aha blauwe!!quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:24 schreef Blueman het volgende:
Eindhoven 641 - Iedereen wil opeens groenteboer zijn ?
gazy als je last post hebt, maak dan nieuwe aan!!
Je ging eten maar dan moet je wel eerst nieuwe makenquote:Op donderdag 3 juni 2004 17:50 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
aha blauwe!!
LEZEN voor beginner deel 1:
......................................... vul zelf maar in
nieuw levensmotto BB?quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:05 schreef blieblie het volgende:
Leuk maar (super) fout JC Chasez - All day long I think about sex
febster
okeejokeej, je hebt gelijk.... maar wist begod niet dat t de laatste post was, had nog niet alles bijgelezen en ging snel ff posten vandaar ..quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:56 schreef Blueman het volgende:
[..]
Je ging eten maar dan moet je wel eerst nieuwe maken
Dan is het goed!quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:14 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
okeejokeej, je hebt gelijk.... maar wist begod niet dat t de laatste post was, had nog niet alles bijgelezen en ging snel ff posten vandaar ..
*virtueel msn roosje over scherm gooit
hahahaha, beeetje vreemd...maar wel lekker!quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:27 schreef FlowDesign het volgende:
Loop ik zojuist in wc woensel richting de opticien om nieuwe lenzen te halen...
zitten 3 meiden van een jaar of 17 op een bankje...
vraagt eentje: "Meneer, u heeft wel veel zelfvertrouwen hè?"
Ik zeg: "Ja hoor. Hoezo?"
Zij: "Ja, dat kun je zien."
Ik: "Dankjewel."
schop m erin he!quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:29 schreef FlappieMoppie het volgende:
HALLOA!!! en bye bye ga nu eten en daarna VOETBALLEN!!!
ow, gij bent geen groenteman, maar jij gaat voor de vrachtwagenchauffeur.... dan..quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:57 schreef ArTiC het volgende:
voor de liefhebbers:
Vrachtwagen-chauffeur worden? Hoe en wat?
Zkr een coole film zegquote:Op donderdag 3 juni 2004 17:55 schreef Blueman het volgende:
Shrek 2 is echt een superfilm...
Nu ook op TMF behandeld
geweldige film echt!
Ga hem vanavond nog een keer kijken denk ik!
wiii, de O-S-D-O-R-P doet ook meequote:Op donderdag 3 juni 2004 19:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zkr een coole film zeg(al gezien)
PG gaat voor de vrachtwagenchauffeurquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:00 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
ow, gij bent geen groenteman, maar jij gaat voor de vrachtwagenchauffeur.... dan..
ik bedoel, jij vrachtwagenchuffeur?quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
PG gaat voor de vrachtwagenchauffeur
alweer fun met de bananen of bedoel jij iets anders dan ik denk?quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:37 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
schop m erin he!
en veel fun met de bananen he!
![]()
Nee, ik wacht rustig af in mijn verwarmd serverhokquote:Op donderdag 3 juni 2004 20:09 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
ik bedoel, jij vrachtwagenchuffeur?![]()
ja, beetje vreemd... zo oud zie ik er nou ook weer niet uitquote:Op donderdag 3 juni 2004 18:51 schreef ArTiC het volgende:
ze zei meneer tegen me
wordt dat niet TE snel TE heet dan? something like this: -->quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, ik wacht rustig af in mijn verwarmd serverhok![]()
een goed serverhok heeft een dikke vette aircoquote:Op donderdag 3 juni 2004 20:22 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
wordt dat niet TE snel TE heet dan? something like this: -->![]()
![]()
EN verwarmd, EN airco? zoow, sjiek!quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:35 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
een goed serverhok heeft een dikke vette airco
uhuhquote:Op donderdag 3 juni 2004 20:43 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
EN verwarmd, EN airco? zoow, sjiek!
of kun je nav je behoefte aanzetten?![]()
Ik heb dat ook eens gehad..zo'n knulletje van 14 ofzo wat meneer tegen me zei....dat jeuktquote:Op donderdag 3 juni 2004 20:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ja, beetje vreemd... zo oud zie ik er nou ook weer niet uit
scheelt maar 3 jaar hoorquote:Op donderdag 3 juni 2004 20:53 schreef FlowDesign het volgende:
ja, maar kids van 14... is toch anders hè
kiddo's van 14 horen je uit te scheldenquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:03 schreef blieblie het volgende:
[..]
scheelt maar 3 jaar hoor.
waarna ik ze zeer gemoedelijk tegen een muur omhoog gooiquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kiddo's van 14 horen je uit te schelden
wel gemoedelijk jaquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
waarna ik ze zeer gemoedelijk tegen een muur omhoog gooi
jazekersquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:10 schreef ArTiC het volgende:
wel gemoedelijk ja
hmmm..quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:24 schreef blieblie het volgende:
ik schop mijn broertje van 14 altijd lens...
nu kanda nog... nog een paar jaar en dan verlies ik vrees ik.
hij heeft zijn gewicht in zijn voordeel.
Ja damn geen bananen vandaagquote:Op donderdag 3 juni 2004 18:37 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
schop m erin he!
en veel fun met de bananen he!
![]()
wel radijsjes?quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:51 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
Ja damn geen bananen vandaag![]()
Neej ook niequote:Op donderdag 3 juni 2004 22:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wel radijsjes?
quote:Lelijke kleuren (groen en "urine"geel)
Lelijke foto op de voorpagina (is sowieso erg slechte foto maar daarnaast niet mooi bewerkt)
Lelijk logo
Verkeerd kleurgebruik (licht vs. donker)
Typefouten op verschillende plekken (o.a. in de linkjes "Medwerkers")
Febsters winterpenenquote:Op donderdag 3 juni 2004 22:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wel radijsjes?
dus geen witte?quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:08 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
Neej ook nie
stel eens makkelijkere vragen...zoals:quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:08 schreef blieblie het volgende:
help mij deze site onderuit halen.
http://www.yofit.com/
Wat is er allemaal NIET goed aan dit "kunstwerkje".
Ik heb al:
[..]
barcode: 2486598715422quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:14 schreef blieblie het volgende:
[..]
Febsters winterpenen![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
stel eens makkelijkere vragen...zoals:
wat is er wel goed aan deze site?
Ik heb de vorige niet geizen maar ik kan het me nauwelijks voorstellen...quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:18 schreef blieblie het volgende:
[..]... Doe es een suggestie
.
Persoonlijk kan ik nie veel goeds vinden.
Op "het is een verbetering ten opzichte van de vorige" na dan.
auw, m'n ogenquote:Op donderdag 3 juni 2004 22:08 schreef blieblie het volgende:
help mij deze site onderuit halen.
http://www.yofit.com/
ik voetbal meestal op grasquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:51 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
Ja damn geen bananen vandaagMaar misschien komt dat omdat we plotseling op een ander veld trainde
Hou je vast he: " www.yofit.nl " .quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb de vorige niet geizen maar ik kan het me nauwelijks voorstellen...
pluspunt aan deze site:
hij is zo vaag, dat je perse wil weten waar het over gaat. Het trekt dus wel je aandacht.
vroegah... vroegah moesten we nog trainen op zoon zanderig trainingsveldquote:Op donderdag 3 juni 2004 22:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ik voetbal meestal op gras![]()
tsss. op wat voor goeiekope school zat jij zeg?quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:26 schreef blieblie het volgende:
[..]
vroegah... vroegah moesten we nog trainen op zoon zanderig trainingsveld.
School???quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:28 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
tsss. op wat voor goeiekope school zat jij zeg?
quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:30 schreef blieblie het volgende:
[..]
School???
Ik heb ooit in een duister verleden bij een echte voetbalclub gevoetbalt.
VVA. Puinclub van Eindhoven
.
Altijd in de onderste regionen van de poul.
Wij ook.... op een voetbalVELD ligt gras you know....quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ik voetbal meestal op gras![]()
wij moesten nooit in Eindhoven spelenquote:Op donderdag 3 juni 2004 22:30 schreef blieblie het volgende:
[..]
School???
Ik heb ooit in een duister verleden bij een echte voetbalclub gevoetbalt
VVA. Puinclub van Eindhoven
.
Altijd in de onderste regionen van de poul.
Maar wat was dat met die bananen?quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:33 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
Wij ook.... op een voetbalVELD ligt gras you know....
We zouden door onze persoonlijke masseurs gemasseerd worden met massageolie met bananensmaakquote:Op donderdag 3 juni 2004 22:36 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Maar wat was dat met die bananen?
omg!quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:38 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
We zouden door onze gemasseerd worden met massageolie met bananensmaak
quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:39 schreef FlowDesign het volgende:
beetje oud, maar blijft leuk: filmpje!
nieuw album?quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:45 schreef ArTiC het volgende:
Outkast - Stankonia - 11 - B O B (Bombs Over Baghdad).mp3![]()
het oude album, het nieuwe is speakerboxxx - the love belowquote:Op donderdag 3 juni 2004 22:47 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
nieuw album?
whehehe, die motrordude...schraaaaaaaaaaaaaapquote:
geloof me, Keep it Down is echt vetquote:Op donderdag 3 juni 2004 22:55 schreef blieblie het volgende:
kvind Trick Me één van de weinige leuke nummers van Kelis.
Alleen het achtergrond deuntje in Milkshake is magisch, de rest van het nummer redelijk ruk.
Als iemand dat bij mij deed, dan zou ik hem zeker terugpakken als ik beter was.quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:46 schreef FlowDesign het volgende:
let op die gast die het touwtje sneaky ineens omhoog doet
de vraag is hoe?quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als iemand dat bij mij deed, dan zou ik hem zeker terugpakken als ik beter was.
P.S. Het is een ketting.
Dat zie ik dan wel weer.quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:00 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
de vraag is hoe?
ik vind 'm niet vet ofzo... niet veel bijzondersquote:Op donderdag 3 juni 2004 22:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
geloof me, Keep it Down is echt vet
Ik ben em aan het downloaden.quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:04 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ik vind 'm niet vet ofzo... niet veel bijzonders
Als ik hem in de auto opzet basst ie toch wel erg lekkerquote:Op donderdag 3 juni 2004 23:04 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ik vind 'm niet vet ofzo... niet veel bijzonders
raad eens wat ik nou net wilde vragen?quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:12 schreef blieblie het volgende:
Ik heb alleen geen idee van wie die is
idd... zie hier: http://flowdesign.gotdns.com/audio/quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:13 schreef blieblie het volgende:
Silvio Economo oid![]()
100kB/s..traagquote:Op donderdag 3 juni 2004 23:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
idd... zie hier: http://flowdesign.gotdns.com/audio/
IP.... blockquote:Op donderdag 3 juni 2004 23:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
100kB/s..traag
quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:19 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
IP.... block
boemsjt relaxt maar niet echt hard tot nu toequote:Op donderdag 3 juni 2004 23:13 schreef blieblie het volgende:
Silvio Economo oid![]()
Moet je de bass opendraaienquote:Op donderdag 3 juni 2004 23:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
boemsjt relaxt maar niet echt hard tot nu toe
H:\MP3\[Full Albums]\VA - Multigroove Presents Legends (2CD)\101-va-multigroove_presents_legends-cd1-2004-qtxmp3.mp3quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:23 schreef blieblie het volgende:
[..]
Moet je de bass opendraaien.
Waar gaat t hier over??? heb t ff gemist geloof ikquote:Op donderdag 3 juni 2004 23:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
H:\MP3\[Full Albums]\VA - Multigroove Presents Legends (2CD)\101-va-multigroove_presents_legends-cd1-2004-qtxmp3.mp3
upload ff op die server van Flow...quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
H:\MP3\[Full Albums]\VA - Multigroove Presents Legends (2CD)\101-va-multigroove_presents_legends-cd1-2004-qtxmp3.mp3
BlonTquote:Op donderdag 3 juni 2004 23:26 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
Waar gaat t hier over??? heb t ff gemist geloof ik![]()
jezus man... rename je muziek-bestanden eens fatsoenlijkquote:Op donderdag 3 juni 2004 23:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:29 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
jezus man... rename je muziek-bestanden eens fatsoenlijk
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA nouja van binnen dan....quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
BlonT
dat krijg je van die groentemannen..rare kleuren van binnenquote:Op donderdag 3 juni 2004 23:31 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA nouja van binnen dan....
neequote:Op donderdag 3 juni 2004 23:29 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
jezus man... rename je muziek-bestanden eens fatsoenlijk
zelfs ik heb een 500mb account aan treedee.net hangenquote:Op donderdag 3 juni 2004 23:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nee
uploaden? het is maar 150MB ofzo
juist!quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:38 schreef Juup© het volgende:
[afbeelding]
Het cadeautje die je aan Duchess hebt gegeven??quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:38 schreef Juup© het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:40 schreef blieblie het volgende:
[..]
Het cadeautje die je aan Duchess hebt gegeven??
Ey, ik ben nog steeds zoekende naar een meisje die me inwijdt in haar fenomenale (schijnt) donkere schachtenquote:Op donderdag 3 juni 2004 23:42 schreef FlowDesign het volgende:
Feb... over sex natuurlijk, duh!!
Waar Okke geen verstand van heeft( PI !!!)
Ik ga slapen mensen... trustuh![]()
Ik ook!!quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:42 schreef FlowDesign het volgende:
Feb... over sex natuurlijk, duh!!
Waar Okke geen verstand van heeft( PI !!!)
Ik ga slapen mensen... trustuh![]()
Redhat versie 60.3 ofzo?quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:46 schreef ArTiC het volgende:
trusten
is er wel een nerd die online blijft die me kan vertellen welke actuele linux distro ik MOET hebben? nee geen fedora 2
Hey R8al!!quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:49 schreef r8ality het volgende:
[..]
Redhat versie 60.3 ofzo?.
Niet dat je dat tegen mij zegt ofzoquote:Op donderdag 3 juni 2004 23:51 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hey R8al!!
Kom volgende keer langs voor een biertje!!
Red Hat *jeuk*quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:49 schreef r8ality het volgende:
[..]
SchachtENquote:Op donderdag 3 juni 2004 23:44 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ey, ik ben nog steeds zoekende naar een meisje die me inwijdt in haar fenomenale (schijnt) donkere schachten![]()
![]()
.
Ik ben trouwens ook nog eens gratis.
ja, schachtEN ja...je wordt oud opaquote:Op donderdag 3 juni 2004 23:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
SchachtEN
quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:48 schreef r8ality het volgende:
Onze halve straat is oranje.. Gelukkig is dat evenredig aan het aantal werklozen.
Vertel, wat heb jij daar voor ervaring mee?quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja, schachtEN ja...je wordt oud opa
werkelozen...ook wel _DeBje_ genoemdquote:Op donderdag 3 juni 2004 23:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij komt niet langs op je pizzascooterquote:Op donderdag 3 juni 2004 23:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niet dat je dat tegen mij zegt ofzo![]()
als je ver genoeg doorduwt kom je vanzelf of in de linker eierstok of in de rechter eierstokquote:Op donderdag 3 juni 2004 23:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vertel, wat heb jij daar voor ervaring mee?
quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als je ver genoeg doorduwt kom je vanzelf of in de linker eierstok of in de rechter eierstok
als je de linker kiest kom je bij der amandelen uitquote:Op donderdag 3 juni 2004 23:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
*alcohollucht als mensen de deur open doen*quote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:02 schreef r8ality het volgende:
Ja hallo, ik kan moeilijk stoppen als ik gruwelijk veel ritjes per dag wil rijden. En met bier op rijdt zo lullig.
tja...helaasch wordt op fok nogal eens bepaald door bepaalde mensen wat wel en wat niet leuk is...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:04 schreef r8ality het volgende:
Tussen haakjes, ik vind het echt lame dat ze Xebrozius hebben gebant. Incompetente kutcrew!
Nee.. tis wat fris buiten hequote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:08 schreef ArTiC het volgende:
blueman kom je buiten spelen?
Fedora 2 dusquote:Op donderdag 3 juni 2004 23:49 schreef r8ality het volgende:
[..]
Kun je niet slapen ofzow?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:13 schreef daNpy het volgende:
[..]
Fedora 2 dus
Volgens mij is dat aardig persoonlijk wlke je het beste vind.
Slackware oid? Waar is het voor?
Vrijdag = rooster vrij hequote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:15 schreef r8ality het volgende:
[..]
Kun je niet slapen ofzow?.
nou niet zo lief hoor!quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
werkelozen...ook wel _DeBje_ genoemd
je laatste rondje dan!!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:02 schreef r8ality het volgende:
Ja hallo, ik kan moeilijk stoppen als ik gruwelijk veel ritjes per dag wil rijden. En met bier op rijdt zo lullig.
Welke onzin?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 07:59 schreef FlappieMoppie het volgende:
Nou t is bijna 8 uur, dus ik ben dr vandoor... Ik lees jullie onzin vanavond wel weer bij![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 08:33 schreef Blueman het volgende:
[..]
Welke onzin?
Wij zijn meestal serieus!
Haha...ga nooit érgens heen met het openbaar vervoer!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:27 schreef Partygurl het volgende:
ga nooit naar aalsmeer met t openbaar vervoer
Al met al wel gelachen en von staat eindelijk met joling op de foto![]()
Wel leuk geweest dusquote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:27 schreef Partygurl het volgende:
ga nooit naar aalsmeer met t openbaar vervoer
Al met al wel gelachen en von staat eindelijk met joling op de foto![]()
geen ideequote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:46 schreef Partygurl het volgende:
jawel, en sonja silva is zwanger of is dat al oud nieuws
Vandaagquote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:56 schreef blieblie het volgende:
mogguh![]()
Moe... en ik moet nog werken dadelijkquote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:58 schreef Blinky het volgende:
Mogguh blieblie. Alles goed?
Maar dan heb je weer weekend...toch?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:43 schreef blieblie het volgende:
[..]
Moe... en ik moet nog werken dadelijk.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:27 schreef daNpy het volgende:
Morgen moet ie ook werken vlgs mij
'morning!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:09 schreef r8ality het volgende:
Goeiemorgen..
ej!! Wie is blinky?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 08:09 schreef Blinky het volgende:
Ik ben wakker! Goedemorgen op deze stralende nieuwe dag...
***kijkt naar buiten, ziet de regen***
-laat maar-
Wauw!!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:49 schreef gazylady2 het volgende:
lang verhaal
ja terwijl er nog een ventje volgens mij op weekend verlof van de grote beek langs mij zat helemaal achterin de bus...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:54 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wauw!!
Mazzelhoofd!!
Dat die mensen nog bestaan.
Grote Beek is coolquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:57 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
ja terwijl er nog een ventje volgens mij op weekend verlof van de grote beek langs mij zat helemaal achterin de bus...![]()
zeker cool! is mijn uiteindelijke doel in het leven!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Grote Beek is cool![]()
Maar is wel mazzel ja met zo'n fijne buschauffeur
Oh, ik ben al afgewerkt en ga nu naar huis
o ja??quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:04 schreef omegaproject het volgende:
oeh... lekker weekend!!!
morgen lekker uitslapen
ik HOU echt van weekend :d
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:23 schreef omegaproject het volgende:
[..]
nee jij:
ja ookquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:23 schreef omegaproject het volgende:
[..]
nee jij:
Halloa allemaal!!! Ok GL jammer, maar volgende keer beter, maar ji gaat wel mee he!?!? JA TUURLIJK!!! je weet de tijd nog?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:02 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
'morning!
zo eindelijk zwaar verdiend WEEKEND!!
en FM, henrike gaat toch niet mee vanavond btw
Halloa groentemanquote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:18 schreef febster het volgende:
Goedeavond![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:31 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
Halloa groenteman![]()
![]()
Mijn befaamde komkommermove, dat werkt altijdquote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
![]()
feb! wat doe je?
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:44 schreef febster het volgende:
[..]
Mijn befaamde komkommermove, dat werkt altijd
hell noquote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:07 schreef Partygurl het volgende:
Iemand heel, heel, heeeeeeeeel toevallig morgen naar de time out
haha, balen!!!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:13 schreef blieblie het volgende:
Godverrrrrrrrdomme!!!.
Wat is de kans dat ik op vrijdagavond gebeld wordt door een super mooi leuk meisje met de vraag of ik NU kom zwemmen in de Tongelreep???
Below zero.
Daarom ligt mijn zwembroek bij mijn ouders.
Wat gebeurt er?
Ik wordt net gebeld door een super mooi leuk meisje of ik NU kom zwemmen met haar en een vriendin in de Tongelreep.
Kut.
En ik ga daar niet in mijn blote blote zwemmen.
heel, heel, heeeeeeel toevallig niet morgen...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:07 schreef Partygurl het volgende:
Iemand heel, heel, heeeeeeeeel toevallig morgen naar de time out
HAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:34 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
haha, balen!!!![]()
de enige opties die overblijven zijn:
a) je sprint op en neer naar waalre en vraagt of ze 5 sec kan wachten of
b)je vraagt of ze een tijgerstring te leen heeft (oke, je zet je zelf wel een Beetje voor schut maar je toont wel aan dat je lef hebt en anders leidt je de aandacht gewoon af)
wij checken de foto's wel volgende weekquote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:38 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAMaar welke optie is t geworden???
Ben weg en GL ook zo als t goed is...![]()
Lekker barhangen.... We are @ the orient!! Bye!!![]()
Vrouwen met tijgerstring... *rill*quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:34 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
haha, balen!!!![]()
de enige opties die overblijven zijn:
a) je sprint op en neer naar waalre en vraagt of ze 5 sec kan wachten of
b)je vraagt of ze een tijgerstring te leen heeft (oke, je zet je zelf wel een Beetje voor schut maar je toont wel aan dat je lef hebt en anders leidt je de aandacht gewoon af)
BB met tijgerstring is geen *ril* ?????????????quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:41 schreef febster het volgende:
[..]
Vrouwen met tijgerstring... *rill*
Ooh jawel hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
BB met tijgerstring is geen *ril* ?????????????
geen van beidenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:38 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAMaar welke optie is t geworden???
Ben weg en GL ook zo als t goed is...![]()
Lekker barhangen.... We are @ the orient!! Bye!!![]()
Hoe heet (is) ze en hoe kom je eraanquote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:54 schreef blieblie het volgende:
[..]
geen van beiden...
Kga der vanavond misschien wel meeten in de Miller...
Sgoequote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:16 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hoe heet (is) ze en hoe kom je eraan
lees overmorgen wel keertje bij..
morgen naar Maasmechelen.. kijken of daar wat te doen is...
en maybe savonds wel op stap.. maar dan sms ik je nog BB
Ik zwerf ergens rond ja morgen, ligt er een beetje aan waar mijn gast heenwil enzoquote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:18 schreef blieblie het volgende:
[..]
Sgoe.
Wordt leuk morgen.
*mental note, niet te veel zuipen morgen.
ArTiC... Kwam jij morgen nu ook?
yo wiggahquote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:09 schreef r8ality het volgende:
Hello.
ik heb al 15 uur gewerkt en ik heb weekend... *zucht*quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:12 schreef r8ality het volgende:
Ik heb deze week gewoon al 42 uur gewerkt. En ik moet nog 2 dagen..
wat doe jij dan voor de kostquote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:12 schreef r8ality het volgende:
Ik heb deze week gewoon al 42 uur gewerkt. En ik moet nog 2 dagen..
ej..jij moet naar de orient toch?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:12 schreef gazylady2 het volgende:
hallow!
net @ home maar nog helemaal nietquote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ej..jij moet naar de orient toch?
duidelijkquote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:14 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
net @ home maar nog helemaal nietdus nog helemaal niet
![]()
erg duidelijk jaquote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:17 schreef gazylady2 het volgende:
was wel gezellig hoor, maar bijna iedereen ging weer vroeg weg ivm werk enzo..
halve kroeg stond trouwens vol met of buitenlandersof gala-mensen....
![]()
http://www.dominos.nlquote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:12 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
wat doe jij dan voor de kost![]()
zo'n goed lopende zaak dan? of ben jij de enigste kracht?quote:
die ene..vorig topic ofzo, die op de foto staat met Kelly (ofzo)quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:20 schreef gazylady2 het volgende:
![]()
which one eigenlijk?
hebben veel supermarkten hier hoor...
en over supermarkten gesproken, wij zijn met ons kassateam eerst geworden van de regio zuid!
op naar de finale (= feestavond)
tja lijkt me wel he als hij de eigenaar is he...............quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
die ene..vorig topic ofzo, die op de foto staat met Kelly (ofzo)
die met die snor...(die man dan)
van die groentezaakquote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:27 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
tja lijkt me wel he als hij de eigenaar is he...............
Oh ja... dat ontzettend mooie meisjequote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zwerf ergens rond ja morgen, ligt er een beetje aan waar mijn gast heenwil enzo
Kneusquote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:54 schreef Arnol het volgende:
Goedenmorgen.
De here is met ons.
ik prefereer vrouwenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:54 schreef Arnol het volgende:
Goedenmorgen.
De here is met ons.
Goeie smiddags, jaaaa wat doe ik hier, ik moet toch werken... heel fijn als je met de auto gaat en een uurquote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dennis en Dion zijn bandleden van Kane?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 03:01 schreef _DeBje_ het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai, is iedereen weer aan de zuip?
Dat zal wel weer...
Ben net naar Kane geweest in De Kersouwe = openlucht
Nadeel = het regende (gelukkig alleen tijdens het not-boeiende voorprogramma)
![]()
En ik sta lekker op de foto met Dennis en Dion![]()
En nu ben ik heel blij...
En nu slapen
![]()
hey nu al? ben je ziek?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:49 schreef r8ality het volgende:
Ey, ik ben al wakker!
Werken zult gijquote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:16 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
Goeie smiddags, jaaaa wat doe ik hier, ik moet toch werken... heel fijn als je met de auto gaat en een uurpauze hebt... dan ken je efkes naar huis om te eten... nouja.... internetten
![]()
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:40 schreef blieblie het volgende:
nog 20 min en ik heb weekend
omfg....quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:36 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Top Gun is gaaf ja
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
omfg....
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:55 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
http://dimka.ee/foo/day_after_party/
Succes!!!!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:45 schreef blieblie het volgende:
dadelijk komen Michelle en der vriendin hier indrinken.
Dus kmoet de boel opruimen ook nog.
ow anders nie dan???quote:Op zaterdag 5 juni 2004 19:55 schreef daNpy het volgende:
En zorgen dat je drank genoeg hebt
Dronken vrouwen zijn nu eenmaal "makkelijk" he blie?![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 19:57 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
ow anders nie dan???
Voor sommige mensen schijnbaar nietquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:03 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
maybe, maybe notquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:04 schreef daNpy het volgende:
[..]
Voor sommige mensen schijnbaar niet
Haalt Joost jou ook op?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:04 schreef daNpy het volgende:
[..]
Voor sommige mensen schijnbaar niet
moeilijke keuzequote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:10 schreef daNpy het volgende:
Jep, heb besloten niet naar mn nichtje te gaan
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:13 schreef FlowDesign het volgende:
omkleden enzo
duhquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:28 schreef FlappieMoppie het volgende:
Kazaa sucks![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:20 schreef Blueman het volgende:
BB... vanavond niet naar Eindhoven...
Helmond hoorde ik net...
kan nog veranderen maar ga daar maar niet van uit...
nu gone
wat is kazaaquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:32 schreef FlappieMoppie het volgende:
NEEEJ begin op GL te lijken, haha grapje meis....
iets zuigendsquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:33 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
wat is kazaa![]()
een programma om liedjes te downloaden.......quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:33 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
wat is kazaa![]()
PIquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:34 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
een programma om liedjes te downloaden.......
Wat was PI ook al weer ???quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
PI
vooralsnog wel Okkequote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:39 schreef blieblie het volgende:
jeez....
en hoezo heb ik een dronken vrouw nodig?
Kheet vooralsnog geen Joost hoor.
NOUHOU wat betekende t ook alweer????quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:38 schreef ArTiC het volgende:
^
|
|
|
dat is een PI
PostIcoonquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:43 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
NOUHOU wat betekende t ook alweer????
Snap dr geen zak van, zo uitgebreu=id was mn cursus dus blijkbaar nie?! :pquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
PostIcoon
Nou weer ff snel cursus gehad zodat ik weer een beetje mee kan praten, volgende keer wel graag.. ook in de beginnerscursus vermelden :pquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:45 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
Snap dr geen zak van, zo uitgebreu=id was mn cursus dus blijkbaar nie?! :p
ej..zo simpel is het niet om erbij te horenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:45 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
Snap dr geen zak van, zo uitgebreu=id was mn cursus dus blijkbaar nie?! :p
Wie zegt dak erbij wil horen, bij van die stelletje gekkenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ej..zo simpel is het niet om erbij te horen
ja, en dus behoor je zelf zat te wordenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:47 schreef blieblie het volgende:
[..]
Oh??
ga toch voetballenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:48 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
Wie zegt dak erbij wil horen, bij van die stelletje gekken
OK.. doe je mee, in je eentje is ook zo saai.....quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ga toch voetballen
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:50 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
OK.. doe je mee, in je eentje is ook zo saai.....
Nee want volgens mij kan je het beter dan mijquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:50 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
OK.. doe je mee, in je eentje is ook zo saai.....
Dan IK.... en ik kan t bijna nie, dus denk t nie... maar ben dr nu echt vandoor laterzzzquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee want volgens mij kan je het beter dan mijhave fun
Volgens mij is dat niet zo bevordelijk voor de bedprestaties...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja, en dus behoor je zelf zat te worden
nooit gemerkt eigenlijkquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:53 schreef blieblie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet zo bevordelijk voor de bedprestaties...
Heb ik gehoord hoor!!
ja sorry kan t nie laten....quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nooit gemerkt eigenlijk
idd moi haha, have funquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:49 schreef FlappieMoppie het volgende:
Ben douchen had al om half negen weg moeten zijn![]()
Doe ik welquote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:49 schreef gazylady2 het volgende:
en wie maakt er over 6 posts een nieuwe aan?!?
ikke niet iig!![]()
artic??
de leegte in je hoofd?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:49 schreef febster het volgende:
Goedeavond*galm, galm galm*
Ja ook, (na een dag AH tollen er alleen maar gedachtes rond over komkommers en sla enzo) maar ik dacht dat iedereen al richting het stap gebeuren wasquote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
de leegte in je hoofd?
ik rij zo aanquote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:55 schreef febster het volgende:
[..]
Ja ook, (na een dag AH tollen er alleen maar gedachtes rond over komkommers en sla enzo) maar ik dacht dat iedereen al richting het stap gebeuren was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |