scherp gezienquote:Op donderdag 3 juni 2004 23:35 schreef ook_gek het volgende:
kut topic. Met ee kut auto. Waar van de kut wielen krom staan.
quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:41 schreef BoJo het volgende:
Hij is cool gedaan die avatar
Wie is de maker van die avatar ? Die krijgt van mij een cadeautjequote:Op donderdag 3 juni 2004 23:41 schreef BazzoS het volgende:
[..]vond ik ook
kleine schoonheidsfoutjes, maar ach, die heeft ook_gek zelf ook
nee, die hoef ik nietquote:Op donderdag 3 juni 2004 23:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
Wie is de maker van die avatar ? Die krijgt van mij een cadeautje![]()
[afbeelding]
![]()
en zit ik IN jouw computer...quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:46 schreef BoJo het volgende:
ik ook , tot morgen jullie gekke mannetjes in mijn computer
dat zitten jullie toch allemaal?quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
en zit ik IN jouw computer...![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat zitten jullie toch allemaal?![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ik niet
* hermandeperman gaat ook slapen...
mooi topic dit trouwens..
man... hoe kun je op je bek gaan met de fiets?????quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:31 schreef Fugie het volgende:
blah![]()
Regen is zo irritant, je wordt er nat van en ik ga altijd op me bek met de fiets. Net dus weer, en nee ik had niet teveel gezopen![]()
En waarom vindt ik die toyota lelijk ?
Hoiquote:Op vrijdag 4 juni 2004 08:00 schreef ook_gek het volgende:
hallo
dankequote:Op vrijdag 4 juni 2004 08:47 schreef Apehaar het volgende:
Mooie auto hoor, betrouwbaar en ze rijden heel fijn. Dat kun je niet van alle auto's zeggen.
*kuch* slOpel
hoe kom je daar nou weer bijquote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:24 schreef Xtreem het volgende:ik ben al minstens 5 jaar niet meer op m'n smoel gegaan..... zelfs zat niet
morguh btw...
....?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hoe kom je daar nou weer bij![]()
laat maar... ergens overheen gelezenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:30 schreef Xtreem het volgende:
[..]
....?
gisterenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:35 schreef ThaFreak het volgende:
morgen
wijsneusquote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
gisteren
Wijsvingerquote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:40 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wijsneus![]()
Hey! Een onvolwassen mod! Gaaf!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:40 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wijsneus![]()
Valet?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:45 schreef BoJo het volgende:
hoi
Ik moet weer 3 dagen in Scheveningen werken, dus het kan maar beter mooier weer worden![]()
Die valt een heeel stuk minder op dan een volwassen modquote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:47 schreef Apehaar het volgende:
[..]
Hey! Een onvolwassen mod! Gaaf!![]()
Jup, ik mag weer baasje spelen over 2 andere chauffeursquote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Valet?
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:47 schreef Apehaar het volgende:
[..]
Hey! Een onvolwassen mod! Gaaf!![]()
Waar? welk bedrijf? mag je niet vertellen, doe toch maarquote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
Jup, ik mag weer baasje spelen over 2 andere chauffeurs![]()
ik betwijfel of ik dat wel of niet mag vertellen? Ik vertel toch niks inhoudelijks?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Waar? welk bedrijf? mag je niet vertellen, doe toch maaretc
Echt voor het restaurant?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik betwijfel of ik dat wel of niet mag vertellen? Ik vertel toch niks inhoudelijks?
Het is voor dat restaurant naast het circustheater
Hello Tommeeeyhhquote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
oi BoJo
Ze willen het zelfs zo ver hebben dat wij de vaste klanten gaan herkennen en bij hun naam een goedenavond wensenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:03 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Echt voor het restaurant?
De enige keer dat ik valet gedaan heb (in noordwijk, bij de duinen) deden we het voor een klant, en iedereen die niet bij die klant hoorde mocht zelf parkeren
Je gedraag je als een kleuter. Niet dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:49 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
De heer Toyota voor jou he..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hello Tommeeeyhh
[..]
Ze willen het zelfs zo ver hebben dat wij de vaste klanten gaan herkennen en bij hun naam een goedenavond wensenIk ben ze voordat ze het restaurant binnenlopen alweer vergeten
![]()
and proud of itquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:12 schreef Apehaar het volgende:
[..]
Je gedraag je als een kleuter. Niet dan?![]()
gevolg:quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
De heer Toyota voor jou he..![]()
maar dat werkt echt goed als je klanten hun naam onthou, als je ze dan aanspreekt bij hun naam zijn ze instant geil.. echt![]()
Ik heb dat vreemdgenoeg wel bij directie ritten, dan onthou ik echt de naam, auto, waar ze werken/wonen. Dat is wel leuk als je ze ergens tegenkomt of weer moet rijden. Maar voor zo'n restaurant, is het toch best lastig. Tenzij er maar 5 of minder autos komenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
De heer Toyota voor jou he..![]()
maar dat werkt echt goed als je klanten hun naam onthou, als je ze dan aanspreekt bij hun naam zijn ze instant geil.. echt![]()
Zo kun je het ook bezienquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:14 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
and proud of it![]()
dat zijn idd best veel mensen, alleen de namen onthouden van de mensen die de meeste fooien geven danquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik heb dat vreemdgenoeg wel bij directie ritten, dan onthou ik echt de naam, auto, waar ze werken/wonen. Dat is wel leuk als je ze ergens tegenkomt of weer moet rijden. Maar voor zo'n restaurant, is het toch best lastig. Tenzij er maar 5 of minder autos komen
Ach ik ben niet zo'n ster in namen, als iemand zich aan mij voorstelt hoor ik 9 van de 10 x de naam niet (goed).quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat zijn idd best veel mensen, alleen de namen onthouden van de mensen die de meeste fooien geven dan![]()
mijn naam weet je welquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ach ik ben niet zo'n ster in namen, als iemand zich aan mij voorstelt hoor ik 9 van de 10 x de naam niet (goed).![]()
Tommy Toyota I presume?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
mijn naam weet je wel
te hard door bochtjes rijden waar de weg niet zo recht is en nat. En als het flink heeft gevroren en gesneeuwt tief ik ook altijd op me bekquote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
man... hoe kun je op je bek gaan met de fiets?????
ga ik alleen als ik teveel heb gezopen..![]()
<herkenbaar>quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ach ik ben niet zo'n ster in namen, als iemand zich aan mij voorstelt hoor ik 9 van de 10 x de naam niet (goed).![]()
Toch wel handig in ons geval dat we de naam van te voren wetenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:35 schreef Xtreem het volgende:
[..]
<herkenbaar>
Of dat je 'm in de kroeg op gaat halen, en in de kroeg spontaan de naam vergeten bent...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
Toch wel handig in ons geval dat we de naam van te voren weten
en dan nog moet ik hem 3x lezen voordat ik hem kan onthouden![]()
geweldig.. wat doe je dan??quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Of dat je 'm in de kroeg op gaat halen, en in de kroeg spontaan de naam vergeten bent...50 kerels, 5 andere chauffeurs, en je weet niet meer wie je op komt halen
ik weet van bijna niemand meer de naam van de pta-meetquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:35 schreef Xtreem het volgende:
[..]
<herkenbaar>
Zorgen dat je opvalt, komt -ie vanzelf naar jou toequote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
geweldig.. wat doe je dan??![]()
wel droog als ie niet komt danquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:42 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Zorgen dat je opvalt, komt -ie vanzelf naar jou toe
TF:
Ik een aantal (Ton, Marco, Rob) nog wel... maar de rest
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Of dat je 'm in de kroeg op gaat halen, en in de kroeg spontaan de naam vergeten bent...50 kerels, 5 andere chauffeurs, en je weet niet meer wie je op komt halen
Ik weet jouw naam ook nietquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:41 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik weet van bijna niemand meer de naam van de pta-meet![]()
ja oke de mensen die wel in de slowchat komen weet ik het nog wel van maar van de restquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:42 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Zorgen dat je opvalt, komt -ie vanzelf naar jou toe
TF:
Ik een aantal (Ton, Marco, Rob) nog wel... maar de rest
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:44 schreef BoJo het volgende:
[..]zeer herkenbaar , gelukkig print ik m'n opdracht altijd uit en neem die mee want ik ken mezelf
Ik heb een keer gehad dat ik m'n client had afgezet bij een ziekenhuis en ik moest z'n autotelefoon opnemen als ie gebelt werd. Dus 1ste keer, ik netjes met de chauffeur van die en die. Later belde diezelfde gast weer maar toen was ik net ff te diep in m'n boek ofzo en was het " met de chauffeur van.....ehhh....uuhhm.."![]()
weet je mijn naam dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ja oke de mensen die wel in de slowchat komen weet ik het nog wel van maar van de rest![]()
Ze bellen me eerst of ik kan en daarna mailen ze me de opdracht, werkt primaquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]Ook leuk ja
printen? ik krijg alles via de tel. door..... !?
als je je ooit hebt aangemeld voor de meeting zoek ik hem eerst op tijdens de mailtjesquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
weet je mijn naam dan?
is ook een optiequote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ze bellen me eerst of ik kan en daarna mailen ze me de opdracht, werkt prima![]()
Ik weet het zelf ook niet hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:49 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
als je je ooit hebt aangemeld voor de meeting zoek ik hem eerst op tijdens de mailtjes![]()
weet hem dus niet
kom niet verder dan drie namen van iedereen![]()
Peuc en ik zijn Rob, BoJo was niet uitspreekbaarquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik weet het zelf ook niet hoor
wat is jou naam eigenlijk? en die van Extreem en die van BoJo?
ahh, aangenaam danquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:52 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Peuc en ik zijn Rob, BoJo was niet uitspreekbaar
stefano....quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik weet het zelf ook niet hoor
wat is jou naam eigenlijk? en die van Extreem en die van BoJo?
dat was het... ik had het wel eens gehoord idd.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
stefano....
en die gaat nu eve wat nuttigs doen....
tot laters mensen
hoeft ook niet, feugieequote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:54 schreef Fugie het volgende:
niemand mag mijn naam weten!
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
is ook een optieAlleen heb ik geen i'net
Bij een valet is het leukste nog wel met haast een auto zoeken.... Zeker als dat merk veel voorkomtDan loop je door de garage te rennen, continu de afstandbediening indrukken, kijken waar ergens iets knippert
oh, en zelfs va nde SC weet ik niet alle namen
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:52 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Peuc en ik zijn Rob, BoJo was niet uitspreekbaar
Bojanquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ahh, aangenaam dan
en BoJo wat is jou naam ook alweer?![]()
Of eerst ff een kwartier de stoel aanpassen naar jou wensquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:55 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
laatst ook in zo'n zeer krappe parkeergarage, het was zoooo druk dat toen ik aankwam ik kon kiezen uit 5 auto's (ze moesten allemaal voorgereden worden) 4 Rang Rover's die joekels en 1 Chevy Blazer ofzo nog groter kreng![]()
Toen maar een Range genomen, en natuurlijk eentje waarvan de berijder 2 meter is ofzo want ik moest op het puntje van de stoel gaan zitten om bij de pedalen te kunnen. Sommige mensen rijden echt in een lig stand volgens mij![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
[..]
Bojan![]()
voor welke studie?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:58 schreef LWaS het volgende:
Zo, ff de uni gebeld...weer een hoop wijzer
Ik kan mijn toelatingsexamen in 3 delen doen!
Ik ben 1.80 dus valt mee, en bij valet parking mag je niet aan de stoelen/spiegels kloten.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Of eerst ff een kwartier de stoel aanpassen naar jou wens
hoe lang ben jij dan? wel kloterig als iemand van 1 meter 50 in die oto heeft gereden, dan kom ik er niet eens in
toelatingsexamen voor de studie engelse taal en cultuurquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
voor welke studie?
wat doe je dan als iemand van 1.50 in zo'n bak gereden heb? Uit het raam hangen ofzoquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik ben 1.80 dus valt mee, en bij valet parking mag je niet aan de stoelen/spiegels kloten.![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:00 schreef LWaS het volgende:
[..]
toelatingsexamen voor de studie engelse taal en cultuur
je benen in je nek leggenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat doe je dan als iemand van 1.50 in zo'n bak gereden heb? Uit het raam hangen ofzo
nou, gewoon...ik werk nu al een tijdje...Engels is koelquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
vertel/leg uit/waar/hoe/waarom enzo?
bojo: kut he?
[ICONS] Laat hier je icon EK-proof maken, part 3quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:04 schreef LWaS het volgende:
Waar kan ik mijn icoon laten oranjeren trouwens?
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
[ICONS] Laat hier je icon EK-proof maken, part 3![]()
geen Toyotaquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:01 schreef BoJo het volgende:
De nieuwe AutoVisie is er weer![]()
Met:
-Noble M14 & Marcos TSO
-Mercedes CL 65 AMG rij-indruk
-BMW M5 V10 alle details.
en nog wat dingen.
naah ben ik een te lazy ass bitch voorquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:11 schreef Xtreem het volgende:
samenvatting E60 M5?
nog niet tegengekomenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:09 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
geen Toyota
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:20 schreef BoJo het volgende:
ah eindelijk een Toyota gevonden:
De Toyota MR2 MkII staat op de 6de plek op de Homoauto Top17
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
waarom dat nou weer?
VW Beetle staat zeker op 1?
beetje rare competitie.. maar tis wel vaak zoquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:44 schreef BoJo het volgende:
[..]Peugeot 206 cc
koppel van die Leon scheelt wel heel veelquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:02 schreef BoJo het volgende:
Er staat wel een interessant artikel over door autofabrikanten beloofde vermogen maar wat je werkelijk krijgt. Voorbeeld:
Seat Leon TDI 110 , Pk 110/4150 koppel 235/1900 Nm maar op rollerbank 119/3500 pk en 309/2000 Nm koppel !!!
Renault Clio RS 182/6500 en 200/5250 op rollerbank : 165/7000 en 214/4000
Subaru Impreza WRX STi , 265/6000 en 343/4000 op rollerbank : 274/6000 en 372/4000
Toch wel aardige verschillen, aangezien mensen vaak honderden euros extra uitgeven voor die extra paar % pk/koppel.
[bron: AutoVisie 3 juni 2004 blz 83]
En renault zou het nog een keer gaan testen want ze hadden geen verklaring ervoorquote:Pon Car wist met de hand op het hart te melden dat niet met het motor managmentsysteem is gerommeld en ook Beek Auto Racing had niet de indruk dat dit was gebeurd. Wel vertelde directeur Klaas van Vuure van deze motorsport engineering firma dat TDI-motoren regelmatig sterker zijn dan wordt opgegeven.
bron: Autovisie
dan is het toch helemaal gek dat die Reno minder vermogen heeft maar meer koppel??quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:08 schreef Xtreem het volgende:
Is dat niet het rollerbank vs. krukas verhaal?
naar boven en beneden?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:11 schreef BoJo het volgende:
Ze hebben het nergens over krukassen. Ze mogen overigens wettelijk 5% afwijken.
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:09 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dan is het toch helemaal gek dat die Reno minder vermogen heeft maar meer koppel??
ja door de overbrenging (bak, diff e.d.) gaat er vermogen verlorenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:13 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeIk weet alleen dat krukas vermogen hoger is dan aan de wielen omdat er her en der nog wat energie verspild wordt..... maar hoe en wat... daar kan ik echt geen antwoord op geven
![]()
Maar die afwijking is... .euh.... nogal fors.
Ik zal het verhaal ff overtypen over de Reno.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
naar boven en beneden?
edit: die Reno wijkt 12% af
lievquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik zal het verhaal ff overtypen over de Reno.
grr me pa heeft m'n scanner gejat en ik ben best lui dus dit is al heel wat![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
liev![]()
quote:Aan Renault Nederland vroegen we wel waarom de Clio RS 17 pk minder levert dan 182 pk (koppel 214 ipv 200 Nm). Woordvoerder Peter Plevier heeft geen idee, maar vindt dat de Clio zijn beloofde performance moet halen. Of dat met 182 of met 165 pk gebeurt, maakt hem niet uit. En dus hebben we meetapparatuur aan de RS gehangen. Renault zegt dat de acceleratie naar 100 km/h 7,1 seconden moet duren; onze snelste tijd kwam uit op 7,4 tellen. Een marginaal verschil. Overigens zet de importeur de RS op korte termijn in het bijzijn van Autovisie nogmaals op de bank.
bron: Autovisie
minder pk's, maar de specs wel halen.... vaag...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
iddquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
minder pk's, maar de specs wel halen.... vaag...
EK Style...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je icon, wat doe je?
Waarschijnlijk door het hogere koppel gecompensseerd.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
EK Style...
idd raar, wel in 7,4 naar de 100 en dat met 17 pk minder...
dat denk ik niet, 14 nm bij een lager toerental.. lijkt me stug, het zou wel kunnen trouwens.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door het hogere koppel gecompensseerd.
Misschien heeft jou Reno op de dyno wel 50 pkquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat denk ik niet, 14 nm bij een lager toerental.. lijkt me stug, het zou wel kunnen trouwens.
Ik denk dat die knechten bij Reno gewoon het vermogen onjuist gemeten hebben, vandaar ook dat de specs gelijk zijn.
echt nietquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:53 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Misschien heeft jou Reno op de dyno wel 50 pk
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
echt niet
Dyno run Reno Express:
3 40 pk @ 980 0 toeren en 54 0 nm @ 7 800 toeren
printout van de dyno komt eraan![]()
dat zou wel koel zijn als ik dat vermogen al heb bij zulke lage toerentallen, dan ben ik echt de man... stationair kan ik dan 180quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:00 schreef BazzoS het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat zou wel koel zijn als ik dat vermogen al heb bij zulke lage toerentallen, dan ben ik echt de man... stationair kan ik dan 180
ik wacht ook op EK kleurtjesquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:29 schreef Ultimora het volgende:
ik zit te wachten op mijn EK kleurtjes voor mijn icoontje![]()
ondertussen de nieuwe CD van Tiësto maar eens aan het beluisteren..
is dat leuk?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:09 schreef Fugie het volgende:
ik ga manhunt ff installeren
installeren duurt wel lang, dus verwachtingen zijn hoogquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
is dat leuk?
motogpquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:20 schreef Ultimora het volgende:
weet iemand nog een vet autospel wat draait op mijn AMD 1200tje met TNT2 32 mb?
carmageddonquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:20 schreef Ultimora het volgende:
weet iemand nog een vet autospel wat draait op mijn AMD 1200tje met TNT2 32 mb?
Wie is Luc en Johan?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:25 schreef MutZ het volgende:
Ik kom qua namen hier best een heel eind...
ff denken... Chris, Nick, 2x Rob, Marco, Mark, Luc, Bojan, Stefano, Johan...
Wat denk je zelf??quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wie is Luc en Johan?
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:28 schreef Fugie het volgende:
johan = lwas, weet ik goed he als newbie
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
motogp
naaa, wat vind je leuk? Serieus racen, klooien, crashen, F1 ?
Dan is het 2x Chris... Ballebek en Fugie...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:28 schreef Xtreem het volgende:
Luc = cool(Ulti)
Chris is ballebek
Nick?
Markje... ook gek
Johan - Fugie?
Bas - bazzos
Herman (de permban)
toch?
dat had ik nou nooit gedachtquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:28 schreef Xtreem het volgende:
Herman (de permban)
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:31 schreef Ultimora het volgende:
Coolman is makkelijk te ontouden zie ik weer eens bevestigd
is daar ook een wat nieuwere van ? want DD I draait zelfs op een 286 geloof ik...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
destruction derby
a h right... es kijken of ik die nog heb...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
plus, ik zie nog steeds die gesoepte Lupo / Luc voor me
ja dd 2 , maar dies ook niet zo hoogvliegend. Volgens mij wel voor consoles is er iets vrij nieuws.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:32 schreef Ultimora het volgende:
[..]
is daar ook een wat nieuwere van ? want DD I draait zelfs op een 286 geloof ik...
kreator is Maartenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:36 schreef Xtreem het volgende:
Laten we Jacco ook niet vergeten....
Maar hoe heten GizartFRL en Kreator ook al weer?![]()
zoiets heb ik weleens gehad, is wel leuk maar ik was er zo snel op uitgekeken. Ik doe gewoon hot pursuit of underground nuquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:37 schreef Ultimora het volgende:
hmm ik ben eigenlijk een beetje op zoek gegaan naar Le mans 24h Racing oid
lijkt me best grappig spel namelijk, heb nl ook al Total immmersion racing en Sportscar GT laatst maar weer eens uitgespeeld, dus dat GT racen ligt me wel ...
misschien met een emulator?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:43 schreef Ultimora het volgende:
heel realistisch is nog altijd GT3... maarja geen PC
wel voor de Porsche Cayenne V8 modellen. is die ook goed?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:43 schreef Fugie het volgende:
ik zoek nog een werkplaats handleiding voor mijn vectra, iemand die nog ligge ofzo ?
beter dan CMR4.0?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:44 schreef Ultimora het volgende:
oh en Rally Championship 2000 is ook Errug goed. oud, maar imo het beste rallyspel ooit. met etappes die soms een half uur duren is het gewoon geniaal. verder voor een spel uit 99 realistiche wegliggingen en goede crashes
cmr is veel te moeilijk voor mijquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
beter dan CMR4.0?
veel meer simulator, plus gewoon alle proeven uit het britse rally kampioenschap van 2000 behoorlijk wat karretjes waar je in kan scheuren. qua grafics en schademodellen haalt hij het natuurlijk niet, maar t is nogsteeds een leuk, spannend en mooi spel om te spelen..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
beter dan CMR4.0?
ik vind de multiplay echt fucked upquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:46 schreef Fugie het volgende:
[..]
cmr is veel te moeilijk voor mijEn ik race liever op circuits ofzo
die ga ik dan maar eens downloadenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:47 schreef Ultimora het volgende:
[..]
veel meer simulator, plus gewoon alle proeven uit het britse rally kampioenschap van 2000 behoorlijk wat karretjes waar je in kan scheuren. qua grafics en schademodellen haalt hij het natuurlijk niet, maar t is nogsteeds een leuk, spannend en mooi spel om te spelen..
als jij de porsche erbij geeft hoor je me niet klagenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:45 schreef Ultimora het volgende:
[..]
wel voor de Porsche Cayenne V8 modellen. is die ook goed?
quote:
gewoon slaan he, je moet ze wel beetje onder de duim houdenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:57 schreef BoJo het volgende:
Soms gaat ze ook psies bovenop m'n muis zitten en flink link kijken en met staart zwiepen.![]()
Probeer dan maar eens in de buurt te komen
dat weet niemandquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:20 schreef BazzoS het volgende:
welke nick hoort er bij de naam nick?
()
jij zeker?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat weet niemand
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Mutz misschien
ja, nou raak ik helemaal door de warquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]da's Harry.
screenshot, url, verhaal?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:33 schreef Fugie het volgende:
manhunt is ok
ahaquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:45 schreef Tjabbo het volgende:
mijn avatar is nie nederlans kleur avatar nie
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Mutz misschien
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:46 schreef BoJo het volgende:
Altijd lastig te verstaat die lui uit het oosten
sjezus man!!!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:48 schreef Tjabbo het volgende:
ik zoek een mp3 het heet kilo shoarma heeft iemand die misschien op zijn of haar harde schijf staan?
ja ik hoef hem niet hoor, dit is geen warez request. ik wil gewoon weten of iemand dat liedje heeft.
btw ik heb ook een emailadres
hij gaat over 2 weken trouwen, dus dat lijkt me wel logischquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
sjezus man!!!
heb je gezopen ofzo??![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
hij gaat over 2 weken trouwen, dus dat lijkt me wel logisch
lolquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
hij gaat over 2 weken trouwen, dus dat lijkt me wel logisch
dat zou Tjabbo noooooooit doenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]het einde nadert.....
een van de pijlers van de sc gaat weg vallen
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:48 schreef Tjabbo het volgende:
ik zoek een mp3 het heet kilo shoarma heeft iemand die misschien op zijn of haar harde schijf staan?
ja ik hoef hem niet hoor, dit is geen warez request. ik wil gewoon weten of iemand dat liedje heeft.
't eerste wat z'n vriendin na het huwelijk doet is de broek aantrekken en de pc naar buiten flikkerenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat zou Tjabbo noooooooit doen![]()
Zit je aan Tjabbo's PC zit je aan zijn....quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:52 schreef Xtreem het volgende:
[..]
't eerste wat z'n vriendin na het huwelijk doet is de broek aantrekken en de pc naar buiten flikkeren
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Zit je aan Tjabbo's PC zit je aan zijn....
dat zou zijn vrindin dus noooit doen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
nee, ik heb wel pizza calzonequote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:48 schreef Tjabbo het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ik ga naar huis
prettig weekend
en tot later
laterrquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ik ga naar huis
prettig weekend
en tot later
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:03 schreef MutZ het volgende:
BazzoS weet nog steeds niet wie Nick is...
Ik ook nietquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:03 schreef MutZ het volgende:
BazzoS weet nog steeds niet wie Nick is...
Nee, die stoppen op vrijdag al om 16:48...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:03 schreef Xtreem het volgende:
Ambtenaar zeker Tommy? 17.01
dan gaat ze er zelf achteraanquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:52 schreef Xtreem het volgende:
[..]
't eerste wat z'n vriendin na het huwelijk doet is de broek aantrekken en de pc naar buiten flikkeren
Het is een echte PTA-er... Hij komt dus wel eens in de SC... En ik weet zeker dat jullie z'n nick kennen...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik ook nietkomt ie wel in de SC dan?
![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
... En ik weet zeker dat jullie z'n nick kennen...
Wie is die andere danquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]het einde nadert.....
een van de pijlers van de sc gaat weg vallen
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:08 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Wie is die andere dan![]()
Ik wilde eerst username gebruiken... Maar deze vond ik leuker...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:08 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dat is Chris , staat in z'n profielquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:10 schreef Xtreem het volgende:
Toch niet Fugie he?
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:10 schreef Xtreem het volgende:
Toch niet Fugie he?
nee, dat was chrisquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:10 schreef Xtreem het volgende:
Toch niet Fugie he?
ah.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]Ik.
TF
enzo.
soms dan zegtie gewoon 'ik heet nick'.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:11 schreef BazzoS het volgende:
[..]
nee, dat was chris
ff vol dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:17 schreef Xtreem het volgende:
houdoe!
deze moet vol..... 'k moet zo weg, maar heb een leuke deel 191 klaar staan
nou ik zal het je zeggen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:19 schreef BoJo het volgende:
ik zit te twijfelen hoelaat ik weg moet, moet om 19:30 in Scheveningen zijn
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:19 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
oeh! een postopkrikpost.
porsche 191quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:17 schreef Xtreem het volgende:
houdoe!
deze moet vol..... 'k moet zo weg, maar heb een leuke deel 191 klaar staan
als je niet scoort dan win je nietquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:20 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nou ik zal het je zeggen.
je kunt beter op tijd weggaan dan te laat. anders kom je niet op tijd.
denk ik.
wie niet waagt die niet wint,.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
als je niet scoort dan win je niet![]()
dat is best rukquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:21 schreef Tjabbo het volgende:
moet zo onze exchange server overzettten op nieuwe hardware.
vanavond laat. morgen werken
beuk, peuk, deuk ?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:21 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
wie niet waagt die niet wint,.
en wie niet neukt, krijg geen...
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:20 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
porsche 191
tja.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat is best ruk![]()
nou ik zal het je anders zeggen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
beuk, peuk, deuk ?![]()
aids rijmt niet op 'euk'quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nou ik zal het je anders zeggen.
sex is erfelijk bepaald.
als je pa en ma het niet hadden, heb je groot kans dat jij het ook niet krijgt.
neeh, je wacht maarquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:28 schreef Xtreem het volgende:
he, spam dit ff vol ofzo... moet zo weg
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:29 schreef Fugie het volgende:
[..]
neeh, je wacht maar
ik moet me nog in m'n pak hijsen, hoelaat zou ik nou eens vertrekken? Er staat nog steeds file. hmmzzquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:28 schreef Xtreem het volgende:
he, spam dit ff vol ofzo... moet zo weg
slopelrijderquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:31 schreef Fugie het volgende:
[..]
![]()
Alleen op het feit dat je een auto hebt.... niet dat je een opel hebtquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:33 schreef Fugie het volgende:
[..]
jaloers he![]()
![]()
ooowww valt nog mee dat je het al een auto noemtquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:33 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Alleen op het feit dat je een auto hebt.... niet dat je een opel hebt
wat reed jij ook weer parasiet?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:33 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Alleen op het feit dat je een auto hebt.... niet dat je een opel hebt
gemotoriseerde grafkist is gereserveerd voor de CRXquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:34 schreef Fugie het volgende:
[..]
ooowww valt nog mee dat je het al een auto noemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |