waar heb je die 99-00 achterbumper vandaan? Coupe bumpers 96-98 genoeg te vinden maar 99-00 achterbumpers is een aardige hel om te zoeken.quote:Op woensdag 6 april 2005 00:53 schreef Remon het volgende:
in de loop der maanden bij elkaar verzamelt
onder lip voor + achter 250 euro
spoiler 100 euro
voor bumper 60 euro
achter bumper 60 euro
booskijkers 25 euro
grill 60 euro (in back order)
spuiten 500
ik heb het lef nog niet ghad om het bij elkaar op te tellen
achter onder lip zit er nog niet op btw
zal ik wel geweest zijn jaquote:Op donderdag 7 april 2005 22:35 schreef Driverrrr het volgende:
hey volgens mij heb ik je auto vandaag gespot...
Mediamarkt parkeergarageklopt dat?
zo ja, netjes man! maar... ben je niet bang dat je scherm eruit word gejat? viel wel erg op
180KMpuquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:17 schreef -Muse- het volgende:
Mooie wagen man!
Deze tellerplaten zijn ook wel vet, geen verlichting maar lichtgevend:
[afbeelding]
Flaptop HD?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:44 schreef Oosthoek het volgende:
Ook wel soepel om een computer in mn 20 jaar oude Saab te bouwen. Hmmmm misschien een leuk project voor de zomer.
Hoe heb je het probleem opgelost met hobbels ed? Lijkt me niet goed voor je HD namelijk. Heb je bijvoorbeeld flashgeheugen gebruikt?
Heelvaak word daarom ook 2,5" HDD gebruikt van Laptopsquote:Op zondag 28 januari 2007 22:44 schreef Oosthoek het volgende:
Ook wel soepel om een computer in mn 20 jaar oude Saab te bouwen. Hmmmm misschien een leuk project voor de zomer.
Hoe heb je het probleem opgelost met hobbels ed? Lijkt me niet goed voor je HD namelijk. Heb je bijvoorbeeld flashgeheugen gebruikt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |