mail me ff op het adres dat als msn in me profiel staatquote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:32 schreef Just0 het volgende:
Lolz, ik woon in Halle, dat ligt in de Achterhoek. Ik kom wel es in Amsterdam maar niet elke week natuurlijk. De IPAQ werkt perfect, als je hem werkend wilt zien moeten we een x iets afspreken.
Weinig? Inclusief een 256 mb Sd kaartje en compleet in doos, met ook nog een beschermetui van HP zelf.... ? Vind het niet echt weinig.. 170¤ komt behoorlijk in de buurt... ik heb je toegevoegd bij MSN hawaiiquote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:30 schreef Geckoo het volgende:
trouwens dave_jay ik ben wel die geckoo uit je topic
gelijk hierzo het topic voor de rest van de mensheid.
trouwens 50 euro afscheiving vind ik redelijk weinig..
bied 125 euro
haha helemaal goed dude...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:15 schreef dave_jay het volgende:
Ehm...Volgens mij heb je hem nog geen jaar;)...remember me?
![]()
Ik ben op moment in onderhandeling met hawaii, en even voor de duidelijkheid, deze is niet compatible met tomtom, maar dat had je zelf ook wel even uit kunnen zoeken toch? hp 1940 is dit wel overigens.. vandaar dat dit type(1930) ook een stuk lager in prijs is.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:46 schreef Nachtapotheker het volgende:
Is ie al verkocht??
Zo nee dan heb ik wel interesse indien hij competible is met tom tom navigatie
Het is tegenwoordig wel mogelijk om de 1930 voor navigatie te gebruiken middels een Infrarood GPS-ontvanger.quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:59 schreef Just0 het volgende:
[..]
Ik ben op moment in onderhandeling met hawaii, en even voor de duidelijkheid, deze is niet compatible met tomtom, maar dat had je zelf ook wel even uit kunnen zoeken toch? hp 1940 is dit wel overigens.. vandaar dat dit type(1930) ook een stuk lager in prijs is.
klopt als een bus, maar die irda ontvanger heb ik er niet bij en zit er standaard ook niet bij in de winkel... dus vandaar mijn reactie daarop. Tnx iigquote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:46 schreef Koning_SimonPils het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig wel mogelijk om de 1930 voor navigatie te gebruiken middels een Infrarood GPS-ontvanger.
Zie: http://home.zonnet.nl/gpsnavigatie/gps-1915.htm
(Zelf heb ik de 1940 dus kan ik gewoon een Bluetooth GPS-ontvanger gebruiken)
Uhm nee, mijn excuses voor de onduidelijkheid. Hawaii en ikzelf hebben een afspraak lopen binnenkort waarbij we zullen kijken of hij akkoord gaat. Dus tot die tijd heb ik een afspraak met hawaii....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 02:39 schreef Geckoo het volgende:
kan ik hier uit opmaken dat de verkoop met hawaii niet is door gegaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |