lol moet je wel een goed stevige hebbenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:45 schreef YourGuardian het volgende:
Dat puntje voor de zon vandaag is eigenlijk een enorme meteoriet!
Nog een paar uurtjes en dan knalt ie door de dampkring!!!
Ik duik alvast onder de tafel!![]()
LOL...!!!!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:03 schreef Clerick het volgende:
[..]
lol moet je wel een goed stevige hebben
1tje van 100 jaar oud, zo'n ding van 100 kilo
- Watersnoodramp. Hij dreefquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:10 schreef YourGuardian het volgende:
[..]
LOL...!!!!![]()
het is er eentje van mijn oma, zo'n zware, foei-lelijke eikenhouten uit de jaren 70, die werkelijk elke natuurramp overleeft die je maar kunt bedenken!
![]()
Nee, 'mensen als jullie' heb ik nooit gebruikt, en de term waanzinigen ook al niet. Ik heb jou persoonlijk toegevoegd dat ik weinig gelukkig was met de veelal ongefundeerde en overtrokken verhalen die je hier neerzet. Ook heb jou toegevoegd dat het in alle ernst hopen dat we idd een dergelijke ramp te verwerken krijgen wat mij betreft erop duidt dat je nogal in een eigen wereldje leeft, geen rekening houdend met anderen.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:36 schreef BaajGuardian het volgende:
kan me nog wel herinneren dat jij mensen als ons waanzinnigen noemde...
is dat ook niet een vorm van op de man spelen?
En nu ook deze reactie weer. Ik kan niet zeggen dat Truth als forum er nou erg op vooruit gaat met dergelijke reacties. Ik vraag je serieus en dringend om dat postgedrag te veranderen, zowel op het inhoudelijke vlak als op de manier van presenteren.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:48 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ben te moe om het einde van de wereld mee te maken mensen , ik ga nu slapen...
hele nacht doorgehaalt om dat verrekte klote stipje te zien , nou , wat was het ontzettend speciaal zeg!!!
pfff..
btw ;: http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=93076
hehe.
end of de wurld me reet.
Bullshit gehalte gestegen naar 25%quote:8 Juni, De grote stofwolk bereikt de aarde, verduistering van de lucht
18 juni, inslag van het eerste object
24 juni, inslag van het tweede object
27 juni, inslag van het derde (nog onbekende) object.
Ze willen dat je denkt dat het een hoax is!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:24 schreef Keromane69 het volgende:
Dit was een hoax.
ik kan ook werkelijk NIKS neerzetten of jij gebruikt het meteen om me op de MAN ja , te bashen hequote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:57 schreef iteejer het volgende:
[..]
Nee, 'mensen als jullie' heb ik nooit gebruikt, en de term waanzinigen ook al niet. Ik heb jou persoonlijk toegevoegd dat ik weinig gelukkig was met de veelal ongefundeerde en overtrokken verhalen die je hier neerzet. Ook heb jou toegevoegd dat het in alle ernst hopen dat we idd een dergelijke ramp te verwerken krijgen wat mij betreft erop duidt dat je nogal in een eigen wereldje leeft, geen rekening houdend met anderen.
En over herinnering gesproken, er staat me vaag iets bij van een paar mailtjes die je ooit es naar Fok gestuurd hebt, vol met allerlei woorden als 'kanker' en 'kut', slaand op het forum...
[..]
En nu ook deze reactie weer. Ik kan niet zeggen dat Truth als forum er nou erg op vooruit gaat met dergelijke reacties. Ik vraag je serieus en dringend om dat postgedrag te veranderen, zowel op het inhoudelijke vlak als op de manier van presenteren.
Wij zijn geen kermis-forum waar eenieder maar een beetje rond kan lallen. Dit forum is voor mensen die serieus geinteresseerd zijn in het spirituele. Het is geen plek om kritiekloos de meest wilde inzichten te dumpen.
De dag is nog niet voorbijquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:09 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Bullshit gehalte gestegen naar 25%
Op naar 18 juni
Wil je dan dat ik een ander aanspreek op jouw woorden? Als je hierop wilt antwoorden, laten we dan naar Truth Feedback gaan, dan hoeven we dit topic niet te vervuilen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:05 schreef BaajGuardian het volgende:
ik kan ook werkelijk NIKS neerzetten of jij gebruikt het meteen om me op de MAN ja , te bashen he
sneu figuur , gatverdamme.
Op een discussie-forum mag je discussieren. Maar je mening opdringen is niet de bedoeling. Een discussie-forum is een ontmoetingsplaats, geen bekerings-instituut.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:13 schreef TheChosenOne het volgende:
HEY ITEEJER
Als je iets niet begrijpt post dan niks, je weet maar 1% van de 1000%, uw hersenen kunnen dat niet aan om het te begrijpen, zo'n soort mensen zijn bestemd om te leven zoals normale mensen en hoeven niet te veel weten. Accepteer het simpele leven, tenzij je wat wijzer bent geworden kom je maar rustig eens terug op dit forum. LEER LEER LEER. Kennis is macht!!!!!! Dan heb je het recht om te argumenteren, anders niet.
en nu moet je zelf het zand zwart verven?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik godverdomme speciaal een zandbak aangeschaft voor al het zwarte ruimtestof
Uberhaupt eerst aan zand komenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
en nu moet je zelf het zand zwart verven?
18 juni maar ff afwachten voordat ik met grote zakken ga slepenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Uberhaupt eerst aan zand komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |