dank je Megumiquote:Op vrijdag 4 juni 2004 07:23 schreef Megumi het volgende:
Veel plezier vanavond Libris.Leuke foto's.
Dank je, 6000 tot 7000 foto's gemaakt in een jaar, dus er zitten wel wat goede bij...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 07:47 schreef yvonne het volgende:
Leuke foto's Libris
Enne een jaar alweer, dem, gaat hard
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 07:55 schreef Libris het volgende:
En Quasar, bedankt voor de nieuwe icoontjes
Vind deze erg mooi gelukt, zla de oranje gebruiken als het EK begint..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:08 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Als er inderdaad fokkers in de buurt zijn, nu of een ander keertje, iedereen is van harte welkom, de sateetjes zijn besteld..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 07:45 schreef DJ_Fritz het volgende:
Gefeliciteerd! Veel plezier vanavond in ieder geval! Ik zag op je weblog dat iedereen die in de buurt is mee mag eten...helaas, ik pas![]()
Ziet er flashy uit dat gebouw!
Toevallig, ik ga ook 26 juni naar Singapore.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 06:47 schreef OreO het volgende:
hmm ziet er lekker uit die bbq
ik ga 26 juni naar singapore dus kan ik het ook eten
Hey,quote:Op maandag 7 juni 2004 01:04 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Toevallig, ik ga ook 26 juni naar Singapore.Misschien zit je wel in hetzelfde vliegtuig als ik.
Leuk dat je het daar zo naar je zin hebt Libris.![]()
Grappig, jij integreert dus erg snel, ietsjes sneller dan de gemiddelde Marokaan/Pastoor/Turkquote:Op vrijdag 4 juni 2004 07:50 schreef Libris het volgende:
[..]
Dank je, 6000 tot 7000 foto's gemaakt in een jaar, dus er zitten wel wat goede bij...
Aan de ene kant is het jaar omgevlogen, aan de andere kant, voel ik me ook erg aan het vervreemden van Nederland en zie ik Singapore nu echt als het land waar ik woon, ik bedoel ik voel me thuis hier, ook al heb ik mijn familie en Nederlandse vrienden niet hier.
Ik vandaag precies een maand en 6 dagen geleden en na een vlucht van 13 uur.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 07:18 schreef Libris het volgende:
Vandaag precies een jaar geleden, stond ik een beetje jetlaggerig op Changi Airport in Singapore, na een vlucht van ruim 12 uur.
quote:Op maandag 7 juni 2004 03:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Grappig, jij integreert dus erg snel, ietsjes sneller dan de gemiddelde Marokaan/Pastoor/Turk
Je zit ook in Singapore?quote:Op maandag 7 juni 2004 03:39 schreef Crabtree het volgende:
[..]
Ik vandaag precies een maand en 6 dagen geleden en na een vlucht van 13 uur.
Ik ga hem renamen van Friso in Singapore naar BBQ in singapore of Friso's BBQ logquote:Op maandag 7 juni 2004 04:28 schreef cemetery_gates het volgende:
Ik krijg honger van die barbeque stukjes op je weblog
hehehe. Dat stukje over die steak zag er iig zeer smakelijk uit...quote:Op maandag 7 juni 2004 04:31 schreef Libris het volgende:
[..]
Ik ga hem renamen van Friso in Singapore naar BBQ in singapore of Friso's BBQ log
Ja, het is wel een beetje overdreven op het moment
er was een topic over (http://forum.fok.nl/topic/343618) maar alle foto's doen het niet meer...quote:Op maandag 7 juni 2004 04:34 schreef Prox het volgende:
Wat gaaf! Ik weet niets over je verhuizing, maar dat lijkt mij ook wel wat om me in het diepe te storten in het buitenland!! Respect
Het is echt een super ervaring. Ik was in November 2002 hier voor drie dagen geweest om kennis te maken en dat verliep goed. Toen alles via de mail geregeld en uiteindelijk in Juni 2003 de stap gemaakt. Eigenlijk is het vanaf het begin goed gegaan en heb ik geen moment last van heimwee of twijfel gehad. Ik heb nu nog steeds weleens als ik door Singapore loop het gevoel van "Jezus, wat doe ik hier.." Maar dan meer als een overwinning op mezelf dan een paniekerig "Ik wil terug". Aan de ene kant laat je alles achter, maar toch met behulp van internet mail en telefoon kan je goed contact houden. Ik heb nu een half jaar mijn familie niet gezien en dat doet soms even pijn, iedereen wordt ouder en soms ben ik bang dat ik later vind dat ik niet meer tijd met ze besteed heb.... Das eigenlijk het enige..quote:Op maandag 7 juni 2004 04:38 schreef cemetery_gates het volgende:
[..]
hehehe. Dat stukje over die steak zag er iig zeer smakelijk uit...
*kick back to serious mode*
Het lijkt me echt tof om naar een wildvreemd land te gaan en dan gewoon te gaan werken...
Maar had je (vooral in het begin) niet ontzettende last van een "fuck, waar ben ik in godensnaam aan begonnen?!" gevoel? Lijkt mij een behoorlijk grote stap om alles wat je ken achter te laten en letterlijk in het diepe springen....
Jep, aan het werk op het moment bij DTI op de NUS.quote:Op maandag 7 juni 2004 03:45 schreef Libris het volgende:
Je zit ook in Singapore?
Nou ja, Engels.quote:Op maandag 7 juni 2004 03:44 schreef Libris het volgende:
serieus: Taal is een voordeel, Engels is hier naast Chinees de voertaal
Yes lah, but can!quote:Op maandag 7 juni 2004 05:18 schreef Crabtree het volgende:
[..]
Nou ja, Engels.
Singlish.
Effe opzoeken.quote:Op maandag 7 juni 2004 05:18 schreef Libris het volgende:
BBQ bij mij thuis(Grange Road)
Ben benieuwd wat ik zal aantreffen als ik er ooit weer eens kom danquote:Op maandag 7 juni 2004 05:11 schreef Libris het volgende:
11 jaar geleden
Dan is de stad denk ik weer voor een groot deel veranderd... Alles gaat hier zo snel, gebouwen worden afgebroken en weer opnieuw gebouwd, maar dan twee keer zo hoog. 30 jaar is oud en er zijn dus erg weinig oude gebouwen over... Mijn moeder was hier 25 jaar geledend geweest en bezocht me vorig jaar, ze herkende echt niets meer, zoveel was er veranderd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |