quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 00:20 schreef Trachemys het volgende:
EnemyForce, hele foute foto's, maar dat terzijde...
Mijn haar komt van min of meer dezelfde lengte af. Laatste keer dat ik naar de kapper ben geweest kwam ik met zo'n koppie terug. Ik durf het niet met zekerheid te zeggen maar het zal rond februari zijn geweest. Circa 3,5 maand en een besluit tot het laten groeien van mijn haartjes later is de lengte ongeveer foto 6 met de lokken aan de voorzijde bijna op lengte van foto 2 uit de openingspost. Zal dus wel een flink aantal maandjes duren... echter het scheelt per persoon....
Ja die foto's ik werkte als barman
![]()
maar zo is me kapsel nu wel ongeveer.
Ik heb besloten om het lang te laten groeien en ik denk dat het, het beste is als mijn haar gaat splijten of te erg uit model raakt om het een klein beetje (75 mm tot 100mm) af te laten knippen.
Ik weet van me zelf dat het als het iets te lang begint te worden het als kool groeit.
Nu heb ik nog alleen 1 vraag, ik heb die goedkope gele dekamarkt gel, puur omdat me haar daarbij nu het beste stylt...
Belemmert gel je haar groei...?! Een ding weet ik zeker in mijn "moeilijke periodes" die ik zeker zal gaan krijgen knal ik me pet om me kop
[ Bericht 0% gewijzigd door Enemyforce op 04-06-2004 00:31:39 (typo) ]