knappe vrienden heb je die zwanger worden.. meestal is dat zo met vriendinnenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:58 schreef Kogando het volgende:
Hoi, het zit zo. Ik heb pas met een meisje gezoend, niks aan de hand. Maargoed, vrienden van me zeggen dat ze ook zwanger kan zijn geworden daarvan. Ik heb geen pil ofzo geslikt..
Mijn vraag is, kan dat echt? Want het lijkt me sterk.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:59 schreef Anthraxx het volgende:
Ja dat kan. Opgelost. Slotje
wahaahahahahhahahahaaquote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:00 schreef Slarioux het volgende:
Als ik serieus reageer wordt ik uitgelachen, maar ik mag niet al te veel rommel schoppen in andermans fora.
Serieus dan maar: nee.
dat van die pil... weet je dat wel zekeR?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:58 schreef Kogando het volgende:
Hoi, het zit zo. Ik heb pas met een meisje gezoend, niks aan de hand. Maargoed, vrienden van me zeggen dat ze ook zwanger kan zijn geworden daarvan. Ik heb geen pil ofzo geslikt..
Mijn vraag is, kan dat echt? Want het lijkt me sterk.
Sperma?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:03 schreef Vodka_Lime het volgende:
je weet dat echt niet??? damn wat erg. je hebt toch wel geleerd over bloemetjes en bijtje... en over dat er sperma nodig is en een kutje om zwanger te worden, en hoe te fuck komen je vrienden er al bij...
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
What the fuck? Mijn ooievaar, wat doe je?!
hangt er van af hoe je zoent... schaamlipje zoenen nadat jeje zelf heb gepijpt?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:07 schreef ChapterV het volgende:
neucken ?
van zoenen zwanger gebeurd wel vaker kans van 1 op 100 dus gauw rennen naar de apotheek succes
Je vergeet het eitje...redelijk essentieel.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:03 schreef Vodka_Lime het volgende:
je weet dat echt niet??? damn wat erg. je hebt toch wel geleerd over bloemetjes en bijtje... en over dat er sperma nodig is en een kutje om zwanger te worden, en hoe te fuck komen je vrienden er al bij...
het kanquote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:13 schreef Kogando het volgende:
Hoi, bedankt voor jullie reacties. Ik moest het wel op Fok! vragen want als ik het tegen mijn pa zeg dan krijg ik een pak op mijn mieter. Maar de ene zegt dat het kan en de andere niet, wat is het nou?
Ik heb er nog wel een aantal hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:06 schreef joogdepoog het volgende:
ik wil er wel meer!
Nee..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:13 schreef Kogando het volgende:
Hoi, bedankt voor jullie reacties. Ik moest het wel op Fok! vragen want als ik het tegen mijn pa zeg dan krijg ik een pak op mijn mieter. Maar de ene zegt dat het kan en de andere niet, wat is het nou?
Vagina?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:14 schreef Spina1 het volgende:
Nee..
Tenzij ze natuurlijk spuug van je heeft bewaard en later in haar vagina smeert, maar dat zal ze niet doen.
Dat gaatje in je buik, jij hebt er ook 1 maar die is minder diep.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:17 schreef Kogando het volgende:
[..]
Vagina?
Oh... haha, zeg dan gelijk navel..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:18 schreef Spina1 het volgende:
Dat gaatje in je buik, jij hebt er ook 1 maar die is minder diep.
als jij je opleiding klaar hebt roepen ze naar jou de mannelijke variant....quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:17 schreef Kogando het volgende:
[..]
Vagina?
Sorry, ik gebruik nogal vaak synoniemenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:19 schreef Kogando het volgende:
[..]
Oh... haha, zeg dan gelijk navel..
Beetje moeilijke woorden gebruiken om indruk te maken.. tsk tsk..
Wat je zegt ben je zelf.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:21 schreef Spina1 het volgende:
Sorry, ik gebruik nogal vaak synoniemen
(doe ik het weer..)
Synoniemen??? Heeft dat ook iets met kutjes te maken?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:21 schreef Spina1 het volgende:
[..]
Sorry, ik gebruik nogal vaak synoniemen
(doe ik het weer..)
Ga boeven vangen..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:22 schreef Kogando het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf.
Tjonge jonge, hoef je toch niet gelijk zo te reageren. Bedankt voor je nutteloze reactie.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:20 schreef Lucille het volgende:
Geboortedatum: 1983-03-19
Opleiding: Nederlandse Politie Academie
Stop aub met je opleiding als je dit anno 2004 nog vraagt.
Wat is een mieter?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:13 schreef Kogando het volgende:
lang uitgehouden als kloonquote:Geregistreerd op: dinsdag 14 augustus 2001
OMG!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:14 schreef Gappie het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel een aantal hoor
Komen ze:
Hoi, k wil mijn vriendje pijpenmaar ik was bang om swanger te worden. Nu heb ik de pil en mij vriendje zegt dat ik hem nu wel kan pijpen maar ik wil zeker weten of ik toch nie zwanger word?
weet iemand dit?
***********************************************************************************************************************
IK heb een PrObLeEm , het zit zO: een paar weken geleden zat ik me zelf te mastruberen op bed, op een gegeven moment kwam ik dus he... nou, ik kwam dus op me bed... op dat moment hoorde ik mijn moeder naar boven komen, dus ik ging snel onder de deken liggen he, ze kwam naakt binnen... ( dat is heel normaal bij ons) . en ze ging op mijn bed zitten , precies op mijn kwakje.... Nu heeft ze dus een tijdje geleden een zwangersschap test gedaan, en ze is zwanger.... zij denkt dat het van haar nieuwe vriend is.... maar ik denk dus dat het van mij is >..
wat moet ik nou doennnn!!! Kan ik errgens terecht?
***********************************************************************************************************************
Mun vriend zegt dat je van spermaslikken grotere borsten krijgt. Is dat eg sow?
Iedere keer als ik neuk wordt mijn lul kleiner. Ik weet dus absoluut niet hoe ik dit kan voorkomen. Hij is in 6 maanden al 3 cm. gekrompen. Als dit zo doorgaat (heb ik uitegerekend) heb ik over ongeveer 24 maanden geen lul meer. WAT KAN IK ERTEGEN DOEN!!!!!!!!!!!
Ja zo vin ik et ook wel weer genoeg...![]()
hier ben ik het geheel mee eens.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:25 schreef yohan.nl het volgende:
Mag dit dicht
nou en anders ik welquote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:27 schreef twiFight het volgende:
[..]
hier ben ik het geheel mee eens.
haha neeeeeeeeeeeeej ik vermaak me eindelijk weer ffquote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:25 schreef yohan.nl het volgende:
Mag dit dicht
zieke gastquote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:28 schreef Kogando het volgende:
Ik lees op internet dat er een zaadlozing nodig is om iemand zwanger te maken. Nou is het zo dat ik wel klaar ben gekomen tijdens het zoenen. Maargoed, dat weet zij niet eens.. dus ik denk dat de kans dan niet zo groot is dat ze echt zwanger is geworden. Als het kan van zoenen tenminste, niemand geeft hier serieus antwoord.
Had je dan echt een serieus antwoord verwacht?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:28 schreef Kogando het volgende:
Ik lees op internet dat er een zaadlozing nodig is om iemand zwanger te maken. Nou is het zo dat ik wel klaar ben gekomen tijdens het zoenen. Maargoed, dat weet zij niet eens.. dus ik denk dat de kans dan niet zo groot is dat ze echt zwanger is geworden. Als het kan van zoenen tenminste, niemand geeft hier serieus antwoord.
Nee je hebt een ooievaar nodig om zwanger te raken! Djiezus een zaadlozing! Wie heeft je dat wijsgemaakt?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:28 schreef Kogando het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:29 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
zieke gast![]()
JE-ZUS! Kom op he! Damn hoe zielig ben je nou helemaal. Ik denken dat ik niet spoor, maar jij bent erger.Tief ff lekker op met die kut topics van je, of stel es normale vragen.En doe misschien es je huiswerk ofzo.Ga je Bio boek pakken ipv telkens ONZ te verkopen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:28 schreef Kogando het volgende:
Anders ik wel.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:29 schreef N-I-X het volgende:
haha neeeeeeeeeeeeej ik vermaak me eindelijk weer ff![]()
Zolang je maar een condoom om je tong doet is er niks aan de hand.....quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:58 schreef Kogando het volgende:
jij bent eerder zelf zielig dat je er nog serieus op in gaat.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
JE-ZUS! Kom op he! Damn hoe zielig ben je nou helemaal. Ik denken dat ik niet spoor, maar jij bent erger.Tief ff lekker op met die kut topics van je, of stel es normale vragen.En doe misschien es je huiswerk ofzo.Ga je Bio boek pakken ipv telkens ONZ te verkopen.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:32 schreef Croga het volgende:
[..]
Zolang je maar een condoom om je tong doet is er niks aan de hand.....
als ze contactlenzen in heeft niet anders welquote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:29 schreef Miguel het volgende:
MiJn VrIeNdJe HeEfT mIj LaAtSt In MiJn OoG gEsPoTeN, kAn Ik Nu ZwAnGeR zIjN gEwOrDeN?!
je deed het echt ff redelijk, maar vanaf 'Vagina?' ging je de mist inquote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:34 schreef Kogando het volgende:
En p.s.: Lucille, ik schrok toch wel even van je serieuze reactie. Je loopt toch al een tijdje mee.
Haha, ja mocht wel doorschemeren want ik moest weg namelijk. Jij ook fijne avond.. Baai.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:35 schreef Vampz het volgende:
je deed het echt ff redelijk, maar vanaf 'Vagina?' ging je de mist in
fijne avond nog
Wat ga je doen? Zoenen?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:36 schreef Kogando het volgende:
[..]
Haha, ja mocht wel doorschemeren want ik moest weg namelijk. Jij ook fijne avond.. Baai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |