Ja hoor - maar als je telkens wordt aangevallen op waarheden - dat je bij wijze van spreken nog een bron moet zoeken voor de bewering dat de aarde rond is, dat komt mij nou zo langzamerhand de strot uit. Toen ben ik er op gaan letten, en viel het mij op dat betreffende user van zeer wezenlijke zaken niet op de hoogte is. Daar word ik nogal opstandig van en ook kregel als zo'n iemand dan zo'n grote muil opzet tegen mensen die die kennis wel hebben.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:05 schreef Monidique het volgende:
Ik moet zeggen, iemand aanspreken met "iemand die er wél verstand van heeft" werkt natuurlijk niet zo lekker. Nu weet ik ook wel dat het uit mijn mond wellicht wat hypocriet komt, maar toch is het beter, SCH, wanneer je niet zulke, ja, denigrerende opmerkingen maakt. Oftewel: Laten we het leuk houden.
Je liegt dat het gedrukt staat godverdomme. Als jij niet telkens tegen mij gaat flamen, is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Inderdaad. Teleurstellend dat SK niet net als Monidique iets noemt dat hout snijdt. Ook al vind ik SCH een ^$##@*, toch probeer ik zijn stellingen met argumenten te pareren, iets wat hij zelf nalaat en sterker, als het te heet onder de voeten wordt, roept hij snel "loser", "zwakbegaafde", "je moet je bek houden", etc. etc.![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:58 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Jouw topic was een dubbeltopic van het eerdere "wat ga je stemmen?"-topic.
Dan wordt het een saai opsomtopic. Het is hier toch niet voor niets een discussieforumquote:Het topic wat nu open is, had een duidelijke omschrijving om alleen te melden wat je al hebt gestemd, of welke keuze voor 100% vaststaat.
Mhaw, ik zie aardig wat onderbouwing in het topic aanwezig. Sorry du_ke.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:15 schreef du_ke het volgende:
[..]Die was vol
.
[..]
Dan wordt het een saai opsomtopic. Het is hier toch niet voor niets een discussieforum?
quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:15 schreef SCH het volgende:
Nee aaahikwordgek, ik ben allesbehalve arrogant
Nee daar koop ik wat voorquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:20 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Mhaw, ik zie aardig wat onderbouwing in het topic aanwezig. Sorry du_ke.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik open nog eens midden in de nacht een kwaliteitstopic
Done.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:07 schreef freako het volgende:
Tis gewoon een Kutdag!!
Geen POL, er stond eerst een klaagverhaal over hoofdpijn in.
Dat nichtengezeur kwam me ietwat m'n strot uitquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:33 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Duke, wil je een leuke rel niet constant onderbreken met je irrelevante reacties?![]()
Tot zover nog niets nieuws onder de zonquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
En nog belangrijker Sidekick had een erg foute beslissing genomen.
Kan hiernaar gekeken worden?quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:47 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Tuurlijk.. stik er maar in![]()
Jij en je vriendjes lopen al 2 dagen te gallen in Pol.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:06 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik begrijp best dat sommige mensen me niet zo mogen, maar deze doodsverwensing gaat wel een beetje ver:
Vlaams Blok
[..]
Kan hiernaar gekeken worden?
Eng he, meer mensen die het met elkaar eens zijn en het is jouw mening niet. Eng he, mensen die partijen als NR en VB bekritiseren.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:11 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Jij en je vriendjes lopen al 2 dagen te gallen in Pol.
En nu gaan lopen janken....![]()
gelukkig kan je gewoon bepaalde topics doorbladeren en dan zien dat JIJ opzettelijk off topic gaat lopen zeiken omdat je het niet met de inhoud eens ben of omdat je weer eens last krijgt van je paranoide racisten trauma...quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Eng he, meer mensen die het met elkaar eens zijn en het is jouw mening niet. Eng he, mensen die partijen als NR en VB bekritiseren.
Maar je laat wel zien dat jij en je vriendjes degene zijn die het hier lopen verzieken, bedankt daarvoor.
Het is geen trauma. Racisme moet bestreden worden en aangezien jij niets racisme vind en ik de definitie wel ken, is dat lastig voor je blijkbaar. Waarom ga je niet naar een echt extreem-rechts forum als je mensen die wel verdraagzaam zijn, niet kunt hebben?quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:19 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
gelukkig kan je gewoon bepaalde topics doorbladeren en dan zien dat JIJ opzettelijk off topic gaat lopen zeiken omdat je het niet met de inhoud eens ben of omdat je weer eens last krijgt van je paranoide racisten trauma...![]()
Om te beginen ben jij al helemaal niet verdraagzaam, sterker, ik vermoed dat als jij een kroeg binnen kom en zo gaat zitten zuigen zoals je hier laat zien je binnen 5 minuten vol op je bek geslagen wordt.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is geen trauma. Racisme moet bestreden worden en aangezien jij niets racisme vind en ik de definitie wel ken, is dat lastig voor je blijkbaar. Waarom ga je niet naar een echt extreem-rechts forum als je mensen die wel verdraagzaam zijn, niet kunt hebben?
In jouw soort kroegen wordt misschien om niks gevochten idd.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:25 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Om te beginen ben jij al helemaal niet verdraagzaam, sterker, ik vermoed dat als jij een kroeg binnen kom en zo gaat zitten zuigen zoals je hier laat zien je binnen 5 minuten vol op je bek geslagen wordt.
Tis maar een vermoeden hoor..![]()
Wat schattig. Onze schandknaap wordt weer eens emotioneel.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Je liegt dat het gedrukt staat godverdomme. Als jij niet telkens tegen mij gaat flamen, is er niks aan de hand.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:25 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Om te beginen ben jij al helemaal niet verdraagzaam, sterker, ik vermoed dat als jij een kroeg binnen kom en zo gaat zitten zuigen zoals je hier laat zien je binnen 5 minuten vol op je bek geslagen wordt.
Tis maar een vermoeden hoor..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |