abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 mei 2007 @ 23:13:07 #51
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_49423735
Tracklisting Teenager, 23 juli uit:

'The Midnight Choir'
'This Year'
'Nothing Changes Round Here'
'Restaurant'
'I Came All This Way'
'Long Forgotten Song'
'I'm So Sorry'
'No More Empty Words'
'Teenager'
'Should've Known Better'
'There's Joy To Be Found'
'The Boy Who Caught All The Breaks' (hidden track)
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_49439387
Woo kan niet wachten!
  donderdag 7 juni 2007 @ 13:59:30 #53
43497 Afunados
Get Therapy
pi_50200040
Artwork:

Ik heb de special edition al gereserveerd op Play. Naast de gewone CD, en DVD met daarop:
Special Features
The End Of Innocence: A Film About The Thrills
The Curse Of Comfort
Be Mine
Big Sur
Not For All The Love In The World
Faded Beauty Queens
Santa Cruz (You're Not That Far)
Til The Tide Creeps In
Non Music Work
The Irish Keep Gate-crashing
Whatever Happened To Corey Haim?
Your Love Is Like Las Vegas
Deckchairs And Cigarettes
Old Friends, New Lovers
One Horse Town
Our Wasted Lives
Don't Steal Our Sun
Tell Me Something I Don't Know
Spectacular Failure
There's Joy To Be Found
Long Forgotten Song
Say It Ain't So
Something Had To Give
Nothing Changes Around Here

pi_50449630
Op hun Myspace-pagina kun je alvast twee nummers van het nieuwe album beluisteren, vooral 'The Midnight Choir' is zeer goed. ( http://www.myspace.com/thethrillsofficial )
pi_50451726
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 14:25 schreef Croupouque het volgende:
Op hun Myspace-pagina kun je alvast twee nummers van het nieuwe album beluisteren, vooral 'The Midnight Choir' is zeer goed. ( http://www.myspace.com/thethrillsofficial )
Klinkt allebei erg goed, wat een heerlijke stem heeft Conor toch
  donderdag 14 juni 2007 @ 17:22:14 #56
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_50456775
Bernie en ik zijn tof.
  donderdag 14 juni 2007 @ 19:11:00 #57
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_50460319
Is Be Mine toevallig een cover van R.E.M? Ik heb deze band in 2005 in het voorprogramma gezien van R.E.M. en ik vond het zeer aardige muziek.
Love will be my strongest weapon
  vrijdag 22 juni 2007 @ 14:51:01 #58
43497 Afunados
Get Therapy
pi_50729691
Op de Myspace staat ook de videoclip van dus de eerste single: Nothing changes around here.

Inmiddels al veel naar geluisterd, heerlijk nummer, al is het weinig vernieuwend. Dit gaat de zomer CD van het jaar worden

Alleen jammer dat de Myspace nummers nog niet geript zijn, wil ook op m'n Ipod luisteren
  vrijdag 22 juni 2007 @ 15:16:57 #59
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_50730732
Blijft een van mijn favoriete bandjes ben erg benieuwd naar de volledige cd, maar dit klinkt alvast zeer okee!
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_50751821
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 14:51 schreef Afunados het volgende:

Alleen jammer dat de Myspace nummers nog niet geript zijn, wil ook op m'n Ipod luisteren
Total Recorder
  woensdag 27 juni 2007 @ 15:06:38 #61
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_50900297
Luister nu het album. Klinkt lekker!
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_50900994
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 15:06 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Luister nu het album. Klinkt lekker!
Is het al uit dan?
pi_50901147
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 15:25 schreef Ace1 het volgende:

[..]

Is het al uit dan?
Het album is al gelekt, ik krijg het alleen met zeer veel moeite binnen.
pi_50903595
Nu weet ik dat ik na één keer luisteren nooit een goed oordeel over een album kan vellen, sterker nog; mijn lievelingsalbums 'groeien' als het ware met iedere luisterbeurt. Maar ik ben eerlijk gezegd nu nogal teleurgesteld in Teenager. En dat doet me pijn, want The Thrills is zo ongeveer mijn lievelingsband. Dat ze het nummer 'Nothing changes round here' als eerste single hebben uitgekozen vind ik redelijk ironisch, want er is inderdaad weinig veranderd. Het is gewoon meer van hetzelfde, maar dan net iets minder van kwaliteit. De cd begint ijzersterk, met meteen ook de drie beste nummers van het hele album. De rest voelt als filler, het is nergens spannend zoals dat bij So much for the city en Let's bottle bohemia wel het geval was. Ik hoop echt dat ik over een week, misschien twee weken, deze post teruglees en me genoodzaakt voel om mijn mening helemaal bij te stellen. Voorlopige cijfer: een 6.
  woensdag 27 juni 2007 @ 16:42:17 #65
43497 Afunados
Get Therapy
pi_50903848
Aan het binnenhalen. Ben superbenieuwd!!
pi_50906173
Even van ftptje afgetrokken.. gelijk even luisteren
  woensdag 27 juni 2007 @ 17:48:19 #67
43497 Afunados
Get Therapy
pi_50906261
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 16:35 schreef Croupouque het volgende:
Nu weet ik dat ik na één keer luisteren nooit een goed oordeel over een album kan vellen, sterker nog; mijn lievelingsalbums 'groeien' als het ware met iedere luisterbeurt. Maar ik ben eerlijk gezegd nu nogal teleurgesteld in Teenager. En dat doet me pijn, want The Thrills is zo ongeveer mijn lievelingsband. Dat ze het nummer 'Nothing changes round here' als eerste single hebben uitgekozen vind ik redelijk ironisch, want er is inderdaad weinig veranderd. Het is gewoon meer van hetzelfde, maar dan net iets minder van kwaliteit. De cd begint ijzersterk, met meteen ook de drie beste nummers van het hele album. De rest voelt als filler, het is nergens spannend zoals dat bij So much for the city en Let's bottle bohemia wel het geval was. Ik hoop echt dat ik over een week, misschien twee weken, deze post teruglees en me genoodzaakt voel om mijn mening helemaal bij te stellen. Voorlopige cijfer: een 6.
Ik denk dat je niet te snel moet oordelen. Ik heb een beetje hetzelfde gevoel als jij, ben nu aan het luisteren. Maar dat had ik ook met de nummers die op de Myspace pagina stonden. Echter, na een keer of tien luisteren was ik weer verslaafd en stond ik mee te zingen. Oftewel, over twee weken zal je mening denk ik (en hoop ik) wel verandert zijn.
pi_50906468
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 17:48 schreef Afunados het volgende:

[..]

Ik denk dat je niet te snel moet oordelen. Ik heb een beetje hetzelfde gevoel als jij, ben nu aan het luisteren. Maar dat had ik ook met de nummers die op de Myspace pagina stonden. Echter, na een keer of tien luisteren was ik weer verslaafd en stond ik mee te zingen. Oftewel, over twee weken zal je mening denk ik (en hoop ik) wel verandert zijn.
Het is ook onder voorbehoud, want ik realiseer me dat ik een soortgelijk gevoel had bij Let's bottle bohemia. Daar stond echter een hele goede 'afsluiter' op (The Irish keep gatecrashing), en dat mis ik hier een beetje.
pi_50920480
Ehm ja.. tot nu toe vind ik er maar 3 leuke tussen zitten.
pi_50944607
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 16:35 schreef Croupouque het volgende:
Voorlopige cijfer: een 6.
Het gaat snel, inmiddels is het een 7.
  donderdag 5 juli 2007 @ 15:58:27 #71
43497 Afunados
Get Therapy
pi_51170383
En, wat zijn inmiddels de meningen? Ik vind 'm weer super, heerlijke nummers, en als je ze eenmaal kent gaan ze je hoofd niet meer uit
pi_52424931
Gisteren 'The End Of Innocence: A Film About The Thrills' gekeken, DVD die bij het album zat. Meer dan een uur lange documentaire over de laatste vier jaar van de Thrills, dus sinds het succes van het eerste album. Erg leuk om te zien. Het onverwachte succes op het begin, het vertrouwen bij het maken van Lets bottle Bohemia en de teleurstelling toen die matig ontvangen werd, en het (vele) werk dat geleverd is voor het nieuwe album. Vertrouwen was groot dat Teenager beste plaat tot dusver was, maar volgens mij valt verkoop weer flink tegen.

Iig de moeite om de DVD eens te bekijken, als je de mogelijkheid hebt..
pi_55014914
Vanavond staan ze in Amsterdam, gaat er niemand heen?

Ik ga woensdag in Koln, en heb er vreselijke zin in. Kijk er al zolang naar uit The Thrills eens live te zien
pi_55018023
quote:
Op maandag 3 december 2007 16:12 schreef Afunados het volgende:
Vanavond staan ze in Amsterdam, gaat er niemand heen?
...en dat vertelt 'ie nú pas! Balen, zeg.
pi_55019036
Bah als ik dat had geweten, was ik ook gegaan
pi_55076170
Gisteren dus in Koln. Was in een leuke, alternatieve, oude fabriekshal. Helaas wel maar halfvol (misschien zo'n 100 man), wat dus natuurlijk erg tegenviel, maar niet verrassend is, aangezien Koln geen international stad is..

Begonnen dus ook wat rustig, maar na een tijdje kwam het publiek los, en was het een erg goed optreden, ook vrij lang. Heb zeer zeker genoten, zeker omdat het zo'n intiem sfeertje was, aangezien Conor Deasy zo ongeveer voor je stond..

Na afloop kon je ook rustig even babbelen met de bandleden. Beetje over reizen in Ierland gehad (waar onder de backpackers the Thrills super populair zijn). Poster van de gig nog even laten tekenen, en ze hoopten snel weer in Belgie te komen optreden (is voor mij stuk dichterbij ).

Al met al prima optreden, super avond gehad. Helaas wel duidelijk dat Teenager geen geweldig succes is geworden..
pi_55585669
quote:
Op maandag 3 december 2007 18:49 schreef Croupouque het volgende:

[..]

...en dat vertelt 'ie nú pas! Balen, zeg.
[late reactie]
Ik was er bij. Het was een heel leuk optreden, hele leuke sfeer in een hele leuke zaal. Heel erg leuk. Ik kwam er ook twee dagen van tevoren achter, kon gelukkig nog kaartjes krijgen toen.
For great justice!
pi_60491789
Ben ze weer gaan luisteren... Teenager vind ik echt een goed album geworden... hoewel ik eerst nogal negatief erover was Maar eigelijk staan er veel heerlijke nummers op!
pi_60508901
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 16:17 schreef Ace1 het volgende:
Ben ze weer gaan luisteren... Teenager vind ik echt een goed album geworden... hoewel ik eerst nogal negatief erover was Maar eigelijk staan er veel heerlijke nummers op!
Absoluut, jammer dat ze in Europa niet echt op waarde geschat worden.

Heb je de B-sides ook, die over het internet zwerven (That boy, Mystery; ook leuke nummers).
  zondag 12 juli 2009 @ 16:14:57 #80
43497 Afunados
Get Therapy
pi_70904067
Zat net CD's weer eens te luisteren, al lang niets meer gehoord, maar het blijft zo relaxed.

Ook op Facebook geen activiteit, weet iemand of ze uberhaubt nog samen zijn?
  maandag 13 juli 2009 @ 09:47:55 #81
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_70925709
Ze zijn wel gedumpt door EMI na hun laatste album, dus ik ben benieuwd of we er in de toekomst nog wat van gaan horen...
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
  maandag 13 juli 2009 @ 17:33:20 #82
141482 Q.
JurassiQ
pi_70939392
quote:
Op maandag 13 juli 2009 09:47 schreef Keano het volgende:
Ze zijn wel gedumpt door EMI na hun laatste album, dus ik ben benieuwd of we er in de toekomst nog wat van gaan horen...
Ik zou er niet op rekenen. Toch jammer, de laatste cd was echt goed.
For great justice!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')