Ik hou niet van voetbal.quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:37 schreef ursel het volgende:
Kan je er misschien nog wel ff EK- icons van maken??
Alstu :quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:37 schreef bullshit. het volgende:
doe mij maar de tiende van de middelste rij
Be my guestquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:14 schreef bravo het volgende:
die orange/oranje wil ik wel!
quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:51 schreef BMWM3 het volgende:
Wil je er1 maken met het nederlands leeuwtje op de achtergrond?
Thx!quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:45 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Alstu !
Hehe das aardigquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:33 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Hehe das aardig
maar ik bedoelde dat niet. Bedoelde het logotje van de oranje leeuw (zwarte leeuw, oranje achtergrond)... snap je?
Juist dat is hetquote:
Momentjequote:Op donderdag 3 juni 2004 23:53 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Juist dat is hetNog 2 dingen (ik weet het, ik ben irritant) kan je de logo een beetje naar rechts draaien en dat de logo een beetje te groot is. (Dus dat je hem niet helemaal ziet) en de tekst. BMWM3 steunt Oranje 100%.
Dankje!
Het is dat je een man bent... Anders had ik je gezoendquote:Op donderdag 3 juni 2004 23:59 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Momentje
Dat dacht ik alquote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:48 schreef Tha_Flash het volgende:
kon het niet laten
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 08:05 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Alstu denk ik , ff collega ParanoidEv afwachten.
Ging je nog wat prutsen?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 08:05 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Alstu denk ik , ff collega ParanoidEv afwachten.
morgen , vandaag geen zinquote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:36 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ging je nog wat prutsen?
waarom en hoever moet tie naar rechts gedraaid dan ??quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:36 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ging je nog wat prutsen?
Ik vind het goed , als mijn "collega" dat ook vindquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:40 schreef Slarioux het volgende:
Geduld, niet alle users zijn altijd aanwezig
Ik claim deze:
[afbeelding]
Tsjah, heb geen goed programma om ze om te zetten...quote:Op zondag 6 juni 2004 14:58 schreef Tiemie het volgende:
beetje slechte kwaliteit KolNedra
Ik heb het katje geclaimd !quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:53 schreef ParanoidEv het volgende:
-hele hoop url's-
Ik vond het erg lekkerquote:Op zondag 6 juni 2004 15:00 schreef KolNedra het volgende:
[..]
Tsjah, heb geen goed programma om ze om te zetten...
Heb maar FLASHgebruikt
Doe mij deze maar. Als het kan.quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:53 schreef ParanoidEv het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
OW sorryquote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:28 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
waarom en hoever moet tie naar rechts gedraaid dan ??
Deze neem ikquote:Op zondag 6 juni 2004 14:56 schreef KolNedra het volgende:
Hier nog wat gratis (18+):
Weet niet of dit 'mag', zo niet. Mijn excuses !
Alstu :quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:24 schreef XemmyX het volgende:
waarom alleen maar schudden tieten, en nooit eens iets met een mannelijk geslachtsdeel
ik zeg: gadverdamme!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:11 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Alstu :
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ik vind het ookquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:13 schreef classpc het volgende:
[..]
ik zeg: gadverdamme!![]()
Tsk, dat doe je jezelf toch niet aanquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:11 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Alstu :
Sorry !quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tsk, dat doe je jezelf toch niet aan![]()
Ja dat ziet er wel redelijk okaj uit...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:37 schreef Tha_Flash het volgende:
@ VDO28 :
Zoiets :
[afbeelding] [afbeelding]
Mag ik deze??quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:33 schreef Tha_Flash het volgende:
In navolging van een ander topic , voor de liefhebbers gratis avatars.
Als je er 1 wilt hebben graag even melden met plaatje dan kan ik hem/haar er af halen.
[[url=http://img22.photobucket.com/albums/v65/ThaFlash/avatar/avatar%202/ooggroot.jpg]]
quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:08 schreef cerror het volgende:
Ik maak mn eigen gewoon
Zoiets :quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:15 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Ja dat ziet er wel redelijk okaj uit...
Heb je ook nog andere..... (het liefst Europees)
Ik vind het ook wel mooi als het een avatar is bijvoorbeeld van een snelweg ofzo, alleen die van mij worden altijd zo corny.
Maar ik gebruik deze wel alvast als je het niet erg vind...
hoop dat ik je niet op zadel met te veel moeite, je bent een topper![]()
Gevonden :quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:54 schreef Sigmund-Fruit het volgende:
Jij bent wel aardig thuis in het maken van leuke icons! Zou je een cartoon versie van mijn groote voorbeeld kunnen maken? (en da's natuurlijk UberHerr Sigmund Freud)
Kan ook iddquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:09 schreef Ome_Doedelzak het volgende:
www.bamikanarie.nl
rechtermuisknop --> afbeelding opslaan als. Niet moeilijk lijkt me
Van mij wel , wie het eerst komt wie het eerst maaltquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:19 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Zou ik die kunnen claimen?
Alstu en veel plezier ermeequote:Op woensdag 9 juni 2004 22:49 schreef Goblin_of_the_Dark het volgende:
[afbeelding]Deze wil ik graag hebben
Nogmaals alstu dan ..........quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:58 schreef Jeff89 het volgende:
Ik heb net een nieuwe account ivm foute nick, ik ben dus Goblin, en ik claim die ava bij deze nogmaals om misverstanden te voorkomen:)
Dan wil ik deze wel:quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:44 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Gevonden :
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
![]()
![]()
Thanx!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:41 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Zoiets :
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
?????![]()
In m'n usericon managerquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:26 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Waar dan ?![]()
Toppie !!quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:48 schreef KolNedra het volgende:
Ik heb wat springende naakte vrouwtjes geript van (ergens) :
Graag deze dingen op je eigen server wegzetten, ik ga niet voor jullie traffic betalen, en owja. Overmorgen staat ze ergens anders, dus niet meer bruikbaar, reageer snel en zeg welke je neemt
Categorie JUMP
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Categorie PLAY
(Denk niet dat deze hier mag staan, dus kijk hier zelf maar)
Categorie SHAKE
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Categorie ONTHULLEND
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
ZEG WEL FF WELKE JE PAKT, VIND IK INTERESSANT
quote:Op maandag 14 juni 2004 00:06 schreef Naamah het volgende:
Als ParanoidEv het goed vind dan neem ik dat laatste gele kukeltje uit zn haar post!
hij is alleen te groot :S
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |