, pathetic, ik he b er verder geen woorden voor

Weetje dat ik 1 bepaald type mannen niet mag? Jouw type
Veel vrouwen gaan twijfelen over de trouw van mannen doordat ze in het verleden belazerd zijn door jullie soort tuig. Wat weer nadelig werkt voor de trouwe mannen.

Onzin, die smoes van "ik vetrouw mannen niet meer" is gewoon een verdoezeling van "ik wil niks met jouw". Geloof me, die ken ik al zo lang.
Wist je trouwens dat de vrouwen wel aangetrokken worden tot dit soort mannen? (uitzonderingen daar gelaten) omdat ze nu eenmaal vallen op de foute mannen? Het is een feit: de lieve mannen worden als "zwak" gezien, en de vrouwen gaan er 9 v/d 10 keer vandoor met die hele foute vent met Harley. Fact of life.
  zondag 12 augustus 2001 @ 12:15:22 #13
13342 sambucca
it's all about the delta.
pi_1394394
Hulde!
Time is never wasted when you're wasted all the time.
  zondag 12 augustus 2001 @ 12:17:03 #14
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1394404
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 12:10 schreef Ron_Jeremy het volgende:

[..]

vind ik is zonder t

Mensen mensen toch, CHILL!
Dit is hoogstwaarschijnlijk gewoon een geintje, meer niet.
En nee, je bent geen saaie heikneuter als je iemand niet belazerd, je bent wel een saaie heikneuter als je van die agressieve reacties op een grappig stukje plaatst!

Ja, maar waarschijnlijk is dat stukje wel hier geplaatst in de hoop dit soort reacties uit te lokken dus is het alleen maar aardig van ons als we dat spelletje mee spelen. Ms kan het dan beter naar Onzin verplaatst worden
pi_1394409
quote:
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben, en wordt niet boos op mij - vreemdgaan is niet netjes maar als je jong bent wordt je vaste relatie er alleen maar sterker van als je zorgt dat je partner het niet weet. Want jij doet ervaringen op met andere meiden en je komt als het goed is tot de conclusie dat jouw vaste vriendin veel beter is, dus dat is goed voor je relatie. Vind ik.
sure droom gewoon verder, ervaring kan je ook opdoen aan de hand van eerdere ervaringen met relaties en gues what... Je kan zelf eens je in gaan beelden wat het juiste is in een situatie, daar heb je vaak in een relatie geen ervaring voor nodig...
pi_1394416
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 12:17 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ja, maar waarschijnlijk is dat stukje wel hier geplaatst in de hoop dit soort reacties uit te lokken dus is het alleen maar aardig van ons als we dat spelletje mee spelen. Ms kan het dan beter naar Onzin verplaatst worden

]

Het kan volgens mij idd beter naar Onzin verplaatst worden ja!
  zondag 12 augustus 2001 @ 12:19:35 #17
5089 thurminator
loves Troela!!!
pi_1394417
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 12:09 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Scherp.. had ik zelf nooit kunnen bedenken

LOL
  zondag 12 augustus 2001 @ 12:20:28 #18
10358 TequiLa
TequiLa is the Devils Sweat...
pi_1394424
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 12:15 schreef Ron_Jeremy het volgende:

[..]

Onzin, die smoes van "ik vetrouw mannen niet meer" is gewoon een verdoezeling van "ik wil niks met jouw". Geloof me, die ken ik al zo lang.
Wist je trouwens dat de vrouwen wel aangetrokken worden tot dit soort mannen? (uitzonderingen daar gelaten) omdat ze nu eenmaal vallen op de foute mannen? Het is een feit: de lieve mannen worden als "zwak" gezien, en de vrouwen gaan er 9 v/d 10 keer vandoor met die hele foute vent met Harley. Fact of life.

Hier ben ik het helemaal mee eens!!! Vrouwen zitten altijd hypocriet te lullen dat ze nooit vreemdgaan, en nooit met mannen gaan die vreemdgaan, enz. Maar een paar weken later liggen ze naast je in bed!

Foute man

TequiLa aka Flow --> Jimmy Loo --> Flowing Productions --> Flowsplace --> Club KRANG
pi_1394435
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 12:17 schreef Aneurism het volgende:

[..]

sure droom gewoon verder, ervaring kan je ook opdoen aan de hand van eerdere ervaringen met relaties en gues what... Je kan zelf eens je in gaan beelden wat het juiste is in een situatie, daar heb je vaak in een relatie geen ervaring voor nodig...

Goh, ik sta perplex van het feit dat jij 't bent die zo'n soort reactie zou plaatsen

Nu Tranceptor nog die komt vertellen dat het de grootste misdaad tegen de menselijkheid is en we zijn weer waar we wezen willen

pi_1394478
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 12:20 schreef TequiLa het volgende:

[..]

Hier ben ik het helemaal mee eens!!! Vrouwen zitten altijd hypocriet te lullen dat ze nooit vreemdgaan, en nooit met mannen gaan die vreemdgaan, enz. Maar een paar weken later liggen ze naast je in bed!

Foute man

Idd

Fout is goed dus...

pi_1394546
Ik vind jouw usericon niet kunnen.

Lijkt me nogal in strijd met de regels hier.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_1394564
wow !!!!!!! thanks man!
pi_1394582
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 12:39 schreef shmoopy het volgende:

LOL

Hoezo dan?

zondag 12 augustus 2001 @ 12:47:12 #24
11682 Moonah
Jolie femme
pi_1394589
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 12:39 schreef shmoopy het volgende:

Typerend voor de inhoud van zijn "hersen"pan...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 12 augustus 2001 @ 12:47:33 #25
11502 nipeng
The last ride is free
pi_1394591
Nou de meeste van die tips kan iedereen met een gezond verstand wel verzinnen.

Ga niet vreemd waar je vriendin bij is....
LOL

Ok tip:
Gebruik geen technieken die je van de ander hebt geleerd bij je partner.

pi_1394593
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 12:46 schreef Ron_Jeremy het volgende:

[..]

LOL

Hoezo dan?

Blote tiet,mag niet.
pi_1394606
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 12:47 schreef Moonah het volgende:

[..]

Typerend voor de inhoud van zijn "hersen"pan...

Eierdopje ook goed,
qua inhoud?
pi_1394616
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 12:47 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Blote tiet,mag niet.

Oh ik dacht dat je het over mijn icon had
pi_1394628
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 12:49 schreef Ron_Jeremy het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat je het over mijn icon had

Wat!!
Zo'n lekker ding zou niet kunnen?

Joh.

zondag 12 augustus 2001 @ 12:55:46 #30
11682 Moonah
Jolie femme
pi_1394659
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 12:48 schreef shmoopy het volgende:
Eierdopje ook goed,
qua inhoud?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_1394746
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 12:51 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Wat!!
Zo'n lekker ding zou niet kunnen?

Joh.

LOL

Sushi-tje prikken in de Supperclub vanavond, schoonheid? Trek je wel wat leuks aan?

pi_1394924
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 12:21 schreef Ron_Jeremy het volgende:

[..]

Goh, ik sta perplex van het feit dat jij 't bent die zo'n soort reactie zou plaatsen

Nu Tranceptor nog die komt vertellen dat het de grootste misdaad tegen de menselijkheid is en we zijn weer waar we wezen willen

Moord! Brand!!

Nee, ff serieus bedankt voor de tips, ik zal ze in de toekomst zeker gebruiken.
Iemand nog andere tips?

pi_1394943
Ik vind dat er meer geneukt moet worden op deze wereld, dus moet er helaas ook meer vreemdgegaan worden.
Ach, ik neem wel het voortouw dan

Nog suggesties met wie vreemd te gaan en wie niet?

pi_1394977
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 13:05 schreef Ron_Jeremy het volgende:

[..]

LOL

Sushi-tje prikken in de Supperclub vanavond, schoonheid? Trek je wel wat leuks aan?

Jammie,lekker Suppercluppen.

Is wat ik aanheb leuk genoeg?

pi_1395017
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 13:38 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Jammie,lekker Suppercluppen.

Is wat ik aanheb leuk genoeg?

That'll do nicely!

Pik ik je op rond, say, 19:00?
Lekker wat eten in SC, en daarna wat dansen in SC, en daarna.......

pi_1396608
quote:
Dit is hoogstwaarschijnlijk gewoon een geintje, meer niet
Kijk, jij snapt het.
Tuurlijk is het niet netjes om vreemd te gaan, maar ik sta achter het in Italië gebruikelijke standpunt van zowel man als vrouw: "Laat het mij niet weten".
quote:
Ik denk dat hij genaaid is door zijn vriendin en nu neerzet hoe ze het beter had kunnen doen
Ook niet zo, wel naait ze me door in de discotheek met iedereen te dansen, op het randje van hoerig gedrag.. Maar goed, we zijn niet allemaal perfect little angels toch?
quote:
Wist je trouwens dat de vrouwen wel aangetrokken worden tot dit soort mannen? (uitzonderingen daar gelaten) omdat ze nu eenmaal vallen op de foute mannen?
Als jij het in een ludieke bui verzinnen en vervolgens posten van Tips voor Vreemdgaan ziet als een foute actie, so be it. Dan ben ik een foute man en dat verklaard waarom er vrouwen op mij vallen.
Ik zit er niet mee, ben mijzelf en geniet van het leven met een flinke korrel zout.

Het is gewoon zo dat veel tips waar zijn, getuige ook het 'inderdaad' in een aantal replies. Okee, zoiets als 'zorg dat je vriendin er niet bij is' is bullshit maar jongens: het ligt er zoo dik bovenop.....

En, laten we on-topic blijven: heeft iemand nog meer tips? Btw, mijn tips zijn puur uit ervaring

-
pi_1396736
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_1399130
2 GSM's is ook wel makkelijk!
En heb je er maar 1, laat NOOIT dat ding aan en onbeheerd achter.... een fout SMS-je is zo ontvangen.

Geef ook nooit, maar dan ook nooit je huisnummer. Alleen je (tweede) GSM

maandag 13 augustus 2001 @ 00:43:57 #39
14555 Riggs
Lekker is maar 1 vinger lang
pi_1399836
Zo weer wat geleerd, toch wel fijn als er ook nog mensen zijn die mee denken. Bedankt voor de tips, maar ben er al aardig gedreven in geworden, vreemd gaan is een hele opgaaf.
Ik zie altijd die reactie's van mensen die tegen zijn maar ik wed dat die jongens net met hun eerste vriendin begonnen zijn en blij zijn dat ze nu sex hebben.
pi_1402301
Haha Goede tips idd Niet errug praktisch..
Het is me duidelijk dat als je vreemd gaat dat er dan al iets mis(send) was in je relatie, beetje jammer als je het niet op kan brengen om daar eerst met je vriendin over te praten.. Voor de rest moet het wel een enorm coole gast zijn die zo goed kan vreemdgaan LOL:) Mensen die een beetje hevig op zulke posts reagere hebbe maybe al de nodige (persoonlijke?) ervaring met t onderwerp...
  Redactie Frontpage maandag 13 augustus 2001 @ 13:22:08 #41
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1402534
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 12:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hahaha, Tara zoekt de schuld van zijn single bestaan bij andere mannen
pi_1402577
ik ben trouw aan m'n hart...
now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
pi_1402597
quote:
Op maandag 13 augustus 2001 13:22 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Hahaha, Tara zoekt de schuld van zijn single bestaan bij andere mannen

Hahaha, ja dat doen heel veel single mannen.

Ai ai ai, en laat dat nu net de houding zijn die de vrouwen niet zo kunnen waarderen....

maandag 13 augustus 2001 @ 13:37:48 #44
1687 poep
praat geen poep
pi_1402678
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 13:33 schreef Tranceptor het volgende:
Ik vind dat er meer geneukt moet worden op deze wereld, dus moet er helaas ook meer vreemdgegaan worden.
Ach, ik neem wel het voortouw dan

Nog suggesties met wie vreemd te gaan en wie niet?

houdt van spannend...
pi_1402969
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 11:44 schreef Vivi het volgende:

[..]

Jij bent dom he? Ik hoop iig dat je binnenkort es ff flink belazerd wordt, pathetic nobody die je bent.

Je moet er ook vooral serieus op ingaan!!!
Be careful what you wish...You just might get it.
pi_1403030
quote:
Tips voor vreemdgaan:

NO SHIT, EINSTEIN !!!
Be careful what you wish...You just might get it.
pi_1403652
Doe normaal.
Heb je deze tips van jou vriendin???
pi_1403718
quote:
Tips voor vreemdgaan:

Hmmm, behalve als je een trio aspireert natuurlijk
  maandag 13 augustus 2001 @ 16:56:54 #49
12221 Tijn