abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 augustus 2004 @ 11:08:50 #176
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_21006997
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 13:32 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Exo Squad.
http://www.imdb.com/title/tt0106842/
Vond dat ook gewelidg.

Ik las net iets over 'The Wonder Years'. Grappig om te weten; dat nerd vriendje van de hoofdrolspeler, die altijd die bril met die tape ophad.....dat is nu Marylin Manson...
Dat is een vreselijke Urban Legend, en bullshit van jewelste
pi_21007027
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 11:08 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Dat is een vreselijke Urban Legend, en bullshit van jewelste
Hoorde het ook alleen maar, ken Manson niet persoonlijk.
pi_21039058
Wie kan mij helpen... Ik zoek al een tijdje naar de titel van een film, helaas kan ik me er niet zoveel meer van herinneren, maar dit is wat ik nog weet.

Een meisje (16 of zo) komt er achter dat ze ooit een tante had, die is verdwenen nadat die tante samen met een paar vriendinnen een spreuk deed in een kerk, toen is de toren ingestort en de bel is naar beneden gevallen, op dat moment verdwijnt de tante. Het enigste wat ik nog weet is dat het meisje (nichtje dus) de spreuk wil herhalen om haar tante terug te halen. Ik weet nog dat het gelukt is. Weet iemand hoe deze film heet, weet verder niets meer (acteurs enz.)
pi_21081795
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 09:14 schreef ruudjuh31 het volgende:
Volgende uitdaging:
Ik zoek een japanse film, die een jaar of wat terug op Canal+ is geweest, jammer genoeg heb ik de film niet af kunnen kijken.
Het onderwerp is ook een vreemde, namelijk vrouwelijke ejaculatie ( nee het is geen p0rn ) en een man die werkeloos is en op zoek is naar een baan.
Heel langzaam tempo en ik heb ge-IMDBed en gegoogled, maar als ik daar \\\"japan female ejaculation movie\\\" intoets, krijg ik alleen maar flink spuitende dames ( niets mis mee trouwens )
Is het misschien deze film:
http://www.imdb.com/title/tt0289054/

of deze:
http://www.imdb.com/title/tt0396477/
pi_21082535
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 23:33 schreef Pitbulleke het volgende:
Egypte, piramides, teleportatie enzo

Ik heb ooit eens een film gezien die ging over een jongetje (in Amerika) die helemaal idolaat is van Egypte en piramides 'n stuff en die heeft een piramide van een metertje hoog ofzo, gemaakt van stokken of iets dergelijks in zijn slaapkamer staan. Als ie daarin gaat zitten wordt ie op mysterieuze wijze geteleporteerd naar het oude Egypte. Daar beleeft ie allemaal avonturen en krijgt een vriendinnetje maar als ie aan het bijna-eind weer terug gaat naar zijn eigen wereld raakt ie haar kwijt. De volgende dag thuis komen er echter nieuwe buren naast hem wonen en rara het nieuwe buurmeisje is een look-a-like of reïncarnatie van zijn Egyptische vriendinnetje. Wie oh wie kent de titel van deze film, ik denk dat ik hem rond 1980 heb gezien (met een paar jaar marge beide kanten op).
Through the Magic Pyramid (1981) (TV)
http://www.imdb.com/title/tt0083198/
  Moderator / Redactie FP vrijdag 6 augustus 2004 @ 21:53:34 #181
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_21106954
hallo

ik zoek een film (maar ben dus uiteraard de titel kwijt )

het gaat over een journalist die in een klein plaatsje verslag moet doen van een jaarlijks terugkerend feest. De volgende dag komt hij erachter dat het wéér de feestdag is. De tijd zit in een lus en hij moet iets doen om weer naar het gewone leven terug te kunnen keren...

verdomme, als ik de naam van dat feest wist, kan ik me de naam van de film ook wel herinneren
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 21:54:17 #182
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_21106967
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 21:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
hallo

ik zoek een film (maar ben dus uiteraard de titel kwijt )

het gaat over een journalist die in een klein plaatsje verslag moet doen van een jaarlijks terugkerend feest. De volgende dag komt hij erachter dat het wéér de feestdag is. De tijd zit in een lus en hij moet iets doen om weer naar het gewone leven terug te kunnen keren...

verdomme, als ik de naam van dat feest wist, kan ik me de naam van de film ook wel herinneren
Groundhog day met Bill Murray?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  Moderator / Redactie FP vrijdag 6 augustus 2004 @ 21:57:14 #183
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_21107024
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 21:54 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Groundhog day met Bill Murray?
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  zaterdag 7 augustus 2004 @ 00:28:54 #184
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_21110831
Goed. Ik vertrouw op jullie...

Een hele tijd terug zag ik (een deel van) een film op tv. Ik viel er middenin en was gefascineerd. Dat kwam vooral door het geweld, dat van Quentin Tarantino-achtige omvang was.

Het probleem is dat ik er nog maar weinig van weet. De volgende dingen herinner ik me nog:
* het genoemde excessieve geweld,
* een man zit te wachten op een bezoeker die moet beoordelen of hij geschikt is als pleegouder,
* alles gaat mis, dus de man ziet zijn kansen op het kind kleiner en kleiner worden,
* een tamelijk expliciete seksscène (masturbatie, als ik me goed herinner),
* veel bezoek van criminelen die 'nog iets af te rekenen' hebben,
* de hele film (of in ieder geval het deel dat ik heb gezien) speelt zich af in hetzelfde huis - voornamelijk in de keuken.

Dat zijn de herinneringen. Ik realiseer me dat het niet veel is. Maar jullie hebben al meer mysteries opgelost.

Alvast bedankt.
pi_21111862
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2004 00:28 schreef broer het volgende:

Een hele tijd terug zag ik (een deel van) een film op tv. Ik viel er middenin en was gefascineerd. Dat kwam vooral door het geweld, dat van Quentin Tarantino-achtige omvang was.

Het probleem is dat ik er nog maar weinig van weet. De volgende dingen herinner ik me nog:
* een man zit te wachten op een bezoeker die moet beoordelen of hij geschikt is als pleegouder,
* alles gaat mis, dus de man ziet zijn kansen op het kind kleiner en kleiner worden,
* de hele film (of in ieder geval het deel dat ik heb gezien) speelt zich af in hetzelfde huis - voornamelijk in de keuken.

Dat zijn de herinneringen. Ik realiseer me dat het niet veel is. Maar jullie hebben al meer mysteries opgelost.

Alvast bedankt.
Léon (1994)
http://www.imdb.com/title/tt0110413/

pi_21112503
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 11:05 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

En jij denkt niet dat meneer Manson zijn naam aanpast? Verassing; ook Brian Warner is niet zijn echte naam. Maar goed, het was maar een gerucht geloof ik.
Ik weet het wel zeker, kijk maar es op:
http://www.snopes.com/music/artists/marilyn.htm

Trouwens een grappige site, staan nog veel meer urban legends op, gewoon ff bij het beging beginnen, hier dus:
http://www.snopes.com/
  zaterdag 7 augustus 2004 @ 02:36:14 #187
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_21113217
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2004 01:10 schreef Dimhirwen het volgende:
Léon (1994)
http://www.imdb.com/title/tt0110413/

[afbeelding]
Nee, helaas. Die was het niet.

Lijkt me wel een goeie film, trouwens.
pi_21114792
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 18:47 schreef Dimhirwen het volgende:

[..]

Through the Magic Pyramid (1981) (TV)
http://www.imdb.com/title/tt0083198/
Dat moet um zijn

Wat goed zeg, ik had niet durven hopen dat er een antwoord zou komen, bedankt!

Ik ga hem proberen te vinden op DVD of tape ofzo hoewel het vast een enorme afknapper is als ik hem nu weer zie...
Leave it to me. We're checking out.
pi_21114842
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2004 02:36 schreef broer het volgende:

[..]

Léon is super! Hoewel het unhappy end wel jammer is maar er is geen andere keus.
Leave it to me. We're checking out.
  zaterdag 7 augustus 2004 @ 13:56:41 #190
92644 mr_anonimous
pi_21118807
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2004 02:36 schreef broer het volgende:

[..]

Ik kan hem je zeker aanraden. Is een van de beste films uit de jaren 90.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
  zaterdag 7 augustus 2004 @ 14:14:04 #191
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_21119098
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2004 00:28 schreef broer het volgende:

Alvast bedankt.
Thursday
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 7 augustus 2004 @ 16:06:29 #192
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_21121059
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2004 14:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Thursday
Dat istie! Binnenkort maar eens huren.

Hartstikke bedankt.

(Ik ben wel benieuwd, trouwens: kende je de film of kun je gewoon erg goed zoeken?)
  zaterdag 7 augustus 2004 @ 18:56:27 #193
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_21124178
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2004 16:06 schreef broer het volgende:

[..]

Dat istie! Binnenkort maar eens huren.

Hartstikke bedankt.

(Ik ben wel benieuwd, trouwens: kende je de film of kun je gewoon erg goed zoeken?)
Ik kan vrij goed zoeken, maar deze wist ik omdat ik 'm heb gezien.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_21164840
Hoeeeeeee heet de film die gaat over 2 mannen die in de 'medicijn' handel zitten en op een gegeven moment hebben ze een pilletje gemaakt dat het ultieme genot gaf. Handelaren dachten dat het een hoax was en dat er niks in zat maar na wat testjes bleek dat alle ingredienten klopte ( coke, en nog meer zooi zat er in ) Het geheim achter de pillen was dat alle effecten van de inhoud elkaar ophief en dat het genot dus puur gemaakt werd door het lichaam zelf (placebo effect, je denkt dat het helpt en dan maakt je lichaam het zelf )

Iemand 1 id?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2004 22:01:47 ]
  maandag 9 augustus 2004 @ 22:02:23 #195
92644 mr_anonimous
pi_21164880
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 22:00 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoeeeeeee heet de film die gaat over 2 mannen die in de 'medicijn' handel zitten en op een gegeven moment hebben ze een pilletje gemaakt dat het ultieme genot gaf. Handelaren dachten dat het een hoax was en dat er niks in zat maar na wat testjes bleek dat alle ingredienten klopte ( coke, en nog meer zooi zat er in ) Het geheim achter de pillen was dat alle effecten van de inhoud elkaar ophief en dat het genot dus puur gemaakt werd door het lichaam zelf (placebo effect, je denkt dat het helpt en dan maakt je lichaam het zelf )

Iemand 1 id?
The 51st state met Robert Carlyle en Samuel L Jackson.
pi_21164942
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 22:02 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

The 51st state met Robert Carlyle en Samuel L Jackson.
t was iets met 24 zegtie dan

Tnx dude
  maandag 9 augustus 2004 @ 22:07:37 #197
92644 mr_anonimous
pi_21165031
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 22:04 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

t was iets met 24 zegtie dan

Tnx dude
No problem.
pi_21183263
Ik ben op zoek naar een al oude film over een man die met een ruimteschip/tijdmachine in de riddertijd of middeleeuwen terecht komt. volgens mij kwam hij daar per ongeluk. hij landde met een soort van simulatoruitziend ruimteschip. er staat me ook een stukje bij dat hij met zijn pistool een stapel hooi in de fik stak, of dat er iemand op het punt stond om te verbranden op zo'n houten verhoging als straf.

vroeger noemde ik de film altijd Robotridders uit de ruimte. hoe ik aan die titel kwam weet ik niet, maar misschien heet ie wel Robotknights in space ofzo.

iemand?
Your knowledge of scientific biological transmogrification is only outmatched by your zest for kung-fu treachery!
De films
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 18:19:37 #199
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_21186874
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 16:10 schreef MasterWouter het volgende:

vroeger noemde ik de film altijd Robotridders uit de ruimte. hoe ik aan die titel kwam weet ik niet, maar misschien heet ie wel Robotknights in space ofzo.

iemand?
The Spaceman and King Arthur?
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_21193219
Lang geleden, zal wel jaren tachtig geweest zijn, een film gezien over een modern amerikaans vliegdekschip dat om de een of andere reden terug in de tijd gaat (storm? bermuda? dronken scriptschrijver?) en terecht komt in WO2. Kan me eigenlijk alleen een scene herinneren dat een japanse piloot stomverbaasd zit te kijken als zo'n straaljager voorbij schiet. Ze nemen hem volgens mij op de boot gevangen maar hij ontsnapt en schiet ook nog een paar keer dacht ik.

Anyway, iemand enig idee?

<enter signature>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')