Dat is een vreselijke Urban Legend, en bullshit van jewelstequote:Op zondag 1 augustus 2004 13:32 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Exo Squad.
http://www.imdb.com/title/tt0106842/
Vond dat ook gewelidg.
Ik las net iets over 'The Wonder Years'. Grappig om te weten; dat nerd vriendje van de hoofdrolspeler, die altijd die bril met die tape ophad.....dat is nu Marylin Manson...
Hoorde het ook alleen maar, ken Manson niet persoonlijk.quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:08 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dat is een vreselijke Urban Legend, en bullshit van jewelste
Is het misschien deze film:quote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:14 schreef ruudjuh31 het volgende:
Volgende uitdaging:
Ik zoek een japanse film, die een jaar of wat terug op Canal+ is geweest, jammer genoeg heb ik de film niet af kunnen kijken.
Het onderwerp is ook een vreemde, namelijk vrouwelijke ejaculatie ( nee het is geen p0rn ) en een man die werkeloos is en op zoek is naar een baan.
Heel langzaam tempo en ik heb ge-IMDBed en gegoogled, maar als ik daar \\\"japan female ejaculation movie\\\" intoets, krijg ik alleen maar flink spuitende dames ( niets mis mee trouwens)
Through the Magic Pyramid (1981) (TV)quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:33 schreef Pitbulleke het volgende:
Egypte, piramides, teleportatie enzo
Ik heb ooit eens een film gezien die ging over een jongetje (in Amerika) die helemaal idolaat is van Egypte en piramides 'n stuff en die heeft een piramide van een metertje hoog ofzo, gemaakt van stokken of iets dergelijks in zijn slaapkamer staan. Als ie daarin gaat zitten wordt ie op mysterieuze wijze geteleporteerd naar het oude Egypte. Daar beleeft ie allemaal avonturen en krijgt een vriendinnetje maar als ie aan het bijna-eind weer terug gaat naar zijn eigen wereld raakt ie haar kwijt. De volgende dag thuis komen er echter nieuwe buren naast hem wonen en rara het nieuwe buurmeisje is een look-a-like of reïncarnatie van zijn Egyptische vriendinnetje. Wie oh wie kent de titel van deze film, ik denk dat ik hem rond 1980 heb gezien (met een paar jaar marge beide kanten op).
Groundhog day met Bill Murray?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
hallo
ik zoek een film (maar ben dus uiteraard de titel kwijt)
het gaat over een journalist die in een klein plaatsje verslag moet doen van een jaarlijks terugkerend feest. De volgende dag komt hij erachter dat het wéér de feestdag is. De tijd zit in een lus en hij moet iets doen om weer naar het gewone leven terug te kunnen keren...
verdomme, als ik de naam van dat feest wist, kan ik me de naam van de film ook wel herinneren
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Groundhog day met Bill Murray?
Léon (1994)quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:28 schreef broer het volgende:
Goed. Ik vertrouw op jullie...
Een hele tijd terug zag ik (een deel van) een film op tv. Ik viel er middenin en was gefascineerd. Dat kwam vooral door het geweld, dat van Quentin Tarantino-achtige omvang was.
Het probleem is dat ik er nog maar weinig van weet. De volgende dingen herinner ik me nog:
* het genoemde excessieve geweld,
* een man zit te wachten op een bezoeker die moet beoordelen of hij geschikt is als pleegouder,
* alles gaat mis, dus de man ziet zijn kansen op het kind kleiner en kleiner worden,
* een tamelijk expliciete seksscène (masturbatie, als ik me goed herinner),
* veel bezoek van criminelen die 'nog iets af te rekenen' hebben,
* de hele film (of in ieder geval het deel dat ik heb gezien) speelt zich af in hetzelfde huis - voornamelijk in de keuken.
Dat zijn de herinneringen. Ik realiseer me dat het niet veel is. Maar jullie hebben al meer mysteries opgelost.
Alvast bedankt.
Ik weet het wel zeker, kijk maar es op:quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:05 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
En jij denkt niet dat meneer Manson zijn naam aanpast? Verassing; ook Brian Warner is niet zijn echte naam. Maar goed, het was maar een gerucht geloof ik.
Nee, helaas. Die was het niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 01:10 schreef Dimhirwen het volgende:
Léon (1994)
http://www.imdb.com/title/tt0110413/
[afbeelding]
Dat moet um zijnquote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:47 schreef Dimhirwen het volgende:
[..]
Through the Magic Pyramid (1981) (TV)
http://www.imdb.com/title/tt0083198/
Léon is super! Hoewel het unhappy end wel jammer is maar er is geen andere keus.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 02:36 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, helaas. Die was het niet.
Lijkt me wel een goeie film, trouwens.
Ik kan hem je zeker aanraden. Is een van de beste films uit de jaren 90.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 02:36 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, helaas. Die was het niet.
Lijkt me wel een goeie film, trouwens.
Thursdayquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:28 schreef broer het volgende:
Goed. Ik vertrouw op jullie...
Een hele tijd terug zag ik (een deel van) een film op tv. Ik viel er middenin en was gefascineerd. Dat kwam vooral door het geweld, dat van Quentin Tarantino-achtige omvang was.
Het probleem is dat ik er nog maar weinig van weet. De volgende dingen herinner ik me nog:
* het genoemde excessieve geweld,
* een man zit te wachten op een bezoeker die moet beoordelen of hij geschikt is als pleegouder,
* alles gaat mis, dus de man ziet zijn kansen op het kind kleiner en kleiner worden,
* een tamelijk expliciete seksscène (masturbatie, als ik me goed herinner),
* veel bezoek van criminelen die 'nog iets af te rekenen' hebben,
* de hele film (of in ieder geval het deel dat ik heb gezien) speelt zich af in hetzelfde huis - voornamelijk in de keuken.
Dat zijn de herinneringen. Ik realiseer me dat het niet veel is. Maar jullie hebben al meer mysteries opgelost.
Alvast bedankt.
Dat istie! Binnenkort maar eens huren.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Thursday
Ik kan vrij goed zoeken, maar deze wist ik omdat ik 'm heb gezien.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:06 schreef broer het volgende:
[..]
Dat istie! Binnenkort maar eens huren.
Hartstikke bedankt.
(Ik ben wel benieuwd, trouwens: kende je de film of kun je gewoon erg goed zoeken?)
The 51st state met Robert Carlyle en Samuel L Jackson.quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:00 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoeeeeeee heet de film die gaat over 2 mannen die in de 'medicijn' handel zitten en op een gegeven moment hebben ze een pilletje gemaakt dat het ultieme genot gaf. Handelaren dachten dat het een hoax was en dat er niks in zat maar na wat testjes bleek dat alle ingredienten klopte ( coke, en nog meer zooi zat er in ) Het geheim achter de pillen was dat alle effecten van de inhoud elkaar ophief en dat het genot dus puur gemaakt werd door het lichaam zelf (placebo effect, je denkt dat het helpt en dan maakt je lichaam het zelf )
Iemand 1 id?
t was iets met 24 zegtie danquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
The 51st state met Robert Carlyle en Samuel L Jackson.
No problem.quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:04 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
t was iets met 24 zegtie dan
Tnx dude
The Spaceman and King Arthur?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:10 schreef MasterWouter het volgende:
vroeger noemde ik de film altijd Robotridders uit de ruimte. hoe ik aan die titel kwam weet ik niet, maar misschien heet ie wel Robotknights in space ofzo.
iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |