kater, knul?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 08:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Homer![]()
Capibar... Sony
Gamers![]()
Sorry, kan niet tegen vroeg opstaan
Maar je houd nog steeds van nintendo?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 08:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Homer![]()
Capibar... Sony
Gamers![]()
Sorry, kan niet tegen vroeg opstaan
de leeuwarder courant, de allerbeste bezorgers ookquote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:02 schreef HomerJ het volgende:
Welke krant heb je trouwens modradead? Wij hebben Algemeen Dagblad en die is héél fijn met sport
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:16 schreef Fliepke het volgende:
[..]
jij toch ook niet, je tv begon toch te flippen door die 50 herz.
alleen als de digicam erbij komtquote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:27 schreef Lexie het volgende:
[..]
Die houden we erin.
post die maar bij je fotovriendjesquote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:27 schreef capibar het volgende:
[..]
alleen als de digicam erbij komt![]()
hoor ik daar een lama schijten???quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:27 schreef capibar het volgende:
[..]
alleen als de digicam erbij komt![]()
die hebben geen slowchaaaaaahahahaaaaaaaaaaatquote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:30 schreef Lexie het volgende:
[..]
post die maar bij je fotovriendjes.
maak er dan 1, zijn wij van je afquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:37 schreef capibar het volgende:
[..]
die hebben geen slowchaaaaaahahahaaaaaaaaaaat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar ik wil hier blijveeeeenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:43 schreef mordradead het volgende:
[..]
maak er dan 1, zijn wij van je af(soms ben je wel oké hoor)
jij hebt niks te willenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:58 schreef capibar het volgende:
[..]
maar ik wil hier blijveeeeen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja maar dat gaat over zelf zwartwit foto's afdrukkeeeeeeeeeenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:02 schreef Lexie het volgende:
[Centraal] Zwartwitdoka Slowchat deel 2
Dit lijkt er wel op.
Maar van mij mag je blijven.
Tis toch slowchat?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:40 schreef capibar het volgende:
[..]
ja maar dat gaat over zelf zwartwit foto's afdrukkeeeeeeeeeen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik blijf wel hierquote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:48 schreef Lexie het volgende:
[..]
Tis toch slowchat?
Ga je gewoon de hele tijd zo offtopic dat het een slowchattopic wordt.
jah moet je es luistere, jij zit hier in een duikerspak, op een magercaberatier op een rieten stoel, boven op een flat gebouw,quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:56 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik heb schijt aan conventies
.................................quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:44 schreef jercovski het volgende:
[..]
jah moet je es luistere, jij zit hier in een duikerspak, op een magercaberatier op een rieten stoel, boven op een flat gebouw,
dus aan schijt hebbe aan conventies zit het wel snor dunkt me!![]()
klasse, ps2 heeft toch een heleboel goeie games en capibar.... dat was van hans teeuwen maar daar ben jij nog te jong voorquote:
en wat niet van mijn spaarrekening af moet gaan, belangrijk itemquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:12 schreef gieling het volgende:
ik ben er net achter gekomen dat ik +- 3200 euro nodig heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |