In mijn optiek heb jij wat taalfouten intrepetateis, daarnaast is er ook nog wat mis met jouw gramatica ?!quote:Op maandag 7 juni 2004 12:45 schreef Basp1 het volgende:
Het ligt maar aan je interpetatie van die oude geschriften. Ten eerste is het al zoals je het brengt in het nederlands, daardoor zijn er dus al vele intrepetateis geweest, alleen maar om de vertalingen te maken.
In mijn optiek net zo waardevol of waardeloos als nostradamus en ander profeten.
To believe, or not to believe, that's the question.quote:Op maandag 7 juni 2004 17:06 schreef Flying_nomad het volgende:
[..]
In mijn optiek heb jij wat taalfouten intrepetateis, daarnaast is er ook nog wat mis met jouw gramatica ?!
In ieder geval begrijp jij denk ik niet (tegen willens en wetens in waarschijnlijk) dat de vertalingen als oorsprong de originele hebreeuwse en griekse grondteksten hebben. Ik wil daar echter niemand mee lastig vallen............toch ! Zeker niet, als 'gramatica' al niet je sterkste punt is..........
believe or not believe........that's the question.............![]()
daar hoef je geen nostradamus voor te zijn, om dr achter te komenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 08:07 schreef marq het volgende:
wij gaan dood![]()
Op deze manier op de man spelen is een zwaktebod. En uiterst onchristelijk. In ieder geval is het on-Truth-s.quote:Op maandag 7 juni 2004 17:06 schreef Flying_nomad het volgende:
In mijn optiek heb jij wat taalfouten intrepetateis, daarnaast is er ook nog wat mis met jouw gramatica ?!
....
.. Ik wil daar echter niemand mee lastig vallen............toch ! Zeker niet, als 'gramatica' al niet je sterkste punt is..........
Gut, dit is al de zoveelste keer. Ik zeg slechts 2 dingen:quote:Op maandag 7 juni 2004 21:08 schreef Eveli het volgende:
Morgen is het zover !!Ben benieuwd. Je hoort er niks vna in de media dus 't zal wel weer niet waar zijn.
kan me nog wel herinneren dat jij mensen als ons waanzinnigen noemde...quote:Op maandag 7 juni 2004 19:06 schreef iteejer het volgende:
[..]
Op deze manier op de man spelen is een zwaktebod. En uiterst onchristelijk. In ieder geval is het on-Truth-s.
Flying_nomad, je moet niet met stenen gooien in een glazen huisquote:Op maandag 7 juni 2004 17:06 schreef Flying_nomad het volgende:
[..]
In ieder geval begrijp jij denk ik niet (tegen willens en wetens in waarschijnlijk) dat de vertalingen als oorsprong de originele hebreeuwse en griekse grondteksten hebben. Ik wil daar echter niemand mee lastig vallen............toch ! Zeker niet, als 'gramatica' al niet je sterkste punt is..........
believe or not believe........that's the question.............![]()
Snurkquote:Op maandag 7 juni 2004 23:18 schreef ganz_Anderz het volgende:
ik zie nog nix
Jochie (of meisje) !!! Luister, ik heb zijn / haar spelling gekopieerd, logisch dat het niet klopt, daarom was het ook VET benadrukt.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Flying_nomad, je moet niet met stenen gooien in een glazen huis![]()
Het is namelijk interpretaties , en grammatica schrijf je met 2x een m![]()
Maar dit is geen taalles, dus ik zal verder geen spijkers op laag water zoeken.
Vanaf 8 juni dudequote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:25 schreef RuudGullit het volgende:
Nou nog niks aan de hand..
Mijn honden liggen te slapen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 08:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
Er komt niks hoor anders zou je er nu al wat van merken, b.v dat de dieren vreemd gaan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |