abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55076170
Gisteren dus in Koln. Was in een leuke, alternatieve, oude fabriekshal. Helaas wel maar halfvol (misschien zo'n 100 man), wat dus natuurlijk erg tegenviel, maar niet verrassend is, aangezien Koln geen international stad is..

Begonnen dus ook wat rustig, maar na een tijdje kwam het publiek los, en was het een erg goed optreden, ook vrij lang. Heb zeer zeker genoten, zeker omdat het zo'n intiem sfeertje was, aangezien Conor Deasy zo ongeveer voor je stond..

Na afloop kon je ook rustig even babbelen met de bandleden. Beetje over reizen in Ierland gehad (waar onder de backpackers the Thrills super populair zijn). Poster van de gig nog even laten tekenen, en ze hoopten snel weer in Belgie te komen optreden (is voor mij stuk dichterbij ).

Al met al prima optreden, super avond gehad. Helaas wel duidelijk dat Teenager geen geweldig succes is geworden..
pi_55585669
quote:
Op maandag 3 december 2007 18:49 schreef Croupouque het volgende:

[..]

...en dat vertelt 'ie nú pas! Balen, zeg.
[late reactie]
Ik was er bij. Het was een heel leuk optreden, hele leuke sfeer in een hele leuke zaal. Heel erg leuk. Ik kwam er ook twee dagen van tevoren achter, kon gelukkig nog kaartjes krijgen toen.
For great justice!
pi_60491789
Ben ze weer gaan luisteren... Teenager vind ik echt een goed album geworden... hoewel ik eerst nogal negatief erover was Maar eigelijk staan er veel heerlijke nummers op!
pi_60508901
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 16:17 schreef Ace1 het volgende:
Ben ze weer gaan luisteren... Teenager vind ik echt een goed album geworden... hoewel ik eerst nogal negatief erover was Maar eigelijk staan er veel heerlijke nummers op!
Absoluut, jammer dat ze in Europa niet echt op waarde geschat worden.

Heb je de B-sides ook, die over het internet zwerven (That boy, Mystery; ook leuke nummers).
  zondag 12 juli 2009 @ 16:14:57 #80
43497 Afunados
Get Therapy
pi_70904067
Zat net CD's weer eens te luisteren, al lang niets meer gehoord, maar het blijft zo relaxed.

Ook op Facebook geen activiteit, weet iemand of ze uberhaubt nog samen zijn?
  maandag 13 juli 2009 @ 09:47:55 #81
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_70925709
Ze zijn wel gedumpt door EMI na hun laatste album, dus ik ben benieuwd of we er in de toekomst nog wat van gaan horen...
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
  maandag 13 juli 2009 @ 17:33:20 #82
141482 Q.
JurassiQ
pi_70939392
quote:
Op maandag 13 juli 2009 09:47 schreef Keano het volgende:
Ze zijn wel gedumpt door EMI na hun laatste album, dus ik ben benieuwd of we er in de toekomst nog wat van gaan horen...
Ik zou er niet op rekenen. Toch jammer, de laatste cd was echt goed.
For great justice!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')