Ja, kan ook. Of Cristiano Ronaldo?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:54 schreef RoBBERtje.Jensen het volgende:
Deco
Het ligt dus echt niet aan Rooney dat hij niet zo vaak speelt. De trainer van Everton stelt altijd dat je een jong talent "rustig moet brengen". Ik denk dat Rooney het wel eens zou kunnen gaan maken.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:57 schreef Hephaistos. het volgende:
Rooney kan het bij Everton al niet eens trekken, de enige reden dat die mee is, is gebrek aan beter.
Ik zet m'n geld op Ronaldo.
Waarom is iedereen eigenlijk zo weg van Deco? Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik hem nog niet vaak heb zien spelen, maar zover ik weet zit hij op de bank op Portugal omdat Rui Costa, spelmaker bij AC Milan nota bene, op zijn plaats speelt.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:54 schreef RoBBERtje.Jensen het volgende:
Deco
Om Schweinsteiger nou een onbekende te noemenquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe kan Ronaldo nou een revelatie zijnEen revelatie is toch juist een ONbekende die het opeens onwijs goed doet? (Roger Milla in 1990 bijvoorbeeld, of Bastian Schweinsteiger in de CL afgelopen seizoen.) Ja Schweinsteiger zou best eens een hele goeie kunnen worden
Als Baros zich niet kan reveleren voor het grote publiek geldt dat zeker ook voor Cassano en Rosicky.quote:Op donderdag 10 juni 2004 02:52 schreef Devano het volgende:
Maar ff serieus
Doorbraak bij het grote publiek voor Wesley Sneijder, Tomas Rosicky en Antonio Cassano. Baros kan je geen revelatie noemen vind ik.
en Rosicky wel dan?quote:Op donderdag 10 juni 2004 02:52 schreef Devano het volgende:
Maar ff serieus
Doorbraak bij het grote publiek voor Wesley Sneijder, Tomas Rosicky en Antonio Cassano. Baros kan je geen revelatie noemen vind ik.
Waarom Baros niet en de andere genoemden wel?quote:Op donderdag 10 juni 2004 02:52 schreef Devano het volgende:
Maar ff serieus
most definatelyquote:Op donderdag 10 juni 2004 10:40 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook Baros!
De Italianen spelen toch met Del Piero, Totti en Vieri, zolang ze fit zijn en het goed doen iig.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:53 schreef Maffioso het volgende:
Cassano, als ie samen met Totti speelt kan het niet mis gaan.
Elke griek die z'n rug/nek/schouder/oksel/teen -haar scheert is al een revelatie.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dimitris Papadopoulos
Een echte vent scheert zich niet,quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:14 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Elke griek die z'n rug/nek/schouder/oksel/teen -haar scheert is al een revelatie.
*Beschaamd afdruipt (oooh SLECHT zeg ditquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:59 schreef Hephaistos. het volgende:
-edit- Ik heb het hier niet over de Braziliaan he, voor de duidelijkheid. Zou ook beetje raar zijn op een ek
We zullen zien, al moet ik zeggen dat ik beide slecht ken.quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:06 schreef methodmich het volgende:
Tiago en Leko ook?
Methodmich is dan ook de kenner pur sang he?quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:32 schreef popolon het volgende:
[..]
We zullen zien, al moet ik zeggen dat ik beide slecht ken.
Dat is dan ook het kenmerk van een revelatie.quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:32 schreef popolon het volgende:
[..]
We zullen zien, al moet ik zeggen dat ik beide slecht ken.
Ik ben bang dat je gelijk gaat krijgen. Gelukkig kunnen we op zijn posities wel iemand missen, in tegenstelling tot de verdediging.quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:55 schreef savelkoul het volgende:
ik denk dat vd vaart de revalidatie van het ek wordt![]()
toernooi nog niet begonnen of ligt alweer ziek op bed
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:12 schreef Droopie het volgende:
Henke Larsson
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |