abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 juni 2004 @ 19:56:37 #1
64949 Gappie
the one and only
pi_19647463
Het is weer tijd voor de superbike en de motor GP.. Het is natuurlijk al enige tijd bezig en me baas en 2 andere collega's hebben het er aardig vaak over tijdens de schaft.. nu kwam me baas vandaag dat Aprillia failliet zou zijn.. dat er geen geld en geen onderdelen meer zijn... Dit geld dan voor de gehele sector van Aprillia (scooters, motors etc..) ... Er wordt nog nerges wat gezegd omdat et uitgelekt nieuws is of zou zijn.. Weet iemand hier meer van??

Mijn dank is groot als je wat meer weet.. kan ik me baas ook weer blij maken en heb ik weer een pluspuntje
d(-_-)b
pi_19647870
Ja. Aprillia zou in eerste instantie failliet zijn. Ze hebben echter rond de tafel gezeten met verschillende banken waardoor ze toch een goede doorstart kunnen maken.

Gelezen in de "MOTOR", nummer 1 maand geleden ofzo.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 20:16:10 #3
64949 Gappie
the one and only
pi_19647964
okeej tnx!!
d(-_-)b
pi_19648375
Die geruchten gaan al een tijdje rond, dus het zou best waar kunnen zijn. Een vriendin van me wilde een RSV1000 mille kopen. Heb gelukkig aangeraden hier nog even mee te wachten.
Some weasel took the cork out of my lunch...
  donderdag 10 juni 2004 @ 20:33:46 #5
37540 Gerako
Mille, er is geen betere!
pi_19793587
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 19:56 schreef Gappie het volgende:
Het is weer tijd voor de superbike en de motor GP.. Het is natuurlijk al enige tijd bezig en me baas en 2 andere collega's hebben het er aardig vaak over tijdens de schaft.. nu kwam me baas vandaag dat Aprillia failliet zou zijn.. dat er geen geld en geen onderdelen meer zijn... Dit geld dan voor de gehele sector van Aprillia (scooters, motors etc..) ... Er wordt nog nerges wat gezegd omdat et uitgelekt nieuws is of zou zijn.. Weet iemand hier meer van??

Mijn dank is groot als je wat meer weet.. kan ik me baas ook weer blij maken en heb ik weer een pluspuntje
Waarom schrijft iedereen het toch altijd verkeerd? Het is Aprilia. Met maar 1 L dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')