abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 juni 2004 @ 17:07:22 #201
93054 DoN_S1X0rZ
Nr. 1 Infidel
pi_19969910
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 16:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ik heb liever dat je geen topics opent.

Jouw repetoir:

piemols, moslims, sterven, bier en hoeruh. Tja.
De diepgang van RQ is idd fenomenaal.
Say your prayers!
pi_19969921
De rechtsstaat komt in gevaar bij elke diefstal, niet? Zeker als die diefstal niet opgelost wordt.

Dus wederom, ga jij omwille van de rechtsstaat bij elke criminele daad een topic openen?
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  donderdag 17 juni 2004 @ 17:08:09 #203
93054 DoN_S1X0rZ
Nr. 1 Infidel
pi_19969933
Zou ik wel doen ja.
Say your prayers!
pi_19969944
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 17:07 schreef DoN_S1X0rZ het volgende:

[..]

De diepgang van RQ is idd fenomenaal.
De topics in POL zijn allesbehalve vernieuwend de laatste tijd....
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  donderdag 17 juni 2004 @ 17:09:29 #205
93054 DoN_S1X0rZ
Nr. 1 Infidel
pi_19969967
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 17:08 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

De topics in POL zijn allesbehalve vernieuwend de laatste tijd....
Jij hoort bij de die hards hiero. Zoek de oorzaak ook eens bij jezelf.
Say your prayers!
  † In Memoriam † donderdag 17 juni 2004 @ 17:10:04 #206
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19969982
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 17:07 schreef RichardQuest het volgende:
De rechtsstaat komt in gevaar bij elke diefstal, niet? Zeker als die diefstal niet opgelost wordt.

Dus wederom, ga jij omwille van de rechtsstaat bij elke criminele daad een topic openen?
Het ging niet om diefstal, of misschien wel, die fles ketchup zou best gejat kunnen zijn.
Ik heb nooit beweerd dat ik omwille van de rechtstaat bij elke criminele daad een topic open, jij legt die woorden in mijn mond.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_19970003
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 17:09 schreef DoN_S1X0rZ het volgende:

[..]

Jij hoort bij de die hards hiero. Zoek de oorzaak ook eens bij jezelf.
Ik ben niet verantwoordelijk voor POL.

Mooie bR3eZaH-naam heb je trouwens...
pi_19970023
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 17:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Het ging niet om diefstal, of misschien wel, die fles ketchup zou best gejat kunnen zijn.
Ik heb nooit beweerd dat ik omwille van de rechtstaat bij elke criminele daad een topic open, jij legt die woorden in mijn mond.
Lees 's een keer, ik vraag het je. En ben je nog van plan om het te beantwoorden?
  † In Memoriam † donderdag 17 juni 2004 @ 17:13:25 #209
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19970060
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 17:11 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Lees 's een keer, ik vraag het je. En ben je nog van plan om het te beantwoorden?
Ik heb mijn antwoord al gegeven, als je te lui bent om dat te lezen, dan moet je dat zelf weten. Ik zie in de POL-SC dat je een poging doet om je repetoir uit te breiden met quantumfysica. Prijzenswaardig, maar "don't try this at home!" .
  donderdag 17 juni 2004 @ 17:15:14 #210
93054 DoN_S1X0rZ
Nr. 1 Infidel
pi_19970109
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 17:10 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ik ben niet verantwoordelijk voor POL.

Mooie bR3eZaH-naam heb je trouwens...
Sorry, maar je bent mijn type niet. Probeer het eens bij SCH.
Say your prayers!
pi_19970125
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 17:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ik heb mijn antwoord al gegeven, als je te lui bent om dat te lezen, dan moet je dat zelf weten. Ik zie in de POL-SC dat je een poging doet om je repetoir uit te breiden met quantumfysica. Prijzenswaardig, maar "don't try this at home!" .
Fijn dat je er weer 's omheen praat
  donderdag 17 juni 2004 @ 17:16:10 #212
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_19970133
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 16:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

I.p.v. dat je hier je NSB-capabiliteit komt showen...
Overigens is het erg flauw om anderen van NSB-gedrag te betichten.

Dit feedbacktopic is voor meldingen aan de mods van topics waar de discussie lijkt te ontsporen of is ontspoort. Soms kan ik niet alles zien, en dan is het erg handig dat het hier gemeld wordt, dan kan ik ernaar kijken.

Er kan trouwens ook het topicreport-knopje worden gebruikt: Zo vestig je ook andacht op een topic, zonder dat hier weer een hele discussie ontstaat over NSB-gedrag.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_19970143
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 17:15 schreef DoN_S1X0rZ het volgende:

[..]

Sorry, maar je bent mijn type niet. Probeer het eens bij SCH.
Type waarvoor?
  † In Memoriam † donderdag 17 juni 2004 @ 17:19:25 #214
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19970230
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 17:16 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Dit feedbacktopic is voor meldingen aan de mods van topics waar de discussie lijkt te ontsporen of is ontspoort. Soms kan ik niet alles zien, en dan is het erg handig dat het hier gemeld wordt, dan kan ik ernaar kijken.

Er kan trouwens ook het topicreport-knopje worden gebruikt: [afbeelding] Zo vestig je ook andacht op een topic, zonder dat hier weer een hele discussie ontstaat over NSB-gedrag.
Dat knopje was ik helemaal vergeten.
Monidique blijkbaar ook.

Toch vind ik het raar dat iemand die zelf geen poging doet om deel te nemen aan een discussie, wel aktie wil ondernemen om het topic te laten verbieden. Doe dan iig een poging om de discussie weer in goede banen te krijgen, of wordt moderator.
  donderdag 17 juni 2004 @ 17:21:57 #215
93054 DoN_S1X0rZ
Nr. 1 Infidel
pi_19970295
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 17:16 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Type waarvoor?
Ga nou maar naar SCH. Die geeft je wel uitleg.
Say your prayers!
  donderdag 17 juni 2004 @ 17:26:26 #216
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_19970400
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 17:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:

Toch vind ik het raar dat iemand die zelf geen poging doet om deel te nemen aan een discussie, wel aktie wil ondernemen om het topic te laten verbieden.
Volgens mij wil Monidique het topic niet laten verbieden, dat ten eerste. Maar er zijn ook mensen die gewoon een discussie volgen zonder te posten, en als je dan geflame of irritante stokpaardjes ziet voorbijkomen, dan vergalt dat toch het leesplezier, of het discussieplezier. Het lijkt me niet zo vreemd om dan melding te maken van zo'n situatie.
  † In Memoriam † donderdag 17 juni 2004 @ 17:30:12 #217
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19970496
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 17:26 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Volgens mij wil Monidique het topic niet laten verbieden, dat ten eerste. Maar er zijn ook mensen die gewoon een discussie volgen zonder te posten, en als je dan geflame of irritante stokpaardjes ziet voorbijkomen, dan vergalt dat toch het leesplezier, of het discussieplezier. Het lijkt me niet zo vreemd om dan melding te maken van zo'n situatie.
Prima dat mensen het willen lezen, al denk ik dat Monidique zich meestal toch snel laat gelden, ik kwalificeer het dan ook als aasgierengedrag. Maar ja, dat is mijn mening. Niks tegen meldingen van vuige zaken.
pi_19970862
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 17:21 schreef DoN_S1X0rZ het volgende:

[..]

Ga nou maar naar SCH. Die geeft je wel uitleg.
Ik vraag het aan jou.
pi_19971939
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 17:16 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Oooh, inderdaad wat flauw. Maar niet minder terecht.
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
  donderdag 17 juni 2004 @ 20:04:56 #220
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_19973727
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 18:37 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Oooh, inderdaad wat flauw. Maar niet minder terecht.
Een melding van een slecht lopende discussie staat gelijk aan landverraders? Spoor je wel?
pi_19973846
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 20:04 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Een melding van een slecht lopende discussie staat gelijk aan landverraders? Spoor je wel?
Spoor JIJ wel, als je totaal geen benul hebt vd Nederlandse taal en niet eens weet waar het woord NSB'er voor wordt gebruikt? Als je iemand die anderen aangeeft (al dan niet voor 7 gulden 50) een NSB'er noemt, is dat geheel legitiem, klaar.
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_19973886
Typerend trouwens dat je wel valt over 'NSB-praktijken' en niet over 'Frau Verdonk'.
  donderdag 17 juni 2004 @ 20:17:42 #223
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_19974016
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 20:10 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

Als je iemand die anderen aangeeft
Ik zie Monidique niet wijzen naar bepaalde personen, dus de vergelijking gaat erg mank hoor.

Net als Frau Verdonk is het erg irritant in een discussie of hier te gaan roepen.
pi_19974074
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 20:17 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ik zie Monidique niet wijzen naar bepaalde personen, dus de vergelijking gaat erg mank hoor.
Hij zegt wel dat er in dat topic mensen zijn die zich 'fout' gedragen (die belachelijke policy van jullie schenden). Dat noem ik mattennaaierij .

Kijk hoe vriendelijk ik ben, ik gebruik zelfs smileys .
  † In Memoriam † donderdag 17 juni 2004 @ 20:20:31 #225
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19974078
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 20:17 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Net als Frau Verdonk is het erg irritant in een discussie of hier te gaan roepen.
Dat is eigenlijk alleen maar erger, M. geeft iedereen aan, terwijl er maar een paar echte topicverziekers bij zitten. Waarom noemt M. niet de specifieke verziekende posts, dat zou veel helderder zijn. Nee, hij deed geen enkele poging om de discussie op de rails te krijgen, torpederen was het advies aan de mod, aan jou dus, want Sizzler is weg. Overigens wees M. voor het gemak naar het begin van het topic, mijn OP dus, waar niets maar dan ook niets mis mee is. Ik leg daar uit wat "smaad" betekent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')