Mijn collega heeft er 3 voor mij van de beurs meegenomen, waarvan ik er 2 nodig had om computers te installeren bij familieleden, maar aangezien deze gewend waren aan windows 98 zijn deze 2 over gebleven (die 3e heb ik voor mijn eigen omdat ik thuis nog geen legale xp hadquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:11 schreef ShaoliN het volgende:
Off-topic verwijderd. Hoe kom je eraan?
Ik woon in den bosch, ophalen en opsturen is geen probleem.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:23 schreef Jornjur het volgende:
waar woon je beste TS
nou euhm.. winxp Prof oem... hoeveel versies heb je daar van dan? 1?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:54 schreef -Xerxes- het volgende:
En hoe weet jij welke versie hij verkoopt?
ja, officieel wel, als het klopt wat ik denk.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:54 schreef -Xerxes- het volgende:
Bovendien was dan die kerel op die beurs waar hij ze vandaan heeft ook al strafbaar
exact.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:55 schreef chopmax het volgende:
zie bij peter de tekst in de vertikale rode balk
En waar zie jij staan dat het OEM versies zijn die MarkyB probeert te verkopenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:58 schreef Peter_Griffin22 het volgende:
[..]
nou euhm.. winxp Prof oem... hoeveel versies heb je daar van dan? 1?
[..]
ja, officieel wel, als het klopt wat ik denk.
nergens, daarom ben ik ook benieuwd wat er gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:02 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
En waar zie jij staan dat het OEM versies zijn die MarkyB probeert te verkopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |