gijss.....quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:43 schreef Strolie75 het volgende:
Zoooooooooooooo, overleg zit erop. Over een uurtje de trein naar Zaandam, daar overnachten en morgenvroeg weer vergaderen in die Turkenbuurt in Amsterdam.
Mijn leven.
*Nog eens leest...quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijss.....kut man... ik denk aan je en hoop dat het snel weer beter wordt gijs.... nog ffies en dan hoeft dat gereis niet meer
![]()
Ik dacht alquote:oh nee:
*zoooooooooooooooooooo guuuuuuuuuuunnnnnnnnnnnttttttttttttt*![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:46 schreef mr_Brown het volgende:
gijss.....kut man... ik denk aan je en hoop dat het snel weer beter wordt gijs.... nog ffies en dan hoeft dat gereis niet meer
![]()
Zo ken ik je weer!quote:oh nee:
*zoooooooooooooooooooo guuuuuuuuuuunnnnnnnnnnnttttttttttttt*![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 3 juni 2004 17:50 schreef Strolie75 het volgende:
Wehehehehehe...allemaal ongeruste collega's op de voicemail!
Ik had om 14:30 overleg buiten kantoor, maar om 14:10 ging het brandalarm hier af en moesten we allemaal naar buiten (oefening). Toen waren ze me dus kwijt.
Ik had het toch echt verteld.
Ja, precies. Maar goed, eigen schuld. Moeten ze maar luisteren als ik iets vertel.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
JaALs je het gezegd hebt is het wel slecht eigenlijk
Stel je voor dat bij een echte brand ze zouden zeggen dat je er nog zou zijn... Brandweer zou dan voor niets gevaar moeten trotseren om jou te redden...
Ow ja...eten...dat moet ook nog.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Koken
gijssssquote:Op donderdag 3 juni 2004 17:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[..]
Zo ken ik je weer!![]()
![]()
Hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooerrrrrrrrrrrrrr!!!!!quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:02 schreef mr_Brown het volgende:
gijssssvanavond gamen wa??
quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooerrrrrrrrrrrrrr!!!!!
![]()
Foto!quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:06 schreef Nadientje het volgende:
ohhhhhhh ik heb zo'n kiks gave schoenen gekocht![]()
![]()
geen idee?? hij heeft avond volgens mij...... samen met Tiggy..... dus.....quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:06 schreef Strolie75 het volgende:
Leeft surfer eigenlijk nog?
quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Foto!
Voetjes.![]()
Hier zalm met een of ander sausje, sperciebonen en aardappelkroketjes ....hopelijk te eten dusquote:Op donderdag 3 juni 2004 17:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow ja...eten...dat moet ook nog.
*denk*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |