Beetje dubieus inderdaad.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:12 schreef TheRealJohan het volgende:
En jij dacht "laat ik dat ns ff (incl link) op dit forum plaatsen" ?
Goed voor de exposure, dat wel...
Dunno?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:21 schreef Ingrate het volgende:
ook lekker nep met die graffiti, dat is gewoon van een website en dan kan je je eigen tekst op die brug plaatsen
Wie is er nu naïef? Zo'n bord bestaat niet eens op CS.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:05 schreef Waxxer het volgende:
Ze hebben zelfs met graffiti gespoten op een brug bij Utrecht en ge-sms't naar dat messageboard op het station daar.
dat doet ie ook niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:22 schreef SnookieMJ het volgende:
hahaha, dat plaatje van die brug is fake. verder zie ik niet echt veel boeiende dingen. ook niet echt schadende dingen voor die jan willem. als ik jan willem was zou ik me er dan ook totaal niet druk om maken
Dat beatboxen is ook nep....quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:22 schreef SnookieMJ het volgende:
hahaha, dat plaatje van die brug is fake. verder zie ik niet echt veel boeiende dingen. ook niet echt schadende dingen voor die jan willem. als ik jan willem was zou ik me er dan ook totaal niet druk om maken
ongelovelijk, wat een knuppels reageren daar tochquote:Afzender: de harde gangbang man - dinsdag, 1 juni 2004 om 23:14
Afzender: De onbekende - dinsdag, 1 juni 2004 om 17:43
Nou jannie je hebt het wel weer getroffen met zulke vrienden hoor leifs je moeder
IS JE MOEDER DISLEXTIES je schrijft geen LEIFS maar LIEFS
(wat een sl*t)
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:14 schreef Brendovic het volgende:
of wij gaan de makers even terug pakken![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:14 schreef Brendovic het volgende:
http://www.letterjames.de/quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:15 schreef Brendovic het volgende:
van de JW Fans (Jafeth Bwefar) heeft 2 Juni 's ochtends vroeg gratis reclame gemaakt voor de fanclub in Utrecht !!! Hij heeft graffity gespoten op de spoorbrug
denk zo ie zo dat de politie dat wel leuk vind
Hoequote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:14 schreef Brendovic het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:31 schreef brighton het volgende:
[..]
Hoe
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:29 schreef Bupatih het volgende:
Mailen!!
Als je kijkt naar de website waar de filmpjes vandaan komen (xs4all site) zie je ook onbewerkte film die ze op die pagina hebben staan. Daarin zie je duidelijk dat ie het niet erg vindt. Ook zie je dat ze een soort fotoshoot doen waarbij er iemand voor de ingang staat zodat er niemand naar binnen kan gaan, ze zorgen dus wel dattie enigzins beschermd wordt. Dat is ook duidelijk te zien in de rest van de film. En dat maakt het eigenlijk geen probleem verder.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:38 schreef Poerkie het volgende:
Volgens mij heeft die zelf goed door dat het gewoon voor de grap is hoor. Vind het nog wel humor ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |