abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 juni 2004 @ 20:29:51 #126
57573 Mr-Mackey
Libertariër
pi_19668604
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 20:27 schreef 2Faced het volgende:
Als het maar komt. Anders zit ik zwaar in de problemen. Ik heb gisteren na het lezen van die thread al mijn vijanden een teringgeiintje gefikt
Boeie!
Daar zijn het vijanden voor!

Doodt ze, voor de meteoren jou doden
De progressief en de allochtoon vormen een symbiose.
Dat die parasiteert op de samenleving in zijn geheel, moet natuurlijk verzwegen worden.
pi_19668727
Dat haal ik nooit op tijd
pi_19669743
Mensen, het einde van de wereld is nabij. Ik zal het stoppen, ik zal de mensheid redden alleen maar als jullie het zelf willen!!!
pi_19669780
zou opzich wel leuk zijn als een komeet op washington insloeg, (niet al te grote he) maarja, dat de hele wereld vergaat zou wel kut zijn, iedereen zegt: ja de wereld is toch naar de klote.

dat kan voor een groot gedeelte wel zo zijn maar iedereen de dood in wensen is ook niet echt slim, als je ziet wat we allemaal hebben opgebouwd, wie weet komt er geen Nikola Tesla of Einstein meer nadat de aarde verwoest is

kortom ik vind het wel best zo, van mijn part mag de aarde nog lang blijven bestaan
Bekijk mij op:
http://fotoboek.fok.nl/user/Clerick
>> Cetnicki pokret Ravne Gore<<
  zaterdag 5 juni 2004 @ 21:22:12 #130
75760 Archeodude
Doet zn eigen ding vanaf 1983.
pi_19669957
Vind het allemaal wel gaaf eigenlijk Lekker op het dak van mn huis zitten en kijken hoe de meteorieten vallen...
"Wat maakt t uit,
Doe me nog een glas,
Die kater die komt morgen pas,
Doorgaan tot de bodem van t vat!"
  zaterdag 5 juni 2004 @ 22:25:47 #131
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_19672127
Ach, ik wens niet iedereen de dood hoor maar wat doe je er eigelijk aan?
Het kan mischien wel een hoax zijn maar voor onderstel dat het echt een keer gebeurd zonder voorteken of wat dan ook, dan zit je zwaar in de problemen, alhoewel je dan binnen dag de pijp uit bent, dan ben je van het probleem af, geen rekeningen meer, geen ruzie of wat dan ook.

Mocht deze bericht wel waar zijn tja wat moet je dan nog.
Als het morgen op het nieuws komt of zow en het wordt bloed serieus dan ga ik zeker mijn vriendin op Curacao opzoeken, dan moet ik mijn bank maar helemaal leeg maken maar ik wil zeker tot mijn laaste dag bij mijn vriendin zijn, maar zolang ze er niet over lullen doe ik ook niks en blijf ik gewoon rustig.

Maar als hij toch inslaat, hoe zal de aarde er over paar honderden, duizenden jaren dan zijn?

Tja ik weet het niet, mocht een astroide in de noordzee, oceaan enz enz belanden dan is alles onder water.
Mocht ie op land neer storten dan zal de zon jaren lang niet meer op de aarde schijnen en zal er een ijstijd door breken.

Maar over 100den misschien wel 1000den jaren later dan?
Komt er nieuw leven?? of blijft de aarde dan 1 kaal water/land of hoe het nu is maar dan zonder leven.
Op deze vraag zal zeker niemand een andwoord op krijgen, en dit komen we ook nooit te weten.
Niemand kan het ook gaan voorspellen, anders ken je gelijk van alles gaan voorspellen.

Mja, het is nu maar hopen dat deze geruchten niet waar zijn en dat we vrolijk verder mogen blijfen leven.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 22:33:27 #132
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_19672332
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 21:15 schreef Clerick het volgende:
zou opzich wel leuk zijn als een komeet op washington insloeg, (niet al te grote he) maarja, dat de hele wereld vergaat zou wel kut zijn, iedereen zegt: ja de wereld is toch naar de klote.
Ja een kleintje regelrecht op het witte huis zou best welkom zijn . Zeker als er een kaartje aan zit ondertekend door God :p
pi_19673311
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 04:59 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Moet ik me nu ook aangesproken voelen?

En waarom zou het "beter zijn om te stoppen met posten"? Om jouw tere zieltje te sparen?

Ik kwam het tegen en vond het wel een aardig verhaal dus post ik dat in TRU wat (voor zover ik weet) er de goeie plek voor is. Daarna mag ieder er mee doen wat hem of haar goeddunkt. En als je er niet tegen kunt moet je zulke dingen wellicht gewoon niet gaan lezen in plaats van anderen gaan lopen vertellen wat ze wel en niet mogen posten.
[..]

Het is nooit goed of het deugt niet, what else is new...
het ging me meer om de frontpage..niet het forum.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 23:19:04 #134
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_19673500
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 22:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Maar over 100den misschien wel 1000den jaren later dan?
Komt er nieuw leven?? of blijft de aarde dan 1 kaal water/land of hoe het nu is maar dan zonder leven.
De mensheid heeft de eerste ijstijd ook overleefd.
Mocht het gebeuren, dan zullen er ook dit keer mensen zijn die het overleven.
En als we 1 ding hebben bewezen, dan is het wel het feit dat we heel goed kunnen fokken
De mensheid is niet zo makkelijk uit te roeien
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zaterdag 5 juni 2004 @ 23:22:29 #135
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_19673579
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 23:19 schreef mazaru het volgende:

[..]

De mensheid heeft de eerste ijstijd ook overleefd.
Mocht het gebeuren, dan zullen er ook dit keer mensen zijn die het overleven.
En als we 1 ding hebben bewezen, dan is het wel het feit dat we heel goed kunnen fokken
De mensheid is niet zo makkelijk uit te roeien
Als de aarde een klomp van 100 km breed ontmoet hebben we anders toch echt een serieus probleem hoor. Maar ja dan hebben de wezens na ons iets om zich over te buigen, de vraag waarom de mensheid uitgestorven was.
pi_19674486
Zag net nog een meteoriet vallen toen ik
met de hond uit was...... Het is begonnen
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  zondag 6 juni 2004 @ 00:55:11 #137
61556 klappernoot2000
ik heb hele mooie kokosnoten..
pi_19675658
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 19:52 schreef Demon-X het volgende:
als ik voor m'n 18e sterf ga ik echt heel heel kwaad worden
Probeer in ieder geval NIET als maagd te sterven...
Weet niet veel, maar geef toch kommentaar... hier hoef ik niet te zwijgen.
  zondag 6 juni 2004 @ 01:02:38 #138
61556 klappernoot2000
ik heb hele mooie kokosnoten..
pi_19675780
KUT!! en dat gebeurt nog allemaal Vóór het EK!?!?!?!?!!
Weet niet veel, maar geef toch kommentaar... hier hoef ik niet te zwijgen.
  zondag 6 juni 2004 @ 01:28:53 #139
84524 Morwen
I got life
pi_19676253
Wat ik overigens ook niet snap is waarom die "Aussi bloke" (als het al waar is) ons moet waarschuwen. Hij wil dat we het op tijd weten En dan? Waar zouden we heen moeten vluchten dan?

Kortom, wat is het nut ervan als we het "op tijd" weten? En waarom schreeuwt hij zo is zijn berichtgevingen (caps lock-zinnen). Het is al zo'n beetje ontkracht dit bericht, maar dat neemt niet weg dat "wij" gewoon net zo kwetsbaar zijn voor inslagen als elk ander hemellichaam.

Ik zou het niet willen weten in elk geval. Als het zover is dan is het vroeg genoeg, denk ik. En dan zien we wel weer verder. Angst is een slechte raadgever in elk geval
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  zondag 6 juni 2004 @ 02:07:10 #140
34294 Flying_nomad
Kijkt nu waar het ziet en weet
pi_19676742
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 15:23 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Typical deze Thread.

ik draag de geloofsovertuiging dat Moeder Aarde al meerdere malen beschermd is door wezens met een veel hoger bewustzijn. Niet specifiek om ons, maar meer om Gaia : zij is net zoals wij een fysieke levensvorm met een zeer hoog bewustzijn.

Je hoeft totaal geen Einstein te zijn om van te voren te weten : de 'outcome' qua reacties

Jullie reageren allemaal even ge-conditioneerd zoals 2000 jaar geleden voorspeld is.

Er wordt nl al 2000 jaar verteld dat we overspoelt zullen worden met HOAX (and who cares who does it) Maar daarnaast is er ook nog eens werkelijk wat aan de hand. Het Aquarius-tijdperk nadert nl. En zoals meerdere malen gezegd door de grotere wijzen : natuurlijk mag je je ogen ervoor sluiten, neemt niet weg dat het toch op je 'dak' zal vallen.

Maar hoe dan NU onderscheidt maken tusen wat echt is en wat niet? Hoewel ik antwoord onderhand wel weet, stel ik mij deze vraag nog steeds dagelijks. Ik bedoel we zitten er al midden in en spiritueel hoog ontwikkelen doe je niet 1-2-3.

Welnu: 2000 jaar geleden en tot op de dag van vandaag wordt gewaarschuwd voor dit tijdperk in het byzonder. De berichtgeveingen zullen steeds meer, heviger & verwarrender worden : persoonlijk denk ik dat het nu echt goed z'n intrede aan het doen is in de wereld en wij met z'n allen binnen enkele maanden al veel en veel meer zullen merken van de vorderende 'weirde' wereld zaken.

We zijn al ettelijke malen door info van onze ZEER SLIMME leiders misleid, dat we bijna niet meer weten wat nou de juiste richting is(gelukkig hebben we een ziel, waarin veel opgeslagen ligt):
- de geloofsleren die ze hebben bewerkt met nonsens
- oorlogen die worden gevoerd onder valse voorwendselen (je wil niet weten hoe het met die Amerikaanse jonge soldaten gaat)
- geheime kern proeven waarbij de Aarde meer dan ernstig beschadigd is, maar wat ons nooit verteld is

enz. enz. enz.

Alsof wij, Noachs v/d laatste grote Cataclysme, deze stofwolk nodig hebben om de Aarde te vernietigen. Zijn al onze wateren niet aan het sterven door jou en mijn toedoen? Beschikken onze leiders niet reeds lang over de technologien om Moeder Aarde met 1 druk op de knop te vernietigen? (zonder dat jij en ik werkelijk de moeite hebben genomen om uit te zoeken wat die mensen nou werkelijk aan het beslissen zijn over onze levens en moeder Aarde) Is die Joden & Islam Haat niet indeed aan het oplaaien, worden de gloednieuwe concentratie-kampen niet gevonden in de VS??? Is de voedsel keten niet aan het uitdrogen door de immer expanderende bevolking??? Wat zeg je Gen-voedsel??? Wat zeg je menselijk chips??? :

zoals al meer dan 30 jaren geschreeuwd wordt door de bewusten omdat zij weten dat dit de eerste visuele tekenen zullen zijn van het ingezette plan van onze wereldleiders voor verval & slavernij van de mensheid thans op Aarde.

Liever maken we ons druk om die gemanipuleerde goddenlijke wezens (ook jij bent goddelijk) die de leugens verspreiden dan ons bezig te houden met de realiteit en de op hande zijnde veranderingen.
Wat "Oo-blackgirl-oO " hier neerpent is een gedachte die vanuit het 'New-Age' denken komt.

Gedeeltelijk afkomstig uit oude overleveringen, gedeeltelijk uit religie, gedeeltelijk uit menselijke fantasie. Dit allemaal samengevoegd is verworden tot een 'Moeder Gaia' beweging die apocalyptisch denkt en de planeet Aarde als een levend en zelfbewust organisme ziet. (En ons als parasieten !!!).

Oja..en niet te vergeten als 'Goddelijk'..tsssss, yeah sure we are (not)!.......dat doet weer denken aan de Celestijnse belofte en daar weer mee samenhangende fantasieen, cultussen en boeken.

==

Ik zal de kluwen wat proberen te ontwarren...........

Nota : ik ga dit aanpakken met behulp van wat lang geleden geschreven is, in de Bijbel.... !!

Geloof het of niet, dat maakt mij niet uit...........probeer alleen in te denken dat het in dit geval bevreemdend is dat het toen opgeschreven werd en nu werkelijkheid kan worden............

Just another story...............up to you to believe or not.

--

Eerst wat uitleg betreft het 'chippen van mensen' zoals Oo-blackgirl-oO aanhaalde.....

Iedereen heeft langzamerhand weleens gehoord van Digital angel oftewel Veri-chip. Een bedrijf wat ons allemaal aan de 'chip' wil helpen. Op zich zelf is daar niets obscuurs aan, afgezien van de vraag of we dat eigenlijk wel willen of niet.

url apart -> (thx fok voor niet werken html codering) http://www.anomalies-unlimited.com/Science/VeriChip.html

een recent voorbeeldje (en zo nodig heb ik er nog tientallen andere) van gewenning aan een nieuwe technologie (met nadruk op gemak en voordeel !) in ons landje............iets wat kan uitmonden in iets veel meer....

Baja beach club gangers gechipped....

url apart -> (thx fok voor niet werken html codering) http://www.vnunet.be/comp(...)_Stories/20040429022

en tegenstanders

url apart -> (thx fok voor niet werken html codering) http://www.prisonplanet.c(...)cott_microchips.html

Hieronder een uitgebreide verklaring van een gerelateerde profetie, (excuus voor het uitgebreide commentaar, maar da's om zo volledig mogelijk proberen te wezen). Daarna ga ik naar een voorspelling die uitziet op een tijd van Chaos, van HOAXEN, van geruchten wereldwijd (!) die angst brengen over het vergaan van de wereld etc, etc...... Dat is waar dit topic natuurlijk om draait !!

Bijbel passage : Openbaringen 13:16-18
Geschreven : ergens tussen 54 and 95 AD
Vervulling : eind tijd

In openbaringen 13:16-18, wordt verteld over een tijd die nog komen gaat, wanneer een groot leider de mensen op aarde zal dwingen een merkteken te nemen, op hun voorhoofd of rechterhand (dit kan een lasertattoo = onzichtbaar, implantbare chip of nog te ontwikkelen ander multifunctioneel identificatie, betaal etc.. middel zijn), dit zal tegen die tijd algemeen verplicht zijn om mee te kunnen blijven draaien in het maatschappelijk leven, niemand zal nog wat kunnen kopen of verkopen zonder dit merkteken.

Toen het boek openbaringen werd geschreven (zo'n 1900 jaar geleden), zou het een onmogelijkheid zijn geweest om iedereen te dwingen zo'n teken te nemen. Onze huidige technologie is echter wel in staat (en hard op weg !!) naar zo iets toe. Voorstelbaar is dat zoiets eerst op een positieve manier zal worden geintroduceerd voordat het massaal een mandaat zal worden. Wellicht wel onder het mom van dat zoiets makkelijker is dan al die verschillende bank, credit en identificatie kaarten die we tegenwoordig overal in onze portemonnee een plek moeten zien te geven.

De 'cashless society' is een graag in de mond genomen woord door onze monetair politieke leiders van tegenwoordig.

Hier is openbaringen 13:16-18, -- En het maakt, dat het aan allen, kleinen en groten, en rijken en armen, en vrijen en dienstknechten, een merkteken geve aan hun rechterhand of aan hun voorhoofden; En dat niemand mag kopen of verkopen, dan die dat merkteken heeft, of den naam van het beest, of het getal zijns naams. Hier is de wijsheid: die het verstand heeft, rekene het getal van het beest; want het is een getal eens mensen, en zijn getal is zeshonderd zes en zestig.

HET is hier het beest (figuratief voor de komende wereldleider, de vernietiger, ook genoemd de Antichrist (lees als tegenstaand van alles waar Christus of de Christelijke cultuur voor staat)), dus lees dit als persoon, de leider die dit doet aan anderen. Het getal, wat te berekenen is ter zijner tijd is nog onderwerp van speculatie, wellicht is de mogelijkheid dat de code van het teken een inclusieve verwijzing heeft richting degene die dit merkteken dan als mandaat stelt.

==

De Bijbel zegt dat het werkelijke einde pas komt na een periode die de 'tribulatie', verzoeking wordt genoemd. Een periode van vervolging van ieder die in Christus gelooft, belegering van Jeruzalem en dus Israel. Die periode is dus nog niet aangebroken, net als andere 'timemarkers' zoals beschreven als het merkteken. Een wereldleider.....de Antichrist......Voorlopig nog redelijk rustig ademhalen denk ik zo ;-)

Maar een mogelijk aankomende periode (wanneer die ook zal plaatsvinden !) van chaos, van meteorieten, van een werkelijk einde van de wereld zoals we haar kennen. Die staat ook beschreven, dichtbij ??? Geen idee, maar erg veraf is die denkelijk ook weer niet......

Laten we eens lezen......wat de Bijbel schrijft over deze gebeurtenissen wanneer deze uiteindelijk zullen plaatsvinden en de konsequentie ervan !

==

Over de verwarring.........spreekt Christus.

Lukas 21:8-11 "Ziet toe dat u zich niet laat verleiden. Want velen zullen komen onder mijn naam (Valse Messiasen..........Goeroe's, wannabe Profeten, valse leringen....zoals New- Age o.a.)..en zeggen: Ik ben het, en: De tijd is nabij (het einde van de wereld), Ga hen niet achterna..........

.......laat u niet beangstigen, Want die dingen moeten eerst geschieden, maar dat is nog terstond het einde...........

........er zullen grote aardbevingingen, en nu hier, dan daar pestziekten en hongersnoden zijn, en ook vreselijke dingen en grote tekenen van de hemel........"

Lukas 21:25-26 "En er zullen tekenen zijn aan zon en maan en sterren, en op de aarde radeloze angst onder de volken vanwege het bulderen van zee en branding, terwijl de mensen bezwijmen van vrees en angst voor de dingen, die over de wereld komen. Want de machten der hemelen zullen wankelen"

==

Uiteindelijk...wanneer een gigantische Meteoor inslag zal plaastvinden (dat het zal gebeuren leid geen twijfel !) beschrijft de Bijbel het als volgt.......

Openbaringen 8:7-12 " ......en er kwam hagel en vuur, vermengd met bloed, en het werd op de aarde geworpen; en het derde deel van de aarde verbrandde en het derde deel van de bomen verbrandde en al het groene gras verbrande...........en er werd iets als een grote berg, brandend van vuur, in zee geworpen, en het derde deel van de zee werd bloed, en het derde deel van de schepselen in zee, die leven hadden, stierf, en het derde deel van de schepen verging...........en er viel een grote ster, brandend als een fakkel, uit de hemel, en zij viel op het derde deel der rivieren en op de bronnen der wateren. De naam van die ster wordt genoemd Alsem (Wormwood)......het derde deel van de zon werd getroffen en het derde deel van de sterren...zodat de dag voor het derde deel geen licht meer had,"

Zier er uit als een enorme vernietiging, niet ??? exact wat een meteoor kan bewerkstelligen ala 'Deep Impact'...

==

Lukas 21:27-28 "En dan zullen zij de Zoon des mensen zien komen......met grote macht en heerlijkheid. Wanneer deze dingen beginnen te geschieden, richt u op en heft u hoofd omhoog, want u verlossing is nabij"

Dus het einde ? Nee, nu nog niet.........wel steeds dichterbij......, alleen in feite geen eind, maar een nieuw begin !

[ Bericht 2% gewijzigd door Flying_nomad op 06-06-2004 02:27:27 (fok html probleem) ]
Everything which has a beginning has a cause, the universe has a beginning, therefore it has a cause.........
  zondag 6 juni 2004 @ 02:19:34 #141
6941 APK
Factual, I think.
pi_19676895
quote:
Op zondag 6 juni 2004 02:07 schreef Flying_nomad het volgende:

Dus het einde ? Nee, nu nog niet.........wel steeds dichterbij......, alleen in feite geen eind, maar een nieuw begin !
Ja lachen.
Maar waarom moet die Bijbelse figuren zo verschrikkelijk huishouden om hun gelijk te krijgen?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 6 juni 2004 @ 11:02:33 #142
92486 FatalException
Take a breath
pi_19679403
Er staat een voorspelling van een profeet die de verschijnselen van een asteroideinslag beschrijft.
Op zich is dit niet zo raar, maar het curieuze is dat men indertijd nog geen benul had van door de ruimte vliegende brokstukken.
Uiteraard kan onderstaand stuk op velerlij wijze geinterpreteerd worden, maar toch is het interessant dat het de vele aspecten van een daadwerkelijke inslag beschrijft.

Jesaja 13

vers 5: Ze komen uit een ver land, van het einde des hemels, de Here en de werktuigen zijner gramschap om de gehele aarde te verderven
Kan geinterpreteerd worden als een verre uithoek van het heelal.

vers 10: Want de sterren en de sterrenbeelden des hemels doen hun licht niet stralen, de zon is bij haar opgang verduisterd, en de maan laat haar licht niet schijnen.
Kan geinterpreteerd worden als het gevolg van de inslag: De stof heeft de atmosfeer verduisterd

vers13: Daarom zal ik de hemelen doen wankelen en de aarde zal bevend van haar plaats wijken
Kan geinterpreteerd worden als het gevolg van de inslag: De aarde kantelt door de enorme inslagkracht, en wordt enigszins uit haar baan verschoven

Zie ook de voorspelling van Jezus in Marcus 13

vers 24) Maar in die dagen, na de verdrukking, zal de zon verduisterd worden en de maan zal haar glans niet geven.
Gevolg van de inslag.

Ook de Openbaringen maken er melding van:

Openbaringen 9
vers 1) En ik zag een ster, uit de hemel op de aarde gevallen
Dit kan worden geinterpreteerd als een asteroide die op de aarde valt.

vers 2) En zijn opende den put des afgronds en er steeg rook op uit den put; als de rook van een grote oven; en de zon en het zwerk werden verduisterd door de rook van de put.
Dit is kan dus het opwaaiende stof van de asteroide zijn die de zon en het zwerk verduistert.
- De zon is bij haar opgang verduisterd. Jesaja 13:10.
De gloeiende zon zal zich schamen. Jesaja 24:23.
De zon overdek Ik met wolken. Ezechiël 32:7.
De zon zal veranderd worden in duisternis. Joël 2:31.
Ik zal op de middag de zon doen schuilgaan. Amos 8:9.
De zon zal verduisterd worden. Mattheüs 24:29.
- De maan laat haar licht niet schijnen. Jesaja 13:10.
De blanke maan zal schaamrood worden. Jesaja 24:23.
De maan doet haar glans niet schijnen. Ezechiël 32:7.
De maan zal veranderd worden in bloed. Joël 2:31.
De maan zal haar glans niet geven. Mattheüs 24:29.
- De sterren en de sterrenbeelden van de hemel doen hun licht niet stralen. Jesaja 13:10.
Ik verduister de sterren. Ezechiël 32:7.
De sterren trekken haar glans in. Joël 2:10.
De sterren zullen van de hemel vallen. Mattheüs 24:29.

Nogmaals stapsgewijs de gebeurtenissen die bij de ramp in Jesaja 13 beschreven staan:

1. ster die op de aarde valt, die een vervolgens een put slaat waar rook uit komt
2. De aarde wijkt bevend van haar plaats
3. De sterren, zon en maan worden verduisterd

In de oude vertaling staat:
13. Daarom zal Ik den hemel beroeren, en de aarde zal bewogen worden van haar plaats, vanwege de verbolgenheid des HEEREN der heirscharen, en vanwege den dag Zijns hittigen toorns.

Het kan ook zijn dat de aarde LETTERLIJK bewogen wordt van haar baan rond de zon, en derhalve de sterren aan de hemel van plaats zullen veranderen. Dit is interessant want we quoten een uitspraak die rechtstreeks van God zou komen. Logisch dat Hij wist dat de aarde om de zon draait.

Wat anders dan een grote meteoriet kan het veranderen van de baan van de aarde bewerkstelligen?

Stel er komt een grote meteoriet tegen de aarde:
- De aarde zou uit haar baan kunnen veranderen
- De sterren aan de hemel zouden bewegen/veranderen van wege het uit de baan schieten van de aarde
- Er zou een put (krater) in de aarde geslagen worden waar rook (stof) uit komt
- De maan zou roodkleurig worden door diffractie van het zonlicht
- Het zonlicht zelf zal geblokkeerd worden door het stof
- Er zou een wereldwijde aardbeving plaatsvinden.

Dit alles is te vinden in Jesaja 13, zonder versen weg te laten. (de op de aarde vallende ster die een krater slaat staat overigens in openbaringen)
1.618033988749894848204586834365638117720309179805762862135448622705260462818902449707
20720418939113748475408807538689175212663386222353693179318006076672635443338908659593
95829056383226613199282902678806752087668925017116962070322210432162695486262
  zondag 6 juni 2004 @ 11:43:54 #143
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_19679948
Goh... zover ik weet trekt alleen de planeet Venus voor de zon langs. Die schijnt btw net als een komeet een flinke staart te hebben die tot aan ons planeetje reikt

Zie: http://www.niburu.nl/showarticle.php?articleID=3217
(weer met zo'n typische theorie er omheen)

Let trouwens ook op de reacties... die lijken voor dit topic ook best relevant.
  zondag 6 juni 2004 @ 13:05:41 #144
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_19681240
een werkelijk einde komt niet, er is altijd iets aan de gaande; oneindige verandering.

een einde van de mensheid? binnenkort, ik geloof het niet. Het woord; einde, is vrij vaag begrip;
Einde waarvan?
Huidige samenleving?
van de mensheid?
van onze huidige bewustzjins niveau?
Einde luid een verandering in, en wat die verandering inhoud, weten we niet, althans ik niet, voor zekerheid.
  zondag 6 juni 2004 @ 13:38:23 #145
92486 FatalException
Take a breath
pi_19681841
http://www.space.com/scienceastronomy/dust_storm_030814.html

"Our solar system's natural defenses are down and a vigorous cosmic dust storm is blowing through, according to a new study. The forecast calls for a prolonged and increasing blizzard of small interstellar bits."

"The number of incoming particles recently tripled and the pace is expected to grow over the next decade."

"The solar system is always plowing through interstellar material. The Sun's giant magnetic field thwarts much of the dust from entering the solar system. But the magnetic field weakens periodically, on a cycle that lasts roughly 22-years. The cycle is related to an 11-year cycle of sunspot activity.

This is the first of the related dust storms that has been seriously monitored by a spacecraft.

Some day, the influx could get worse. The solar system is plowing toward the fringes of a galactic cloud known as the G-cloud."

The time of the entry into the G-cloud is unknown, but is expected to occur any time in the next 10,000 years," Landgraf said. "There will be a constant increase [in dust rates], because the G-cloud is more dense than the local interstellar cloud that is now surrounding our Sun."

We gaan nu die G-Cloud in dus.
1.618033988749894848204586834365638117720309179805762862135448622705260462818902449707
20720418939113748475408807538689175212663386222353693179318006076672635443338908659593
95829056383226613199282902678806752087668925017116962070322210432162695486262
  zondag 6 juni 2004 @ 13:41:46 #146
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_19681907
quote:
Op zondag 6 juni 2004 11:43 schreef DemonRage het volgende:
Goh... zover ik weet trekt alleen de planeet Venus voor de zon langs. Die schijnt btw net als een komeet een flinke staart te hebben die tot aan ons planeetje reikt

Zie: http://www.niburu.nl/showarticle.php?articleID=3217
(weer met zo'n typische theorie er omheen)

Let trouwens ook op de reacties... die lijken voor dit topic ook best relevant.
Idd ik zag de maanlicht wel door de wolken maar waar die pssies was, ik weet het niet, paar dagen terug zag ik em ook heel groot en laag, hmmz ik weer niet.
  zondag 6 juni 2004 @ 13:43:28 #147
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19681946
Fatalexception, als ik zo lees wordt het magnetische veld van de zon elke 22 jaar zwakker?

Dan zouden we toch al heel wat keer geraakt kunnen zijn.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  zondag 6 juni 2004 @ 13:45:39 #148
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19681994
Ik ga iig m'n 23ste verjaardig nog meemaken o de 10e
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  zondag 6 juni 2004 @ 13:54:40 #149
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_19682181
quote:
Op zondag 6 juni 2004 13:38 schreef FatalException het volgende:
http://www.space.com/scienceastronomy/dust_storm_030814.html

"Our solar system's natural defenses are down and a vigorous cosmic dust storm is blowing through, according to a new study. The forecast calls for a prolonged and increasing blizzard of small interstellar bits."

<.. knip ..>

We gaan nu die G-Cloud in dus.
Krijgen we strax elke nacht duizenden vallende sterren te zien... lijkt me een leuk aanzicht om een enorme "starfield simulation screensaver" als nachtelijk decoor te hebben
pi_19682739
En waarom zou een meteorenstorm nou gelijk fataal zijn? Voor zover ik weet geen woord gezien van kometen maar een stofwolk met grote stofdeeltjs, bij een komeet waarvan NASA of ESA zegt dat die hier gaat inslaan ga ik pas poepen. Er stort wel eens meer een meteoor neer, maar t minder leuke is al die "stofdeeltjes" waarvan de meeste wel verbranden in de atmosfeer, die kleine, die knallen wel mooi al die dure satellietjes uit de ruimte en dan kan je dag zeggen tegen je gps, dat zou wel jammer zijn. Maar stel nou dat het echt een grotere concentratie is, met grote blokken, dan kan het dus wel zou zijn dat er een hele auto/stad/provincie/staat van de kaart gemaaid wordt, maarja , wat doe je eraan, overmorgen weet ik et
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')