Nee, er zit totaal geen elektronica in. Het is gewoon een veredelde trechter.quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:42 schreef Oosthoek het volgende:
Komt dr ook geluid uit? Dan mogen ze hem bij voorbaat verbieden.
* ziet de idioten alweer over straat schreeuwen
Als een oranje trechter met Heineken logo erop. Niks bijzonders...quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:51 schreef TheFrankey het volgende:
hoe ziet dat ding eruit dan?
Niks luidsprekerhoed dus, toeterhoedquote:Op donderdag 3 juni 2004 22:46 schreef MSXUser het volgende:
Nee, er zit totaal geen elektronica in. Het is gewoon een veredelde trechter.
Inderdaad... een toeterhoed.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:30 schreef Oosthoek het volgende:
Niks luidsprekerhoed dus, toeterhoed
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 19:54 schreef Ronaldsen het volgende:
groenteafedeling kassa 3 alsjeblieft
maar die haal ik volgende week wel, die toeter heb ik ook al gezienquote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:49 schreef pimpin het volgende:
[..]
Dat is hem niet hoor.
je snapt mijn puntquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:44 schreef KolNedra het volgende:
Ik vind 'm geniaal.
Jammer dat je 'm niet los kan kopen, hoef er geen fatsige 11 blikje heineken bij![]()
Hehe, had niet gezien dat jij ook hetzelfde reageerde.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:46 schreef AltamirA het volgende:
[..]
je snapt mijn punt![]()
Bij SpareribExpress krijg je 'm bij 1 menu en een 6-pack Heinekenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:44 schreef KolNedra het volgende:
Ik vind 'm geniaal.
Jammer dat je 'm niet los kan kopen, hoef er geen fatsige 11 blikje heineken bij![]()
iddquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:44 schreef KolNedra het volgende:
Ik vind 'm geniaal.
Dacht ik ook gelijk aan, heb trouwens de laatste tijd vaker dit soort topics gezien op diverse foras.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:21 schreef Riquelme het volgende:
wat is dit voor guerilla-marketing topic
hihi, geinig filmpjequote:
Grote winkels verkopen die dingen bij een elftal blik heineken (11 blikjes dus )quote:Op zondag 6 juni 2004 15:45 schreef Repeat het volgende:
[..]
Hoe kom je aan zo'n ding dan?
* interesse heeft
Ik bedoel die hoed he, niet die toeterquote:Op zondag 6 juni 2004 17:24 schreef KolNedra het volgende:
[..]
Grote winkels verkopen die dingen bij een elftal blik heineken (11 blikjes dus )
Kan wel via de heineken site 6,50 kost ie geloof ikquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:44 schreef KolNedra het volgende:
Ik vind 'm geniaal.
Ik heb die hoed vorig jaar gratis gekregen bij een cafequote:
Vorig jaar? En toen was er wat met het nederlands elftal?quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:28 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik heb die hoed vorig jaar gratis gekregen bij een cafe![]()
![]()
't staat er toch welke hoed?!quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:39 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Vorig jaar? En toen was er wat met het nederlands elftal?
Of kreeg jij zo'n ouderwets kuthoed waar ze er 33.000.000 teveel van hadden gemaakt in 1990?
tuurlijk....die nieuwe....ik geloof jequote:Op woensdag 16 juni 2004 02:04 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
't staat er toch welke hoed?!
Kijk dan eerst waarop ik quotequote:Op woensdag 16 juni 2004 02:11 schreef Oldbie het volgende:
[..]
tuurlijk....die nieuwe....ik geloof je
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |