Thanks, verplaats hem even naar de openingspost.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel doen
[afbeelding][afbeelding]
Haal de spelfouten er dan óok even uit?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:51 schreef Brennie het volgende:
TT aangepast, zou de topicstarter zo vriendelijk willen zijn om een foto te willen plaatsen van het tenue?
Anders hebben we weinig aan dit topic!
Zo goed almachtige spellingsverbeteraar?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:22 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Haal de spelfouten er dan óok even uit?
DankU.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:44 schreef Brennie het volgende:
[..]
Zo goed almachtige spellingsverbeteraar?
Ontopic: ik vind het een mooi shirt.
Met blauw?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:48 schreef Chillmeister het volgende:
vind hem niks speciaals. Mijn favoriet blijft toch de wk2002 shirts van Italie
nee niet de kleur, maar de design in het algemeenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:49 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Met blauw?Neeh.
Bij 247shop.nl kun je een fanshirt-versie van het EK '88-shirt bestellen --> LELIJKquote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:46 schreef skiczukie het volgende:
[..]
DankU.
Ontopic: Ik vind het ook wel een aardig shirt, maar eigenlijk moet het shirt van '88 weer terug. Niet dat ze daar beter van gaan voetballen, maar ach..![]()
![]()
Dat RTL5-gebeuren dacht ik ook meteen toen ik het zag, maar idd het shirt is wel ok, niet bijzonder, maar ok.quote:Op maandag 7 juni 2004 17:40 schreef Arun het volgende:
shirt gaat wel, alleen jammer van het rondje om het nummer op de borst..
lijkt wel FC RTL5 ofzo..
en jammer dat nike voor elk land hetzelfde model shirt heeft gedaan..
[img] url plaatje [/img]quote:Op zondag 13 juni 2004 03:43 schreef alcomys het volgende:
Uhm kan die gene die deze topic heeft vern*ukt mij eens uitleggen hoe ik een plaatje in mn topic kan plaatsen ...dan ben ik weer blij en de moderators ook denk ik.
was namelijk de bedoeling hier een plaatje bij te voegen maar hellaas lukte dat niet.
thanks
Wat verneukt?quote:Op zondag 13 juni 2004 03:43 schreef alcomys het volgende:
Uhm kan die gene die deze topic heeft vern*ukt mij eens uitleggen hoe ik een plaatje in mn topic kan plaatsen ...dan ben ik weer blij en de moderators ook denk ik.
was namelijk de bedoeling hier een plaatje bij te voegen maar hellaas lukte dat niet.
thanks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |