Nu heb ik echter een ander probleem: minimaal 1 keer per uur (de afgelopen paar JAAR!!!) moet ik het gebruiken, omdat het anders heel irritant droog aanvoelt. Ik neem die Labello overal mee naartoe, zelfs zo erg dat wanneer ik 'm vergeten ben, terug naar huis ga of er ergens een koop...
Kent iemand dit probleem? En nog belangrijker: hoe kan je eraf komen?
Als het goed is herstellen je lippen vanzelf. Doordat je dat nu kunstmatig doet, zou het weles zo kunnen zijn dat je lichaam het niet meer gewend is, en het gewoon helemaal niet meer doet, lui?
quote:heb ook altijd een tube blistex bij me
Op zondag 12 augustus 2001 01:37 schreef Gaoxing het volgende:
Gebruik Blistex ipv Labello, uit zo'n klein potje. Wat mij betreft het enige wat helpt, maar waar je lippen niet meteen helemaal aan wennen.
Ik ben naast mijn Labello verslaving ook minstens 15 jaar verslaafd geweest aan Optrex oogdruppels, zelfde verhaal, die gebruikte ik tig keer per dag.
Onlangs ben ik medicijnen gaan gebruiken waar in de bijsluiter beschreven stond dat oogdruppels invloed konden hebben op de werking van die medicijnen, wat mij heeft doen besluiten accuut te stoppen met de oogdruppels. Dat is me nu al 3 weken zonder ontwenningsverschijnselen gelukt. ![]()
Ik mis ze niet, ooit hoorde ik ook van een opticiën dat teveel gebruik van oogdruppels ervoor kan zorgen dat je ogen zelf niet genoeg vocht aanmaken.
Zonder oogdruppels leven kan ik dus prima, maar mijn Labello zou ik niet kunnen missen.
Overigens gebruik ik niet per definitie Labello, ik ben daar niet zo merkgebonden in, met lippenbalsem van de hema ben ik ook al tevreden. Zolang het maar wel een stick is en niet in een potje zit.
quote:Even terzijde:
Op zaterdag 11 augustus 2001 23:23 schreef the_undertaker het volgende:
ken het probleem... sta zelf elke dag strak van de fruitella
Liefs,
Helga
quote:klopt, ik had t zelfde.
Op zondag 12 augustus 2001 01:40 schreef MoJo het volgende:
Tkan niet echt goed zijn.Als het goed is herstellen je lippen vanzelf. Doordat je dat nu kunstmatig doet, zou het weles zo kunnen zijn dat je lichaam het niet meer gewend is, en het gewoon helemaal niet meer doet, lui?
en dan lopen ze te klagen over peuken....
quote:Ik wordt helemaal gek als ik niet door m'n neus kan ademen... Ik kan dan helemaal benauwd worden en doordraaien...
Op zondag 12 augustus 2001 09:46 schreef Xortes het volgende:
Hmm, ik heb hetzelfde, maar mijn lippen blijven gewoon heel droog omdat ik door mijn mond adem... Omdat ik altijd wel een beetje snifferig ben van de hooikoorts die mijn leven tergt is het moeilijk om door mn neus te ademen.
quote:Wat grappig; dit herken ik ook. Ook overal een Labello liggen (naast het bed, bureau, bij de bank, in m'n tas, in elke jas die ik heb, in broekzakken etc...). Heel zielig eigenlijk, maar voor mij echt 'noodzakelijk'. Weet je waar ik echt de rillingen van krijg? Na het tandenpoetsen nergens een Labello kunnen vinden...
Op zondag 12 augustus 2001 01:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik ben ook een zware Labello verslaafde. Al zeker een jaar of 20
Ik heb meerdere Labbelo's, 1 in mijn tas, een bij m'n buro, 1 naast m'n bed, 1 in mijn jaszak en dan nog de reservelabello's.
Als ik van huis ga en mijn Labello vergeten ben (gebeurt zelden) dan voel ik me daar onprettig bij en krijg ik het gevoel hele droge lippen te hebben.
Ik vind het zelf geen vervelende verslaving, niet echt ongezond en kost geen bergen geld.
quote:bij blistex krijg je na een tijdje het zelfde effect als labello.....
Op zondag 12 augustus 2001 01:37 schreef Gaoxing het volgende:
Gebruik Blistex ipv Labello, uit zo'n klein potje. Wat mij betreft het enige wat helpt, maar waar je lippen niet meteen helemaal aan wennen.
Zijn hier ook praatgroepen voor?
quote:Natuurlijk niet!!! Van praten drogen je lippen toch uit?!?!?
Op zondag 12 augustus 2001 15:47 schreef Merel het volgende:
Arma is ook verslaafd aan Labello maar hij zit nog in de ontkenningsfase.Zijn hier ook praatgroepen voor?
quote:Nee, dan niet echt, MITS de lippen van beide personen voorzien zijn van Labello. Ook mogen de lippen niet op andere lichaamsdelen dan de lippen 'verblijven', omdat je het er anders wel weer afveegt. Ik zoen dus ook nooit zonder Labello binnen handbereik!
Op zondag 12 augustus 2001 17:08 schreef Merel het volgende:
en van zoenen?? nee toch hoop ik he?????
Nog even over die praatgroepopmerking van jou: je vraagt toch ook niet in welke kroeg de volgende AA-bijeenkomst is?
"
Hoi,
ik heb er ook last van,
dus nou heb ik een vraag:
hebben jullie ook dat je lippen in bepaalde seizoenen wel droog zijn en in andere niet?
Nog een voordeel dus als je stopt met Labello: Je valt enorm af, want het is volgens mij 95% vet wat er in zit.
We liepen vandaag naar het station en het koude zweet brak bij em uit toen ie ontdekte dat z'n Labello nog hier thuis lag! Die paniek in z'n ogen!! Nou zouden z'n lippen anderhalf uur droog zijn! Wat een ramp!!
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 20:25 schreef Melluh het volgende:
Moet je eens gaan uitrekenen hoeveel kilo labello je al hebt opgegeten. Het verdampt niet ofzo, dus je moet het wel hebben afgelikt.Nog een voordeel dus als je stopt met Labello: Je valt enorm af, want het is volgens mij 95% vet wat er in zit.
Euhhh die theorie gaat bij mij dus al niet op.
Ik weeg 47 kilo, veel minder moet dat toch niet worden.
(wat had ik volgens die theorie wel niet moeten wegen zonder Labello verslaving
)
En neej ik ben er niet verslaafd aan, ik zou het juist vaker moeten gebruiken.
quote:herkenbaar, bij mij zweven overal blistex tubes.
Op zondag 12 augustus 2001 01:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik ben ook een zware Labello verslaafde. Al zeker een jaar of 20
Ik heb meerdere Labbelo's, 1 in mijn tas, een bij m'n buro, 1 naast m'n bed, 1 in mijn jaszak en dan nog de reservelabello's.
Als ik van huis ga en mijn Labello vergeten ben (gebeurt zelden) dan voel ik me daar onprettig bij en krijg ik het gevoel hele droge lippen te hebben.
Na het tandenpoetsen is het idd het ergste.
quote:De L.A.
Op zondag 12 augustus 2001 15:47 schreef Merel het volgende:
Arma is ook verslaafd aan Labello maar hij zit nog in de ontkenningsfase.Zijn hier ook praatgroepen voor?
Labello's Anonymous??? ![]()
* Dr_Greene smeert zijn lippen nog even in nu blijkt dat hij vele lotgenoten heeft
quote:Als ik binnen 3 dagen van mijn Labello verslaving af zou zijn en NORMALE lippen zou hebben, zal ik voortaan 10% van mijn salaris direct op jouw rekeningetje storten!
Op maandag 13 augustus 2001 16:27 schreef Minky het volgende:
Effe flink zijn. Cold turkey afkicken. Volgens mij doen die labellomakers het er trouwens om. Actiegroepje?
Heb je voor een maand genoeg...
V.
quote:
Op woensdag 15 augustus 2001 13:12 schreef Verbal het volgende:
Gewoon zo'n stick smelten en intraveneus injecteren.Heb je voor een maand genoeg...
V.
quote:Of het werkt averechts en dan heb je weer liposuctie nodig
Op woensdag 15 augustus 2001 13:12 schreef Verbal het volgende:
Gewoon zo'n stick smelten en intraveneus injecteren.Heb je voor een maand genoeg...
V.
quote:labosuctie
Op woensdag 15 augustus 2001 19:57 schreef ElizabethR het volgende:[..]
Of het werkt averechts en dan heb je weer liposuctie nodig
V.
quote:Het lijkt misschien erg vervelend, maar je raakt eraan gewend. In ieder geval is het middel minder erg dan de kwaal... (alhoewel ik het liefst natuurlijk er helemaal vanaf wil zijn, maar zoals vroeger zonder Labello was het ook geen pretje; als het weer even tegenzat, gescheurde lippen en korstjes enz., met die Labello nergens meer last van).
Op woensdag 15 augustus 2001 13:04 schreef Minky het volgende:
Mmmm... dat klinkt wel als een zwaar geval... maar als je dan toch gewoon doorzet (dan maar een tijdje dat de vellen erbij hangen) dan moet het uiteindelijk toch weer in orde komen? Je lichaam moet dat toch weer gaan opvangen? Je bent toch ook niet labelloverslaafd geboren? Ooit kon je het zonder! Het lijkt me overigens wel heel behoorlijk erg vervelend, trouwens.
quote:koel!
Op woensdag 22 augustus 2001 18:11 schreef MoeSha het volgende:
Ik kwam deze site toevallig tegen
http://www.kevdo.com/lipbalm
Arma is trouwens cold turkey afgekickt
*trots*
de eerste dag is zwaar met als de eerste 2 weken,daarna word het geleidelijk minder.
ik gebruik het nu mischien nog maar 1x in de week ofzo maar soms een hele maand niet.
de truuk is om gewoon in 1 keer te stoppen en ook je lippen niet overmatig likken want dan word het alleen maar erger.
quote:euhh waar zijn die te koop in die smaken daar heb ik nog nooit van gehoort ik heb wel pearl & shine en strawberry en cherry die zijn ook overheerlijk
Op zondag 12 augustus 2001 20:39 schreef TheGoldenGirl het volgende:
Ik heb labello perzik en sinasappel!!!En neej ik ben er niet verslaafd aan, ik zou het juist vaker moeten gebruiken.
wat ik nu vaak gebruik is de cherry daar krijg je van die prachtige rode lippen van en het ruikt geweldig en dan maar over de strawberry te zwijgen die ruikt al helemaal overheerlijk hmmm.
zodra ik droge lippen begin te krijgen dan heb ik altijd een stick bij de hand en als ik hem dan vergeten ben dan ga ik flippen.
ik vind het geen erge verslaaving, tis hartstikke goed voor de lippen en het geeft een heerlijk gevoel en je krijgt goed verzorgde lippen en dan vind ik ook heel erg belangrijk je lippen zien er goed verzorgt uit en zijn lekker zacht.
ik vind het heerlijk als iemand goed verzorgde lippen heeft en geen uitgedroogde lippen met afhangende vellen hier en daar bah bah.
ik vind ut gewoon een fijn gevoel dat mijn lippen goed verzorgt worden en vooral met dit koude weer is het helemaal niet verkeerd om iets verzogends op je lippen te doen en ze in lekkere goede coditie te houden.
maak je geen zorgen en gebruik die stick zo vaak als je wild het kannamelijk totaal geen kwaad en heeft alleen maar voordelen, niet alleen voor jezelf maar ook voor de medemens
LABELLO RULED
Maar ik kan niet zonder... dat glansje, dat geurtje, geen droge lippen meer... Ik geef het toe, ben zwaar verslaafd
Nog iemand met labello perzik in de aanbieding? Heb em 1 keer bij zeeman gekocht maar verder nooit meer gevonden, zelfs niet op internet
quote:crisis ik dacht dat ik de enige was met dit 'probleem'. ik zit ook altijd te smeren... Het begon toen die cherry labello kwam, daar werden m'n lippen alleen maar gevoeliger van doordat ik door de kersensmaak alleen maar die smaak van m'n lippen likte
Op zaterdag 11 augustus 2001 23:23 schreef Potlood het volgende:
Mijn hele leven heb ik al last van droge lippen (ja, bij de mond!); ca. 6 jaar geleden werd dit zo erg (pijnlijke kloofjes), dat ik Labello ben gaan gebruiken. Het werkt echt fantastisch! Binnen een week van alle problemen af!Nu heb ik echter een ander probleem: minimaal 1 keer per uur (de afgelopen paar JAAR!!!) moet ik het gebruiken, omdat het anders heel irritant droog aanvoelt. Ik neem die Labello overal mee naartoe, zelfs zo erg dat wanneer ik 'm vergeten ben, terug naar huis ga of er ergens een koop...
Kent iemand dit probleem? En nog belangrijker: hoe kan je eraf komen?
Hmmz, misschien zit ik wel in het beginstadium van een labelloverslaving...
quote:wat is dat?
Op zondag 17 augustus 2003 17:59 schreef UnrealMarc het volgende:
hmm k MOEST een tijdje iedere dag labello hebben, en dan om het uur opsmeren, maar dat kwam meer omdat ik Roaccutane gebruikte,.....droogt je lippen vet uit
Purol is trouwens mijn favoriet. Had een tube waar ik niets meer uitkreeg, die heb ik vrijdag opengeknipt. Ik schrok ervan hoeveel er nog inzat; daar had ik nog zeker een maand mee kunnen doen. Niet zo economisch dus zo'n tubetje.
krijg soms de opmerking dat ik het wel heel dik op mijn lippen heb zitten.......
Elke dag gebruik ik Labello en hij moet overal mee naar toe.
Wie heeft nog ervaring met de verschillende 'kleuren/smaakjes'?
ik moet m echt smeren als ik iets heb gegeten. maar als mn lippen droog zijn ga ik er aan likken, dus kan ik maar beter labello smeren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |