abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1391989
Mijn hele leven heb ik al last van droge lippen (ja, bij de mond!); ca. 6 jaar geleden werd dit zo erg (pijnlijke kloofjes), dat ik Labello ben gaan gebruiken. Het werkt echt fantastisch! Binnen een week van alle problemen af!

Nu heb ik echter een ander probleem: minimaal 1 keer per uur (de afgelopen paar JAAR!!!) moet ik het gebruiken, omdat het anders heel irritant droog aanvoelt. Ik neem die Labello overal mee naartoe, zelfs zo erg dat wanneer ik 'm vergeten ben, terug naar huis ga of er ergens een koop...

Kent iemand dit probleem? En nog belangrijker: hoe kan je eraf komen?

None...
pi_1391995
ken het probleem... sta zelf elke dag strak van de fruitella
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_1392011
ik heb het meestal niet..want als ik het heb dan grijp ik om de seconde naar die stift....gewoon om iets te doen ofzo..
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_1392012
hmm paar weekjes niet gebruiken, s'morgens beetje labello erop, rest v/d dag niet en veel water drinken (=vocht aanvullen/herstellen)
  zondag 12 augustus 2001 @ 01:37:31 #5
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_1392929
Gebruik Blistex ipv Labello, uit zo'n klein potje. Wat mij betreft het enige wat helpt, maar waar je lippen niet meteen helemaal aan wennen.
pi_1392940
Tkan niet echt goed zijn.

Als het goed is herstellen je lippen vanzelf. Doordat je dat nu kunstmatig doet, zou het weles zo kunnen zijn dat je lichaam het niet meer gewend is, en het gewoon helemaal niet meer doet, lui?

zondag 12 augustus 2001 @ 01:53:41 #7
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_1392987
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 01:37 schreef Gaoxing het volgende:
Gebruik Blistex ipv Labello, uit zo'n klein potje. Wat mij betreft het enige wat helpt, maar waar je lippen niet meteen helemaal aan wennen.
heb ook altijd een tube blistex bij me
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_1392988
Ik ben ook een zware Labello verslaafde. Al zeker een jaar of 20
Ik heb meerdere Labbelo's, 1 in mijn tas, een bij m'n buro, 1 naast m'n bed, 1 in mijn jaszak en dan nog de reservelabello's.
Als ik van huis ga en mijn Labello vergeten ben (gebeurt zelden) dan voel ik me daar onprettig bij en krijg ik het gevoel hele droge lippen te hebben.
Ik vind het zelf geen vervelende verslaving, niet echt ongezond en kost geen bergen geld.

Ik ben naast mijn Labello verslaving ook minstens 15 jaar verslaafd geweest aan Optrex oogdruppels, zelfde verhaal, die gebruikte ik tig keer per dag.
Onlangs ben ik medicijnen gaan gebruiken waar in de bijsluiter beschreven stond dat oogdruppels invloed konden hebben op de werking van die medicijnen, wat mij heeft doen besluiten accuut te stoppen met de oogdruppels. Dat is me nu al 3 weken zonder ontwenningsverschijnselen gelukt.
Ik mis ze niet, ooit hoorde ik ook van een opticiën dat teveel gebruik van oogdruppels ervoor kan zorgen dat je ogen zelf niet genoeg vocht aanmaken.

Zonder oogdruppels leven kan ik dus prima, maar mijn Labello zou ik niet kunnen missen.
Overigens gebruik ik niet per definitie Labello, ik ben daar niet zo merkgebonden in, met lippenbalsem van de hema ben ik ook al tevreden. Zolang het maar wel een stick is en niet in een potje zit.

Freestyle
pi_1393043
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2001 23:23 schreef the_undertaker het volgende:
ken het probleem... sta zelf elke dag strak van de fruitella
Even terzijde:
Lieve Undertaker, zal ik je eens een overheerlijk recept geven? Doe eens een rolletje fruitella (zonder papier) door de yoghurt, en eet het pas na een uur op. Mijn dochter werd er helemaal gek van!

Liefs,
Helga

zondag 12 augustus 2001 @ 03:33:21 #10
6670 Mace
Profesioneel platzak
pi_1393496
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 01:40 schreef MoJo het volgende:
Tkan niet echt goed zijn.

Als het goed is herstellen je lippen vanzelf. Doordat je dat nu kunstmatig doet, zou het weles zo kunnen zijn dat je lichaam het niet meer gewend is, en het gewoon helemaal niet meer doet, lui?

klopt, ik had t zelfde.
daarna nog een x met zo'n blistex tubetje
nu er bijna van af....

en dan lopen ze te klagen over peuken....

Yeah Baby..Yeah
  zondag 12 augustus 2001 @ 09:46:26 #11
11948 Xortes
Divide and Conquer
pi_1393917
Hmm, ik heb hetzelfde, maar mijn lippen blijven gewoon heel droog omdat ik door mijn mond adem... Omdat ik altijd wel een beetje snifferig ben van de hooikoorts die mijn leven tergt is het moeilijk om door mn neus te ademen.
Iedereen is slechts een verzinsel van degene die hij ontmoet - Marten Toonder
  zondag 12 augustus 2001 @ 10:57:25 #12
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_1394071
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 09:46 schreef Xortes het volgende:
Hmm, ik heb hetzelfde, maar mijn lippen blijven gewoon heel droog omdat ik door mijn mond adem... Omdat ik altijd wel een beetje snifferig ben van de hooikoorts die mijn leven tergt is het moeilijk om door mn neus te ademen.
Ik wordt helemaal gek als ik niet door m'n neus kan ademen... Ik kan dan helemaal benauwd worden en doordraaien...
pi_1395788
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 01:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik heb meerdere Labbelo's, 1 in mijn tas, een bij m'n buro, 1 naast m'n bed, 1 in mijn jaszak en dan nog de reservelabello's.
Als ik van huis ga en mijn Labello vergeten ben (gebeurt zelden) dan voel ik me daar onprettig bij en krijg ik het gevoel hele droge lippen te hebben.
Ik vind het zelf geen vervelende verslaving, niet echt ongezond en kost geen bergen geld.
Wat grappig; dit herken ik ook. Ook overal een Labello liggen (naast het bed, bureau, bij de bank, in m'n tas, in elke jas die ik heb, in broekzakken etc...). Heel zielig eigenlijk, maar voor mij echt 'noodzakelijk'. Weet je waar ik echt de rillingen van krijg? Na het tandenpoetsen nergens een Labello kunnen vinden...
None...
pi_1395832
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 01:37 schreef Gaoxing het volgende:
bij blistex krijg je na een tijdje het zelfde effect als labello.....
je raakt er gewoon "verslaafd" aan
  zondag 12 augustus 2001 @ 15:47:02 #15
331 Merel
Be here now.
pi_1395941
Arma is ook verslaafd aan Labello maar hij zit nog in de ontkenningsfase.

Zijn hier ook praatgroepen voor?

"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_1396308
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 15:47 schreef Merel het volgende:

Natuurlijk niet!!! Van praten drogen je lippen toch uit?!?!?
None...
  zondag 12 augustus 2001 @ 17:08:13 #17
331 Merel
Be here now.
pi_1396347
en van zoenen?? nee toch hoop ik he?????
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_1396484
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 17:08 schreef Merel het volgende:
en van zoenen?? nee toch hoop ik he?????
Nee, dan niet echt, MITS de lippen van beide personen voorzien zijn van Labello. Ook mogen de lippen niet op andere lichaamsdelen dan de lippen 'verblijven', omdat je het er anders wel weer afveegt. Ik zoen dus ook nooit zonder Labello binnen handbereik!

Nog even over die praatgroepopmerking van jou: je vraagt toch ook niet in welke kroeg de volgende AA-bijeenkomst is?

None...
pi_1396606
Reactie van m'n broertje;

"

Hoi,
ik heb er ook last van,
dus nou heb ik een vraag:
hebben jullie ook dat je lippen in bepaalde seizoenen wel droog zijn en in andere niet?

Verbaal genie in love!
  zondag 12 augustus 2001 @ 20:25:25 #20
9981 Melluh
Eggcellent!
pi_1397644
Moet je eens gaan uitrekenen hoeveel kilo labello je al hebt opgegeten. Het verdampt niet ofzo, dus je moet het wel hebben afgelikt.

Nog een voordeel dus als je stopt met Labello: Je valt enorm af, want het is volgens mij 95% vet wat er in zit.

"Go ahead hate your neighbour, go ahead cheat a friend.[br]Do it in the name of heaven, you can justify it in the end" -Joan Baez[br]"Ah, but I was so much older then, I'm younger than that now" - Bob Dylan
  zondag 12 augustus 2001 @ 20:35:11 #21
331 Merel
Be here now.
pi_1397696
Arma is inmiddels uit de ontkenningsfase en heeft toegegeven dat ie verslaafd is.

We liepen vandaag naar het station en het koude zweet brak bij em uit toen ie ontdekte dat z'n Labello nog hier thuis lag! Die paniek in z'n ogen!! Nou zouden z'n lippen anderhalf uur droog zijn! Wat een ramp!!

pi_1397711
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 20:25 schreef Melluh het volgende:
Moet je eens gaan uitrekenen hoeveel kilo labello je al hebt opgegeten. Het verdampt niet ofzo, dus je moet het wel hebben afgelikt.

Nog een voordeel dus als je stopt met Labello: Je valt enorm af, want het is volgens mij 95% vet wat er in zit.

Euhhh die theorie gaat bij mij dus al niet op.
Ik weeg 47 kilo, veel minder moet dat toch niet worden. (wat had ik volgens die theorie wel niet moeten wegen zonder Labello verslaving )

Freestyle
pi_1397729
Ik heb labello perzik en sinasappel!!!

En neej ik ben er niet verslaafd aan, ik zou het juist vaker moeten gebruiken.

If you reincarnate, I will have to shoot you again
  maandag 13 augustus 2001 @ 12:52:24 #24
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_1402290
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 01:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
herkenbaar, bij mij zweven overal blistex tubes.
1 in de auto, 1 in een keukenla, 1 op kantoor, 1 in mijn nachtkastje, 1 op werkkamer en 2 reserve in medicijnkastje.
wat moet ik hier nu neerzetten?
  maandag 13 augustus 2001 @ 13:07:41 #25
11983 bruintjuh
Grote mond :O, klein hartje O+
pi_1402416
Als ik ergens naartoe ga moet ik wel altijd iets op mijn lippen smeren, omdat ze anders droog aanvoelen. Ik zit ze dan de hele tijd nat te maken en daar worden ze alleen maar droger van.

Na het tandenpoetsen is het idd het ergste.

Sneller dan een mercedes, slaat mijn hart voor jou!!
  maandag 13 augustus 2001 @ 14:14:25 #26
11810 Dr_Greene
Code Blue! Clear!!!
pi_1403060
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 15:47 schreef Merel het volgende:

De L.A.

Labello's Anonymous???

* Dr_Greene smeert zijn lippen nog even in nu blijkt dat hij vele lotgenoten heeft

pi_1404084
Effe flink zijn. Cold turkey afkicken. Volgens mij doen die labellomakers het er trouwens om. Actiegroepje?
I am but mad north-north-west; when the wind is southerly I know a hawk from a handsaw.
pi_1404731
quote:
Op maandag 13 augustus 2001 16:27 schreef Minky het volgende:
Effe flink zijn. Cold turkey afkicken. Volgens mij doen die labellomakers het er trouwens om. Actiegroepje?
Als ik binnen 3 dagen van mijn Labello verslaving af zou zijn en NORMALE lippen zou hebben, zal ik voortaan 10% van mijn salaris direct op jouw rekeningetje storten!
None...
pi_1415793
Mmmm... dat klinkt wel als een zwaar geval... maar als je dan toch gewoon doorzet (dan maar een tijdje dat de vellen erbij hangen) dan moet het uiteindelijk toch weer in orde komen? Je lichaam moet dat toch weer gaan opvangen? Je bent toch ook niet labelloverslaafd geboren? Ooit kon je het zonder! Het lijkt me overigens wel heel behoorlijk erg vervelend, trouwens.
I am but mad north-north-west; when the wind is southerly I know a hawk from a handsaw.
  woensdag 15 augustus 2001 @ 13:12:20 #30
136 V.
Like tears in rain...
pi_1415836
Gewoon zo'n stick smelten en intraveneus injecteren.

Heb je voor een maand genoeg...

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_1417669
quote:
Op woensdag 15 augustus 2001 13:12 schreef Verbal het volgende:

V.

pi_1417714
quote:
Op woensdag 15 augustus 2001 13:12 schreef Verbal het volgende:

V.

Of het werkt averechts en dan heb je weer liposuctie nodig
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  woensdag 15 augustus 2001 @ 20:15:07 #33
136 V.
Like tears in rain...
pi_1417794
quote:
Op woensdag 15 augustus 2001 19:57 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Of het werkt averechts en dan heb je weer liposuctie nodig

labosuctie

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_1423294
quote:
Op woensdag 15 augustus 2001 13:04 schreef Minky het volgende:
Mmmm... dat klinkt wel als een zwaar geval... maar als je dan toch gewoon doorzet (dan maar een tijdje dat de vellen erbij hangen) dan moet het uiteindelijk toch weer in orde komen? Je lichaam moet dat toch weer gaan opvangen? Je bent toch ook niet labelloverslaafd geboren? Ooit kon je het zonder! Het lijkt me overigens wel heel behoorlijk erg vervelend, trouwens.
Het lijkt misschien erg vervelend, maar je raakt eraan gewend. In ieder geval is het middel minder erg dan de kwaal... (alhoewel ik het liefst natuurlijk er helemaal vanaf wil zijn, maar zoals vroeger zonder Labello was het ook geen pretje; als het weer even tegenzat, gescheurde lippen en korstjes enz., met die Labello nergens meer last van).
None...
pi_1467160
Ik kwam deze site toevallig tegen
http://www.kevdo.com/lipbalm
  woensdag 22 augustus 2001 @ 18:17:25 #36
331 Merel
Be here now.
pi_1467181
quote:
Op woensdag 22 augustus 2001 18:11 schreef MoeSha het volgende:
Ik kwam deze site toevallig tegen
http://www.kevdo.com/lipbalm
koel!

Arma is trouwens cold turkey afgekickt *trots*

pi_7454631
Ik verbaas me elke keer weer over mensen met een labello-verslaving.
pi_7455060
ik ben zelf ook lange tijd labello verslaafd geweest(meer dan een jaar)en in de vakantie al een paar jaar terug ben ik gewoon ineens gestopt en na anderhalve maand heb je het niet meet nodig.

de eerste dag is zwaar met als de eerste 2 weken,daarna word het geleidelijk minder.

ik gebruik het nu mischien nog maar 1x in de week ofzo maar soms een hele maand niet.

de truuk is om gewoon in 1 keer te stoppen en ook je lippen niet overmatig likken want dan word het alleen maar erger.

ik kan je niet horen bert,ik heb een banaan in mijn oor.
  vrijdag 20 december 2002 @ 20:51:05 #39
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_7455102
Ik ben na een labello- en blistex verslaving overgestapt op vaseline. Gewoon uit zo'n potje. Het werkt net zo goed, alleen dit is niet verslavend. Na een tijdje was ik er vanaf.
pi_7459446
ik heb laatst gehoord dat er in Labello een middeltje dat je lippen snel uitdroogt... en dat je daardoor weer zo snel moet smeren :/ ik was ook allergisch voor labello maar blistex werkt echt goed!
...what's the point of living.. if you don't have a dick?
pi_7460460
Labello junkie h ier :w
You should never underestimate the predictability of stupidity
  zaterdag 21 december 2002 @ 11:32:24 #42
37938 krissie
life is just the way it is
pi_7463152
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 20:39 schreef TheGoldenGirl het volgende:
Ik heb labello perzik en sinasappel!!!

En neej ik ben er niet verslaafd aan, ik zou het juist vaker moeten gebruiken.

euhh waar zijn die te koop in die smaken daar heb ik nog nooit van gehoort ik heb wel pearl & shine en strawberry en cherry die zijn ook overheerlijk
krissy
pi_7463217
blistex meldpunt
  zaterdag 21 december 2002 @ 11:59:30 #44
37938 krissie
life is just the way it is
pi_7463442
hahhaha ik hoor hier helemaal thuis ik ben echt zooooooo labello verslaafd ik neem ze overal mee naartoe en ik zie nu voor mijn neus al 6 sticks liggen

wat ik nu vaak gebruik is de cherry daar krijg je van die prachtige rode lippen van en het ruikt geweldig en dan maar over de strawberry te zwijgen die ruikt al helemaal overheerlijk hmmm.

zodra ik droge lippen begin te krijgen dan heb ik altijd een stick bij de hand en als ik hem dan vergeten ben dan ga ik flippen.

ik vind het geen erge verslaaving, tis hartstikke goed voor de lippen en het geeft een heerlijk gevoel en je krijgt goed verzorgde lippen en dan vind ik ook heel erg belangrijk je lippen zien er goed verzorgt uit en zijn lekker zacht.

ik vind het heerlijk als iemand goed verzorgde lippen heeft en geen uitgedroogde lippen met afhangende vellen hier en daar bah bah.

ik vind ut gewoon een fijn gevoel dat mijn lippen goed verzorgt worden en vooral met dit koude weer is het helemaal niet verkeerd om iets verzogends op je lippen te doen en ze in lekkere goede coditie te houden.

maak je geen zorgen en gebruik die stick zo vaak als je wild het kannamelijk totaal geen kwaad en heeft alleen maar voordelen, niet alleen voor jezelf maar ook voor de medemens LABELLO RULED

krissy
pi_7467060
Junk hier Vroeger Labello en Purol, tegenwoordig een zware Biotherm lippenbalsem addict.. Eerste dat mensen die ik voor het eerst ontmoet opvalt is dat ik iedere 5 minuten die tube uit mijn tas trek..

Maar ik kan niet zonder... dat glansje, dat geurtje, geen droge lippen meer... Ik geef het toe, ben zwaar verslaafd

Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
  zaterdag 21 december 2002 @ 17:16:52 #46
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_7467182
als ik die verhalen hier zo lees.. ben ik blij dat ik nog nooit labello gebruikt hebt..
mischien moeten ook op die pakjes maar komen te staan: labello werkt verslavend.. etc
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_7478376
Ik ben een 1-Labello-per-maand gebruiker, en neem op vacantie altijd een reserve mee, je weet immers maar nooit of ze die bij de Monoprix of Alimentari ook hebben.
In de zomer was er heel even de Labello Kamille (groene verpakking) in de omloop, in elk geval bij de Konmar. Die was lekker....!!!!
Maar omdat ik de enige was die het kocht is het denk ik weer uit de handel genomen; als iemand de Kamille nog ergens verkrijgbaar weet, hoor ik dat graag. Kom ik even een flinke doos halen.
een dag niet gehuild is een dag niet geleefd
pi_12482247
waah.. ookal is dit een oud topic! ik wil toch ook nog even bekennen dattik zwaar labello (en andere lipbalsem) verslaafd ben.. vooral labello strawberry! HEERLIJK!
'The Clouds Are Grey With Dreams Of Yesterday'
pi_12483379
Same here Heb er een stuk of 10 verschillende (Kan ook meer zijn )

Nog iemand met labello perzik in de aanbieding? Heb em 1 keer bij zeeman gekocht maar verder nooit meer gevonden, zelfs niet op internet

pi_12489891
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2001 23:23 schreef Potlood het volgende:
Mijn hele leven heb ik al last van droge lippen (ja, bij de mond!); ca. 6 jaar geleden werd dit zo erg (pijnlijke kloofjes), dat ik Labello ben gaan gebruiken. Het werkt echt fantastisch! Binnen een week van alle problemen af!

Nu heb ik echter een ander probleem: minimaal 1 keer per uur (de afgelopen paar JAAR!!!) moet ik het gebruiken, omdat het anders heel irritant droog aanvoelt. Ik neem die Labello overal mee naartoe, zelfs zo erg dat wanneer ik 'm vergeten ben, terug naar huis ga of er ergens een koop...

Kent iemand dit probleem? En nog belangrijker: hoe kan je eraf komen?

crisis ik dacht dat ik de enige was met dit 'probleem'. ik zit ook altijd te smeren... Het begon toen die cherry labello kwam, daar werden m'n lippen alleen maar gevoeliger van doordat ik door de kersensmaak alleen maar die smaak van m'n lippen likte en sindsdien ben ik weer overgestapt op de blauwe classic... maar het wordt weer minder. Gewoon 'vergeten' mee te nemen naar colleges of de bios of uitgaan. Dan leer je het vanzelf af op den duur omdat je lippen weer op eigen kracht kunnen werken.
Tap tap tap
pi_12489908
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_12496400
Ik gebruik labello eigenlijk alleen in de winter als ik naar buiten ga, maar toch heb ik er erg veel rondslingeren hier in huis. Favoriet is de labello in het tubetje, alhoewel die sticks veel makkelijker zijn. Verder heb ik nog de roze, de aarbei en de pearl and shine binnen handbereik liggen...

Hmmz, misschien zit ik wel in het beginstadium van een labelloverslaving...

-- support bacteria, it's the only culture some people have --
pi_12496623
ik lach me kapot! dit is werkelijk gweldig en dan vooral die website over de lipbalm anonymous!!!!! ik ben al een jaar of 20 verslaafd aan lippenbalsem, dacht dat ik de enige was.............maar voor mij is er maar een enige echte: kruidvatmerk, heerlijk vet en zacht! ben blij jullie te hebben leren kennen
what's in my heart belongs to me, you have to settle with what you see
pi_12503969
hmm k MOEST een tijdje iedere dag labello hebben, en dan om het uur opsmeren, maar dat kwam meer omdat ik Roaccutane gebruikte,.....droogt je lippen vet uit
pi_12504409
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 17:59 schreef UnrealMarc het volgende:
hmm k MOEST een tijdje iedere dag labello hebben, en dan om het uur opsmeren, maar dat kwam meer omdat ik Roaccutane gebruikte,.....droogt je lippen vet uit
wat is dat?
what's in my heart belongs to me, you have to settle with what you see
pi_12510895
das een paardemiddel tegen pukkels, en k had dus veel pukkels.....
het droogt je huid helemaal uit, en je lippen ook...die werden helemaal afgerafeld, maarja k heb nu geen pukkels meer en heb ook geen labello meer nodig
pi_12518050
Goh wat ben ik blij dat ik die van dr zwaab gebruik ipv een labello. Ik kan mn lippenbalsem tenminste het grootste deel van het jaar best missen. Alleen hartje zomer en winter worden mn lippen zo schraal dat ik dat ding in de buurt moet hebben. Maar na een paar dagen smeren is dat ook weer verholpen.
  maandag 18 augustus 2003 @ 10:58:12 #58
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_12518117
Ik heb ze wel; de Labello's, Purol's en Blistex', maar gebruik ze met mate. Soms een paar dagen niet, dan weer wel, maar nooit meer dan vier keer per dag.

Purol is trouwens mijn favoriet. Had een tube waar ik niets meer uitkreeg, die heb ik vrijdag opengeknipt. Ik schrok ervan hoeveel er nog inzat; daar had ik nog zeker een maand mee kunnen doen. Niet zo economisch dus zo'n tubetje.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_13901024
doen jullie ook als er nog geen nieuwe Labello is..........de oude stick met je pink leegkrabbelen......en maar smeren.

krijg soms de opmerking dat ik het wel heel dik op mijn lippen heb zitten.......

pi_13912219
*meldt*

Elke dag gebruik ik Labello en hij moet overal mee naar toe.
Wie heeft nog ervaring met de verschillende 'kleuren/smaakjes'?

donderdag 16 oktober 2003 @ 08:50:00 #61
65461 styl.lissim0
paul frank is y0ur friend..
pi_13912364
Helemaal verslaafd aan Labello Pearl & Shine .
Hmm je Gold & Shine heb ik ook wel eens gebruikt maar vind Pearl mooier hihi.
y0u can't be me.. I'm a r0ck star.. I'm rhyming 0n the t0p 0f a c0p car.. =)
pi_13912760
er vanaf? en dan weer droge lippen krijgen?

ik moet m echt smeren als ik iets heb gegeten. maar als mn lippen droog zijn ga ik er aan likken, dus kan ik maar beter labello smeren.

vrijdag 17 oktober 2003 @ 08:02:56 #63
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_13936925
ik gebruik het ook met grote regelmaat omdat mijn lippen altijd droog zijn als ik het niet gebruik
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_13937598
Haha, ik wist niet dat er zoveel meer waren.
Ben zelf ook een labello junkie, alleen merk ik soms wel dat ik een vreemde rode rand om me lippen heen krijg, soort allergische reactie lijkt het wel, alleen weet ik niet of dit is door teveel labello of dat het juist een soort afkickverschijnsel is oid
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 09:32:03 #65
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_13937644
Hoorde laatst dat je door het (vele) gebruik van Labello eerder last krijgt van een 'oude vrouwenmondje' omdat de huid rondom je lippen ook zachter wordt.
Krijg je dus zo'n mond met verticale rimpeltjes...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_13937822
Ik krijg juist kloven van Labello. Het is ronduit k*tspul. *brrr*
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 14:31:11 #67
52258 superniekie
..:: Mja.. Jammer...::..
pi_13944518
ik ken het ook.... heb ook altijd labello bij me... maar tis niet een supergrote ramp als k em niet bij me heb, kan nog wel leven zonder
pi_13955939
Ik gebruik het eigenlijk alleen in de winter en soms zomers als ik schrale lippen heb.
Ik probeer 's ochtends te smeren en de rest van de dag hoe t zo uitkomt.
Vaak heb ik er wel 1 in mn jaszak zitten, maar het is niet zo dat ik elk uur ofzo ff moet smeren.
Dus nee, niet verslaafd.
Tja misschien bij veel labello gebruik langzaam afkicken???
Fake it till you make it...
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 23:02:28 #69
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_13956104
Ik krijg altijd bj guur weer droge lippen, zoals nu. Ik heb zeker wel een stuk of 5 sticks liggen, van verschillende merken. Blistex is mijn favoriet.
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 23:14:35 #70
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_13956438
Oeeee labello
Heb ze in heel veel kleuren en geuren
Zelfs als in buitenland eerder een nieuwe van labello uitkomt dan moet ik die hebben
Als ik wegga zonder labello.. dan moet ik snel terug naar huis.. of ergens in kopen..
Als de winkels dicht zijn.. tja dan is er toch wel lichte paniek
Zomers gebruik ik wel weinig labello.. maar deze tijd van het jaar is het heel erg nodig om aantal keer per uur te smeren
Geloof niet dat ik er ooit van af ga komen ..
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_13961535
Daar heb ik nou helemaal geen last van. Terwijl ik wel lippenbalsem heb. Smeer het er 1x per dag op ofzo, en klaar.
pi_13962735
Ik heb drie labbelo's en 1 blistex (nog) niet verslaafd
Complex problems have simple, easy to understand wrong answers...
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 18 oktober 2003 @ 12:44:58 #73
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_13962945
Ik heb een potje Blistex, en dat gebruik ik alleen als mijn lippen echt stuk zijn. Want dan ben ik er met een paar dagen vanaf 's Winters als het erg koud is heb ik wel een tube vaseline bij me. Moet ik van de KNO-arts in mijn neus smeren (voor mijn slijmvliezen) en dan gebruik ik het ook meteen voor mijn lippen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_13963348
Ik smeer ook de hele dag labello-sun op m'n lippen. Niet omdat ik altijd droge lippen heb, maar omdat ik er achter kwam dat sinds ik labello gebruik ik nooit meer een koortslip heb. Aangezien ik daarvoor vrijwel iedere maand met zo'n ding liep, was ik daar erg blij mee. Nu heb ik gewoon al ongeveer 2 jaar geen koortslip meer gehad. Maar ik moet wel blijven smeren.
Experimenting technological differences
pi_13963371
Labelle

Vooral met die koude weer...

pi_13963406
Ik mis Hanneke1983 trouwens nog in dit topic!
Experimenting technological differences
pi_14288463
ik had ook een labello verslaving..nu is t al een tijdje over, met af en toe een labello uitspatting, dat ik het weer eens een dag gebruik
pi_14292081
Labello/lipgloss verslavingen zijn voor vrouwen. Ik vind het nogal verwijfd als een man steeds met een labello zit te stiften
Delivered without an information leaflet
  zaterdag 1 november 2003 @ 01:33:29 #79
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_14292126
Ik heb altijd labello enzo... maar ben nu keertje "vreemd" gegaan met een etos ding die is echt niet zo fijn als labello.. dus morgen snel weer nieuwe labello halen..
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zaterdag 1 november 2003 @ 01:34:06 #80
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_14292130
Ik vind Labello niet lekker, gebruik t nooit
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
pi_14292153
Labello ruikt lekker, maar het smaakt inderdaad niet...
pi_14292162
Labello werkt geen eens... Blisstex ofzoiets Woei! Dat gaat prikken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')