daar waar je niet meer moet betalenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:49 schreef ook_gek het volgende:
nee
Maar waar is dat parkeren dan
Bij jou voor de deurquote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:49 schreef ook_gek het volgende:
nee
Maar waar is dat parkeren dan
Weer is goedquote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
daar waar je niet meer moet betalen![]()
Hoe is het weer?![]()
Als je die straat die er langs loopt richting Den Haag rijd, dan heb je op een gegeven moment dat het betaald parkeren ophoud. Nou daar moeten we ze nu neerzetten. Dat is ongeveer 10 a 15 minuten lopenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Weer is goed
En waar hoef je niet te betalen in de buurt van dat gezeik dan
De kinderboerderij is het dichts bij.
worden nu de illegale zaken op het strand verkochtquote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:14 schreef BoJo het volgende:
Ik ben weer naar het strand![]()
om te werken...
niet teveel zuipen he mensen
past niet en dat is zeker betalen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij jou voor de deur
Je pa is toch met de ML wegquote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
past niet en dat is zeker betalen.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 19:07 schreef PeuRac het volgende:
Dubbel, dubbel
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:13 schreef Xtreem het volgende:
[..]
subtiel krikken....
3 dubbel postennewbie
Ik denk t niet, zo interessant was t nietquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:46 schreef ook_gek het volgende:wie weet kom je op TV
mijn vorige baas heeft een volledig AMG uitgevoerde ML500 staan van vorig jaar. mischien een idee voor jou?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 19:44 schreef BazzoS het volgende:
wat ik me gister op de autobaan zag: ML55 AMG
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:23 schreef LWaS het volgende:
zo...in mijn eetne aan het bier...waarom is er niemand hiero in de burt
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:32 schreef PeuRac het volgende:
En je geloof nooit wat er gisteren naast me stond bij t verkeerslicht in Doetinchem (laatste verkeerslicht op de weg naar Zelhem/Varsseveld, ik sloeg af, hij ging rechtdoor), de motor van Blik op de Wegen de Volvo stond er iets achter.
Hij zo zeggen: "zo die auto is vast niet van joumaar de remmen werken iig goed
![]()
" (ik kwam met een noodgang aanrijden met de aanhanger erachter). Hij kon er gelukkig om lachen.
jij maakt iig nog uren...quote:Op zondag 6 juni 2004 00:57 schreef BoJo het volgende:
ik ben er weer, moet ik morgen om 11:15 erweer zijn tot 0:00![]()
(wel met doorbetaalde pauze tussen 16u en 18u)
Is het vlaggetjesdag in Scheveningen, DRUK!!! Kolerelijers. stomme vis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |