Klinkt allebei erg goed, wat een heerlijke stem heeft Conor tochquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:25 schreef Croupouque het volgende:
Op hun Myspace-pagina kun je alvast twee nummers van het nieuwe album beluisteren, vooral 'The Midnight Choir' is zeer goed. ( http://www.myspace.com/thethrillsofficial )
Total Recorderquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:51 schreef Afunados het volgende:
Alleen jammer dat de Myspace nummers nog niet geript zijn, wil ook op m'n Ipod luisteren![]()
Is het al uit dan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:06 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Luister nu het album. Klinkt lekker!
Ik denk dat je niet te snel moet oordelen. Ik heb een beetje hetzelfde gevoel als jij, ben nu aan het luisteren. Maar dat had ik ook met de nummers die op de Myspace pagina stonden. Echter, na een keer of tien luisteren was ik weer verslaafd en stond ik mee te zingen. Oftewel, over twee weken zal je mening denk ik (en hoop ik) wel verandert zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:35 schreef Croupouque het volgende:
Nu weet ik dat ik na één keer luisteren nooit een goed oordeel over een album kan vellen, sterker nog; mijn lievelingsalbums 'groeien' als het ware met iedere luisterbeurt. Maar ik ben eerlijk gezegd nu nogal teleurgesteld in Teenager. En dat doet me pijn, want The Thrills is zo ongeveer mijn lievelingsband. Dat ze het nummer 'Nothing changes round here' als eerste single hebben uitgekozen vind ik redelijk ironisch, want er is inderdaad weinig veranderd. Het is gewoon meer van hetzelfde, maar dan net iets minder van kwaliteit. De cd begint ijzersterk, met meteen ook de drie beste nummers van het hele album. De rest voelt als filler, het is nergens spannend zoals dat bij So much for the city en Let's bottle bohemia wel het geval was. Ik hoop echt dat ik over een week, misschien twee weken, deze post teruglees en me genoodzaakt voel om mijn mening helemaal bij te stellen. Voorlopige cijfer: een 6.
Het is ook onder voorbehoud, want ik realiseer me dat ik een soortgelijk gevoel had bij Let's bottle bohemia. Daar stond echter een hele goede 'afsluiter' op (The Irish keep gatecrashing), en dat mis ik hier een beetje.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:48 schreef Afunados het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet te snel moet oordelen. Ik heb een beetje hetzelfde gevoel als jij, ben nu aan het luisteren. Maar dat had ik ook met de nummers die op de Myspace pagina stonden. Echter, na een keer of tien luisteren was ik weer verslaafd en stond ik mee te zingen. Oftewel, over twee weken zal je mening denk ik (en hoop ik) wel verandert zijn.
Het gaat snel, inmiddels is het een 7.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:35 schreef Croupouque het volgende:
Voorlopige cijfer: een 6.
...en dat vertelt 'ie nú pas! Balen, zeg.quote:Op maandag 3 december 2007 16:12 schreef Afunados het volgende:
Vanavond staan ze in Amsterdam, gaat er niemand heen?
[late reactie]quote:Op maandag 3 december 2007 18:49 schreef Croupouque het volgende:
[..]
...en dat vertelt 'ie nú pas! Balen, zeg.
Absoluut, jammer dat ze in Europa niet echt op waarde geschat worden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:17 schreef Ace1 het volgende:
Ben ze weer gaan luisteren... Teenager vind ik echt een goed album geworden... hoewel ik eerst nogal negatief erover wasMaar eigelijk staan er veel heerlijke nummers op!
Ik zou er niet op rekenen. Toch jammer, de laatste cd was echt goed.quote:Op maandag 13 juli 2009 09:47 schreef Keano het volgende:
Ze zijn wel gedumpt door EMI na hun laatste album, dus ik ben benieuwd of we er in de toekomst nog wat van gaan horen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |