dank je Megumiquote:Op vrijdag 4 juni 2004 07:23 schreef Megumi het volgende:
Veel plezier vanavond Libris.Leuke foto's.
Dank je, 6000 tot 7000 foto's gemaakt in een jaar, dus er zitten wel wat goede bij...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 07:47 schreef yvonne het volgende:
Leuke foto's Libris
Enne een jaar alweer, dem, gaat hard
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 07:55 schreef Libris het volgende:
En Quasar, bedankt voor de nieuwe icoontjes
Vind deze erg mooi gelukt, zla de oranje gebruiken als het EK begint..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:08 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Als er inderdaad fokkers in de buurt zijn, nu of een ander keertje, iedereen is van harte welkom, de sateetjes zijn besteld..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 07:45 schreef DJ_Fritz het volgende:
Gefeliciteerd! Veel plezier vanavond in ieder geval! Ik zag op je weblog dat iedereen die in de buurt is mee mag eten...helaas, ik pas![]()
Ziet er flashy uit dat gebouw!
Toevallig, ik ga ook 26 juni naar Singapore.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 06:47 schreef OreO het volgende:
hmm ziet er lekker uit die bbq
ik ga 26 juni naar singapore dus kan ik het ook eten
Hey,quote:Op maandag 7 juni 2004 01:04 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Toevallig, ik ga ook 26 juni naar Singapore.Misschien zit je wel in hetzelfde vliegtuig als ik.
Leuk dat je het daar zo naar je zin hebt Libris.![]()
Grappig, jij integreert dus erg snel, ietsjes sneller dan de gemiddelde Marokaan/Pastoor/Turkquote:Op vrijdag 4 juni 2004 07:50 schreef Libris het volgende:
[..]
Dank je, 6000 tot 7000 foto's gemaakt in een jaar, dus er zitten wel wat goede bij...
Aan de ene kant is het jaar omgevlogen, aan de andere kant, voel ik me ook erg aan het vervreemden van Nederland en zie ik Singapore nu echt als het land waar ik woon, ik bedoel ik voel me thuis hier, ook al heb ik mijn familie en Nederlandse vrienden niet hier.
Ik vandaag precies een maand en 6 dagen geleden en na een vlucht van 13 uur.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 07:18 schreef Libris het volgende:
Vandaag precies een jaar geleden, stond ik een beetje jetlaggerig op Changi Airport in Singapore, na een vlucht van ruim 12 uur.
quote:Op maandag 7 juni 2004 03:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Grappig, jij integreert dus erg snel, ietsjes sneller dan de gemiddelde Marokaan/Pastoor/Turk
Je zit ook in Singapore?quote:Op maandag 7 juni 2004 03:39 schreef Crabtree het volgende:
[..]
Ik vandaag precies een maand en 6 dagen geleden en na een vlucht van 13 uur.
Ik ga hem renamen van Friso in Singapore naar BBQ in singapore of Friso's BBQ logquote:Op maandag 7 juni 2004 04:28 schreef cemetery_gates het volgende:
Ik krijg honger van die barbeque stukjes op je weblog
hehehe. Dat stukje over die steak zag er iig zeer smakelijk uit...quote:Op maandag 7 juni 2004 04:31 schreef Libris het volgende:
[..]
Ik ga hem renamen van Friso in Singapore naar BBQ in singapore of Friso's BBQ log
Ja, het is wel een beetje overdreven op het moment
er was een topic over (http://forum.fok.nl/topic/343618) maar alle foto's doen het niet meer...quote:Op maandag 7 juni 2004 04:34 schreef Prox het volgende:
Wat gaaf! Ik weet niets over je verhuizing, maar dat lijkt mij ook wel wat om me in het diepe te storten in het buitenland!! Respect
Het is echt een super ervaring. Ik was in November 2002 hier voor drie dagen geweest om kennis te maken en dat verliep goed. Toen alles via de mail geregeld en uiteindelijk in Juni 2003 de stap gemaakt. Eigenlijk is het vanaf het begin goed gegaan en heb ik geen moment last van heimwee of twijfel gehad. Ik heb nu nog steeds weleens als ik door Singapore loop het gevoel van "Jezus, wat doe ik hier.." Maar dan meer als een overwinning op mezelf dan een paniekerig "Ik wil terug". Aan de ene kant laat je alles achter, maar toch met behulp van internet mail en telefoon kan je goed contact houden. Ik heb nu een half jaar mijn familie niet gezien en dat doet soms even pijn, iedereen wordt ouder en soms ben ik bang dat ik later vind dat ik niet meer tijd met ze besteed heb.... Das eigenlijk het enige..quote:Op maandag 7 juni 2004 04:38 schreef cemetery_gates het volgende:
[..]
hehehe. Dat stukje over die steak zag er iig zeer smakelijk uit...
*kick back to serious mode*
Het lijkt me echt tof om naar een wildvreemd land te gaan en dan gewoon te gaan werken...
Maar had je (vooral in het begin) niet ontzettende last van een "fuck, waar ben ik in godensnaam aan begonnen?!" gevoel? Lijkt mij een behoorlijk grote stap om alles wat je ken achter te laten en letterlijk in het diepe springen....
Jep, aan het werk op het moment bij DTI op de NUS.quote:Op maandag 7 juni 2004 03:45 schreef Libris het volgende:
Je zit ook in Singapore?
Nou ja, Engels.quote:Op maandag 7 juni 2004 03:44 schreef Libris het volgende:
serieus: Taal is een voordeel, Engels is hier naast Chinees de voertaal
Yes lah, but can!quote:Op maandag 7 juni 2004 05:18 schreef Crabtree het volgende:
[..]
Nou ja, Engels.
Singlish.
Effe opzoeken.quote:Op maandag 7 juni 2004 05:18 schreef Libris het volgende:
BBQ bij mij thuis(Grange Road)
Ben benieuwd wat ik zal aantreffen als ik er ooit weer eens kom danquote:Op maandag 7 juni 2004 05:11 schreef Libris het volgende:
11 jaar geleden
Dan is de stad denk ik weer voor een groot deel veranderd... Alles gaat hier zo snel, gebouwen worden afgebroken en weer opnieuw gebouwd, maar dan twee keer zo hoog. 30 jaar is oud en er zijn dus erg weinig oude gebouwen over... Mijn moeder was hier 25 jaar geledend geweest en bezocht me vorig jaar, ze herkende echt niets meer, zoveel was er veranderd..
Ah, ik ging al uit van nummer 39, een beetje in het midden, maar het is dus nog dichterbij.quote:Op maandag 7 juni 2004 05:33 schreef Libris het volgende:
249572
Prince George's Park Residences, 118425.quote:Op maandag 7 juni 2004 05:41 schreef Libris het volgende:
Waar zit jij?
Ja, stoer, en dat Queen en OreO misschien in hetzelfde vliegtuig zitten..quote:Op maandag 7 juni 2004 13:10 schreef Ricky2k4 het volgende:
Kijk das nou tof. Zit je een beetje op een nederlands forum te posten kom je erachter dat 1 van de users 6 kilometer van je vandaan woont terwijl je aan de andere kant van de wereld woont. What are the odds
Uit ervaring weet ik dat toespelingen maken op een eventueel huwelijk nog wel eens kan helpen...quote:Op maandag 7 juni 2004 16:01 schreef Libris het volgende:
Lokale dames, tja, heel verschillend. Ik heb hier meer aanspraak dan in NL, (ook omdat blank = geld), maar aan de andere kant, seks voor het huwelijk is hier voor veel mensen niet bespreekbaar...
Yep, ik vertrek 's ochtends (of heel vroeg in de middag, weet niet meer) van Schiphol.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:38 schreef OreO het volgende:
heheook singapore airlines?
Ik blijf er een maandje (oa familiebezoek), met 3 dagen Thailand er tussen.quote:Op maandag 7 juni 2004 02:57 schreef Libris het volgende:
Ging je op doorreis of bleef je even in Singapore?
quote:Op maandag 7 juni 2004 16:34 schreef OreO het volgende:
hahaha zo expert al?![]()
Lekker.quote:Op maandag 7 juni 2004 05:18 schreef Libris het volgende:
Erg cool, als Lizard_Queen en OreO hier zijn, kunnen we well een mini-Fok-Meet organiseren
BBQ bij mij thuis(Grange Road)
Daar zijn wij niet zo welkom...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:45 schreef HAL9000S het volgende:
Nee, Al-Khidr Irak lijkt me beter geschikt....
Irak schijnt wel een leuke trekpleister te zijn.....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:57 schreef HAL9000S het volgende:
Daarna ga ik waarschijnlijk meteen een maand op vakantie.
voor een vrouwen een Burka!, alhoewel zou wel een beetje zonde zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:56 schreef krakkemieke het volgende:
Bedankt HAL, maar dat gaat niet zo lukken als vrouw.....![]()
Mmmz, dan een andere keer, misschien kom ik wel even naar Taiwanquote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:02 schreef El_Nino het volgende:
Mwoh, ik heb er wel zin in maar ben bang dat de businessclass precies op die dagen volgeboekt is... Tja, en dan gaat het natuurlijk niet!
Maarre, een jaar alweer! Het schiet flink op, ik realiseerde me laatst ook dat ik hier alweer 3 maandjes ben... het verbaast me dat ze nog redelijk preuts zijn in Singapore. Daar heb ik in Taiwan als ubernerd nog geen last van gehad!
*Heeft een vriendinnetje in Holland, dus blijf wel braaf.
Hebbedingetje hè.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:06 schreef krakkemieke het volgende:
ROFL, mannen die een burqua willen?!
Ik ben trouwens al een keer in Singapore geweest! Heb volgens mij mijn verjaardag in de dierentuin daar gevierd, en heel veel kip gegeten!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:06 schreef krakkemieke het volgende:
ROFL, mannen die een burqua willen?!
yep, dat was vroeger!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:11 schreef krakkemieke het volgende:
El-Nino: je weet niet meer waar? Was vast een goeie verjaardag![]()
Oh, 6 jaar
Houd het levendig, maar alvast maar een deel 2 aanquote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:10 schreef HAL9000S het volgende:
Sorry dat ik je hele topic aan het verneuken ben trouwens Libris
weet niet, krijg geen kerstpakketenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:16 schreef krakkemieke het volgende:
En nu komen de kerstpakketten in december?![]()
Nu is het trouwens even pauze... we zijn druk bezig om Reagan onder de grond te stoppen....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:18 schreef El_Nino het volgende:
Ach, die Irakezen zorgen er gewoon voor dat de Amerikanen hun afleiding niet ergens anders zoeken...
Goed trouwens dat het weer een beetje rustig is!
Nee, niet echt, ja taal is een leuke soms, ik spreek geen Chinees (ja 4 woorden) en sommige mensen spreken hier geen Engels, leuk als je eten wilt bestellen..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:14 schreef HAL9000S het volgende:
Libris heb je nog culturele aanpassingsproblemen gehad, en heeft je dat wel eens grappige/genante situaties opgeleverd?
In Basra vooral en As Samawah blijft het onrustig, maar Al Khidr zien ze vaak over het hoofd, klein plaatsje maar he!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:18 schreef El_Nino het volgende:
Ach, die Irakezen zorgen er gewoon voor dat de Amerikanen hun afleiding niet ergens anders zoeken...
Goed trouwens dat het weer een beetje rustig is!
Doe er nog eens een paar, altijd leuk.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:20 schreef Libris het volgende:
[..]
Nee, niet echt, ja taal is een leuke soms, ik spreek geen Chinees (ja 4 woorden) en sommige mensen spreken hier geen Engels, leuk als je eten wilt bestellen..
Maar echt genante dingen nee. Veel vooroordelen over Nederland, erg grappig. Mensen die echt denken dat we allemaal in molens wonen...
Ja, echt absurd is dat he...mischien kom ik deze zomer wel ff langs, ik ga mischien zo'n transsyberische express nemen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:20 schreef Libris het volgende:
[..]
Nee, niet echt, ja taal is een leuke soms, ik spreek geen Chinees (ja 4 woorden) en sommige mensen spreken hier geen Engels, leuk als je eten wilt bestellen..
Maar echt genante dingen nee. Veel vooroordelen over Nederland, erg grappig. Mensen die echt denken dat we allemaal in molens wonen...
Reaganquote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:22 schreef krakkemieke het volgende:
Onder welke regering werd Irak ook weer gesteund door de VS? Ben het effe kwijt....
Zo ! En waar doet meneer Hal dat allemaal van, die leuke tripjes ?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:23 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja, echt absurd is dat he...mischien kom ik deze zomer wel ff langs, ik ga mischien zo'n transsyberische express nemen.
Ik houd het nu nog mij een msn cursus..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:23 schreef El_Nino het volgende:
Chinees is ook zo'n rottaal, als je een klank ook maar een beetje verkeerd uitspreekt begrijpen ze je niet of liggen ze helemaal dubbel... Heb je weer wat verkeerds gezegd :/
Ik ben ook wel benieuwd naar die blunders van je Libris!
* werkt voor z'n geldquote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:24 schreef Luchtpost het volgende:
[..]
Zo ! En waar doet meneer Hal dat allemaal van, die leuke tripjes ?
Ja hier vragen ze of Denemarken hoofdstad van Amsterdam is...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:26 schreef Libris het volgende:
Oh ja, mijn collega's vragen hoe het weer is in Denemarken, Duitsland, Belgie en soms ook Nederland, de topo is niet erg denderend..
What is the Danish kitchen like? How is your familiy in Belgium...
Dat soort gedoe...
We vinden hier wel leuke geweren hier zo nu en dan, meestal hebben ze AK 47's bij zich..echt mooie wapens zijn dat. Altijd hopen dat we vangst hebben dus, dat betekend de volgende dag schietenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:26 schreef El_Nino het volgende:
Misschien heeft HAL Saddams geweren wel aan Bush verkocht...
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:29 schreef vicz het volgende:
[..]
Ja hier vragen ze of Denemarken hoofdstad van Amsterdam is...
Ja, ma betekent zowel moeder als ezel dacht ik.. Een foutje is snel gemaakt..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:31 schreef krakkemieke het volgende:
Geschreven ja........ Ni hao kan ik wel uitspreken zonder te bedoelen: je moeder is een kakkerlak.....![]()
Man, ik geef die Irakezen drie panna's in een actie.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:31 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
hahaha! schandalig!
We hebben hier laatst gevoetbald tegen de plaatselijke FC en verloren met 6-0Dat de mariniers met 11-0 verloren hadden is dan wel weer een schrale troost.
Zoals ik al eerder zei. Een groot verschil, veel mensen zijn erg christelijk en seks voor het huwelijk is not done. Aan de andere kant, als je hier een in een club komt, en zeker als blanke heb je zat aandacht... Ah well, af en toe is het erg leuk...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:32 schreef HAL9000S het volgende:
Hoe zijn de vrouwens daar Libris? een beetje soepeltjes in de omgang?
ja dat denk je...die gasten tikken je helemaal van de mat afquote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:33 schreef Luchtpost het volgende:
[..]
Man, ik geef die Irakezen drie panna's in een actie..
Heel verschillend, ik heb het in zijn algemeen niet zo op Aziatische mannen, maar er lopen best wel goede exemplaren rond..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:36 schreef krakkemieke het volgende:
En hoe zijn de mannen Libris?![]()
Yup.... komt bekend voorquote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:46 schreef Libris het volgende:
Ja, vooral zinsvolgorde is nog wel eens de weg kwijt
hmmm ja... toen ik na 10 mnd USA terug in NL was, was het ook een moeillijk weekje. Begon al op het vliegveld.... de nederlandse douna bedankt met "Thank you" nadat hij mijn paspoort terug gaf,.... kwam er gewoon uit... niet eens bij na gedacht...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:50 schreef El_Nino het volgende:
Mij ook, of af en toe wat woorden in het engels weten en niet in het Nederlands...
En hun hadden zoiets van' tsss komt hij aan...moedertaalverloochenaar...met z'n Amerikaanse accentquote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:52 schreef vicz het volgende:
[..]
hmmm ja... toen ik na 10 mnd USA terug in NL was, was het ook een moeillijk weekje. Begon al op het vliegveld.... de nederlandse douna bedankt met "Thank you" nadat hij mijn paspoort terug gaf,.... kwam er gewoon uit... niet eens bij na gedacht...
en ja... toen viel het nogal mee........ ik ben de laatste tijd vooral aan mijn accent aan het werken... zo heeft bijvoorbeeld "red" 2 letter grepen ipv 1 in het zuidelijk dialect....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:57 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
En hun hadden zoiets van' tsss komt hij aan...moedertaalverloochenaar...met z'n Amerikaanse accent
hehehe... Nachtshift.... leuk woordquote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:59 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb nog een uur nachtshift en dan kan ik pittentotdat de stroom en dus de airco rond een uur of 12 's middags door de hitte
tjsa, defensie taal hequote:Op dinsdag 8 juni 2004 05:01 schreef vicz het volgende:
[..]
hehehe... Nachtshift.... leuk woord![]()
tip: Haal het spel Ninja-Gaidenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 05:00 schreef Libris het volgende:
Leuk nieuws:
Morning Mr JJ Kluit,
Pls come and collect your X-Box from our Harbourfront office . Pls collect from 8.30-12.30pm , 2pm-5.30pm.
Regards
Eunice
Beste respectvolle meneer.... hahahaquote:Op dinsdag 8 juni 2004 05:04 schreef krakkemieke het volgende:
Libris: Omdat ze nederlands schrijven misschien?![]()
Complementary X-Box bij mijn nieuwe Beamerquote:Op dinsdag 8 juni 2004 05:04 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
tip: Haal het spel Ninja-GaidenAls je een beetje doorzetter bennt iig.
Dat wordt dan kotsruimen vrees ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:44 schreef Libris het volgende:
Tijd om je ervan af te helpen
Idem.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:22 schreef Libris het volgende:
Ik heb het nu 3 keer puur op, vind het binnen te houden, niet echt super, maar ziek ben ik er nooit van geworden
Lychees en longans?quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:16 schreef krakkemieke het volgende:
Heerlijk, rambutan! En die vrucht die op slangehuid lijkt. En die in een houten schilletje zit.....
Hihihi, ik ben de namen kwijt....
*Graag naar de pasar malam gaat*
Hmm... een mangostin misschien (weet de Nederlandse benaming niet), maar die is meer paarsig.quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:54 schreef krakkemieke het volgende:
Geen litchi iig... de vruchten die ik bedoel zijn ong zo groot als een perzik. De een is donkerbruin met schubjes, de ander is donkerbruin met een kroontje. Die heeft 4 partjes in een houtachtige schil.
Is dat geen dragon fruit?quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:54 schreef krakkemieke het volgende:
Geen litchi iig... de vruchten die ik bedoel zijn ong zo groot als een perzik. De een is donkerbruin met schubjes, de ander is donkerbruin met een kroontje. Die heeft 4 partjes in een houtachtige schil.
Papaya, heerlijk, ik koop hier wel eens een setje, water meloen, normale meloen en papaya, allemaal geschild en in partjes, erg makkelijk, erg lekker...quote:Op woensdag 9 juni 2004 03:10 schreef El_Nino het volgende:
Ik vind Durian helemaal niet eens zo lekker trouwens!
Op het moment is het hier litchi seizoen, ze worden op elke straathoek verkocht. 1 euro voor een kilo van die dingen... Ook mango's en wax apple's zijn goed te eten.
Krakkemieke, ik weet precies welke vruchten je bedoelt heb ze in Indonesie regelmatig gehad. zal de naam ff opzoeken. Enne what about papaya?
Dit spul?quote:Op woensdag 9 juni 2004 03:17 schreef Libris het volgende:
[..]
Is dat geen dragon fruit?
Wel in Capri Sonne vorm.quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:53 schreef El_Nino het volgende:
Dragonfruit is idd wel lekker, heb jij die in Nederland wel eens zien liggen?
quote:Thank you for your email in which you requested some Heineken merchandise.
Unfortunately we have to inform you that is it not possible (anymore) to buy Heineken merchandise material online or by catalogue.
We had to close the international shop due to technical problems and legal obstructions. It is not certain if and when the shop will be online again.
We regret to inform you that the Heineken Headoffice in Amsterdam is unable to send out any merchandise materials to consumers in other countries.
Legal issues prevent us from complying with these requests because of the different governmental regulations in each country regarding alcohol related merchandise.
Heineken is sold in more than 170 markets; some of these have local stores or sell through their national internet sites. We can only advise you to contact your local sources. The telephonenumber of the office of
Heineken Asia Pacific Pte Ltd is +65 6347 2988.
We realize this is a disappointing reply but we hope you can understand our point of view.
Maybe some friends of you can send some oranje Goodies?
Ja, zoiets, of zo'n bierhoed zoals ze die een paar jaar geleden hadden. In ieder geval iets oranje.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:12 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Wilde je een Heineken luidsprekerhoed hebben ofzo?
Dat laatste is óf schreeuwend duur als dat geFedEx'd wordt, of het komt te laat aan als het met de gewone post gaat. Niet echt een optie dus.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 02:56 schreef El_Nino het volgende:
Misschien kun je gewoon een oranje t-shirt kopen op internet? Of je gaat zelf knutselen...
of je belt een vriend in Nederland en vraagt hem zijn ouwe hoed op te sturen!
Dat was de Bagwhan toch?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:38 schreef Crabtree het volgende:
We hadden al het idee om van die Boeddhisten-gewaden aan te trekken. Ook oranje.
Om het moment ben ik verantwoordelijk voor de programmeerlessen (Visual Basic) van 850 eerstejaars, heb 10 docenten in mijn team.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:45 schreef blablasjit het volgende:
waar geef je les in?
Dat is ook een optie ja, maar op Arab St.? In Chinatown heb je toch meer van die tailors zitten?quote:Op maandag 14 juni 2004 04:13 schreef Libris het volgende:
Crabtree, ga je mee naar Arab street om een Oranje pak te laten maken
En dan zo groot als je vuist.quote:Op maandag 14 juni 2004 04:49 schreef Libris het volgende:
Af en toe een kakkerlak
Nee, dat was me wat te laat, maar ik weet nu wel dat Chijmes een prima plaats is om te kijken.quote:Op maandag 14 juni 2004 05:07 schreef Libris het volgende:
Heb je gisteren de wedstrijd gezien?
What's cooking?quote:
Sorry, heb al met een hoop mensen afgesproken om naar Chijmes te gaan. Maar mocht je een blanke boeddha in een glimmend feloranje gewaad rond zien lopen, dan ben ik dat.quote:Crabtree!? Vanavond bij mij op het balkon Euro2004?
Haha, degene die kookten waren een collega en zijn vrouw. Ieder moest een jurylid meenemen en mijn collega koos mij. Die collega is een vriend van de presentator van die show. Nederland is klein, maar Singapore is kleinerquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:16 schreef Steijn het volgende:
[..]
Je wordt beroemd.Hoe ben je verzeild geraakt in dat kookprogramma?
Cool!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:29 schreef Libris het volgende:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Crabtree!? Vanavond bij mij op het balkon Euro2004?
Ik vind het zelf ook wel een goede grapquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:50 schreef SeLang het volgende:
[..]
Cool!
Woensdag ben ik om 02:45 in Chijmes te vinden.quote:Op zondag 27 juni 2004 17:45 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
*meldt zich*
Vanochtend om een uur of 6 aangekomen (toen was t nog pikdonker, best raar eigenlijk).
Hmm, goede plek om te kijken?quote:Op maandag 28 juni 2004 09:12 schreef Libris het volgende:
Ik waarschijnlijk bij Wisma - Orchard
Redelijk, leuk publiek, niet al te groot scherm alleen, en 5 flesjes carlsberg voor $28,-quote:Op maandag 28 juni 2004 09:51 schreef Crabtree het volgende:
[..]
Hmm, goede plek om te kijken?
Oh wacht, is dat achter pré-Rouge toevallig? Of is dat de Ice Cold Beer bar? Daar hadden ze ook een carlsberg promo.quote:Op maandag 28 juni 2004 09:55 schreef Libris het volgende:
Redelijk, leuk publiek, niet al te groot scherm alleen, en 5 flesjes carlsberg voor $28,-
Nee, het is Indochine, die nieuwe tent, erg mooi trouwens, overal zitten watertjes en aquaria.quote:Op maandag 28 juni 2004 09:59 schreef Crabtree het volgende:
[..]
Oh wacht, is dat achter pré-Rouge toevallig? Of is dat de Ice Cold Beer bar? Daar hadden ze ook een carlsberg promo.
Alleen naar 7-11 is nog goedkoper..
Jammer alleen dat we dan niet kunnen zitten.
Goede vraag? Als NL in de finale staat moeten we wel wat regelen....quote:Op maandag 28 juni 2004 10:00 schreef Crabtree het volgende:
Hoe lang blijven OreO en The_Lizard_Queen trouwens?
Ik was alweer bijna vergeten hoe goedkoop dingen zijn hier, ben net naar Shrek 2 gegaan voor omgerekend ongeveer 3 euro pp, das iets van drie keer zo goedkoop als bij de Pathe in Amsterdam.quote:Op maandag 28 juni 2004 09:12 schreef Libris het volgende:
Ik waarschijnlijk bij Wisma - Orchard
Hoe bevalt het Lizard Queen, waar zit je in de buurt? Iemand OreO al gezien?
Heb je gelijk in, de bios en dat soort dingen zijn erg goedkoop, ik heb het even opgezocht en je zit wel iets buiten town, maar vlakbij Geylang, heerlijk eten, misschien wel het beste eten van Singapore en in ieder geval een erg goede sfeer.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:20 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Ik was alweer bijna vergeten hoe goedkoop dingen zijn hier, ben net naar Shrek 2 gegaan voor omgerekend ongeveer 3 euro pp, das iets van drie keer zo goedkoop als bij de Pathe in Amsterdam.Ik zit hier bij het Siglap Centre in de buurt, wel redelijk dicht bij het vliegveld geloof ik. Heb net lekker in een taxi door pikdonkere straatjes gereden vanwege die blackout in half Singapore (hier geen last van gelukkig
).
Geen idee eigenlijk of ik met Oreo in het vliegtuig heb gezeten (weet ook niet hoe hij eruit ziet).
Ik blijf hier trouwens een maand, tot 24 juli geloof ik.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 01:58 schreef Libris het volgende:
vlakbij Geylang...een erg goede sfeer.
Same here, ik had er eentje in mijn gebouw (en ik woon op de hoogste verdieping..) Lekker wakker worden met regen en onweer... Het waren wel weer twee flinke buien vandaag en gisteren.quote:Op woensdag 30 juni 2004 03:13 schreef Crabtree het volgende:
[..].
Vanochtend hier drie voltreffers gehad van blikseminslag; wat een lawaai!
Man, Geylang is super, hoerenbuurt, maar wel erg authentiek, en het eten is super!quote:Op woensdag 30 juni 2004 03:13 schreef Crabtree het volgende:
[..].
Vanochtend hier drie voltreffers gehad van blikseminslag; wat een lawaai!
Ik zit hier ook op de hoogste verdieping. Ik had wel eens zware onweerbuien meegemaakt (hier ook al), maar een inslag direct in het gebouw nog nooit. Wat een knallen zeg!quote:Op woensdag 30 juni 2004 04:04 schreef Libris het volgende:
Same here, ik had er eentje in mijn gebouw (en ik woon op de hoogste verdieping..) Lekker wakker worden met regen en onweer... Het waren wel weer twee flinke buien vandaag en gisteren.
Nope, NUS heeft er geen last van gehad. Op Power98 hadden ze het er wel continu over. Clementi had er bijvoorbeeld wel weer last van.quote:Heb jij last gehad van de Power failure? Ik las net dat een ziekenhuis op 1,5 kilometer van mijn huis wel last van had, maar ik heb niets gemerkt..
Dat bedoelde ik dus. Bij de Double-O bar werden we al eens aangesproken door een taxi-chauffeur of we mariniers waren en of we naar Geylang wilden.quote:Op woensdag 30 juni 2004 04:06 schreef Libris het volgende:
Man, Geylang is super, hoerenbuurt
Ik herinner me opeens dat ik afgelopen week na Nederland - Letland in de taxi gevraagd werd of ik Thiase meisjes wilde. Het duurde alleen behoorlijk lang voor dat ik doorhad wat ie nou precies zei.. Erg gebrekkig Engels en ik had al de nodige biertjes op.. Was me nog nooit in een taxi gebeurd..quote:Op woensdag 30 juni 2004 05:18 schreef Crabtree het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus. Bij de Double-O bar werden we al eens aangesproken door een taxi-chauffeur of we mariniers waren en of we naar Geylang wilden.
Ja, maar ik heb de hele tweede helft niet meegekregen. Ben in slaap gevallen op het gras.quote:Op donderdag 1 juli 2004 05:06 schreef Libris het volgende:
Crabtree, was je gisteren in Chimes?
Ja, het viel me al op dat er veel Portugal-fans waren.quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:16 schreef Libris het volgende:
Haha, ik zat op het terras bij die kerk, ik heb het wel helemaal meegekregen, ook al zat ik met drie dames die allemaal voor Portugal waren
ja klopt maar komt denk ik ook door de euro....quote:Op woensdag 30 juni 2004 01:58 schreef Libris het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, de bios en dat soort dingen zijn erg goedkoop, ik heb het even opgezocht en je zit wel iets buiten town, maar vlakbij Geylang, heerlijk eten, misschien wel het beste eten van Singapore en in ieder geval een erg goede sfeer.
Blackout? Niets van gemerkt.. Veel plezier nog, en post wat je ervaringen zijn...
tot 11 augquote:Op maandag 28 juni 2004 10:00 schreef Crabtree het volgende:
Hoe lang blijven OreO en The_Lizard_Queen trouwens?
lol ja,,, had pas een tour gehad langs die hoeren me neef is een soort expert ofzo hij weet waar ze allemaal vandaan komen waar ze wat kosten welke legaal zijn en illegaal ,er komen er steeds meer uit chinaquote:Op woensdag 30 juni 2004 04:06 schreef Libris het volgende:
[..]
Man, Geylang is super, hoerenbuurt, maar wel erg authentiek, en het eten is super!
volgens mij zaten we wel in hetzelfde vliegtuig want ik kwam ook om 27 juni 6:00 am singapore tijd aanquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:20 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Ik was alweer bijna vergeten hoe goedkoop dingen zijn hier, ben net naar Shrek 2 gegaan voor omgerekend ongeveer 3 euro pp, das iets van drie keer zo goedkoop als bij de Pathe in Amsterdam.Ik zit hier bij het Siglap Centre in de buurt, wel redelijk dicht bij het vliegveld geloof ik. Heb net lekker in een taxi door pikdonkere straatjes gereden vanwege die blackout in half Singapore (hier geen last van gelukkig
).
Geen idee eigenlijk of ik met Oreo in het vliegtuig heb gezeten (weet ook niet hoe hij eruit ziet).
Ik blijf hier trouwens een maand, tot 24 juli geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |