quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 15:23 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Typical deze Thread.
ik draag de geloofsovertuiging dat Moeder Aarde al meerdere malen beschermd is door wezens met een veel hoger bewustzijn. Niet specifiek om ons, maar meer om Gaia : zij is net zoals wij een fysieke levensvorm met een zeer hoog bewustzijn.
Je hoeft totaal geen Einstein te zijn om van te voren te weten : de 'outcome' qua reacties
Jullie reageren allemaal even ge-conditioneerd zoals 2000 jaar geleden voorspeld is.
Er wordt nl al 2000 jaar verteld dat we overspoelt zullen worden met HOAX (and who cares who does it) Maar daarnaast is er ook nog eens werkelijk wat aan de hand. Het Aquarius-tijdperk nadert nl. En zoals meerdere malen gezegd door de grotere wijzen : natuurlijk mag je je ogen ervoor sluiten, neemt niet weg dat het toch op je 'dak' zal vallen.
Maar hoe dan NU onderscheidt maken tusen wat echt is en wat niet? Hoewel ik antwoord onderhand wel weet, stel ik mij deze vraag nog steeds dagelijks. Ik bedoel we zitten er al midden in en spiritueel hoog ontwikkelen doe je niet 1-2-3.
Welnu: 2000 jaar geleden en tot op de dag van vandaag wordt gewaarschuwd voor dit tijdperk in het byzonder. De berichtgeveingen zullen steeds meer, heviger & verwarrender worden : persoonlijk denk ik dat het nu echt goed z'n intrede aan het doen is in de wereld en wij met z'n allen binnen enkele maanden al veel en veel meer zullen merken van de vorderende 'weirde' wereld zaken.
We zijn al ettelijke malen door info van onze ZEER SLIMME leiders misleid, dat we bijna niet meer weten wat nou de juiste richting is(gelukkig hebben we een ziel, waarin veel opgeslagen ligt):
- de geloofsleren die ze hebben bewerkt met nonsens
- oorlogen die worden gevoerd onder valse voorwendselen (je wil niet weten hoe het met die Amerikaanse jonge soldaten gaat)
- geheime kern proeven waarbij de Aarde meer dan ernstig beschadigd is, maar wat ons nooit verteld is
enz. enz. enz.
Alsof wij, Noachs v/d laatste grote Cataclysme, deze stofwolk nodig hebben om de Aarde te vernietigen. Zijn al onze wateren niet aan het sterven door jou en mijn toedoen? Beschikken onze leiders niet reeds lang over de technologien om Moeder Aarde met 1 druk op de knop te vernietigen? (zonder dat jij en ik werkelijk de moeite hebben genomen om uit te zoeken wat die mensen nou werkelijk aan het beslissen zijn over onze levens en moeder Aarde) Is die Joden & Islam Haat niet indeed aan het oplaaien, worden de gloednieuwe concentratie-kampen niet gevonden in de VS??? Is de voedsel keten niet aan het uitdrogen door de immer expanderende bevolking??? Wat zeg je Gen-voedsel??? Wat zeg je menselijk chips??? :
zoals al meer dan 30 jaren geschreeuwd wordt door de bewusten omdat zij weten dat dit de eerste visuele tekenen zullen zijn van het ingezette plan van onze wereldleiders voor verval & slavernij van de mensheid thans op Aarde.
Liever maken we ons druk om die gemanipuleerde goddenlijke wezens (ook jij bent goddelijk) die de leugens verspreiden dan ons bezig te houden met de realiteit en de op hande zijnde veranderingen.
Wat "Oo-blackgirl-oO " hier neerpent is een gedachte die vanuit het 'New-Age' denken komt.
Gedeeltelijk afkomstig uit oude overleveringen, gedeeltelijk uit religie, gedeeltelijk uit menselijke fantasie. Dit allemaal samengevoegd is verworden tot een 'Moeder Gaia' beweging die apocalyptisch denkt en de planeet Aarde als een levend en zelfbewust organisme ziet. (En ons als parasieten !!!).
Oja..en niet te vergeten als 'Goddelijk'..tsssss, yeah sure we are (not)!.......dat doet weer denken aan de Celestijnse belofte en daar weer mee samenhangende fantasieen, cultussen en boeken.
==
Ik zal de kluwen wat proberen te ontwarren...........
Nota : ik ga dit aanpakken met behulp van wat lang geleden geschreven is, in de Bijbel.... !!
Geloof het of niet, dat maakt mij niet uit...........probeer alleen in te denken dat het in dit geval bevreemdend is dat het toen opgeschreven werd en nu werkelijkheid kan worden............
Just another story...............up to you to believe or not.
--
Eerst wat uitleg betreft het 'chippen van mensen' zoals Oo-blackgirl-oO aanhaalde.....
Iedereen heeft langzamerhand weleens gehoord van
Digital angel oftewel Veri-chip. Een bedrijf wat ons allemaal aan de 'chip' wil helpen. Op zich zelf is daar niets obscuurs aan, afgezien van de vraag of we dat eigenlijk wel willen of niet.
url apart -> (thx fok voor niet werken html codering)
http://www.anomalies-unlimited.com/Science/VeriChip.htmleen recent voorbeeldje (en zo nodig heb ik er nog tientallen andere) van gewenning aan een nieuwe technologie (met nadruk op gemak en voordeel !) in ons landje............iets wat kan uitmonden in iets veel meer....
Baja beach club gangers gechipped....url apart -> (thx fok voor niet werken html codering)
http://www.vnunet.be/comp(...)_Stories/20040429022en
tegenstandersurl apart -> (thx fok voor niet werken html codering)
http://www.prisonplanet.c(...)cott_microchips.htmlHieronder een uitgebreide verklaring van een gerelateerde profetie, (excuus voor het uitgebreide commentaar, maar da's om zo volledig mogelijk proberen te wezen).
Daarna ga ik naar een voorspelling die uitziet op een tijd van Chaos, van HOAXEN, van geruchten wereldwijd (!) die angst brengen over het vergaan van de wereld etc, etc...... Dat is waar dit topic natuurlijk om draait !!
Bijbel passage : Openbaringen 13:16-18
Geschreven : ergens tussen 54 and 95 AD
Vervulling : eind tijd
In openbaringen 13:16-18, wordt verteld over een tijd die nog komen gaat,
wanneer een groot leider de mensen op aarde zal dwingen een merkteken te nemen, op hun voorhoofd of rechterhand (dit kan een lasertattoo = onzichtbaar, implantbare chip of nog te ontwikkelen ander multifunctioneel identificatie, betaal etc.. middel zijn),
dit zal tegen die tijd algemeen verplicht zijn om mee te kunnen blijven draaien in het maatschappelijk leven, niemand zal nog wat kunnen kopen of verkopen zonder dit merkteken.Toen het boek openbaringen werd geschreven (zo'n 1900 jaar geleden), zou het een onmogelijkheid zijn geweest om iedereen te dwingen zo'n teken te nemen. Onze huidige technologie is echter wel in staat (en hard op weg !!) naar zo iets toe. Voorstelbaar is dat zoiets eerst op een positieve manier zal worden geintroduceerd voordat het massaal een mandaat zal worden. Wellicht wel onder het mom van dat zoiets makkelijker is dan al die verschillende bank, credit en identificatie kaarten die we tegenwoordig overal in onze portemonnee een plek moeten zien te geven.
De 'cashless society' is een graag in de mond genomen woord door onze monetair politieke leiders van tegenwoordig.
Hier is openbaringen 13:16-18, -- En het maakt, dat het aan allen, kleinen en groten, en rijken en armen, en vrijen en dienstknechten,
een merkteken geve aan hun rechterhand of aan hun voorhoofden; En dat niemand mag kopen of verkopen, dan die dat merkteken heeft, of den naam van het beest, of het getal zijns naams. Hier is de wijsheid: die het verstand heeft, rekene het getal van het beest; want het is een getal eens mensen, en zijn getal is zeshonderd zes en zestig.
HET is hier het beest (figuratief voor de komende wereldleider, de vernietiger, ook genoemd de Antichrist (lees als tegenstaand van alles waar Christus of de Christelijke cultuur voor staat)), dus lees dit als persoon, de leider die dit doet aan anderen. Het getal, wat te berekenen is ter zijner tijd is nog onderwerp van speculatie, wellicht is de mogelijkheid dat de code van het teken een inclusieve verwijzing heeft richting degene die dit merkteken dan als mandaat stelt.
==
De Bijbel zegt dat
het werkelijke einde pas komt na een periode die de 'tribulatie', verzoeking wordt genoemd. Een periode van vervolging van ieder die in Christus gelooft, belegering van Jeruzalem en dus Israel. Die periode is
dus nog niet aangebroken, net als andere 'timemarkers' zoals beschreven als het merkteken. Een wereldleider.....de Antichrist......Voorlopig nog redelijk rustig ademhalen denk ik zo ;-)
Maar een mogelijk aankomende periode (wanneer die ook zal plaatsvinden !) van chaos, van meteorieten, van een werkelijk einde van de wereld zoals we haar kennen. Die staat ook beschreven, dichtbij ??? Geen idee, maar erg veraf is die denkelijk ook weer niet......
Laten we eens lezen......wat de Bijbel schrijft over deze gebeurtenissen wanneer deze uiteindelijk zullen plaatsvinden en de konsequentie ervan !
==
Over de verwarring.........spreekt Christus.
Lukas 21:8-11 "Ziet toe dat u zich niet laat verleiden.
Want velen zullen komen onder mijn naam (Valse Messiasen..........Goeroe's, wannabe Profeten, valse leringen....zoals New- Age o.a.)..en zeggen: Ik ben het, en: De tijd is nabij (het einde van de wereld), Ga hen niet achterna..........
......
.laat u niet beangstigen, Want die dingen moeten eerst geschieden, maar dat is nog terstond het einde...........
........er zullen grote aardbevingingen, en nu hier, dan daar pestziekten en hongersnoden zijn, en ook vreselijke dingen en grote tekenen van de hemel........"
Lukas 21:25-26 "En er zullen tekenen zijn aan zon en maan en sterren, en op de aarde radeloze angst onder de volken vanwege het bulderen van zee en branding, terwijl de mensen bezwijmen van vrees en angst voor de dingen, die over de wereld komen.
Want de machten der hemelen zullen wankelen"
==
Uiteindelijk...wanneer een gigantische Meteoor inslag zal plaastvinden (dat het zal gebeuren leid geen twijfel !) beschrijft de Bijbel het als volgt.......
Openbaringen 8:7-12 " ......en er kwam hagel en vuur, vermengd met bloed, en het werd op de aarde geworpen; en het derde deel van de aarde verbrandde en het derde deel van de bomen verbrandde en al het groene gras verbrande...........en er werd
iets als een grote berg, brandend van vuur, in zee geworpen, en het derde deel van de zee werd bloed, en het derde deel van de schepselen in zee, die leven hadden, stierf, en het derde deel van de schepen verging...........
en er viel een grote ster, brandend als een fakkel, uit de hemel, en zij viel op het derde deel der rivieren en op de bronnen der wateren. De naam van die ster wordt genoemd Alsem (Wormwood)......het derde deel van de zon werd getroffen en het derde deel van de sterren...
zodat de dag voor het derde deel geen licht meer had,"Zier er uit als een enorme vernietiging, niet ??? exact wat een meteoor kan bewerkstelligen ala 'Deep Impact'...
==
Lukas 21:27-28 "En dan zullen zij de Zoon des mensen zien komen......met grote macht en heerlijkheid. Wanneer deze dingen beginnen te geschieden, richt u op en heft u hoofd omhoog, want u verlossing is nabij"
Dus het einde ? Nee, nu nog niet.........wel steeds dichterbij......, alleen in feite geen eind, maar een nieuw begin !
[ Bericht 2% gewijzigd door Flying_nomad op 06-06-2004 02:27:27 (fok html probleem) ]
Everything which has a beginning has a cause, the universe has a beginning, therefore it has a cause.........