U is correctquote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:55 schreef Rookstar het volgende:
Ik denk dat Chocobo FFXII (FF12) bedoelt en niet FFX-2 (FF10-2).
Neequote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:08 schreef Jebus het volgende:
Het vechten wordt toch nog chaotischer in ff XII? Realtime enzo.
Kingdom Heartsquote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:07 schreef skiczukie het volgende:
wat is KH?
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:05 schreef Jeff21 het volgende:
wh00ps, solly, verkeerd gelezen (tis nog vroeg)
FF VII, VIII of IX
*kwijl* Wanneer komt ie uit?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kingdom Hearts
Wist ik het maarquote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:10 schreef pebbje het volgende:
[..]
*kwijl* Wanneer komt ie uit?![]()
Maar 4 posts boven je Gijsquote:Op maandag 7 juni 2004 16:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://ps2.ign.com/articles/521/521266p1.html!
En ik dacht dat de PS2 dood was
Weer alleen maar schieten.quote:
Ja ik haal hem ook niet maar iets te vroeg om te oordelen vind je nietquote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Weer alleen maar schieten.
Ik vond deel 1 geweldig, maar dit is volgens mij gewoon weer hetzelfde als deel 2, een Ratched & Clank/GTA hybride. Zonde.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:42 schreef Chocobo het volgende:
Ja ik haal hem ook niet maar iets te vroeg om te oordelen vind je nietPost het gewoon uit nieuwswaarde
Waarom... WAAROM??!?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:34 schreef Chocobo het volgende:
Auw
http://www.kiva.net/~chic(...)ash_playstation2.mpg
Final Fantasy Xquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:34 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik wil in ieder geval ICO en een paar leuke RPG's.
Ook een heerlijke titel!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:05 schreef Strolie75 het volgende:
Ker![]()
Ik zag bij dixons laatst de aqua en de silver edition staan, die zijn echt cool. (200¤)quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:14 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik kon maandag kiezen uit verschillende packs. Gewoon even kijken welk spel je erbij wilt.
* Eye Toy Pack PS2 200euro (met camera) (moet nog wel memcard bij a 35)
* Prince of Persia Pack - 175euro (moet nog wel memcard bij a 35)
* Ps2 + 2e Controller 200euro (met 2e controller en memcard)
* Ps2 + Singstar 200euro (met microfoons) (moet nog wel memcard bij a 35)
* This is Football Pack 200euro (moet nog wel memcard bij a 35)
Maar volgens mij zijn er nog wel meer bundels te vinden.
Aqua!quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:22 schreef Hollandia2 het volgende:
Ik zag bij dixons laatst de aqua en de silver edition staan, die zijn echt cool. (200¤)
Da's dus ook het eerste spel dat ik erbij koopquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:01 schreef lurf_doctor het volgende:
[afbeelding]
Ik heb voor de EK pre-pret deze in de platium versie gekocht. Kan ik lekker voetballe als de wedstrijd op tv me niet aanstaat
Nog even een vraag over Ace Combat 5. Is die al uit cq is er een release-datum bekend?
Extreme screens hequote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:13 schreef Strolie75 het volgende:
haal die memory kaart niet bij dixons!quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:23 schreef -Schorpioen- het volgende:
Ik ga vanavond een PS2 kopen....waarschijnlijk bij de Dixons. Iemand die mij kan overhalen hem elders te kopen ? Oftewel...hebben ze ergens anders een goede aanbieding ?
Bij SC speel je een spel, trial and error. Bij MGS beleef je een geweldig verhaal!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:15 schreef Chocobo het volgende:
Extreme screens heWeer eens wat anders als SC,... MGS heeft toch wat game-erigers
Bedoel je dat pakket met die rode en blauwe memory-card? Die heb je ook bij Dixons voor ¤45,- namelijkquote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:10 schreef Gamedemon het volgende:
haal die memory kaart niet bij dixons!
kheb laatst bij e plaza (bart smit had ze ook) 2 memory kaarten voor 45 euro gehaald....10tje meer heb je een 2de memory kaart....die heb je nu nog niet nodig maar dat komt vanzelf wel....
Is 2 al uit?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:48 schreef Ker_Plunk het volgende:
ICO
Voorlopig niet,...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:45 schreef Hakkert het volgende:
[..]
Is 2 al uit?
Uitgesteld ofzoquote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Voorlopig niet,...
Metal Gear was ook in de jungle, zo vreemd is het niet.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:19 schreef BMH het volgende:
MGS1 & TTS vind ik echt geweldig. MGS 2 viel al erg tegen. Ik weet het nog niet... Het mooie aan MGS vind ik de decors. Altijd mooi sf-fi realistisch en industrieel. Dit is heeel iets anders.
Voor mij lijkt het een beetje Mario in liberty city. Het past niet helemaal. Hopelijk heb ik het mis.
Heb hem 2 weken geleden geloof ik gekocht, ik moet zeggen ik vindt het een erg cool spel.quote:Op maandag 7 juni 2004 00:36 schreef Pugsley het volgende:
Kgeloof dat vorige week Drakengard van Square-Enix is uitgekomen. Iemand deze al gecheckt? Ben echt benieuwd
Ziet er mooi uit, alleen ongeveer even veel pixels als FFVIIIquote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:21 schreef Chocobo het volgende:
Final Fantasy XII screenshots
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het zijn maar screens hoor. Graphics zijn mooier dan de FFX graphsquote:Op donderdag 17 juni 2004 23:18 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit, alleen ongeveer even veel pixels als FFVIII
Met de PS2 kun je ook de textures van PS1-spellen wat gladder maken. Hiervoor moet je de PS2 opstarten zonder cd erin en dan op driehoekje drukken, dan op "Playstation Driver" nog een keer op driehoekje drukken en dan "texture mapping" op "smoothing" zetten. Dan ziet FFVIII er iets gelikter uit!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:11 schreef Scylla het volgende:
Vraag! (crosspost, ik stelde hem ook al in het FF topic, maar misschien is hij hier meer op z'n plaats)
Ik heb net FFVIII binnen gekregen, voor de PS1 dus, en speel die op de PS2. Geen probleem toch? Nu wilde ik gaan saven, en dat lukt niet: "failed to check memory card" . Wil dat zeggen dat ik een PS1 memorycard nodig heb en dus niet een PS1 spel kan saven op een PS2 memcard?
EDIT: Laat maar, ik kwam er al achter. Heb maar snel een PS1 memcard gekocht, en kan dan nu eindelijk beginnen.
Ranzig maar wel grappig.... opnieuw geboren wordenquote:
Waarom verkoop je'm dan ook?!quote:Op zondag 20 juni 2004 17:14 schreef Maikel1 het volgende:
paar maanden geleden me PS2 verkocht...
nu wil ik er weer een
eigenlijk alleen puur voor de games als PES en GTA san andread
Heerschend spel, alleen wel een beetje te makkelijk eigenlijk, zodra je het juiste wapen koopt tenminstequote:Op zondag 20 juni 2004 15:34 schreef Hakkert het volgende:
Wat zijn de meningen van ratchet and clank 2?? Ik heb hem net gekocht.. Lijkt me weer een meesterlijk spel!
Ik verheug me er nu al opquote:Op maandag 21 juni 2004 06:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Heerschend spel, alleen wel een beetje te makkelijk eigenlijk, zodra je het juiste wapen koopt tenminste
Damn zit er gelikt uit... Weet iemand wanneer deze uitkomt?quote:Op maandag 21 juni 2004 07:44 schreef Chocobo het volgende:
Jak 3 trailer
http://streamingmovies.ig(...)%3Fmu%3D%3CURL%2F%3E
[afbeelding]
Yep, die heb ik al zien liggen.quote:Op maandag 21 juni 2004 08:22 schreef Hakkert het volgende:
Is Pandarro Tomorrow eigenlijk ook al uit op de ps2Damn ik loop echt achter
Die komen ook voor de PCquote:Op zondag 20 juni 2004 17:14 schreef Maikel1 het volgende:
paar maanden geleden me PS2 verkocht...
nu wil ik er weer een
eigenlijk alleen puur voor de games als PES en GTA san andread
quote:Op maandag 21 juni 2004 16:01 schreef HomerJ het volgende:
Even vraagje: Kan je je PS1 controller gebruiken voor je PS-2 ?
.. je mist dan alleen wel de functionaliteit van de drukgevoelige knoppen, die je bij bepaalde spellen toch ècht nodig hebt!quote:Op maandag 21 juni 2004 16:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja.
Tis Canada he, misschien dat daar de releases ook weer anders liggen dan in de USA. Maar Zelda lijkt me eerder 18 okt 2005quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
USA FFXII release date op 1 maart 2005 volgens DVDBoxoffice. Dit is echter met een flinke korrel zout te nemen, aangezien de nieuwe Zelda voor de Cube daar op 18 oktober 2004 staat
quote:Kingdom Hearts II due in 2005
Disney/Square crossover RPG sequel Kingdom Hearts II will not appear until 2005, although GBA pseudo-sibling Kingdom Hearts: Chain of Memories is still on track for release this year. That's according to the latest issue of Japanese Shonen Jump magazine, which also reports that developer/publisher Square Enix will be demonstrating the two games for the first time at a gathering in late August.
According to GameSpot, who reported on the article, Jump also claims that at least five Final Fantasy characters will appear in Kingdom Hearts II, including Auron from Final Fantasy X, who was actually confirmed in the same publication just prior to E3 at the end of April. Other characters set to appear in KH2 on the Disney side of things include Hercules and Beast, Hercules' dame Megara, Mickey Mouse, Goofy and Donald Duck.
The report also states that popular Square characters including Squall, Yuffie and Aerith will make cameo appearances in the GBA title Chain of Memories, which - to put it in chronological perspective - takes place after the first Kingdom Hearts game and before the events of the forthcoming sequel. Which is handy now given the order in which the games will appear.
We hope to have more on Kingdom Hearts in the near future. In the meantime, head here for previous coverage and screenshots.
Eurogamer
inderdaad, hard en zacht drukken.quote:Op maandag 21 juni 2004 17:06 schreef P-Style het volgende:
[..]
[..]
.. je mist dan alleen wel de functionaliteit van de drukgevoelige knoppen, die je bij bepaalde spellen toch ècht nodig hebt!
Ik zou er serieus niet eens over nadenken. De reviews slachten dit spel af. Er is geen excuus voor een spel vol bugs en slechte gameplay.... !quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:24 schreef el_nuno het volgende:
heeft iemand al de nieuwe driver 3?
ik dacht dat die spel een goede preview hadquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zou er serieus niet eens over nadenken. De reviews slachten dit spel af. Er is geen excuus voor een spel vol bugs en slechte gameplay.... !
ik heb iemand dat spel zien spelen in een winkel en mijn eerste indruk was dat het spel waarschijnlijk wel zuigt, hoe dat karaktertje schiet is echt lachwekkend, geef mij maar gtaquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:54 schreef Strolie75 het volgende:
Voor de mensen die serieus nadenken over Driv3r:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=55870
Nee, eigenlijk niet, maar toen ik niet online kwam en de test wel goed ging, heb ik ff playstation gebeld binnen 10 minuten alles gefixtquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:06 schreef BDisOKE het volgende:
weet niet of het hier hoort maar kon geen ander online ps2 topic vinden.![]()
matig zeg.
Heb alle in huis om online te gaan nu.
Maar krijg maar geen verbinding.
Niet met de utp direcht in mijn CHello modem en niet met mijn pc (die hier ook als gateway/router dient).
Bij het testen van de verbinding gaat het allebei goed, alleen zodra ik ga connecten met Central Station gebeurt er niks.
Scherm word na heeel lang zwart en verder niks.
Iemand tips?
Jezusquote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:23 schreef Eitjes het volgende:
http://www.playstation.jp/ch/pv/asx/mv_gt4_paris_qv.asx
http://www.playstation.jp/ch/pv/asx/mv_gt4_paris_dv.asx
Nieuwe GT4 filmpjes. Mooi zeg.![]()
de ps2 kan in principe bijna net zulke goede graphics als de xbox toveren. het is alleen een stuk moeilijker te coden. dit is dus gewoon een goed voorbeeld van goed coden.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:23 schreef Stressbal het volgende:
Vinden jullie het erg als ik dat er beter uit vind zien dan Project Gotham Racing 2 of DTM 2 of Rallisport Challenge 2? Ik vraag me dan toch af wat je uit die xbox (of de gamecube) moet kunnen halen als je dit kan doen met de ps2.
Dat wilde ik net zeggen... De PS2 is gewoon machtig, maar er zijn maar weinig developpers die er ècht fatsoenlijk mee om kunnen gaan.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:29 schreef pkwarts het volgende:
de ps2 kan in principe bijna net zulke goede graphics als de xbox toveren. het is alleen een stuk moeilijker te coden. dit is dus gewoon een goed voorbeeld van goed coden.
Konami is daar vooral goed in. De begin scene van MGS2 is nog steeds het mooiste wat ik ooit heb gezien. :')quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:31 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen... De PS2 is gewoon machtig, maar er zijn maar weinig developpers die er ècht fatsoenlijk mee om kunnen gaan.
Gotham 2 is het lelijkste racespel allertijden imho. Ja, het spelletje is leuk voor tussendoor maar het straalt niks uit. De bolides zijn niet mooi (komop, ze glimmen teveel en dan krijg je dat klote resultaat), de banen zijn eentonig EN heeft iemand er ooit een teken van leven gespot? Dan heb ik het niet over vogeltjes die overvliegen maar echt iets van "ah, dat lijkt net echt!".quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:23 schreef Stressbal het volgende:
Vinden jullie het erg als ik dat er beter uit vind zien dan Project Gotham Racing 2 of DTM 2 of Rallisport Challenge 2? Ik vraag me dan toch af wat je uit die xbox (of de gamecube) moet kunnen halen als je dit kan doen met de ps2.
Ze hebben ooit ook een aantal awards voor die "Graphic Syntheziser" (zoals ze dat zo mooi noemen).quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:31 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen... De PS2 is gewoon machtig, maar er zijn maar weinig developpers die er ècht fatsoenlijk mee om kunnen gaan.
Klopt. Is nog een oude build. NIET de nieuwe, helaas.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:49 schreef menesis het volgende:
[..]
Ze hebben ooit ook een aantal awards voor die "Graphic Syntheziser" (zoals ze dat zo mooi noemen).
Ik las in de PU trouwens dat er nu ook geanimeerde poppetjes in GT4 in de autos zitten! Alleen ik kon niemand ontdekken op die filmpjes van een paar posts hierboven...
PU is een rotblad...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:49 schreef menesis het volgende:
Ik las in de PU trouwens dat er nu ook geanimeerde poppetjes in GT4 in de autos zitten! Alleen ik kon niemand ontdekken op die filmpjes van een paar posts hierboven...
Ik koop die PU normaal ook nooit, maar ik moest een half uur wachten omdat ik de trein had gemist en toen zag ik GTA:SA op de voorkant... dus toen kon ik niet meer om die PU heen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:33 schreef P-Style het volgende:
[..]
PU is een rotblad...Maar er zitten inderdaad geanimeerde kerels in die wagens.
En ik heb ze al gezien in een trailer (ik weet alleen niet meer welke, sorry
). Je weet niet wat je ziet... nèt echt!!! Serieus, die gasten van Polyphony Digital zijn PS2-goden!
Die lui van Rockstar maken erg leuke (GTA) games, maar ze beheersen de PS2 làng niet zo goed als de lui van Polyphony (of Sqauresoft of het Konami-team van MSG...)quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:34 schreef menesis het volgende:
Die gasten van Rockstar zijn voor mij de PS2-goden![]()
Inderdaad!!! Zowel die van MGS als GT... die mooiste spellen op de PS2!!!! (zowel qua graphics als gameplay... en geluid ook wel eigenlijkquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:44 schreef Chocobo het volgende:
HOLY SHITDie screens !!
![]()
Onder andere in de e3 2004 trailer is geanimeerd publiek te vinden, kijk bijvoorbeeld eens op http://www.gametrailers.comquote:Op maandag 28 juni 2004 10:28 schreef menesis het volgende:
Hehe; zo'n vermoeden had ik al.... De IGN review was niet heel goed, maar ook niet heel slecht dus toch FF checken. (die reviews van IGN zijn wel goed neem ik aan?)
Maar ik wil toch binnenkort een goed spel kopen, weet alleen niet wat. Iets met wat diepgang lijkt me wel ok (ben verslaafd aan mgs). Is Final Fantasy wat? En is FF XI nu alléén online te spelen? En er zijn geloof ik twee soorten FF X? Welke daarvan is het beste voor iemand die de serie verder niet kent?
edit: weet iemand filmpjes te vinden van GT4 waarbij je dat 3d publiek en die geanimeerde bestuurder ziet?
naisj website! K heb een E3 filmpje van GT4 gezien:quote:Op maandag 28 juni 2004 10:44 schreef Stressbal het volgende:
[..]
Onder andere in de e3 2004 trailer is geanimeerd publiek te vinden, kijk bijvoorbeeld eens op http://www.gametrailers.com
Aste, een open dir voor u. Ja, ik ben dol op Cita di blabla. :')quote:Op maandag 28 juni 2004 10:44 schreef pkwarts het volgende:
heeft iemand een filmpje van gt4:p met echte ingame beelden? met HUD enz.
Dit is dan mijn gemaakte filmpje met ingame beeldenquote:Op maandag 28 juni 2004 10:44 schreef pkwarts het volgende:
heeft iemand een filmpje van gt4:p met echte ingame beelden? met HUD enz.
Eindelijk weer een FF die er tof uitziet. Ik had de hoop opgegeven toen X uitkwam.quote:Op woensdag 30 juni 2004 08:13 schreef Ker_Plunk het volgende:
[afbeelding]
Dit wordt hem hoor,...dé FF waar we lang op hebben gewacht
Na 5 keer 'terug'/'verder' is het gelukt.... Werkt niet echt lekkerquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:09 schreef WebForce het volgende:
Ik heb dat online gedoe aangeschaft, maar nu zit ik bij de registratie 'vast' bij adresgegevens
Als ik op 'verder' druk gebeurt er niets
Ik heb alle velden ingevult waar een sterretje staat... Help!
Bij een vriend werkte het welquote:Op donderdag 1 juli 2004 21:58 schreef Chocobo het volgende:
Xboxlive![]()
He shitquote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:31 schreef menesis het volgende:
@ Chocobo: "U bent niet gemachtigd om deze pagina te bekijken."
Maar t spel ziet er wel leuk uit!
Ik las het. Hebbeuh!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:38 schreef Chocobo het volgende:
S...strolCheck dit
Over Star Ocean
Either way, Star Ocean 3 (as it's also known in Japan) definitely appears to have been worth the delay. As not only does it boast one of the most comprehensive combat systems we've ever seen in an RPG (in fact, it could have one of the best battle engines the genre has ever had), it also has an abundance of cool futuristic style, terrific visuals, and some killer music. And to be honest, we're still not even done with the first disc yet. And yes, you heard us right: the game is so big it takes up two DVDs.
RPG'squote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik las het. Hebbeuh!
Niet normaal hequote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:33 schreef Strolie75 het volgende:
FFXII
Die screens
Ik ook. Oh nee, wij krijgen weer zo'n shitty PAL conversie met enorme borders, gigantische slowdown en haperende FMV sequences.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:28 schreef Chocobo het volgende:
Serieus,........ zoooo'n zin in FFXII.
Ik haal hem NTSCquote:Op zondag 4 juli 2004 02:57 schreef Opie het volgende:
[..]
Ik ook. Oh nee, wij krijgen weer zo'n shitty PAL conversie met enorme borders, gigantische slowdown en haperende FMV sequences.
Jaahaa, ik kan niet wachten hoor.
Argh!! Wat vet!!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:28 schreef Chocobo het volgende:
Serieus,........ zoooo'n zin in FFXII. Wat een setting en stijl zeg !!
CG shots !!
quote:Op zondag 4 juli 2004 13:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Argh!! Wat vet!!
Ben blij dat ik een ps2 heb gekocht...
Mijn eerste gamepost in een ps2 topic.
Platform is nog onbeken geloof ikquote:Op zondag 4 juli 2004 09:41 schreef Chocobo het volgende:
Square is tevens bezig met een 'Secret of Mana' vervolg voor PS2Het enige wat bekend is zijn 2 artwork screens
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben nog een redelijke PS2 n00b, welke games moet ik naar uitkijken?quote:Op zondag 4 juli 2004 13:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]Ja,... ik heb nog veel games op mijn wishlist staan voor PS2,.... !
Volgens IGN is het een PS2 game.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Platform is nog onbeken geloof ik
quote:Op zondag 4 juli 2004 09:41 schreef Chocobo het volgende:
Square is tevens bezig met een 'Secret of Mana' vervolg voor PS2Het enige wat bekend is zijn 2 artwork screens
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ookquote:Op zondag 4 juli 2004 13:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
OkNou maakt dat natuurlijk niet uit, want ik heb een PS2
Voor een n00b weet je aardig goed waar je naar uit moet kijken!quote:Op zondag 4 juli 2004 13:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben nog een redelijke PS2 n00b, welke games moet ik naar uitkijken?
Nieuwe FF, Tekken 5, GT4...........?
GTA niet, dat kan mij niet lang boeien..quote:Op zondag 4 juli 2004 14:03 schreef P-Style het volgende:
[..]
Voor een n00b weet je aardig goed waar je naar uit moet kijken!Je vergeet alleen MSG3 en GTA:San Andreas...
Spellen uit Europese (PAL) landen kun je sowieso zonder problemen spelen.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:06 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Heb effe een vraagje.. Ik heb een PS2 aangeschaft en wil nu spellen via ebay kopen in verschillende landen.. Kan ik die gewoon afspelen of heeft de misschien PS2 ook zoiets als regio's.
Die en idd MGS3quote:Op zondag 4 juli 2004 13:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ben nog een redelijke PS2 n00b, welke games moet ik naar uitkijken?
Nieuwe FF, Tekken 5, GT4...........?
ok thanxquote:Op zondag 4 juli 2004 14:15 schreef P-Style het volgende:
[..]
Spellen uit Europese (PAL) landen kun je sowieso zonder problemen spelen.
Ze stonden op een of andere vage Italiaanse site. Ik wou eerst een url plaatsen naar de site maar die ging ontiegelijk traag. 2 minuten laden voor 1 plaatje.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:39 schreef bugeye het volgende:
Hoe kom je eigenlijk aan die plaatjes Eitjes?
quote:Op zondag 4 juli 2004 18:55 schreef Ker_Plunk het volgende:
*ook Ps2 ombouwd*
Ben geen race fan maar zo heb ik het ook nog nooit op Xbox gezien zegquote:Op zondag 4 juli 2004 21:37 schreef Edenoniphobic het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Damn wat sfeervol en schitterend kleurgebruik. Zoals die auto belicht wordt en glimt is precies zoals het hoort.
Volgens mij wordt je vanzelf racefan met dit game, ook al ben je de grootste anti. Al is het alleen al om online racen in bespiedende spectator-mode te bekijken wat 6 tot 16 anderen met mekaar doen.quote:Op zondag 4 juli 2004 21:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben geen race fan maar zo heb ik het ook nog nooit op Xbox gezien zeg![]()
Op racegebied is er maar 1 begrip dat je moet kennen... GRAN... TURISMO. Een god onder de racers. Ik zie dat je deel 3 al hebt, maar deel 4 (die als het goed is in november uitkomt) zal deze overtreffen. Dit wordt het meest uitgebreide, realistische, mooie... simpelweg het beste racespel OOIT!!!! (tot deel 5 uitkomt...)quote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:28 schreef Elegy het volgende:
Iemand tips in dat genre of op racegebied (het liefst Platinum series, die zijn niet zo duur)
Wat het-aansluiten-op-de-tv betreft... het gele kabeltje levert het meest belabberde beeld (oké.. de antenne-adapter geeft nòg slechter beeld), s-video is al een stuk scherper... maar een RGB-scartkabel is een must! Zorg dat je scart-ingang vrijkomt of koop een scart-splitter! Dit geeft een véél beter beeld dan het gele tulpje en ook duidelijk beter dan s-video.quote:En hoe kan ik het ding het beste op mijn tv aansluiten? Ik doe het nu via geel/rood/wit (geen vrije scartingang meer) Wordt het beeld echt veel beter via een s-video
FF moet je niet even bij iemand proberen, daar moet je tijd in steken (heb er zelf al ruim 300 uur inzittenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:42 schreef Elegy het volgende:
FF vind ik niet zo interessant, heb het wel eens bij iemand geprobeerd maar ik kan me er niet echt in vinden. Misschien toch maar eens in de vakantie naar Videoland ofzo
FFX is kut.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:34 schreef Ker_Plunk het volgende:
Tja, verder bevelen we je zoals gewoonlijk FFX aan
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 02:53 schreef Eitjes het volgende:
[..]
FFX is kut.![]()
dan nog steeds is het een kutspel vergeleken met 7quote:Op dinsdag 6 juli 2004 08:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
jij bent niet lekker ! Must played game voor RPG fans
Ik heb de screens van GT 4 gezien in dit topic en dat ziet er idd heel erg goed uit. GT 3 heb ik gisteravond heel even gespeeld, maar de indruk was best wel goed. Misschien dat ik nog wel een stuurtje ga kopenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 02:36 schreef P-Style het volgende:
[..]
Op racegebied is er maar 1 begrip dat je moet kennen... GRAN... TURISMO. Een god onder de racers. Ik zie dat je deel 3 al hebt, maar deel 4 (die als het goed is in november uitkomt) zal deze overtreffen. Dit wordt het meest uitgebreide, realistische, mooie... simpelweg het beste racespel OOIT!!!! (tot deel 5 uitkomt...)
Kijk, dat is wel belangrijk, dat ik er _lang_ mee bezig ben en dat het eventueel ook hoge replay waarde heeft. Een volslagen lineair spel dat je uit hebt gespeeld in twee dagen vind ik zonde van mijn geld.quote:FF moet je niet even bij iemand proberen, daar moet je tijd in steken (heb er zelf al ruim 300 uur inzitten ) Ga d\\\\\\\'r even voor zitten... en je bent verslaafd!
Wat ik wel heb is dat rood/geel/wit naar scart blokje. Dus een scartuiteinde waar ik die standaard stekkers op aansluit. Ik neem aan dat dat niet helemaal hetzelfde isquote:Wat het-aansluiten-op-de-tv betreft... het gele kabeltje levert het meest belabberde beeld (oké.. de antenne-adapter geeft nòg slechter beeld), s-video is al een stuk scherper... maar een RGB-scartkabel is een must! Zorg dat je scart-ingang vrijkomt of koop een scart-splitter! Dit geeft een véél beter beeld dan het gele tulpje en ook duidelijk beter dan s-video.
Dat was het
Hopelijk wordt het wat beter dan Legend of Mana.quote:Op zondag 4 juli 2004 09:41 schreef Chocobo het volgende:
Square is tevens bezig met een \'Secret of Mana\' vervolg voor PS2Het enige wat bekend is zijn 2 artwork screens
Ja ook niet mee eens. Het is zeker minder dan VII maar om het nu een kutspel te noemen. Vond het een heerlijke FF om te spelen ! Heerlijke pelgrimstocht van haar....quote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:09 schreef Tain het volgende:
[..]
dan nog steeds is het een kutspel vergeleken met 7
Je gamed niet veel zekerquote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:21 schreef Elegy het volgende:
Graphics zijn natuurlijk wel belangrijk, maar als de gameplay/verhaal/replay te wensen overlaat maakt dat de game wat minder. Ik ga van de week wel even langs de videotheek om een paar delen te halen. Dan kan ik zien wat mij het beste bevalt. 7, 9 en 10 dus proberen
Platform games! Daar heb ik me nooit zo in verdiept, omdat ik bij platform eerder denk aan spellen als Mario. Side scrolling. Maar 3d platforms lijken me wel eens grappig voor tussendoor.
Is dit ook een goede site => http://www.gamespot.com/ps2/index.html wel handig met al die user ratings enzo
man, leer eens spellenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Verder kun je voor platform games Ratchet & Clank of Jak & Daxter proberen. De delen 1 zijn de beste in die series. Racen inderdaad Gran Tourismo,
Tot nu toe beperkt het gamen zich tot de pc (ben ps2 n00b)quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je gamed niet veel zekerEven wat FF games proberen is praktisch onmogelijk
Daar moet je echt de tijd voor nemen. Als je geen graphicshoer bent zou ik VII doen ! Platformgames side scrolling ?
![]()
Mijn hemel er zijn al een aantal top 3D platformgames uitgekomen . Jak and Daxter om mee te beginnen ! Is cool !
Ja gamespot is goed, maar IGN is beter.... gamerankings geeft ook een goed overzicht
Wacht nog maar even met dat oordeel he, eerst ff grondig checken, dan pas een oordeel vormen. Dat krijg je he, met dat hypen van gamesquote:Op dinsdag 6 juli 2004 02:36 schreef P-Style het volgende:
[..]
Op racegebied is er maar 1 begrip dat je moet kennen... GRAN... TURISMO. Een god onder de racers. Ik zie dat je deel 3 al hebt, maar deel 4 (die als het goed is in november uitkomt) zal deze overtreffen. Dit wordt het meest uitgebreide, realistische, mooie... simpelweg het beste racespel OOIT!!!! (tot deel 5 uitkomt...)
Opzich heb je gelijk... maar de ervaring leert mij dat hypen over Gran Turismo eigenlijk altijd wel terecht is!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:38 schreef Pugsley het volgende:
Wacht nog maar even met dat oordeel he, eerst ff grondig checken, dan pas een oordeel vormen. Dat krijg je he, met dat hypen van games
Hehe...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:23 schreef Elegy het volgende:
Wat ik wel heb is dat rood/geel/wit naar scart blokje. Dus een scartuiteinde waar ik die standaard stekkers op aansluit. Ik neem aan dat dat niet helemaal hetzelfde is
Scart... scart... SCART!!! Deze moet je hebben:quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:18 schreef menesis het volgende:
Wat geeft nu eigenlijk het beste beeld? Dus niet de stekker die er standaard bij wordt geleverd, maar er is ook zoiets als UYV ofzo ipv RGB en dan heb je ook nog S-video...Volgens mij kan mn tv het allemaal aan... alleen wat is dus het mooiste?
zoals ik Eitje kwoot, ga ik hem ook kopenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:16 schreef Eitjes het volgende:
Bedankt voor de uitleg
* bugeye gaat morgen een Scartkabel kopen voor de XBX en PS2
*aansluit*quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:16 schreef Eitjes het volgende:
Bedankt voor de uitleg
* Elegy gaat morgen een Scartkabel kopen voor de PS2
Dat had toch iets te maken met groen beeld en ntsc dvd\'s? Of was het ook met pal dvd\'s?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:22 schreef bugeye het volgende:
oja, ik heb ook gehoord dat je bij een van de videoaansluitingen geen DVD kan bekijken,
Er was iets mee, als je films wilt bekijken, moet je een kabeltje verwisselen ofzo
wie weet wat ik bedoel?
Dat is inderdaad een andere naam voor scart.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:25 schreef bugeye het volgende:
Euro AV-kabel heet het dus
Wow! Onwijs bedankt voor de uitgebreide uitleg P-Style!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:08 schreef P-Style het volgende:
[Véél info]
Kopen dus, die scartkabel!
Nee... het beeld wordt veel scherper, dus zul je in dat geflikker in ieder geval wel meer detail zien.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:35 schreef menesis het volgende:
(Maar het geflikker van objecten in de verte bij bijv GT4 gaat daarmee denk ik niet weg he?)
Y Cb/Pb Cr/Pr is hetzelfde als component-video (waar ik het al eerder over hebt gehad). Het is eigenlijk een soort kruising tussen S-video (Y/C, zie je de Y?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:35 schreef menesis het volgende:
Nog één vraagje over dat beeld etc: In t PS menu staat de optie video uitgang met de keuze tussen RGB en Y Cb/Pb Cr/Pr, What the &^%$ betekent dat laatste nou weer? Is dat voor Chinese tv\\\'s ofzo?
HDTV heeft verschillende modi. 1920x1080 is de maximale resolutie. Maar HDTV heeft ook resoluties met 720p en 480p beeldlijnen, waarbij de p voor progressive staat. Een aantal spellen op de PS2 ondersteunen deze progressive scan (en de nieuwe 50000-serie PS2s ondersteunen dit bij het afspelen van dvds) daar is het vooral voor bedoeld. Progressive scan spellen hebben dus géén last van geflikker. De maximale resolutie van de PS2 is overigens 1280x1024, alleen jammer dat er geen spellen op die resolutie zijn (gewone tv's ondersteunen die resolutie ook niet). Voor Pal-geoptimaliseerde spellen werken met een resolutie van 640x512 pixels. Als je een dvd afspeelt op je PS2 tovert ie 720x512 pixels op je tv (de network-acces-disk software en central station werken ook op 720x512) NTSC-spellen hebben nooit een hogere resolutie dan 640x480. Slechte NTSC conversies hebben geven dus grotere zwarte balken onder en bovenaan het beeld op een Europese tv.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:27 schreef menesis het volgende:
Ok thnx again! Alles is nu duidelijkWel grappig dat t voor HDTV is! Alleen kan die PS2 helemaal niet zo mooi beeld als voor een HDTV \'genereren\'! HDTV heeft veeel meer beeldlijnen/pixels! Ik meen in de richting van 1900x1000 pixels. PS2 is dacht ik iets in de richting van 640x480, misschien iets meer.
ai, ai, aiquote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:20 schreef bugeye het volgende:
zoals ik Eitje kwoot, ga ik hem ook kopenzometeen misschien
Dat probleem had ik ookquote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:14 schreef P-Style het volgende:
Dat groene beeld bij het afspelen van dvd is inderdaad het enige nadeel van een scartkabel gebruiken voor je PS2.Naast een RGB signaal kan de PS2 ook nog een component signaal sturen. Hiervoor worden echter wel dezelfde pinnetjes gebruikt als voor RGB. Hierdoor krijg je een groen beeld, als je component kiest en je een scart-kabel gebruikt. (Dit zie kun je instellen in het configuratie-menu van je PS2) Echter bij het afspelen van dvd negeert je PS2 de instellingen (die normaal op RGB moet staan) en kiest automatisch component. Dit heeft Sony expres gedaan, omdat filmmaatschappijen begonnen te zeuren dat je dankzij de RGB-uitgang, mooie kopieën kon maken op VHS. Ik vind dit echter nog steeds erg vreemd, want alle stand-alone dvd-spelers in Europa hebben een scart-aansluiting die RGB ondersteunt! Zelfs de XBOX speelt dvd af via RGB-scart!
Voor het bekijken van dvd moet je dus s-video gebruiken (of tulpje) òf je geruikt een modchip òf je gebruikt dvd-regionX zodat je wel RGB kunt gebruiken voor het bekijken van dvd!
Jezus.. Belachelijk duur zeg. Dan maar geen "super beeld"quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:45 schreef bugeye het volgende:
ai, ai, ai
vandaag ben ik ff wezen kijken bij Intertoys, maar zo'n Euro AV Kabel kost 47.99 euro. SLIK!
nou, sorry hoor, maar dit is gewoon belachelijk
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:45 schreef bugeye het volgende:
ai, ai, ai
vandaag ben ik ff wezen kijken bij Intertoys, maar zo'n Euro AV Kabel kost 47.99 euro. SLIK!
nou, sorry hoor, maar dit is gewoon belachelijk
overigens zag ik de PsOne versie van de kabel, marja dat zal niets uitmaken denk ik. Als dat wel het geval is, is de PS2 versie vast goedkoper? nou niet dus
het was ook de duurste kabel van allemaal naast de S-Video en normale rgbkabel die mooi voor de helft van de prijs waren of juist minder
Waarom moet de beste/mooiste altijd het duurst zijn?
Hehe!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:52 schreef Eitjes het volgende:
Jezus.. Belachelijk duur zeg. Dan maar geen "super beeld"
Ja die jaquote:Op woensdag 7 juli 2004 00:00 schreef P-Style het volgende:
[..]
[..]
Je kunt natuurlijk ook een rip-off-kabel kopen. De genoemde "blaze" kabel bijv. Die is voor nog geen ¤20,- te krijgen. Hoe dan ook... koop een RGB-scartkabel!!! Het is z'n geld dubbel en dwars waard!
Nu weet ik het weer! Het was inderdaad de dixons!quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:00 schreef P-Style het volgende:
Maar ik zag de officiële sonykabel laatst voor "maar" ¤34,95 (zelfde prijs als s-video kabel) ik weet alleen niet meer waar.Ik geloof dat het de dixons was en anders de free record shop.
ik zat net te kijken naar de Pricewatch op internet en daar zie ik toch dat die belachelijke bedrag ongeveer de gemiddelde prijs is voor een Euro AV kabel.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:52 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Jezus.. Belachelijk duur zeg. Dan maar geen "super beeld"
Heerlijke screens!quote:
mooie screens hoewel ik ze al eerde heb gezienquote:
Extreem he Gijsquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:49 schreef Ker_Plunk het volgende:
Mag ik even melden dat ik volledig van de kaart ben van de walgelijk, absurde mooie muziek van Star Ocean 3?
Ja,... cool spel maar die heb ik al grijs gespeeld op de PSonequote:Op donderdag 8 juli 2004 08:15 schreef Strolie75 het volgende:
Ik had al eerder van Disgaea gehoord.Maar ik ga liever Final Fantasy Tactics gamen.
Heb ik al eens gedaan. Review staat er al in tijdje op.quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:14 schreef Chocobo het volgende:
Ja,... cool spel maar die heb ik al grijs gespeeld op de PSoneToch moet je maar eens wat filmpjes downen en IGN lezen....
Gijs,... je hebt mijn post amper gelezen he kuthoerquote:Op donderdag 8 juli 2004 09:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb ik al eens gedaan. Review staat er al in tijdje op.In de VS is zelf al het vervolg uit, La Pucelle Tactics, deze schijnt wel iets minder te zijn. Als je FFT cool vond zul je van deze zeker genieten.
Het tweede deel had ik inderdaad even overgslagen omdat ik die review al op IGN had gelezen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:19 schreef Chocobo het volgende:
Gijs,... je hebt mijn post amper gelezen he kuthoer![]()
Er staat een heel stuk over La Pucelle: Tactics in. Heerlijke trailer gezien.... op mijn wishlist gezet
![]()
Rotjong
Aha, welke Lotus heb jij? De 190 die wel in de lijst staat of de Motor Sport die niet in de lijst staat?quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:42 schreef menesis het volgende:
Nope; niks veranderd na de koop en idd, je hebt de elise 190 en de motor sport elise. Beiden deden mee aan die race (de'190 heeft geen spoiler, de ander wel), terwijl alleen de elise 190 op de lijst staat onder race info...
Ja, ik dat zou best eens kunnen maar het zou wel verklaren waarom je de regels overtreed.quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:32 schreef menesis het volgende:
Daar ging niet precies om: hoewel alleen die 190 in de lijst staat, rijden toch beide types op het circuit! Normaal rijden toch alleen de auto's die op de lijst staan op het circuit?
Verdomme,.... ben gister de helel dag op zoek gegaan naar dat spelquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:15 schreef rick_ast1337 het volgende:
Ik heb Disgaea net gekocht en hij is echt supergoed. Final Fantasy tactics eat your haert out zeg maar. (ik zweerde vroeger bij dat spel). Maar er is 1 nadeel, hij is limited edition en nu al bijna nergens meer te halen dus als je hem nog wil zou ik snel zijn. Ik ga weer snel verder want dit is het diepste spel wat ik ken nu geloof ik 150 char classes omg! later
Ja dat is leuk maar ik wil morgen gamenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:39 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.play.com/play2(...)earch&Go.x=23&Go.y=5 staat hij nog Gijs.
Ik na de vakantie...ik heb hem ook maar besteld.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 08:52 schreef Chocobo het volgende:
Ja dat is leuk maar ik wil morgen gamen![]()
Ook van Nippo Ichi softwarequote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:27 schreef Strolie75 het volgende:
Er komt ook weer een nieuw deel aan Phantom Brave
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.gamespot.com/ps2/rpg/phantombrave/preview_6102178.html
Maar onder FF niksquote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:29 schreef Notorious_Roy het volgende:Damn wat een games allemaal
![]()
![]()
Dude laat even weten hoe deze online speelt, want ik ga deze zeker ook kopen. Misschien kunnen we dan online wat missies afwerkenquote:Op donderdag 8 juli 2004 19:46 schreef Gamedemon het volgende:
kheb Syphon filter voor de ps2 gehaald..vanavond ff online spelenlijkt me een vet spel
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=55920quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:16 schreef BDisOKE het volgende:
Ben ik ook wel benieuwd naar!
Is die game beetje het niveau van Splinter Cell of wat?
Net de trailer gedowned van Gametrailers.com... zware must havequote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:27 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar is nu een videopreview van te zien op Gamespotquote:Op vrijdag 9 juli 2004 09:27 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga hem toevallig vandaag halenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:48 schreef rick_ast1337 het volgende:
Gaan jullie eerst Disgaea nou maar eens zien te regelen
Ik heb hemquote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:48 schreef rick_ast1337 het volgende:
Gaan jullie eerst Disgaea nou maar eens zien te regelen
quote:Op zondag 11 juli 2004 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, ik weet het zeker, Star Ocean ga ik ook halen. Hij komt toch wel ook PAL he?
Ik weet het..... wil ook zooo graag !quote:Op zondag 11 juli 2004 10:17 schreef Alfa_Boy het volgende:
OMFG Star Ocean 3![]()
![]()
Ubisoft is goed bezigquote:Op zondag 11 juli 2004 10:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ubisoft gaat hem uitbrengen![]()
Nee,... die is exclusive voor Xboxquote:Op zondag 11 juli 2004 12:16 schreef paultje- het volgende:
komt er ook ninja gaiden op de ps2?
of welk ander spel kan ik ipv die halen? (wel ongeveer zelfde dan he)
maja...echt snel zal ik hm toch niet nodig hebben sinds ik nu net met ffx ben begonne
Precies,... of Castlevaniaquote:Op zondag 11 juli 2004 23:26 schreef Jebus het volgende:
Een vervanger kan ook devil may cry zijn, maar das dan weer zonder ninja's.
Daar zit ik nog bij de laatste baasquote:Op zondag 11 juli 2004 23:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Precies,... of Castlevania
die soundtrack![]()
Waar is ie heen geweest???quote:Op maandag 12 juli 2004 12:09 schreef Chocobo het volgende:
Vandaag mijn PS2 terug![]()
Hij moest onder het mes.... ben er normaal op tegen maar aangezien de US gamers zoooveel meer coole games hebben moest ik het doen. Ik koop uiteraard wel alleen maar origineelquote:Op maandag 12 juli 2004 12:51 schreef Alfa_Boy het volgende:
[..]
Waar is ie heen geweest???![]()
True. Ben benieuwdquote:Op maandag 12 juli 2004 15:43 schreef Chocobo het volgende:
Ben met een OP bezig.... niet zo mooi als de Cube en de Xbox OP's maar de PS2 verdient wel een goede OP![]()
zo,... De OP is klaar,.... simpel gehoouden.... eigenlijk gewoon een cool overzicht over de aankomende gamesquote:Op maandag 12 juli 2004 15:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
True. Ben benieuwd
quote:Op maandag 12 juli 2004 16:35 schreef Elegy het volgende:
Zullen we deze dan maar even volposten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |