Ik heb er goeie herinneringen aan in ieder gevalquote:Op donderdag 3 juni 2004 12:14 schreef Jerruh het volgende:
ik zal m es kopen sunjammer.
En belangrijker: merk je nu ook verschil?quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:43 schreef Waxxer het volgende:
Gisteren SpyBot gedownload en geinstalleerd, waren er 167 'fouten' die het heeft weggehaald!!![]()
Vind je het goed als ik dat vanavond doe?quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:47 schreef DennisMoore het volgende:
Kussende heren
Help 's effe mee? 'k Heb wat picjes uit oude topics weten te redden, maar ben nu door de voorraad heen.
quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:19 schreef Waxxer het volgende:
Nah, iedereen bij de kussende mannen?
Zie hier:
en nog een
en nog een
en weet jewat? We doen er twee....![]()
hmmmm..........
quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:25 schreef Waxxer het volgende:
En oooowwwww Biefjewat ben je er relatief vroeg uit man
goeiemorgen
![]()
haaaaaaaaaaaaaaaaaaajjjjjjjjjquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:25 schreef Waxxer het volgende:
Ooohhhh Mmmmmmarchoe gaat het met jou??
![]()
En oooowwwww Biefjewat ben je er relatief vroeg uit man
goeiemorgen
![]()
ik vond hem vroeger wel leuk eigenlijkquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:33 schreef Waxxer het volgende:
Ja nu weer even als mezelf.....
heeeeeyy kerels
alles flex man?
ik zit naar een oude Oppassen te kijken, wat is die Rik Bol erg, hoe hij is en dat lange haar(Matijs Jansen is dat trouwens)
*ook*quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:35 schreef beaverhausen het volgende:
ik vond hem vroeger wel leuk eigenlijk
Een tekenfilm-figuur?quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:50 schreef Waxxer het volgende:
Zo was ik i-do-laat van Jody (van het hertenjong)
quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:45 schreef DennisMoore het volgende:
Hoewel ik dat jochie uit die EO-serie DangerBay (Avonturenbaai) veel leuker vond...
Jaaa het was Jody voor, Jody na, Jody Jody Jody..... voor mij was hij echt, of wat zeg ik, voor mij was Hij echt, ik voelde hem, ik rook hem, ik droomde over hem, ik ging met hem naar bed en ik stond weer met hem opquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een tekenfilm-figuur?.
quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaa het was Jody voor, Jody na, Jody Jody Jody..... voor mij was hij echt, of wat zeg ik, voor mij was Hij echt, ik voelde hem, ik rook hem, ik droomde over hem, ik ging met hem naar bed en ik stond weer met hem op
wat voor vlek is het??quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:11 schreef Cybart het volgende:
leuk ... een nieuw rood dekbedovertrek....maar niet heus
kom er nu achter dat ik 2 wazige rode vlekken op mijn broek (knieeen) heb
broek vorige week gekocht
dadelijk thuis meteen in de was gooien
gewoon afgeefsel van dekbedquote:Op donderdag 3 juni 2004 15:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wat voor vlek is het??
jeuh sjoerd was daarnet hier!!!! menneke van mark! en hijs cool ja.
Heee hoiquote:Op donderdag 3 juni 2004 15:22 schreef Jerruh het volgende:
wiee wax doe je goed.
![]()
.
bronquote:Een bekende rabbijn in de Israëlische hoofdstad Jeruzalem, David Basri, heeft woensdag gezegd dat homoseksuelen reïncarneren als konijnen
Dus Fuzzquote:Op donderdag 3 juni 2004 16:57 schreef Andyvie het volgende:
Oeh, wij moeten reincarneren alskonijntjes
[..]
bron
Alleen jammer dat de rest van het artikel weer heerlijk homofoob is![]()
hooooiquote:Op donderdag 3 juni 2004 17:02 schreef Timmah het volgende:
Is er nu dan wel iemand om Hoi tegen te zeggen?
Hoe is het met de beestjeswinkelmeneer?quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:04 schreef Timmah het volgende:
Hoi
Mwoah.. beetje moe enzo, en ik zal zo aan het werk moeten..quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hoe is het met de beestjeswinkelmeneer?
in de beestjeswinkel?quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:07 schreef Timmah het volgende:
[..]
Mwoah.. beetje moe enzo, en ik zal zo aan het werk moeten..
Neej.. in de Bart smit...quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
in de beestjeswinkel?
quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:29 schreef Timmah het volgende:
I'm off to the Beestjeswinkel...
quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:36 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:21 schreef Andyvie het volgende:
[..]
*douchen ben*
Utrecht een doolhof dan ga ik daar maar niet heen van de zomerquote:Op donderdag 3 juni 2004 18:32 schreef wizarddragon het volgende:
Nou ik was vandaag ff in Utrecht (inlichtingen voor studie, ed.). Wat een doolhof is Utrecht. Ach ja toch nog een shirt gekocht.
Ow ja en m'n Madonna kaartje is binnen
Dat je me in de steek laat !! voor de douchequote:Op donderdag 3 juni 2004 18:36 schreef Andyvie het volgende:
[..]![]()
Ik begin weer het idee te krijgen dat ik pfeiffer hebquote:Op donderdag 3 juni 2004 18:45 schreef Jerruh het volgende:
ik ook vlarp!.
Teveel gezoend laatste tijd?quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik begin weer het idee te krijgen dat ik pfeiffer heb
quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:58 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Mestreeeeeeeeech
Hallo Markquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:06 schreef Markie-Mark het volgende:Hallo allemaal
Hmmmmm?quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
het was niet utrechts bedoeld hoor...
*ook maar meedoe*quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:06 schreef Markie-Mark het volgende:Hallo allemaal
Sorry, maar ik was vies en ik moest mezelf hoognodig even scherenquote:Op donderdag 3 juni 2004 18:38 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Dat je me in de steek laat !! voor de douche![]()
Ja met ons gaat het goedquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:08 schreef Markie-Mark het volgende:
He Marc, Freek en de rest
Alles goed met iedereen?
don't we all? don't we all...quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:10 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Sorry, maar ik was vies en ik moest mezelf hoognodig even scheren
quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:08 schreef Markie-Mark het volgende:
He Marc, Freek en de rest
Alles goed met iedereen?
quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:10 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Sorry, maar ik was vies en ik moest mezelf hoognodig even scheren
Maar nu ben ik er weer hoor!
Wiz je was in Utrecht vanmiddagquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
hola Mark
Geen ideequote:Op donderdag 3 juni 2004 19:11 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
don't we all? don't we all...
Ik ging dieper dan datquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:13 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Geen idee
Jerre!!quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:14 schreef Jerruh het volgende:
markske!!!!!.
ik ben brak en sjoerd was cool!
goeienavond mensen.
.
I like that avatar SO much betterquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:16 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Jerre!!
Sjoerd is idd cool en![]()
En zaterdag kan je weer van hem genieten
Dat was alleen zondagquote:Op donderdag 3 juni 2004 18:52 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Teveel gezoend laatste tijd?
Ja ik raakte daar helemaal verdwaald. Ik voelde me net een klein menneke in een grote stad.quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:13 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Wiz je was in Utrecht vanmiddag
Ik ook
Als ik dat geweten had!
Vanavond naar Day After Tomorrow
jah!!!! gelukkig hahaquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:16 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Jerre!!
Sjoerd is idd cool en![]()
En zaterdag kan je weer van hem genieten
Weer het idee..quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:57 schreef Marc_mga het volgende:
Weer het idee of weer pfeiffer? Want dat laatste kan niet enzo
Neeeeeeeheeeeee! Die anderequote:Op donderdag 3 juni 2004 19:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jah!!!! gelukkig haha
en van wendy ook!.
en hoe is het met de mensen hier dus?.
een geschoren andyv?.
quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:22 schreef Cybart het volgende:
TDAT is een 13-in-dozijn-rampen filmpje met iets betere special effects dan normaal
haaaaaaaaaai
Owja tis al avond jaquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:14 schreef Jerruh het volgende:
markske!!!!!.
ik ben brak en sjoerd was cool!
goeienavond mensen.
.
en al flink verbrand met een pilske in de hand in je afritsbroek en hawaiishirt?quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:26 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
I chose not to answer thatquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:27 schreef Cybart het volgende:
[..]
en al flink verbrand met een pilske in de hand in je afritsbroek en hawaiishirt?
haha heey slaapkop enzo!quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:26 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Owja tis al avond ja... Goedeavond Jerruh
that's a yes..... for sure!quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:30 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
I chose not to answer that
It's a maybe! for like... maybe!quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
that's a yes..... for sure!
Ja alles goed. Alleen Utrecht was wel een hele toer. Kon die Universiteit eerst niet eens vindenquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
haha heey slaapkop enzo!
alles guttos?.
we mogen onze fantasie de vrije loop laten dusquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:35 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
It's a maybe! for like... maybe!
Ehm... jij niet in ieder geval!quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
we mogen onze fantasie de vrije loop laten dus
ik was al helemaal in flanellekes aan het denkenquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:37 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Ehm... jij niet in ieder geval!
Ik in flanellekes?quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik was al helemaal in flanellekes aan het denken
Uhuh!quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
een geschoren andyv?.
Lijn 11 of 12 naar de Uithof toch vanaf Utrecht CSquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:35 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja alles goed. Alleen Utrecht was wel een hele toer. Kon die Universiteit eerst niet eens vinden. Ach ja toch nog gevonden. Daarna ff de stad ingedoken om vervolgens daar te verdwalen
.
dat zal u goed staan placide....euhm ik bedoel marcquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:41 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Ik in flanellekes?
quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat zal u goed staan placide....euhm ik bedoel marc
hehe, ik dacht al...komt er niks meer na mijn bescheiden hoi zeggenquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:48 schreef Jerruh het volgende:
dan wil ik bart maar.
bartjuh!!!!!!!!!!.
Toch erg als je voor placide word aangekekenquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat zal u goed staan placide....euhm ik bedoel marc
zie editquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
hehe, ik dacht al...komt er niks meer na mijn bescheiden hoi zeggen
oeh, en ik moet dadelijk nog ff brood knedenquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:48 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Ik ga repeteren!doeiiiiii allemaal
![]()
ja sorry, ik zit nog druk op schoolquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
hehe, ik dacht al...komt er niks meer na mijn bescheiden hoi zeggen
en maak Mestreech niet onveilig!!quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:48 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Ik ga repeteren!doeiiiiii allemaal
![]()
oei klinkt nie goed. kom eraanquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zie edit.
is wel een coole filmquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:49 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Toch erg als je voor placide word aangekeken![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja sorry, ik zit nog druk op school
mijn bescheiden hoi werd niet eens beantwoord enzo
wel die aan jou.
blabla.
*hug trug*quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
*HUG*
Ik heb hem de vorige week toevallig nog gezien.quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
is wel een coole film
wipi hier, wipi daar
wipi voor ons allemaaaaaaaaaaaal
veelstelangquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]
*hug trug*
wieeej
te lang geleden.
en markske is naar de bios, dus die zie je momenteel niet.
die modeshow is zooooo coolquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:54 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ik heb hem de vorige week toevallig nog gezien.![]()
nee, maar ik kan me gemakkelijk aan jou aanpassen, dus jij mag kiezenquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
veelstelang
hedde al gekeken naar een datum?
Serieus? Mij werd verteld lijn 4.quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:45 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Lijn 11 of 12 naar de Uithof toch vanaf Utrecht CS
quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:58 schreef Jerruh het volgende:
hey kugari.
ow, sorry...FREEK!!!!!.
De volgende keer begroet ik je vroeger.
.
een keer een dinsdag doen? over 1.5 week?quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nee, maar ik kan me gemakkelijk aan jou aanpassen, dus jij mag kiezen.
ik zeg wel ja.
dan is het 15 juni en norah jonesquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:59 schreef Cybart het volgende:
[..]
een keer een dinsdag doen? over 1.5 week?
we hebben het er op msn wel even over als ik daar weer ben ok?quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dan is het 15 juni en norah jones.
Moest je wel op de Uithof zijn? Lijn 4 komt daar niet namelijkquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:58 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Serieus? Mij werd verteld lijn 4.
Nee ik moest niet op de Uithof zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:11 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Moest je wel op de Uithof zijn? Lijn 4 komt daar niet namelijk
Ja sommige jongens zijn wel cute, maar ook van die net-niet modellen met modellenervaring.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:11 schreef Ang3l het volgende:
Model Behaviour op Yorin
Soort IDOLS maar dan voor modellenbest cute sommige jongens
quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:53 schreef Vlarp het volgende:
Goh.. mams d'r pc fixen en upgraden is lastiger dan ik dacht.. die is voor volgende week..
*voor 3e keer ga bellen vandaag*
*van vrijdag t/m zondag in Delft zit*
Aaaawwwquote:Op donderdag 3 juni 2004 22:17 schreef Timmah het volgende:
Ik heb de hele avond met een Golden Retriever in mijn armen gelopen...
Komt Beyonce Knowles in je stukje voorquote:Op donderdag 3 juni 2004 22:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb een opstel geschreven over zelf-haat en discriminatie in de afro-amerikaanse gemeenschap
Ja, hoe weet je dat?quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:23 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Komt Beyonce Knowles in je stukje voor?
quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:23 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Komt Beyonce Knowles in je stukje voor?
quote:I was surprised to find that this is idle hope, if anything, it’s a sign of how persistent racist beliefs are, or so I was told by a young black woman. According to her the best known singers and actresses were morbid examples of racism. They’ve spent millions on plastic surgery to look more 'white', or so she claims. From pop-sensation Beyonce Knowles to the Oscar- winning actress Halle Berry, they all try to hide their Afro-American roots in order to get more success. A nose job here, a boob-job there, some lipo for their booties, and a ungodly amount of time to straighten curly hair and dye it several shades lighter, or even go completely blonde, and to top it off a pair of blue lenses for rap star L’il Kim.
These women, regarded by hundreds if not thousands, if not more, as role-models should be discarded, thrown out of the window, because they didn’t look black enough to the proud and vocal daughter of a Black Panther man.
Omdat ik het weleens met jou over had. Dat veel "black" zangeressen zoals Blu Cantrell, Beyonce hun haren blonderen, omdat blond schijnbaar toch een standaard is.quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ja, hoe weet je dat?
en ja ik gebruik "booties" met opzet, net zoals ik later de woorden "Bling" en "Hoe's" gebruikquote:Op donderdag 3 juni 2004 22:30 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Omdat ik het weleens met jou over had. Dat veel "black" zangeressen zoals Blu Cantrell, Beyonce hun haren blonderen, omdat blond schijnbaar toch een standaard is.
Volgens Black Panther meisje dat ik ken is dat dus een grove belediging voor alle afro-amerikanen, ze vind Eve en L'il Kim dan ook gruwelen, hoeren die in het trotse zwarte gelaat spugen met hun gedrag.quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:30 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Omdat ik het weleens met jou over had. Dat veel "black" zangeressen zoals Blu Cantrell, Beyonce hun haren blonderen, omdat blond schijnbaar toch een standaard is.
Tis ook niet alleen maar bij afro-amerikanen. (Half)Latino's kunnen er ook wat van, zoals Shakira en Christina Aguilera.quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Volgens Black Panther meisje dat ik ken is dat dus een grove belediging voor alle afro-amerikanen, ze vind Eve en L'il Kim dan ook gruwelen, hoeren die in het trotse zwarte gelaat spugen met hun gedrag.
Christina Aguilera denkt Latina te zijn, maar komt er pas de laatste tijd mee dat ze het is, ze heeft zich nooit zo gepresenteerd. Niet qua uiterlijk, niet qua muziek.quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:39 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Tis ook niet alleen maar bij afro-amerikanen. (Half)Latino's kunnen er ook wat van, zoals Shakira en Christina Aguilera.
Cool...iedereen heeft een leuke start van een weekend of gewoon een leuk weekend.quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:41 schreef Vlarp het volgende:
*oor masseer*
*grijns*
*erg leuk weekend ga hebben*
wordt wel haasten uit m'n werk. Snel naar huis, snel tas inpakken, douchen en dan naar de regenboog, want daar zie ikquote:Op donderdag 3 juni 2004 22:44 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Cool...iedereen heeft een leuke start van een weekend of gewoon een leuk weekend.
Veel plezier alvast dit weekend danquote:Op donderdag 3 juni 2004 22:41 schreef Vlarp het volgende:
*oor masseer*
*grijns*
*erg leuk weekend ga hebben*
Qua uiterlijk niet ja, maar ze had een keer een latin-cd (althans haar popnummers in het Spaans) uitgebracht (quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Christina Aguilera denkt Latina te zijn, maar komt er pas de laatste tijd mee dat ze het is, ze heeft zich nooit zo gepresenteerd. Niet qua uiterlijk, niet qua muziek.
Maar m'n opstel hoefde alleen maar over zwart-amerika te gaan, latino's vallen daar buiten
doe het veiligquote:Op donderdag 3 juni 2004 22:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
wordt wel haasten uit m'n werk. Snel naar huis, snel tas inpakken, douchen en dan naar de regenboog, want daar zie ikweer....
quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
wordt wel haasten uit m'n werk. Snel naar huis, snel tas inpakken, douchen en dan naar de regenboog, want daar zie ikweer....
O dat verhaalquote:Op donderdag 3 juni 2004 22:52 schreef wizarddragon het volgende:
Gatver nu op Yorin.
Situatie: Man ontmoet man op het internet. Zij spreken metelkaar af. Afspraak was dat man het geslachtsdeel van de andere man opeet. Verder zeg ik niks meer, want dit is weird.
kanibaal, is vorig jaar nog uitgebreid in de krant geweest. Kannibalisme in de westerse maatschappij is een fetish.quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:52 schreef wizarddragon het volgende:
Gatver nu op Yorin.
Situatie: Man ontmoet man op het internet. Zij spreken metelkaar af. Afspraak was dat man het geslachtsdeel van de andere man opeet. Verder zeg ik niks meer, want dit is weird.
Das toch laatst op het nieuws geweest? Iemand uit Duitsland?quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:52 schreef wizarddragon het volgende:
Gatver nu op Yorin.
mijn F. is veel leukerquote:Op donderdag 3 juni 2004 22:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O dat verhaal
@Kug: Mijn J. is keileuk!
Yup... Het zijn voornamelijk mensen waar het op het eerste gezicht gewoon niks aan mankeert. Meestal mensen met succesvolle banen, etc.quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:54 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Das toch laatst op het nieuws geweest? Iemand uit Duitsland?
De mijnes heeft een veel betere baan dan jouw F. en hij's liever!quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
mijn F. is veel leuker
en slimmer en grappiger en knapper.
Zie mijn post boven jouquote:Op donderdag 3 juni 2004 22:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De mijnes heeft een veel betere baan dan jouw F. en hij's liever!
Hey Jerruh! Wat een lange dag weer!quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:59 schreef Jerruh het volgende:
thuis.
ja, maar ja, dinsdag zijn we klaar!!! en het wordt super!!!!quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:04 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Hey Jerruh! Wat een lange dag weer!
quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:59 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Zie mijn post boven jou
Truste en veel plezier morgen after workquote:Op donderdag 3 juni 2004 23:17 schreef Vlarp het volgende:
Nou ja, ik ga slapen
een oranje Beavje!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:33 schreef beaverhausen het volgende:
Een oranje blublub!
moet je ook niet proberen, ofzoquote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:33 schreef Ahura het volgende:
Ik ben er nog ffkes... maar ook zo weer weg
Ben overigens niet van plan om al die homo-topics hier te gaan volgen.. ik kan die kakelende kippen toch niet bijhouden
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:33 schreef blublub het volgende:
[..]
een oranje Beavje!
hebbie nog genueckt?
ik verveel me echt de teeeeringquote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
een patriotistische blublubquote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:33 schreef beaverhausen het volgende:
Een oranje blublub!
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:36 schreef blublub het volgende:
[..]
ik verveel me echt de teeeering
hup!hup!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
een patriotistische blublub
ik probeert maar mn hersenen zitten vol dus ik kan niet meer nadenken enzoquote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ga Conflict helpen! Hij is weer unbanned
Dat hoeft ook niet. Het is ten slotte Conflict!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:40 schreef blublub het volgende:
[..]
ik probeert maar mn hersenen zitten vol dus ik kan niet meer nadenken enzo
Conflict is keilief johquote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Het is ten slotte Conflict!
Ik zeg toch ook niet dat Conflict niet liev is?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:44 schreef blublub het volgende:
[..]
Conflict is keilief joh
Ik heb m vanmiddag gezien. Eric Bana komt straks ook nogquote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:46 schreef wizarddragon het volgende:
Brad Pitt bij Oprah nu... Alleen is Brad soms aan de Botox? Alles lijkt zo "smooth", terwijl ik hem weleens ruwer had gezien.
ik zei toch ook niet dat jij dat zei...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat Conflict niet liev is?
Alleen dat ie nou niet echt enorm diepgaande topics opent
Eric Bananananananaquote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb m vanmiddag gezien. Eric Bana komt straks ook nog
Zie je?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:47 schreef blublub het volgende:
[..]
ik zei toch ook niet dat jij dat zei...
ik kan gewoon niet zo goed meer nadenken... dus jah
Does nietquote:
*toch doet*quote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Does niet.
nee want hij wil t land van Ooit opblazenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zie je?
Je kan zo Conflict gaan helpen
semi-Conflictquote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:50 schreef blublub het volgende:
[..]
*toch doet*
oeiquote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb m vanmiddag gezien. Eric Bana komt straks ook nog
Ow, dan ga ik hem wel helpen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:51 schreef blublub het volgende:
[..]
nee want hij wil t land van Ooit opblazen
Kloontje is keilief man! En al helemaal Sap de Aardwortel
jah dat moest toch van jou, ik snap je niet meer, ik snap er helemaal niks meer vanquote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
semi-Conflict
Ik vind hem nu leuker als in Troy en daarin is ie al leukquote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:51 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
oei... kheb al gelijk zin in vandaag aka morgen, want dan ga ik hem zien in de Bios.
Ja sorry, ik ben het ook een beetjekwijt geloof ikquote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:52 schreef blublub het volgende:
[..]
jah dat moest toch van jou, ik snap je niet meer, ik snap er helemaal niks meer van
*verwarde rondjes loopt*
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow, dan ga ik hem wel helpen.
Kloontje is zo enorm irritant!
wat ben je kwijt dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben het ook een beetjekwijt geloof ik
neequote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:25 schreef Waxxer het volgende:
Blubblub!!!
Hoe gaat het dan helemaal daar bij jou?? Niet wild de stad in?
ahaaaa.... practicum hechten??quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:27 schreef blublub het volgende:
[..]
nee
want ik heb morgen tentamen
nee een gewoon tentamen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ahaaaa.... practicum hechten??
En dan ben je nu nog op?
ji was weer snel van msn af, wees gerust hoor, ik zou je niet hebben aangesproken.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 08:36 schreef Cybart het volgende:
mog kug
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 08:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ji was weer snel van msn af, wees gerust hoor, ik zou je niet hebben aangesproken.
it's called having an ego, having some inane idea that the whole world revolves around me.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 08:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
jij betrekt mijn aanwezig, of niet aanwezig zijn op msn op jou alleen???
haha
mischien dat ik even metof iemand anders in gesprek was. en dat ik het vandaag mischien fokking druk heb om mijn stageverslag af te krijgen wat ik afgelopen week al ingeleverd moest hebben... mischien dat ik in de hele afgelopen week amper een uur online ben geweest op msn??
*kug voorstel als prins van shrek 2 in de eerste 2 minuten van de film*quote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
it's called having an ego, having some inane idea that the whole world revolves around me.
*doet haar-wapper-ding op arrogante-blondjes-wijze, en doet een geschokt en beledigd "humphfje"
Het werd wel weer eens tijd dat je eenvond.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:02 schreef Cybart het volgende:
moguh SJ... en nu ga ik weer verder met verslag des-te-eerder ik kan gaan internetten en muziek luisteren hiero
ik wil Kyle zijn, de Prins heeft een haarnetjequote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
*kug voorstel als prins van shrek 2 in de eerste 2 minuten van de film*
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ben ik trouwens de enige die op bepaalde momenten bij een bepaald personage een overdreven "DAHLING!" wilde horen?
Dat keek ik vroeger samen met mijn broerquote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:56 schreef blublub het volgende:
[..]
[afbeelding]
hallo ik ben Kloontje tiduditidudu
en ik ben al 5 jaar
ik lust heel veel ijsjes
en ik eet ze door mekaar
blijf niet staan, kom we gaan, nu samen, Kloontje staat vooraan!
met Kloontje zul je je nooit vervelen
tussen reuzen
en kastelen
tussen eeuwen oude eiken je moet zeker blijven kijken ik heb ook 3 broers dat zijn de reuzen van Toen Ooit en Nuuuu
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:12 schreef Jerruh het volgende:
mogguh.
*nog steeds stressed is*
vandaag worden alle puntjes op de i gezet enzo, hopelijk komt het goed
ik hoop het, k heb nu keelontstekingquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:44 schreef Marc_mga het volgende:
[..]Vast wel
we laten ons niet kennen.... we gaan gewoon maar door, en wie niet tegen zn verlies kan?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik hoop het, k heb nu keelontsteking.
maar ja, we gaan stug door.
.
Jemig wat gaat die topic snel... Ff een vraagje: moet je trouwens "echt" homo zijn of mag je als bi-jongen ook meedoen aan al die gezelligheid??? Zo ja, dan is hier nummer 1 van de 4 om de H compleet te maken...quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:33 schreef Weemz het volgende:
Gôh, het valt me zomaar ineens op (ook al heb ik hem al tig keer gezien) dat de H niet eens helemaal klopt. Boven de streep zitten 3 icons, eronder 4... Tja...
Zoek er anders nog even 4 homo's bij voor boven
maarrrr we hadden wel goed commentaarquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:05 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
we laten ons niet kennen.... we gaan gewoon maar door, en wie niet tegen zn verlies kan?
Die.. is... maar... zielug..hoor!
Nou, omdat jij Weemz bent, ben je welkom hoor!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:45 schreef Weemz het volgende:
[..]
Jemig wat gaat die topic snel... Ff een vraagje: moet je trouwens "echt" homo zijn of mag je als bi-jongen ook meedoen aan al die gezelligheid??? Zo ja, dan is hier nummer 1 van de 4 om de H compleet te maken...
ik ben ook bi heurquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:45 schreef Weemz het volgende:
[..]
Jemig wat gaat die topic snel... Ff een vraagje: moet je trouwens "echt" homo zijn of mag je als bi-jongen ook meedoen aan al die gezelligheid??? Zo ja, dan is hier nummer 1 van de 4 om de H compleet te maken...
De kibbeling zit me dwarsquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
maarrrr we hadden wel goed commentaar.
boerjammer!!!.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:17 schreef wizarddragon het volgende:
Mon coeur fait boom
Boom, boom, boom
maar Bartje kijkt altijd met een half oog!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:54 schreef Cybart het volgende:
cool...net ff met de ouwe bak van mijn collega naar een ander bedrijf gemoeten
en die bak werkte dus precies andersom als de onze (koppeling langzaam op laten komen, en flink gasgeven.... dit was dus precies andersom)....
maar goed heb er wel aan over gehouden dat ik dinsdagmiddag lekker een auto naar de garage tig km verderop mag brengen, wachten tot de auto klaar is van onderhoudsbeurt en dan weer terug
hahahaquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:16 schreef Cybart het volgende:
af en toe lees ik wel eens stiekem bij...
maar ben druk vandaag wederom
vanmorgen stageverslag ingeleverd dus dat is bijna helemaal geregeld
en nu staat het bedrijf op zijn kop omdat er vandaag nog 700 cd's en 700 infopakketten de deur uit moeten. en dat moet nog allemaal ingepakt worden... beetje stressy
dat is helemaal niet om te lachenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hahaha
bartjuh!!!!
*weer verder werkt*
oeh ik kom eraanquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:40 schreef Jerruh het volgende:
kut, ruzie.
met een meisje...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
oeh ik kom eraan
meppuhborsteluh
als zij eerst uithaald mag je terugmeppenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
met een meisje....
zozo, u klinkt zelf ook erg opgewonden?! (nu alleen nog een strandquote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:35 schreef Waxxer het volgende:
*ketssssjjjjeng!!!!!!!*
Een opwindbare radioooooo voor op het strand!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |