aha blauwe!!quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:24 schreef Blueman het volgende:
Eindhoven 641 - Iedereen wil opeens groenteboer zijn ?
gazy als je last post hebt, maak dan nieuwe aan!!
Je ging eten maar dan moet je wel eerst nieuwe makenquote:Op donderdag 3 juni 2004 17:50 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
aha blauwe!!
LEZEN voor beginner deel 1:
......................................... vul zelf maar in
nieuw levensmotto BB?quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:05 schreef blieblie het volgende:
Leuk maar (super) fout JC Chasez - All day long I think about sex
febster
okeejokeej, je hebt gelijk.... maar wist begod niet dat t de laatste post was, had nog niet alles bijgelezen en ging snel ff posten vandaar ..quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:56 schreef Blueman het volgende:
[..]
Je ging eten maar dan moet je wel eerst nieuwe maken
Dan is het goed!quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:14 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
okeejokeej, je hebt gelijk.... maar wist begod niet dat t de laatste post was, had nog niet alles bijgelezen en ging snel ff posten vandaar ..
*virtueel msn roosje over scherm gooit
hahahaha, beeetje vreemd...maar wel lekker!quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:27 schreef FlowDesign het volgende:
Loop ik zojuist in wc woensel richting de opticien om nieuwe lenzen te halen...
zitten 3 meiden van een jaar of 17 op een bankje...
vraagt eentje: "Meneer, u heeft wel veel zelfvertrouwen hè?"
Ik zeg: "Ja hoor. Hoezo?"
Zij: "Ja, dat kun je zien."
Ik: "Dankjewel."
schop m erin he!quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:29 schreef FlappieMoppie het volgende:
HALLOA!!! en bye bye ga nu eten en daarna VOETBALLEN!!!
ow, gij bent geen groenteman, maar jij gaat voor de vrachtwagenchauffeur.... dan..quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:57 schreef ArTiC het volgende:
voor de liefhebbers:
Vrachtwagen-chauffeur worden? Hoe en wat?
Zkr een coole film zegquote:Op donderdag 3 juni 2004 17:55 schreef Blueman het volgende:
Shrek 2 is echt een superfilm...
Nu ook op TMF behandeld
geweldige film echt!
Ga hem vanavond nog een keer kijken denk ik!
wiii, de O-S-D-O-R-P doet ook meequote:Op donderdag 3 juni 2004 19:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zkr een coole film zeg(al gezien)
PG gaat voor de vrachtwagenchauffeurquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:00 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
ow, gij bent geen groenteman, maar jij gaat voor de vrachtwagenchauffeur.... dan..
ik bedoel, jij vrachtwagenchuffeur?quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
PG gaat voor de vrachtwagenchauffeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |