Bij 255 post is ie toch altijd "vol"?quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:33 schreef Wendigo het volgende:
beetje jammer van de titel idd.
Btw 20 is nog geeneens vol.
Hier op Fok geld niet vol=vol maar vol=255quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:39 schreef Wendigo het volgende:
neuh er word nog gepost dus...
Dat was vroeger, nu is dat 301quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:43 schreef Da_Koen het volgende:
[..]
Hier op Fok geld niet vol=vol maar vol=255
LOL, kijk ook eens wie Don daarvan is ...quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:20 schreef Wendigo het volgende:
http://www.alexiasoft.nl/omerta/stats.html
Have fun, vaffanculo is er alweer zie ik
quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:43 schreef GUBO het volgende:
[..]
LOL, kijk ook eens wie Don daarvan is ...
Ben je echt zo n00b of doe je het expres ?quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:05 schreef Doracfas het volgende:
Thoojs, maar Messina is uitgestorven
Haha, lijkt me nogal logisch dat het optie 2 is...quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:06 schreef GUBO het volgende:
[..]
Ben je echt zo n00b of doe je het expres ?
Ja sorry, ik dacht dat 255 posts vol wasquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:43 schreef iefow het volgende:
Kan er de volgende keer gewacht worden met een nieuw topic totdat de vorige ECHT vol isdit is verwarrend
Liev doenquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:06 schreef GUBO het volgende:
[..]
Ben je echt zo n00b of doe je het expres ?
Ach zo krijgen we deze ook wel vol, gewoon daarover blijven zeurenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:43 schreef iefow het volgende:
Kan er de volgende keer gewacht worden met een nieuw topic totdat de vorige ECHT vol isdit is verwarrend
Your wish is our command !quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:36 schreef DaFan het volgende:
[..]
Liev doen
Mijn god!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:28 schreef Da_Koen het volgende:
Hier een chatlog over de vorderingen:
http://www.alexiasoft.nl/omerta21/%23crew-log.pizzaria.nl.txt
Dat jij dat zegt!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:12 schreef ChapterV het volgende:
jullie gaan ook zo snel
sja eigenlijk wel stomquote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:15 schreef Alcatraz het volgende:
[..]
Dat jij dat zegt!
D'r komen nieuwe ranks lieve schatquote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:15 schreef ChapterV het volgende:
kijken of dat kan beaten, we zien wel weer nog 2 kleine weekjes
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:15 schreef ChapterV het volgende:
[..]
stats van een man met weinig hobbies![]()
Daar was iedereen het wel overeens denk ik jaquote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:49 schreef iefow het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
dat deed je idd bijzonder netjes![]()
We missen je!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:31 schreef -Sum- het volgende:
aaaah hier waren we
Och als we maar lol hebbenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:18 schreef Alcatraz het volgende:
Ik heb na 2.0 niet zoveel te klagen. En aangezien het vaak aan echt trouwe (lees: meevechtende als het moeilijk wordt) members ontbreekt vind ik die rol ook prima. Maar een Bulletfactory zou fijn zijn!
Laten we dat maar zo houden, ik heb genoeg over jou gehoord en het eerste positieve moet nog komen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:55 schreef Donpieter het volgende:
En Wendigo wie ben jij eigenlijk jou ken k niet
Uhhh waar slaat dit 0pquote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:26 schreef Wendigo het volgende:
Wat zullen we zeggen ?
U heeft geen koelkast gewonnen.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:37 schreef Wendigo het volgende:
ow nuttige opmerking van deadaluz :p
Ik moest effe nadenken maar nu snap ik 'mquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:06 schreef DaeDaluz het volgende:
btw: ik leef nog dus ut is DaeDaluz
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:39 schreef Fuxl het volgende:
s)
ik denkt dat dat wel voor de meeste geld :pquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:47 schreef DJKoster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
I'll be back...![]()
Daar houden we je aanquote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:47 schreef DJKoster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
I'll be back...![]()
Uber Noob !!!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:24 schreef Donpieter het volgende:
Van mij mag ie k ken hem tog nie
Dat jij nou een uber-maffioso bentquote:Op zondag 6 juni 2004 01:15 schreef Wendigo het volgende:
[..]
Uber Noob !!!![]()
Als jij er moeite mee hebt zeg dan ff wie hij isquote:Op zondag 6 juni 2004 01:15 schreef Wendigo het volgende:
[..]
Uber Noob !!!![]()
Maarre Djkoster was natuurlijk DE don van Vaffanculo (sry Gabez)![]()
weet nog niet of ik weer ga spelen, mis jullie nl totaaaaal nietquote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:49 schreef Alcatraz het volgende:
[..]
We missen je!
Summie for First Lady in 2.1?
quote:Op zondag 6 juni 2004 14:01 schreef -Sum- het volgende:
[..]
weet nog niet of ik weer ga spelen, mis jullie nl totaaaaal niet
joepie de poepiequote:Op zondag 6 juni 2004 14:05 schreef GHans7 het volgende:
[..], we roepen je wel als DaFan er weer is ok
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEequote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:47 schreef DJKoster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
I'll be back...![]()
What did I say wrongquote:Op zondag 6 juni 2004 14:09 schreef -Sum- het volgende:
[..]
joepie de poepie
quote:Op zondag 6 juni 2004 14:09 schreef -Sum- het volgende:
[..]
joepie de poepie
Hehe ok dan!!quote:Op maandag 7 juni 2004 20:01 schreef DJKoster het volgende:
jaja, ik kom terug..
Hopelijk zijn 3 daagjes later, haal ik tenminste goede cijfers voor mijn toetsweek![]()
En daarna? bijna full-time Omerta spelen..
Zal ik wat dat beterft dan maar goed nieuws hebben ?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:02 schreef GHans7 het volgende:
3 dagen de Kostertjes missen/achterstand = 3 weken later pas een goed lopende fam.Ok het moet maar
.
quote:[10:52] * Now talking in #omerta
[10:52] * Topic is 'Game temporary closed... || Roadmap Omerta 2.1: http://www.alexiasoft.nl/omerta21/roadmap.htm || At around the 25th of June is planned launchingtime! || Thank you, gamers & crew - Omerta administrators || fishbot is now available! /invite fishbot #yourchan ==> www.fishbot.net for commands'
Pff deed ik het maar dan had ik invloedquote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:10 schreef Jan-jaap het volgende:
mijn vrije tijd, wat doe je ?![]()
Vertel mij wat. Ik ga de 2e op vakantie. Ik heb alleen geen tentamens, maar voor de vakantie zal nog genoeg geregeld moeten wordenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:25 schreef Da_Koen het volgende:
Pfff, de 25e pas
Dan heb ik 2 tentamens en 1 juli gelijk op vakantie. Dan begin ik meteen met een achterstand
/msn mode: ik mis jou ookquote:Op maandag 7 juni 2004 12:35 schreef DaFan het volgende:
[..]
Morgen gaat mn pc up for reparation.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:18 schreef -Sum- het volgende:
[..]
/msn mode: ik mis jou ook
tot snel
/msn mode off
ontopic: hoeveel dagen nog?
ist nog steeds zo saai op irc?
Omdat ik me dan nog langer moet vervelen/wachtenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:48 schreef Donpieter het volgende:
[..]
Waarom![]()
ik geloof je meteenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:55 schreef GHans7 het volgende:
[..]Saai? Verre van zelfs..
Moritz is optimistisch dusquote:[23:33] <Dailyleaf> will the 25th of june be the last deadline, or are there still later dates to come??
[23:33] <Moritz> hmmm... well, i hope its even finished before the 25th...
[23:34] <Moritz> as it looks now, i go on vacation on the 25th for a week, so i want to have it on the web way before the 25th, so i can fix all bugs, not found by the beta-team
[23:37] <Moritz> neway, i bet on the period between 15 and 25th of june
?Ja, stel je voorquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:09 schreef iefow het volgende:
Koeliejoelie, ziet er veel belovend uit... Dalijk wordt Omerta nog moeilijk om te spelen
Vooral om wie het meest verslaafd is en dus in zijn vrije tijd ook niets anders dan dit doet (slapen schoot er af en toe bij in )quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:16 schreef Da_Koen het volgende:
[..]
?Ja, stel je voor
Dit soort spellen gaan er vooral om wie er de meeste vije tijd heeft
Slapen is voor mietjes!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:15 schreef Gabez het volgende:
[..]
Vooral om wie het meest verslaafd is en dus in zijn vrije tijd ook niets anders dan dit doet (slapen schoot er af en toe bij in )![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:33 schreef DaFan het volgende:
36 augustus?! St Juttemis dan ofzo?
Ah dan moet k niet zeuren k ben van 2 juli tot 16 agustus wegquote:Op woensdag 9 juni 2004 12:26 schreef Doracfas het volgende:
2 juli tot 26 augustus weg. Heb ik dezelfde achterstand als in 2.0.
Verdomme!
En Irc is nog nooit zo levendig geweest sinds half Messina in de chan zit.
? 't komt wel goed hoorquote:Op woensdag 9 juni 2004 17:23 schreef Donpieter het volgende:
Verdomme mijn doag loopt verkeerd af vandaag erger kan niet
Relaxt dat als je een zeldzame bloedgroep hebt dat je dan veel geld er mee kan verdienenquote:Op donderdag 10 juni 2004 16:43 schreef Fuxl het volgende:
Wow, hospital ziet er leuk uit
Nou maar hopen dat je een account krijgt met een beetje een fatsoelijke bloedgroep
Maar dan moet je weer niet gewond raken geloof ik..quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:40 schreef DaFan het volgende:
[..]
Relaxt dat als je een zeldzame bloedgroep hebt dat je dan veel geld er mee kan verdienen
hmmz.. ik denk niet dat je elkaar bloed kan gevenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 02:37 schreef iefow het volgende:
of elkaar op de hoogte houden van wie welke groep heeft? zodat we dat onder elkaar kunnen verspreiden ...
aha, al met al klinkt het wel interessantquote:Op zaterdag 12 juni 2004 08:26 schreef DaeDaluz het volgende:
[..]
hmmz.. ik denk niet dat je elkaar bloed kan gevenma er gaat ook 10% health af als ik ut goed begrijp
Ik wil nog wel ff wachten, anders weet ik zeker dat ik mijn tentamens niet ga halenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:24 schreef iefow het volgende:
[..]
aha, al met al klinkt het wel interessantik wil niet langer wachten
![]()
Ja maar dan wordt het spel weer zo retetraag als al die kutscholieren van school komenquote:Op zondag 13 juni 2004 05:46 schreef Gabez het volgende:
beter onder schooltijd omerta-en, dan vallen de nep die hards tenminste af
16.00 en 17.00 weer die piekurenquote:Op zondag 13 juni 2004 09:54 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja maar dan wordt het spel weer zo retetraag als al die kutscholieren van school komen
Misschien zelfs meer dan 4quote:Op zondag 13 juni 2004 16:15 schreef Alcatraz het volgende:
Alleen zijn er deze keer vier keer zo veel servers. Natuurlijk komen er ook veel nieuwe mensen bij, zijn alle doden weer levend etc. Maar toch. Zo langzaam als halverwege 2.0 zal het niet meer gaan.
Kan jij een beetje werkend inlog-systeem bouwen in PHP?quote:Op maandag 14 juni 2004 00:37 schreef Chapter_V het volgende:
can't wait anymorewhen does the free time stops
Is toch niet moeilijkquote:Op maandag 14 juni 2004 01:02 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Kan jij een beetje werkend inlog-systeem bouwen in PHP?
Auto'squote:Op maandag 14 juni 2004 09:19 schreef Da_Koen het volgende:
[..]
Is toch niet moeilijkIk wil je wel helpen met mini-omerta/inlog systeem, alleen crimes doen is ook niet alles
gare fuck beveiliging bij ons op school barafranca.com is geblocktquote:Op zondag 13 juni 2004 05:46 schreef Gabez het volgende:
beter onder schooltijd omerta-en, dan vallen de nep die hards tenminste af
Je hebt toch vakantie als het opnieuw begint?quote:Op maandag 14 juni 2004 15:51 schreef DaeDaluz het volgende:
[..]
gare fuck beveiliging bij ons op school barafranca.com is geblockt![]()
ga ik effe vragenquote:Op donderdag 17 juni 2004 09:01 schreef Gabez het volgende:
misschien als je het heel liev aan moritz vraagt
Hij zegt tog neequote:Op donderdag 17 juni 2004 12:33 schreef Jan-jaap het volgende:
[..]
ga ik effe vragenmijn verbinding doet het ook niet zo super ,daarom ben ik even niet meer op IRC
![]()
He Wappie !quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dat dit nog bestaat zegIk heb ook nog een account geloof ik ....
Afhaken, IK? Najaaaaaaquote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:15 schreef DaFan het volgende:
[..]
He Wappie !
Het spel is afgelopen, 24 juni begint het opnieuw, met extra's. Kom je nog even langs of ga je weer afhaken
Ik moet zoals gewoonlijk weer iets qua studieontwijkend gedrag. Ik heb GTAIII en GTA Vice City ook al weer geinstalled deze week. Het is ongelofelijk ....quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:10 schreef Gabez het volgende:
nou, je tetrist al lekker mee
doracfas heeft muziekale aspiratiesquote:Op zondag 20 juni 2004 15:11 schreef Doracfas het volgende:
Advocaatje leef je nog? ie ja de ja
Die hele roadmap is niet uptodate..quote:Op maandag 21 juni 2004 07:52 schreef Gabez het volgende:
oke, als ik naar de roadmap kijk zie ik dat ze nog een boel dingen moeten doen waar ze nog niet eens mee begonnen zijn :
Ik help het mezelf hopenquote:Op maandag 21 juni 2004 09:09 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Die hele roadmap is niet uptodate..
quote:Op maandag 21 juni 2004 14:44 schreef Gabez het volgende:
Dan deel de up 2 date one uit, want op deze manier stel ik het leerwerk uit, en als dan ineens omerta begint, dan bestaat er de kans dat ik (weer) blijf zitten![]()
Geeft niet, moest ik ookquote:Op maandag 21 juni 2004 16:45 schreef Donpieter het volgende:
K moet de 2e klas over doen
Ik denk dat je daar kan inzetten op evenementen die voorkomen. Maar het EK duurt nog maar even.quote:Op maandag 21 juni 2004 21:04 schreef wazamaza het volgende:
zo te zien is er weer iets nieuws bij, Bookmaker Offices, staat bij de stats (http://www.alexiasoft.nl/omerta/stats.html) , ik heb alleen geen idee wat het precies inhoud
Dat zal wel gaan over die paardenraces, daar werd toch int begin over gesproken. En dat is ook zo bij bootleggers.....quote:Op maandag 21 juni 2004 21:04 schreef wazamaza het volgende:
zo te zien is er weer iets nieuws bij, Bookmaker Offices, staat bij de stats (http://www.alexiasoft.nl/omerta/stats.html) , ik heb alleen geen idee wat het precies inhoud
WTF moet ik me voorstellen bij armworstelen bij een text-based spel?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:44 schreef Donpieter het volgende:
weet niet zo een gast ging arm worstelen coor 2 miljoen :S
Jep ik ook vrijdagmiddag weg.quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:05 schreef Doracfas het volgende:
Ik kan dan waarschijnlijk reggen, en een paar crimes doen, en dan op vakantie.
Buttonbashen op je muis?quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:24 schreef DaFan het volgende:
[..]
WTF moet ik me voorstellen bij armworstelen bij een text-based spel?
Heel lang je knop ingedrukt houden, of heel hard indrukken.quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:11 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Buttonbashen op je muis?
T'zit je niet meequote:Op donderdag 24 juni 2004 21:57 schreef Donpieter het volgende:
k ga ook 2 juli op vakantie en k ga nie over naar Atheneum 3Dus dat word volgend jaar naar havo 3 gaan
Ik denk het wel dat het nu de 1ste klaar is.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:30 schreef Z het volgende:
Het begint een beetje op 'Halflife' te lijken (qua uitstellen). Of gaat het nu daadwerkelijk op de 1ste gebeuren?
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:36 schreef Z het volgende:
Koel . Ben benieuwd iig. Het was is een leuk tijdverdrijf.
Dan kunnen we twee dagen aan de gang, totdat een grote bug het spel weer voor 2 dagen plat legtquote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:35 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik denk het wel dat het nu de 1ste klaar is.
Welkom in ons topicquote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:35 schreef Firetiger het volgende:
[..]
Dan kunnen we twee dagen aan de gang, totdat een grote bug het spel weer voor 2 dagen plat legt![]()
Zolang het maar niet gaat lijken op de volgende Duke Nukem 3D vind ik 't prima........quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:30 schreef Z het volgende:
Het begint een beetje op 'Halflife' te lijken (qua uitstellen). Of gaat het nu daadwerkelijk op de 1ste gebeuren?
hoiquote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:40 schreef DaFan het volgende:
[..]
Welkom in ons topic
Wat was je ingame nick ?
Ah de Killer van Summiequote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:17 schreef Firetiger het volgende:
[..]
hoi![]()
in deeltje 1 was dat firetiger
in deeltje 2 waren dat Hunter en Diederik
Dat kan weleens kloppen jaquote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:28 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ah de Killer van Summie
'quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:32 schreef Firetiger het volgende:
[..]
Dat kan weleens kloppen ja
ja met zn 2en dan durf je wel hequote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:32 schreef Firetiger het volgende:
[..]
Dat kan weleens kloppen ja
mijn homo, wat doe je?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:40 schreef DaFan het volgende:
[..]
'
Mijn vrouw, wat doe je
Vriendjes![]()
oeh we zijn tegen woordig al vriendenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:31 schreef Firetiger het volgende:
Yupz, mijn grote vriend![]()
Ach ja, in de laatste weken heb ik ook mijn best gedaan om 'vriendelijk 'over te komen![]()
Allemaal voorbijquote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:24 schreef iefow het volgende:
the good old times
Dat heb je foutquote:Op zaterdag 26 juni 2004 11:05 schreef DaeDaluz het volgende:
[..]
oeh we zijn tegen woordig al vrienden![]()
de laatste x dat ik je sprak wou je geloof ik alcatraz vermoorden of heb ik het fout?![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:37 schreef Firetiger het volgende:
[..]
Dat heb je fout,
en de laatste x dat ik jou sprak was de bedoeling dat je mij ging vermoorden, of heb ik dat fout![]()
Neuh want ik had met jouw die deal van die slot en die kill weetje nogquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:37 schreef Firetiger het volgende:
[..]
Dat heb je fout,
en de laatste x dat ik jou sprak was de bedoeling dat je mij ging vermoorden, of heb ik dat fout![]()
Huh, volgens mij was het toch jouw bedoeling dat ik het slot zou pakken waarna ik target werdquote:Op zondag 27 juni 2004 10:09 schreef DaeDaluz het volgende:
[..]
Neuh want ik had met jouw die deal van die slot en die kill weetje nog![]()
en toen schoot ik ipv jullie doelwit 1tjee van jullie neer![]()
Hihi leuke discussiequote:Op zondag 27 juni 2004 11:42 schreef Firetiger het volgende:
[..]
Huh, volgens mij was het toch jouw bedoeling dat ik het slot zou pakken waarna ik target werd![]()
neuh ma dat righelli die slot trg wou kwam goed uit ma hoorde niet bij het planquote:Op zondag 27 juni 2004 11:42 schreef Firetiger het volgende:
[..]
Huh, volgens mij was het toch jouw bedoeling dat ik het slot zou pakken waarna ik target werd![]()
100% eensch.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:15 schreef Gabez het volgende:
uhm, gewoon die bulletfactory aan mij geven, dan zien we wel weer he.
Mooi, en met een beetje geluk stellen ze het uit tot 8 juli, dan ben ik tenminste terug van vakantiequote:Op zondag 27 juni 2004 15:40 schreef DaFan het volgende:
En weer uitgesteld. 4 Juli dit keer. Lekker handig ivm EK-finale.
IRC #omertaquote:Op zondag 27 juni 2004 17:39 schreef wazamaza het volgende:
waar staat dat? 4 juli? op barafranca.com staat gewoon 1 juli
Hmm biertje !quote:Op zondag 27 juni 2004 21:35 schreef shilizous_88 het volgende:
ik begin inmiddels een sociaal leven te krijgen met al die vertragingen.
het moet niet gekker worden
Ik zou met je meegedaan hebbenquote:Op maandag 28 juni 2004 03:10 schreef iefow het volgende:
das logisch
idd nou was ik evengoed tot 4 uur wakkerquote:Op maandag 28 juni 2004 03:02 schreef iefow het volgende:
De vrijetijd![]()
ik hou het niet langer uit![]()
Dit had weer zo'n nacht kunnen zijn dat ik toch nog een uurtje of 2, 3,4 of 5 kansloos had door kunnen spelen
Daar gaat je gemiddelde!quote:Op maandag 28 juni 2004 21:32 schreef Chapter_V het volgende:
straks begint het pas als me huis klaar iskrijg 1 july de sleutel en zo rond half oktober moet het klaar zijn
dus stel het nou nog maar uit ook, nou moet ik klussen dus ken ik niet veel gamen :/
Gemiddelde blijft hetzelfde als hij later begintquote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:50 schreef DaFan het volgende:
[..]
Daar gaat je gemiddelde!![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:29 schreef Wendigo het volgende:
[..]
Gemiddelde blijft hetzelfde als hij later begint
Ga is naar buiten joh met je mattiesquote:Op zondag 27 juni 2004 23:07 schreef Gabez het volgende:
nah, ik denk dat het niet veel langer uitgesteld moet worden, anders heb ik gedeeltes vakantie over, wtf moet ik dan doen :S
Hij kan ook gewoon registreren en pas spelen als ie klaar is met klussenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:53 schreef DaFan het volgende:
[..]
*kijkt*quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:20 schreef shilizous_88 het volgende:
nu de roadmap geupdate is begin ik me pas seriewus zorgen te maken over wanneer we weer kunnen beginnen![]()
Is niet ge-update hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:20 schreef shilizous_88 het volgende:
nu de roadmap geupdate is begin ik me pas seriewus zorgen te maken over wanneer we weer kunnen beginnen![]()
Ik denk dat het nu echt gaat gebeuren. Mooi KUT!!quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:40 schreef Firetiger het volgende:
Ze hebben nu ook een hele mooi countdown op de site gezet, dat beloofd wat
en nu nog maar 326740quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:02 schreef green_day het volgende:
327458 seconden![]()
*me meldt zich ook aanquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:48 schreef Alcatraz het volgende:
Ik wil geen mooie countdown! Ik wil Omerta 2.1!
nog maar 318933, 'tgaat snel....kuch kuchquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:14 schreef Gabez het volgende:
[..]
en nu nog maar 326740![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:26 schreef -Sum- het volgende:
en ikke heb vanmiddag mn rijbewijs gehaald![]()
Dat ze hun tijd eens nuttig gaan bestedenquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:40 schreef Firetiger het volgende:
Ze hebben nu ook een hele mooi countdown op de site gezet, dat beloofd wat
KansARM!quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:27 schreef Gabez het volgende:
Feli summie, en Chapter, dat ik eerder de hoogste rank ben dan jou !
104, da's niksquote:Op donderdag 1 juli 2004 00:54 schreef Chapter_V het volgende:
ik heb maar 14 dagen dan ga ik 3 weken bivakeren op de bahamas euh costa del zonze moeten een vakantie optie inbouwen
dan leef je nog als je terug komt
feli summie en niet te hard rijden om optijd te zijn voor de volgende boozerun heeft mij wel eens 104 euro gekost :/ stomme coppers
quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:52 schreef Gabez het volgende:
hehe Roelie met zun racemonster
En ik heb ook wel vakantie alleen 5 Augustus, dus kan ik makkelijk een maandje 24/7 spelen
Hm we zien wel weer...quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:26 schreef Alcatraz het volgende:
* Alcatraz hoort geruchten dat Lucchese/Squad en Messina meer willen samenwerken...
Maar ook minder mooiequote:Op donderdag 1 juli 2004 22:27 schreef Wendigo het volgende:
Staan zeker mooie bij trouwens
Dat is liev zegquote:Op vrijdag 2 juli 2004 08:56 schreef Gabez het volgende:
Wat boeit mij het logo nou
En DaFan is weg, zie TT in #vaffanculo , maar hij zal wel wat hulpmiddeltjes krijgen van zijn vriendjes als hij weer terug is
Have fun en drink niet teveelquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:34 schreef DaFan het volgende:
[..]
Dat is liev zeg
Ik moet nog een keer mijn mail checken. Dit is definitief mijn laatste post maar laat die 'hulpmiddeltjes' maar komen als ik terug ben. Owja, ik verwacht ook dat deel 23 bijna volgepost is als ik terugkom
Doeiiiii
ow is het al gezellig?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:19 schreef Wendigo het volgende:
Altijd leuk om zo vlak voor het begin, de irc channels vol te zien lopen
Och jij word altijd gemistquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:24 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ow is het al gezellig?
DAT was mijn vraag nietquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:25 schreef Wendigo het volgende:
[..]
Och jij word altijd gemist![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |