Net goedquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:16 schreef Luchtbel het volgende:
En haar laatste woorden waren; Oh als ik dit topic maar niet dichtgooi![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:16 schreef Luchtbel het volgende:
En haar laatste woorden waren; Oh als ik dit topic maar niet dichtgooi![]()
![]()
jij ookquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:17 schreef pluisje het volgende:
[..]
Net goed
edit: en nu heeft ze ook al het Speeltuinbankje volgemaakt
Beetje last van je hormonenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:18 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ooooooh, ja, dat heb ik dus ook!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:24 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Beetje last van je hormonen![]()
Overigens is dat de meest irritante opmerking die ik ooit gehoord heb![]()
Zijn je hormonen; zei de man die m'n gang onder water liet lopen; zei de collega die me altijd commandeerde. Dat is de enige opmerking waar ik echt superkwaad van wordt.
Ja precies wat ik bedoel! Voor de rest ben ik juist heel goed gehumeurd en heb ik er echt helemaal zin inquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:30 schreef pluisje het volgende:
[..]
Ooooooh, ja, dat heb ik dus ook!
Ben je ergens oprecht boos over, komt iemand met die dooddoener over je hormomen aan![]()
Alsof je als je zwanger bent opeens niet meer "gewoon" boos kan zijn.
Of "maak je toch niet zo druk, dat is niet goed voor jou en de baby", wat Rick een keer zei toen ik beetje pissig op hem was. "Doe jij dan effe normaal zodat ik me niet druk hoef te maken sukkel", was zo ongeveer mijn reactie.
Maar verder ben ik best een lief persoon hoor![]()
Da's net zoiets als dat je een keer een offday hebt, en dat iemand, vooral mannen, dan zegt "je moet zeker ongesteld worden ofzow"quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:24 schreef Luchtbel het volgende:
Beetje last van je hormonen![]()
Overigens is dat de meest irritante opmerking die ik ooit gehoord heb![]()
Zijn je hormonen; zei de man die m'n gang onder water liet lopen; zei de collega die me altijd commandeerde. Dat is de enige opmerking waar ik echt superkwaad van wordt.
Voor de rest ben ik eigenlijk heel erg blij, loop het liefst met mun buik te pimpen en vind alles zoooo lief![]()
Ah, thanx voor de infoquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:28 schreef Sjeen het volgende:
Texelonia, om nog even op je vraag terug te komen.
Als je een vast contract hebt, zijn er twee manieren om je te ontslaan. De werkgever kan een ontslagvergunning aanvragen bij het CWI, normaal gezien alleen als hij kan aantonen dat er economische redenen zijn. Verder kan het via de kantonrechter geregeld worden, wat ook kan in andere situaties, zoals problemen onderling of zo. Dan wordt er meestel een ontslagvergoeding toegekend. Beide procedures vergen nogal wat tijd van de werkegever (kantonrechter iets minder dan CWI) dus meestal zal het niet zo'n vaart lopen, tenzij er echt iets ernstigs aan de hand is.
Maar als je kenbaar gemaakt hebt dat je zwanger bent, dan mag je tot (ik geloof) een maand na je bevallingsverlof niet ontslagen worden. Tenzij het bedrijf failliet gaat, maar dat zie ik bij de post niet zo snel gebeuren...
Groetjes
Sjeen
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:44 schreef pluisje het volgende:
Ooooh, ik sta er iedere dag blij om me heen te kijken, en alle kleertjes aan te raken
Het wordt wel ietsies minder, maar ik denk dat er toch echt nog geen dag voorbij is gegaan dat ik niet even naar binnen heb gegluurdquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:45 schreef LadyS het volgende:
[..]echt?
zoiets had ik ook wel van mezelf gedacht toen ik nog niet zwanger was, maar het valt dus mee
Vast wel joh, en anders misschien in een andere vestiging waar ze'm bestellen voor je.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:07 schreef Anitra het volgende:
en nu zie ik dus dat het ledikant er niet meer op staat op de siteDus of ze zijn al aan het updaten voor de nieuwe gids of ik pies naast het potje. Ik ga heel hard duimen dat maandag gewoon blijkt dat ie wel in de winkel nog te krijgen is
Begrijp precies wat je bedoeld. Over twee weken gaat vriendjelief voor anderhalve week naar Dallas. Hij gaat al 5 jaar lang in juni naar Amerika voor zijn werk. Maar dit jaar vind ik het toch anders. Ben dan inmmiddels 33 weken zwanger... maar gelukkig heb ik hele lieve en behulpzame burenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:28 schreef phluphy het volgende:
Vanaf morgen ben ik 5 of 6 dagen alleen. Manlief gaat een motortrip maken naar een vriend in Frankrijk. Was altijd nog een keer de bedoeling, en nu kan het nog (net). Ik vind het niet erg om alleen te zijn een paar dagen, maar ik ben zo bang dat er wat gebeurt en ik straks weduwe & alleenstaande moeder ben![]()
Dit soort angsten (een emotie dus?) zijn dus wel sterker bij een zwangerschap denk ik.
Mmm, vreemd LadyS... Doe je wel een beetje rustig aan?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:38 schreef LadyS het volgende:
volgens mij ben ik acuut begonnen met verwekenSinds gisterenavond kan ik opeens alleen nog maar korte stukjes lopen
En net kwam er niet alleen vocht uit mijn tepel, maar gewoon melk
Raar hoor
En nu ga ik naar Harry Potter om verder te lekken en te verweken
Zal het je nog sterker vertellen. Op 18 juli trouwt een collega van hem, in Amerika... daarvoor waren we uitgenodigd. Dat ik niet zou gaan, was vrij logisch. Geen enkele vliegtuigmaatschappij die het in zijn hoofd haalt om me mee te nemenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 02:38 schreef phluphy het volgende:
Sjeen da's dan ook krap, 31 weken nu, over 2 weken als hij gaat ben je 33 weken, en hij komt terug als je 34 weken bent.... Veel later had-ie ook niet kunnen mogen gaan
LadyS Wat bedoel je met "verweken"![]()
*Rommelt wat in de gereedschapskist van haar man. Vindt de ducttape. Loopt op Merisse af. Plakt Mini-Merisse stevig vast en zegt:*quote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:06 schreef phluphy het volgende:
Merisse is weer zwanger. Welkom terug !!!!![]()
![]()
![]()
Sjeen, lastig hoor dat je straks je vriendje een week moet missenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 09:51 schreef Sjeen het volgende:
knipje
Ehmmmmm je mag natuurlijk eigenlijk niet oordelen als je de situatie niet helemaal kent, en elk verhaal heeft 2 kanten, maar lullig lijkt het welquote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:51 schreef FokCrash het volgende:
Aloha, ff een vraaggie.
Wat vinden de mensen hier van een vrouw,
Die nadat ze zwanger is geraakt ff lekker d'r kerel dumped.
En 2 maand later meldt al een relatie met een ander opgebouwd te hebben ondetussen![]()
![]()
![]()
![]()
Ja die bedoel ik!!!!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:24 schreef poemojn het volgende:
Bedoel je het DIKTAD-ledikant? Ik weet niet waar je woont, maar die stond hier afgelopen zaterdag nog wel in de IKEA (Groningen).
Plups, gij trouwe makkerquote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:06 schreef phluphy het volgende:Jubel
ende
Juich
Dans
ende
Spring
![]()
Merisse is weer zwanger. Welkom terug !!!!![]()
![]()
![]()
Daar bedoel ik mee dat ik last heb van mijn rug en bekken in ene. (had ik eerder ook wel, maar sinds ik op simpele sandaaltjes loop is het een stuk beter) Sinds eergisteren is het dus plotseling weer terug..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 02:38 schreef phluphy het volgende:
LadyS Wat bedoel je met "verweken"![]()
Ik snap er he-le-maal niets van, banden tussen botten, waarquote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:25 schreef LadyS het volgende:
-.-.-.-.-Mijn banden tussen alle botten e.d. zijn dus aan het verweken bedoelde ik
Prachtigquote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:29 schreef Merisse het volgende:
Oh ja ik ben 14 februari uitgeteld (eigenlijk 13 maar 14 vind ik leuker)
Zeg nou eerlijk, dat kan toch niet mis met dat kind van me:
- verwekt op huwelijksreis,
- we weten dat we zwanger zijn op Pappa's verjaardag,
- op Mamma's verjaardag zijn we 3 maanden,
- uitgeteld op Valentijnsdag en de dag dat Pappa en Mamma elkaar 5 jaar kennen!
Als ik me de biologieles goed herinner, zitten er van die banden tussen je botten waardoor ze soepel over elkaar glijden, ipv over elkaar "knarsen" of zoiets. Misschien bedoelt ze dat?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:30 schreef phluphy het volgende:
Ik snap er he-le-maal niets van, banden tussen botten, waar![]()
![]()
Laat maar zitten met die uitleg, je voelde dus *iets* en dat was niet *fijn*, dus beterschap;)
![]()
Dat gaat helemaal goed komen merisse!!!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:29 schreef Merisse het volgende:
uhmm jawel beetje meer wel, vandaag gaan we kijken naar 2e hands bedje en commode e.d.. dus nee niet die van paar weken geleden. ik moest van vriendlief wachten tot we echo hadden gehad om te kijken of het goed was en dat is het he.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:27 schreef Merisse het volgende:
He Martineke, kan je al meer genieten nu na die echo? Heb je ook al wat meer dingen gedaan als bijv. meer mensen verteld of een blije doos aangevraagd of iets dergelijks?
Had je trouwens dat babykamertje wat te koop stond een paar weken geleden nou gekocht?
dat kan indd niet misgaan nee!!! echt mooie data's allemaal.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:29 schreef Merisse het volgende:
Als je last van je bekken en/of onderrug hebt, komt dat (tijdens de zwangerschap iig) omdat je banden tussen de verschillende onderdelen van je bekken wat weker worden. Daardoor zit de boel wat losser en wordt het allemaal wat gevoeliger. Normaal gebeurt dat vlak voor de bevalling, maar het komt ook voor dat dat al vroeg in de zwangerschap gebeurt.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:30 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik snap er he-le-maal niets van, banden tussen botten, waar![]()
![]()
Laat maar zitten met die uitleg, je voelde dus *iets* en dat was niet *fijn*, dus beterschap;)
![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:00 schreef phluphy het volgende:
Texelonia/LadyS, het begint te dagen in het Oosten. Het ligt overigens niet aan jullie uitleg maar aan mijn visualiseringsvermogen. Het klinkt wel logisch nu, dat de boel wat losser moet gaan zitten, dat is vast zodat het *straks* wat soepeler meegeeft etc als de ruimte hard nodig is !
* Anitra geeft zichzelf een schouderklopje
Je dochter heeft zich prima vermaakt, vond de film geweldig.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:31 schreef Anitra het volgende:
oeh das even balen ladyS. Dan maar lekker rustig doen. ging je vanaaf naar de film? Ik ben zo benieuwd hoe hij was, mijn dochter is nl gisteraaf geweest en ik heb haar nog niet gesproken.
Vind het altijd zo leuk om te lezen hoe hard je je op Mini-Pluissie zit te verheugenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:54 schreef pluisje het volgende:
Ik begin echt een laatste loodjes-gevoel te krijgen, en eigenlijk bevalt het me wel
Anders ga je gewoon mee met Rick. Staat later heeeel leuk als die kleine bij 'geboorteplaats' Amsterdam moet invullenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:54 schreef pluisje het volgende:
Het beeld van de naderende bevalling wordt ook steeds realistischer, en als ik erover praat begin ik niet meer spontaan te giechelen. Rick zijn vader moet zeer binnenkort geopereerd worden, vrij heftig nog steeds, en die zei al dat ie niet wilde dat Rick helemaal langs zou komen (is in Amsterdam) voor het geval ik opeens ging bevallen, en dat klonk eigenlijk best logisch, en ik zat al helemaal te denken hoe dat nou moest als de kleine kwam en hij lag in het ziekenhuis, hoe sneu dat zou zijn enzo. Terwijl ik me een week geleden uberhaupt nog niet voor kon stellen dat ik ooit ging bevallen...
Is ook omdat ik hem gewoon een beetje zat word in mijn buik hoorquote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:04 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Vind het altijd zo leuk om te lezen hoe hard je je op Mini-Pluissie zit te verheugen
Als je echt pijn hebt, moet je natuurlijk even aan de bel trekken bij de huisarts, misschien is het wel gewoon een blaasontsteking. De "prikkel om te plassen" kan door de zwangerschap komen, pijn is niet normaal.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:54 schreef texelonia het volgende:
Maar vind het wel vreemd dat ik al het gevoel heb dat ik nodig moet plassen, als ik net geweest ben, of als ik niet eens iets gedronken heb. Dat ik echt buikpijn kan hebben van te lang niet naar wc gegaan, en dat er dan echt maar paar druppels komen...
Wil wel drinken, maar weet echt niet hoe ik dat met m'n werk moet gaan doen?![]()
Werk ongeveer 3 uur per dag, en in die 3 uur kan ik dus niet naar de wc... Ik ga echt niet elke dag bij wildvreemden aanbellen, en er zijn ook geen cafeetjes ofzow in de buurt. En in de bosjes lijkt me ook niks
beefcake woont iig lekker dichtbijquote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:20 schreef Luchtbel het volgende:
Beefcake ik moet nog zo'n ding aanschaffen, maar wil er wel voor betalen.
Waar woon je? Dan kan ik ff zien of het haalbaar is?
Oke danquote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:41 schreef LadyS het volgende:
[..]
beefcake woont iig lekker dichtbij
Reken er maar op dat het haalbaar is
Goed zoquote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:47 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Oke dandank je
Overigens ben weer blije doos, de jongen kwam vandaag weer gewoon stomme films kopen en kletsen en ik heb zomaar gevraagd of ie een keertje wil komen eten anders![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 5 juni 2004 19:51 schreef Lentemeisje het volgende:
Misschien overbodig te zeggen dat dop de trotse aanstaande pappa is....![]()
Ik heb uitgerekend dat het kindje ongeveer op 2 februari gaat komen.
Hee je kan hem op komen halen hoor! Zeewolde is niet ver weg toch? En ik hoef er echt nix voor te hebben hoor!! Mail me maar ff, adres staat in m'n profiel!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:20 schreef Luchtbel het volgende:
Beefcake ik moet nog zo'n ding aanschaffen, maar wil er wel voor betalen.
Waar woon je? Dan kan ik ff zien of het haalbaar is?
heb je helmaal goed begrepenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:22 schreef pluisje het volgende:
He, dan wordt Jessicaa tante, als ik het goed begrijp?
Welkom hier en gefeliciteerd in ieder geval Lentemeisje
Ben ik toch nog minder dement dan ik dachtquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:34 schreef dop het volgende:
[..]
heb je helmaal goed begrepen
Ja keidichtbij, Almere Buiten hier. Ik heb je gemaild.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:24 schreef beefcake het volgende:
[..]
Hee je kan hem op komen halen hoor! Zeewolde is niet ver weg toch? En ik hoef er echt nix voor te hebben hoor!! Mail me maar ff, adres staat in m'n profiel!
Klinkt bekendquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:46 schreef beefcake het volgende:
Ach joh je bent zwanger dat begrijpt ie heus welIk at juist minder, heel vaag. Ik was niet misselijk ofzo. Ik denk dat Dylan gewoon mijn maag plat drukte
![]()
Heel goed Jessie!!! Over een tijd kunnen we jou dus ook in dat topic verwelkomenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:40 schreef Jessicaa het volgende:
Joepieeeeeeeeeeeeeee ik ben nu al een trotse tante![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:59 schreef beefcake het volgende:
Martineke wat een eikel! Wist ie dat jullie het wilden hebben of niet? Nou ja iig heel erg balen!
Luchtbel, ik heb nog geen mail![]()
Nopequote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:03 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ook niet in je ongewenste post?
Oke nog een keerquote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:05 schreef beefcake het volgende:
[..]
NopeAlleen maar sex-mailtjes daar
![]()
zo 1 dusquote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:22 schreef Luchtbel het volgende:
Hehe weet je wat voor een Quinny je hebt dan? Welke editie?
Volgens mij past EasyBob nooit op Quinny...
Haaiquote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:01 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ben heel even bij een kennis van ons.
ik wil even laten weten dat het met mij prima gaat, al begin ik wel steeds meer last te krijgen van de buik.
op 15 juni gaan ze bloedprikken en krijg ik een prik in het beenmaar is voor de kleine en voor mij)
ik wil alle zwangeren even nog een super tijd toewensen en tot snel weer![]()
groetjes Barbara
die weet ikquote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:36 schreef Martineke het volgende:
zon maxi cosi gebruik je dat ook voor in de auto?? ik meen altijd te zien dat mensen kind en al met maxi cosi erin zetten, of moet er ook nog een apart autostoeltje gekocht worden?
De Maxi Cosi gebruik je de eerste 9 maanden als autostoel. Na 9 maanden moet je een andere autostoel kopen, omdat de Maxi Cosi dan te klein is.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:36 schreef Martineke het volgende:
zon maxi cosi gebruik je dat ook voor in de auto?? ik meen altijd te zien dat mensen kind en al met maxi cosi erin zetten, of moet er ook nog een apart autostoeltje gekocht worden?
quote:Ben onverwachts opgenomen in het ziekenhuis, zag ineens allemaal vlekken. Het valt best mee allemaal maar er zijn toch wat afwijkingen gevonden.
Hou je op de hoogte.
dat kan duiden op zwangerschapsvergiftiging.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:18 schreef LadyS het volgende:
Dutchie
Wat kunnen die vlekken inhouden?
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:24 schreef bixister het volgende:
[..]
dat kan duiden op zwangerschapsvergiftiging.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:24 schreef poemojn het volgende:
zwangerschapsvergiftiging / klachten bij te hoge bloeddruk denk ik, LadyS
Als het te gek wordt gaan ze het kaboutertje gewoon eerder halen lijkt me. Want dat is dan beter voor allebei.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:26 schreef LadyS het volgende:
ow..
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren dan
Xanthe dat hoop ik ook voor je meis!!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:45 schreef Xanthe het volgende:
Mag ik ook in het lijstje?
12 februari uitgeteld
Joepieee weer terug hier.
Heel wat topics verder , de laatste waar ik ben geweest was nr. 37
Hopenlijk mag ik nu blijven tot de geboorte
Die is vanavond opgenomen in het ziekenhuis, ze zag ineens allemaal vlekkenquote:Op zondag 6 juni 2004 00:08 schreef Xanthe het volgende:
Ik zal er vast over heen lezen maar wat is er met Dutchie?
quote:Ben onverwachts opgenomen in het ziekenhuis, zag ineens allemaal vlekken. Het valt best mee allemaal maar er zijn toch wat afwijkingen gevonden.
Hou je op de hoogte.
Met dank aan Sugar haar goede assistentiequote:Op zondag 6 juni 2004 00:13 schreef Sugar het volgende:
Dit is er met Dutchie. Schreef Lois op vorige bladzijde.
[..]
Spindizzy is lievvvvvvvvvvquote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:13 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
*Rommelt wat in de gereedschapskist van haar man. Vindt de ducttape. Loopt op Merisse af. Plakt Mini-Merisse stevig vast en zegt:*
*opgeheven vingertje* Zitten blijven *geheven vingertje*
Gefeliciteerd Merisse
Ow Xanthe, wat fijn! Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:45 schreef Xanthe het volgende:
Mag ik ook in het lijstje?
12 februari uitgeteld
Joepieee weer terug hier.
Heel wat topics verder , de laatste waar ik ben geweest was nr. 37
Hopenlijk mag ik nu blijven tot de geboorte
Dat bedoelde ik ook eigenlijkquote:Op zondag 6 juni 2004 09:48 schreef phluphy het volgende:
Nog niks in de posts gezien helaasMisschien weten Karin of Lois iets?
Vers van de pers, net 3 minuten geleden binnen gehad.quote:Hallo! Rustige nacht gehad en ga zo op zaal. Infuus is er al weer uit en het lijkt mee te vallen.
Ze houden me toch nog want de bevalling kan begonnen zijn. Spannend!
Is dus niet meer nodigquote:Op zondag 6 juni 2004 09:56 schreef E.T. het volgende:
Ik zal 't wandelende Dagblad (Bolletje) zo 'ns sms'en. Misschien dat zij meer weet..
Lieve Merisse,quote:Op zondag 6 juni 2004 13:59 schreef Merisse het volgende:
Ik zou dolgraag die roze wolk op willen en me bezighouden met Easy Bobby Cosy Quinny's of hoe die dingen allemaal mogen heten maar ik durf het nog niet. Ik voel helemaal niks meer ineens trouwens en probeer er maar niet teveel mee bezig te zijn en afleiding te zoeken maar kan niet zeggen dat dat lukt..... Merisse is bang...
Ligt eraan hoor. Ik mocht bij ons op de kraamafdeling gewoon mijn mobieltje gebruiken. Nu ligt die in een aparte vleugel van het ziekenhuis, misschien scheelt dat. Maar handig was het welquote:Op zondag 6 juni 2004 16:41 schreef clauwheee het volgende:
Ow buiten het feit dat ze natuurlijk liever thuis was nu heeft ze dus nog een hoop positieve punten hehe. Maar Dutchie is wel stout, want volgens mij mag je vanuit ziekenhuizen niet bellen/smsen, of uberhaupt je mobieltje aan haha. Maar dat kan ons niets schelen, zo blijven wij lekker op de hoogte!!!
thanks voor aanbod, heb alleen geen interesse. zijn vandaag in winkel geweest en we zien van de quinny af, we vonden em toch niet zo leuk en geweldig als dat ie eruit ziet op internet. wil waarschijnlijk zon adventure jogger of toch complete maxi taxi met alles erop en eraan. maar tnxquote:Op zondag 6 juni 2004 13:03 schreef easy-going het volgende:
Martineke, ik weet niet of ik dit hier mag zeggen, anders halen Lois of Karin dit maar weg, maar door laksheid heb ik nog steeds onze maxicosi en Quinny kinderwagenbak nog niet te koop gezet, als je evt. interesse hebt moet je het maar even laten weten. Ik ben alleen zometeen weg en vanavond weer online (ik woon in de buurt van Rotterdam)
Leuk he, babyshoppen!quote:Op zondag 6 juni 2004 18:04 schreef texelonia het volgende:
Ik heb vanmiddag m'n eerste zwangerschapskleding gekocht!
Een kort spijkerbroekje en een oranje driekwartsbroekEn ja, ik kan er nog in groeien
Oooooohquote:Op zondag 6 juni 2004 15:28 schreef beefcake het volgende:
Luchtbel het is nogal logisch dat je vertederd was toen je Dylan zag, het is dan ook de allerleukste baby die er is![]()
maar jij hebt er toch 2quote:Op zondag 6 juni 2004 21:07 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Staan maar 7 in het lijstje.
Ik was zowel een blije doos als een hormonenbom. Ik heb elke dag gelachen, echt lachebuien bedoel ik ermee. En natuurlijk ook enorme hormonale crisissituaties gehad hoor, lees het met een knipoog.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:15 schreef LadyS het volgende:
blije doos of hormonenbom?
Dat bedoel ik!quote:Op zondag 6 juni 2004 21:27 schreef Martineke het volgende:
maar jij hebt er toch 2
Iets in mij zegt dat.... dus dat is nog maar afwachten of het echt zo isquote:Op zondag 6 juni 2004 21:27 schreef Martineke het volgende:
[..]
maar jij hebt er toch 2
quote:Op zondag 6 juni 2004 22:46 schreef Merisse het volgende:
We hebben vandaag een BBQ gegeven nog voor Jacobs verjaardag.
You clever girl! Goed gedaan!quote:Toen ze vroegen waarom ik geen wijn dronk heb ik gewoon gezegd dat dat ook niet goed is als je zwanger wil worden. Simpel maar afdoende.
Voor het eerst in mijn leven vind ik het NIET fijn om alleen te zijn. Gelukkig waren mijn zussen gisteren op bezoek, was erg gezellig. Nog 4 dagen en dan is-ie weer thuis, ben druk met werk en zo dus dat gaat wel snel om.quote:Plups, hoe bevalt het alleen zijn? Mis je 'm al of vind je het (nog) wel lekker?
Die had toch een tijd geen internet of zo? I.v.m. verhuizing/intrekken (tijdelijk) bij ouders of zo?quote:Heeft iemand nog iets gehoord van Little Angel? Da's volgens mij echt lang geleden en ik vind het ook niks voor haar om zomaar weg te blijven.
Merisse, als je eenmaal een beebietje hebt komt dat vanzelf. Ik moet zeggen dat ik het Z&G topic regelmatig mis, dus stiekem nog ff kom gluren. Het is gewoon een heel bijzonder topic! Ik heb zelf zoveel steun hieraan gehad toentertijd en ik geef die ook graag aan anderen weer door.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:46 schreef Merisse het volgende:
Beefcake, Belana, Jambo, ET, erg leuk om jullie hier nog regelmatig te signaleren.
[fluister aan]Eerlijk gezegd volg ik de babytopics niet zo.Hopelijk komt dat de komende maanden wel. Eigenlijk moet ik voor mezelf bekennen dat ik de afgelopen tijd alleen maar gedacht heb aan zwanger worden en absoluut niet aan het babietje dat daar van gaat komen
[fluister uit]
quote:Op maandag 7 juni 2004 08:51 schreef Sugar het volgende:
Enne: heeft Dutchie inmiddels geen meldplicht????!!!!![]()
* phluphy loves Meldplicht!quote:Op maandag 7 juni 2004 09:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Deze mensen hebben ook meldplicht
26 juni 2004: poemojn
26 juni 2004: Rottdog en Berkery
***27 juni 2004: Elegantly Wasted en Digger***
Je valt in eerste instantie onder de Kraamzorg, die kan als het nodig is een paar dagen langer blijven. Daarna, als blijkt dat het niet gaat, kan er Thuiszorg aangevraagd worden. Maar eerst afwachten hoe het na de bevalling is, ik hoop een stuk beterquote:Op maandag 7 juni 2004 09:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Pluisje, misschien een stomme vraag, maar zijn er voor jou al eventuele thuiszorgmogelijkheden besproken voor als het na de bevalling niet goed met je gaat?
Ik hoop het ook natuurlijk, maar het is wel fijn om te weten dat er een goede back-upmogelijkheid is, zeg maarquote:Op maandag 7 juni 2004 09:20 schreef pluisje het volgende:
[..]
Je valt in eerste instantie onder de Kraamzorg, die kan als het nodig is een paar dagen langer blijven. Daarna, als blijkt dat het niet gaat, kan er Thuiszorg aangevraagd worden. Maar eerst afwachten hoe het na de bevalling is, ik hoop een stuk beter
Spreek nu vast je antwoordapparaat in: don't call us, we'll call youquote:Op maandag 7 juni 2004 10:26 schreef pluisje het volgende:
dat wordt nog wat als het straks echt begonnen is, staat heel de familie voor de deur omdat ik de telefoon niet opneem![]()
quote:Op maandag 7 juni 2004 13:08 schreef Loena-tik- het volgende:
Pluis gelukkig voel je je weer wat beter, op die handen na dan, zal je iig wat bemoedigends vertellen wat dat betreft...heb in het ziekenhuis een vrouw meegemaakt met carpaal tunnelsyndroom die had het echt heel erg, liep echt jankend over de afdeling richting de verloskamers, kreeg haar kind en de pijn was....wegraar maar waar, hopelijk gaat het bij jou ook zo!!!
Klaar toch!!!quote:Op maandag 7 juni 2004 13:37 schreef Luchtbel het volgende:
Rottdog wat vreselijk als je visite niet door had kunnen gaan:p Wel spannend zeg!!!
Jah precies Pluisje dat bedoel ik, ze kan zien dat de baby kan slapen, verzorgd kan worden en in bad kan. En dat ik er ben, wat wil ze nog meer
Pluis, misschien doe je dit al, maar het schijnt goed te helpen als je 's nachts met spalkjes slaapt. Hiervoor kun je prima skeelerhandbeschermers gebruiken.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:23 schreef pluisje het volgende:
[..]
![]()
Dat verhaal bevalt me wel
momenteel wordt het met de dag erger, vooral de ochtenden, dus op zich zou ik al blij zijn als het na de bevalling gewoon minder werd, maar helemaal weggaan mag natuurlijk ook![]()
Wat is dat voor onderzoek dan??quote:Op maandag 7 juni 2004 13:32 schreef Martineke het volgende:
ik heb de 29e weer een echoheb besloten om mee te doen aan dat onderzoek Generation R. jippie 3 echoos extra
Ja, dat had ik wel gelezen, maar dan zit ik weer met die reuma: als mijn handen en polsen heel de nacht in dezelfde houding liggen, wordt de boel weer hartstikke stijf, en krijg ik daar weer last vanquote:Op maandag 7 juni 2004 13:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Pluis, misschien doe je dit al, maar het schijnt goed te helpen als je 's nachts met spalkjes slaapt. Hiervoor kun je prima skeelerhandbeschermers gebruiken.
Oh dat is wel naarquote:Op maandag 7 juni 2004 14:03 schreef phluphy het volgende:
Krijg net telefoontje uit ziekenhuis; of ik MORGEN kan komen voor die scan. Gyn had die afdeling gebeld en gezegd dat het met spoed moest. Whehehehehehehe dat klinkt onheilspellend en mijn man is ook niet thuis voor donderdag![]()
Hehe, vervelend zegquote:Op maandag 7 juni 2004 14:03 schreef phluphy het volgende:
Krijg net telefoontje uit ziekenhuis; of ik MORGEN kan komen voor die scan. Gyn had die afdeling gebeld en gezegd dat het met spoed moest. Whehehehehehehe dat klinkt onheilspellend en mijn man is ook niet thuis voor donderdag![]()
Mijn zussen (en hele familie) wonen in Zuid Limburg.quote:Op maandag 7 juni 2004 14:13 schreef texelonia het volgende:
Kun je niet je zussen of een vriendin ofzow vragen met je mee te gaan? Niet hetzelfde als je man misschien, maar ben je tenminste niet helemaal alleen.
Jep, verhoogde kans tijdens zwangerschap en wanneer je toch al een vorm van reuma hebt. Ik val dubbel in de doelgroepquote:Op maandag 7 juni 2004 16:15 schreef clauwheee het volgende:
Hé meiden even tussendoor, klein beetje oftopic..maar ik lees hier dat er nogal mensen last hebben van het carpal tunnel syndroom... Heb je daar een verhoogde kans op tijdens een zwangerschap? Ik heb namelijk een vorm van RSI en de dok heeft dat woord bij mij ook al een aantal malen in de mond gehad. Op het moment verga ik ook weer van de pijn, en draag ik mn brace veel, maar dat wil ik eigenlijk zo veel mogelijk beperken ivm krachtverlies (ik kan bijvoorbeeld mijn nichtje niet eens optillen).
Phluphy, kan er idd niet iemand met je mee???
Heb je je man wel kunnen bereiken, of kun je hem vandaag nog bereiken? Het lijkt me op dit moment fijn als je hem even kan spreken.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:22 schreef phluphy het volgende:
[..]
Mijn zussen (en hele familie) wonen in Zuid Limburg.
Mijn man zit in Frankrijk, zijn ouders zijn op vakantie, zijn zusje woont in Nieuw Zeeland.
Mijn vriendinnen moeten werken.
De uitslag hoor ik pas over 2 weken pas. Dan is mijn man natuurlijk al terug.
Maar het is die scan die zo vervelend is, je moet zo ontzettend lang stil liggen.
En voor het beebje is het zo afschuwelijk, omdat het zo'n enorm kabaal maakt.
Vorige keer werd-ie er ook heel erg onrustig van, ik vind het zo naar, dat geplaag.
![]()
Oh, dat opmeten gebeurt wel vaker hoor! Ik weet dat ik nog wel gekkere dingen heb gehoord (maar wat dat precies was kan ik me even niet herinnerenquote:Op maandag 7 juni 2004 16:42 schreef Luchtbel het volgende:
Phlupy veel succes! Er is vast wel even iemand anders die met je mee kan he.
De mevrouw is geweest en ze ging wel controleren of ik alles had. Hydrofiele doeken enzo en ze ging m'n commode opmetenwhatever. Ze zal wel weinig vertrouwen in me hebben ofzo. Maar maakt me lekker niks uit want m'n huisje is zooo mooi vandaag
Thanx Pluis. Inderdaad een duidelijke site!!quote:Op maandag 7 juni 2004 16:23 schreef pluisje het volgende:
[..]
Jep, verhoogde kans tijdens zwangerschap en wanneer je toch al een vorm van reuma hebt. Ik val dubbel in de doelgroep
http://www.allesoverfibromyalgie.com/carpaaltunnelsyndroom.html
Deze site vond ik vrij duidelijk, staat oorzaak, klachten en ook behandeling op uitgelegd.
Of er een wc-borstel in huis wasquote:Op maandag 7 juni 2004 17:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, dat opmeten gebeurt wel vaker hoor! Ik weet dat ik nog wel gekkere dingen heb gehoord (maar wat dat precies was kan ik me even niet herinneren). Het heeft iig. niets met een gebrek aan vertrouwen te maken.
Wat klonk spannendquote:Op maandag 7 juni 2004 13:40 schreef Rottdog het volgende:
LadyS dat klonk ook wel ff spannend![]()
het gaat erom dat ze niet o hun knieen moeten gaan dweilen, werd mij uitgelegdquote:Op maandag 7 juni 2004 17:18 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik heb bij de vraag of er een dweilstok in huis was maar gewoon ja ingevuld, geen idee wat het is maar het zal wel
Jeezus man ik ben van de volgende generatie geloof ik, kan ze toch gewoon vragen of ik een Swiffert in huis hebquote:Op maandag 7 juni 2004 17:20 schreef LadyS het volgende:
[..]
het gaat erom dat ze niet o hun knieen moeten gaan dweilen, werd mij uitgelegd
En die commode vond ze hier ook wat aan de lage kant,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |