![]()
Let's face it: Above the law dient de filmgeschiedenisboeken in te gaan. Niet vanwege het verhaal, regie, de manier van film of de spoecial effects. Nee, puur en alleen omdat deze film de carriere lanceerde van Steven Seagal. De man is immers een hollywoodlegende in de negatieve zin van woord. Open een topic over de slechtste acteur die er bestaat en geheid wordt zijn naam (en die van Jean Claude van Damme) vrijwel direct genoemd. En als je dat hebt bereikt, dan heb je bestw el wat gepresteerd. Immers, de meeste slechte acteurs kennen we nietr omdat ze geen kans krijgen om in films te spelen. Zelfs het B-horror-genre heeft betere acteurs dan Steven en zelfs die spelen vaak maar in 1 of 2 films. Zo niet Steven, hij heeft in alles gespeeld: van boxofficetoppers tot direct-to-video-films.
en daarom, en alleen daarom is Above the law een memorabele, gedenkwaardige en belangrijke film: het heeft slecht acteren een gezicht gegeven en dat gezicht is Steven Seagal.
verder is het gewoone en vermakelijk actiefilmpje, al vond ik Hard to kill leuker
screens:
![]()
![]()
[b]Op
vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_