abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19612125
quote:
'Kluivert en Van Nistelrooy op EK in basis'

3/6/2004 10:56

Patrick Kluivert en Ruud van Nistelrooy vormen in Portugal hét aanvalskoppel, dat vanaf rechts wordt aangestuurd door Andy van der Meyde. Althans, op basis van de verdeling van de EK-rugnummers.
Dick Advocaat stuurde de 23 namen voor het oefenduel met Faerøer als definitieve lijst naar de UEFA. Natuurlijk biedt de verdeling van rugnummers geen garantie voor een basisplaats, maar het is wel een indicatie voor de plannen van de bondscoach op EK.

Op basis van de rugnummers staat Edwin van der Sar zoals verwacht onder de lat. Michael Reiziger en Giovanni van Bronckhorst zijn de backs. Wilfred Bouma staat links in het centrum van de defensie, waarmee Advocaat lijkt te kiezen voor een echte verdediger in plaats van een middenvelder naast Jaap Stam. Want Phillip Cocu heeft met nummer zes een plaats op het middenveld toebedeeld gekregen. Edgar Davids (8) weet zich ook verzekerd van een basisplaats.

Andy van der Meyde (7) en Rafael van der vaart (11) moeten het spitsenkoppel van de flanken ondersteunen. Vooral het basisnummer van de Inter-aanvaller is opvallend, aangezien hij volgens Advocaat een 'rotseizoen' achter de rug heeft.

Het meest opvallend is misschien wel dat Advocaat kiest voor het aanvalskoppel Ruud van Nistelrooy en Patrick Kluivert. Voor Wesley Sneijder (14) en Roy Makaay (12) en Clarence Seedorf (20) is er geen plaats in de basis.
Advocaat gaat public enemy no. 1 worden als dit gaat mislukken. .
pi_19612179
En dan ook nog vd Meyde willen opstellen
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 3 juni 2004 @ 12:09:01 #3
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_19612215
Ach, in 1988 werder ook met de verkeerde spits begonnen ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  donderdag 3 juni 2004 @ 12:09:47 #4
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_19612234
Eigenwijze zak is die Dick ook he... Zet gewoon Makaay erin.... Zucht altijd maar vertrouwen op de oude garde, die niet veel heeft gepresteerd nota bene. Als ze nou es wat hadden gewonnen, gaf ik hem groot gelijk...
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
  donderdag 3 juni 2004 @ 12:12:28 #5
39712 Gerrit_Knol
It was a funny angle!
pi_19612324
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 12:09 schreef Doc het volgende:
Ach, in 1988 werder ook met de verkeerde spits begonnen ...
precies, en ook toen was het twijfelachtig of de toen nog jonge spits van Basten mee zou doen, gezien hij een periode daarvoor geblesseerd was. Robben is hetzelfde overkomen en hij wordt de ster van het EK. Let maar op....
  donderdag 3 juni 2004 @ 12:19:00 #6
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_19612487
Als er één vleugelspits verdient om in de basis te staan is het Arjen Robben, die beheerst het mannetje voorbijspelen en daar gaat het in het voetbal om.

..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_19612557
jesus...Bouma een basisplek...die gaat gigantisch op ze bek
  donderdag 3 juni 2004 @ 12:26:17 #8
39712 Gerrit_Knol
It was a funny angle!
pi_19612637
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 12:19 schreef Spideyman het volgende:
Als er één vleugelspits verdient om in de basis te staan is het Arjen Robben, die beheerst het mannetje voorbijspelen en daar gaat het in het voetbal om.

In voetbal gaat het nog steeds om scoren... Zonder te scoren kun je niet winnen, namelijk
  donderdag 3 juni 2004 @ 12:26:38 #9
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_19612643
Makaay krijgt een kans aankomend oefenpartij tegen Ierland. Mocht hij slagen dan is het voor kluivert lekker op de bank zitten. En advocaat ziijn lijst was al een tijdje gemaakt, maar aangezien kluivert en anderen wat slechter spelen dan gedacht zal hij hem zeker aanpassen.
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_19612704
Heeft iemand toevallig de complete lijst met de officiele rugnummers?
pi_19612716
wesley op de bank? :s
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_19612765
Eh, was het niet zo dat in het verleden al duidelijk was gebleken dat de combinatie Nistelrooy-Kluivert niet werkte? Dick zal toch niet echt zo koppig zijn?
pi_19612800
ik word echt sheitziek van die fucking debiel van een advocaat tis nu toch wel fucking duidelijk voor iedereen dat het gewoon niet werkt (behalve voor die kutsukkel )
  Redactie Games donderdag 3 juni 2004 @ 12:48:34 #14
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_19613100
Als we nou eens gewoon rustig afwachten? Het zijn alleen maar de rugnummers meer niet.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_19613153
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 12:30 schreef JohnDDD het volgende:
wesley op de bank? :s
als mascotte ja
pi_19613165
Wel grappig, van Bronckhorst was 1 van de spelers die van Advocaat regelmatig in de basis moest spelen omdat ie zonder regelmatig te spelen, niet op een plek in oranje hoefde te rekenen.

Wat dat betreft ronduit lachwekkend dat ie denkt aan v/d Meyde als Basisspeler.

Als je zijn stats erbij haalt: http://www.inter.it/aas/squadra/player4?codgioc=G0755&L=en

Slechts 14 wedstrijden in de Serie A afgelopen seizoen en slechts 1 van die 14 bestond uit de volle 90 minuten, bovendien was zijn laatste wedstrijd (niet noemenswaardig invalbeurtje) bij Inter al op 14 April in de UEFA cup, sindsdien heeft hij geen minuut meer gespeeld en zijn totaal aantal speelminuten over afgelopen seizoen, Serie A, Coppa Italie en Europacup is 1510, wat neerkomt op nog geen 17 volledige wedstrijden.

Ronduit belachelijk dus, daar ie in de oefencampagne of in het NL elftal ook nooit een stempel heeft kunnen drukken.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_19613194
Makaay hoort er zeker in, en al helemaal tegen de Duitsers. Als ze in één land tegen hem op kijken dan is het daar wel.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_19613218
kluivert
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_19613713
Rugnummer
1. Edwin van der Sar
2. Michael Reiziger
3. Jaap Stam
4. Wilfred Bouma
5. Giovanni van Bronckhorst
6. Phillip Cocu
7. Andy van der Meyde
8. Edgar Davids
9. Ruud van Nistelrooy
10. Patrick Kluivert
11. Rafael van der Vaart

12. Roy Makaay
13. Sander Westerveld
14. Wesley Sneijder
15. Frank de Boer
16. Marc Overmars
17. Pierre van Hooijdonk
18. John Heitinga
19. Arjen Robben
20. Clarence Seedorf
21. Paul Bosvelt
22. Boudewijn Zenden
23. Ronald Waterreus
slettebak [@] gmail.com
  Redactie Games donderdag 3 juni 2004 @ 13:18:02 #20
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_19613826
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 12:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
Makaay hoort er zeker in, en al helemaal tegen de Duitsers. Als ze in één land tegen hem op kijken dan is het daar wel.
Hij kent de zwakheden van Kahn
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
  donderdag 3 juni 2004 @ 14:38:46 #21
95437 O-DOG
en un momento dado...
pi_19615825
Van Nistelrooy
Kluivert
van Nistelrooy met Kluivert in de spits
The death of one man is a tragedy
The death of a million is just a statistic
  donderdag 3 juni 2004 @ 14:39:52 #22
74483 Smoonshine
Oh ja, ja zo
pi_19615857
Ik vind het een beetje vreemd dat Advocaat het nog weer probeert. v.Nistelrooij en Kluivert zijn allebei spelers die alleen als centrumspits het best functioneren. Net als Makaay trouwens. Zet er dan een v.Hooijdonk of vd Vaart omheen. v.Hooijdonk heeft het voordeel dat hij altijd aanspeelbaar en erg balvast is. Vd Vaart is dan weer wat technischer. Je zou dan per wedstrijd moeten bekijken wat het best is. Maar niet v.Nistelrooij EN Kluivert in een team. of een ander systeem met 2 centrum spitsen.
//geen commentaar...
  donderdag 3 juni 2004 @ 14:40:00 #23
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_19615860
Ik denk niet dat het op rugnummer gaat hoor, dat lijkt me tenminste erg sterk..
pi_19616006
Makaay start tegen Ieren
AMSTERDAM - Bayern München-speler Roy Makaay start zaterdag in de oefenwedstrijd van het Nederlands elftal tegen Ierland. Dit heeft bondscoach Dick Advocaat donderdag bekendgemaakt.

Tot nu toe was Makaay de derde keuze na Patrick Kluivert en Ruud van Nistelrooy. "Maar", aldus Advocaat, "hij heeft bewezen dat hij er klaar voor is."

Naar alle waarschijlijkheid zal Makaay zaterdag naast Van Nistelrooy spelen, aangezien Kluivert, die net een knieblessure gehad heeft, nog niet de juiste vorm te pakken leek te hebben in de wedstrijden tegen België en de Faeroër Eilanden.

De bondscoach meldde verder dat Seedorf en Van der Vaart de concurrentie aangaan voor wat betreft de positie net achter de spitsen. "Als ik één systeem speel, dan heb ik het elftal voor de EK in mijn hoofd, maar mocht ik een ander systeem moeten spelen, dan kan ik altijd nog veranderen", aldus Advocaat, die zei Frankrijk en Portugal als favorieten te zien voor de Europese titel. "Maar Engeland is een gevaarlijke outsider."

ER IS NOG HOOP!

Misschien dat dit hem de ogen opent
  donderdag 3 juni 2004 @ 14:46:03 #25
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_19616011
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 14:39 schreef Smoonshine het volgende:
Ik vind het een beetje vreemd dat Advocaat het nog weer probeert. v.Nistelrooij en Kluivert zijn allebei spelers die alleen als centrumspits het best functioneren. Net als Makaay trouwens. Zet er dan een v.Hooijdonk of vd Vaart omheen. v.Hooijdonk heeft het voordeel dat hij altijd aanspeelbaar en erg balvast is. Vd Vaart is dan weer wat technischer. Je zou dan per wedstrijd moeten bekijken wat het best is. Maar niet v.Nistelrooij EN Kluivert in een team. of een ander systeem met 2 centrum spitsen.
V Hooydonk schiet ook niet op....
Ook een centrale spits. Ze moeten gewoon niet met een 2 spitsen systeem spelen.

Maar de media maakt hier weer uit op dat dit de basis 11 is. Dat slaat echter nergens op. Hij heeft gewoon een basis 11 genomen. als Makaay en Van Nistelrooy een wedstrijd de sterren van de hemel spelen, dan is dat gewoon het koppel.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_19616027
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 14:40 schreef Noca het volgende:
Ik denk niet dat het op rugnummer gaat hoor, dat lijkt me tenminste erg sterk..
Nee, volgens mij hoeven we niet te veel af te gaan op de nummers.
Van Nistelrooy en Kluivert in de basis lijkt me logisch, immers ze zijn de beste spitsen.
  donderdag 3 juni 2004 @ 14:56:10 #27
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_19616265
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 13:13 schreef JaWi het volgende:
Rugnummer
1. Edwin van der Sar
2. Michael Reiziger
3. Jaap Stam
4. Wilfred Bouma
5. Giovanni van Bronckhorst
6. Phillip Cocu
7. Andy van der Meyde
8. Edgar Davids
9. Ruud van Nistelrooy
10. Patrick Kluivert
11. Rafael van der Vaart

12. Roy Makaay
13. Sander Westerveld
14. Wesley Sneijder
15. Frank de Boer
16. Marc Overmars
17. Pierre van Hooijdonk
18. John Heitinga
19. Arjen Robben
20. Clarence Seedorf
21. Paul Bosvelt
22. Boudewijn Zenden
23. Ronald Waterreus
Foutje kluivert 9 en van the man 10. Weet niet waarom maar kluivert had altijd nummer 10 en laatste wedstrijd tegen faroer had hij opeens 9
pi_19616306
nou 1e helft vs 2e helft tegen Faraoer (whatever) wereld van verschil.

Advocaat heeft echt poep in zijn ogen en oren geloof ik :/
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
  donderdag 3 juni 2004 @ 15:08:49 #29
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_19616584
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 14:57 schreef the_undertaker het volgende:
nou 1e helft vs 2e helft tegen Faraoer (whatever) wereld van verschil.

Advocaat heeft echt poep in zijn ogen en oren geloof ik :/
2 de helft hadden de a elftal mensen die gasten kapot gespeeld dus lekker makkelijk voor b elftal lijkt me
pi_19616656
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 14:46 schreef Jeroen_M het volgende:

[..]

Nee, volgens mij hoeven we niet te veel af te gaan op de nummers.
De basis bij de Engelsen en Italianen speelt gewoon met 1 t/m 11
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_19616867
Geen Sneijder, geen Robben, wél van der Meijde???

Ik mag toch hopen dat dit niet echt gaat gebeuren.

Van der Meijde zou niet eens bij de selectie moeten zitten, komt sowieso tekort op dit niveau en heeft ook nog eens nauwelijks iets gespeeld dit seizoen.
En Makaay moet gewoon in die spits, is in vorm en wie er dan nog naast loopt boeit me niet.
pi_19618014
Ik krijg het akelige gevoel dat ie toch weer voor de ouwe hap gaat kiezen.
Het zou een onvergeeflijke fout zijn.

Sneijder en Robben horen er zeker in te staan, Kluivert absoluut niet
pi_19618056
Makaay moet zaterdag maar even laten zien dat hij erin hoort en niet Kluivert.
That's all folks!
  donderdag 3 juni 2004 @ 19:53:15 #34
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_19623148
Ik zeg je als Dikkie Dick niet met de volgende 11 begint en niet de volgende wissels toepast hij dik gaat verliezen en zo weer thuis zit!

Van der Sar,

Reiziger, Heitinga, Van Bronckhorst,

Seedorf, Cocu, Davids,
Sneijder,

Overmars, Makaay, Robben

Invallers: rust: Van der Vaart voor Robben, Kluivert voor Overmars, later Van Hooijdonk voor Makaay
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  donderdag 3 juni 2004 @ 19:57:11 #35
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_19623223
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 19:53 schreef Barca het volgende:
Ik zeg je als Dikkie Dick niet met de volgende 11 begint en niet de volgende wissels toepast hij dik gaat verliezen en zo weer thuis zit!

Van der Sar,

Seedorf, Cocu, Davids,
Sneijder,

Overmars, Makaay, Robben

Invallers: rust: Van der Vaart voor Robben, Kluivert voor Overmars, later Van Hooijdonk voor Makaay
Is dit een serieuze opstelling? Tegen Tsjechië ook enzo??
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
  donderdag 3 juni 2004 @ 20:11:17 #36
30220 Barca
pi_19623494
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 19:57 schreef Minisuisse het volgende:

[..]

Is dit een serieuze opstelling? Tegen Tsjechië ook enzo??
Zeker serieus! Ik ben geen American Nightmare.
  donderdag 3 juni 2004 @ 20:57:38 #37
42287 vluggejapie
Kijker de kijk
pi_19624452
quote:

Van der Sar,

Seedorf, Cocu, Davids,
Sneijder,

Overmars, Makaay, Robben

Als je nu al weet dat je in de rust gaat wisselen, kan je toch ook gelijk met die spelers beginnen of niet?
Everytime she sneezes I believe it's love
  donderdag 3 juni 2004 @ 21:15:07 #38
30220 Barca
pi_19624834
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 20:57 schreef vluggejapie het volgende:

[..]

Als je nu al weet dat je in de rust gaat wisselen, kan je toch ook gelijk met die spelers beginnen of niet?
Nee ... want die vleugelspelers moeten in de eerste helft ruimte creëren of acties maken. Zo kan er door het midden worden aangevallen. De verdediging zal dan mogelijk overtredingen moeten maken. Voor Kluivert en Van Hooijdonk is het dan lekkerder spelen in de 2e helft. Makaay ook, eerste kwartier na rust.
pi_19631611
Overmars moet er gewoon in.....

en kluivert eruit! wat heeft Dick toch met die kluivert...
  vrijdag 4 juni 2004 @ 12:41:33 #40
29071 Archie
Wegmisbruiker ;)
pi_19636844
Volgens Ajax.nl krijgt Van der Vaart nr 11...
quote:
Van der Vaart krijgt nummer 11

Zeist, 3 juni 2004
Bondscoach Dick Advocaat heeft de rugnummers voor het Europees kampioenschap bekendgemaakt. Rafael van der Vaart is de enige Ajacied die een 'basisnummer' kreeg toebedeeld. De aanvoerder van Ajax moet het doen met nummer 11.

Het nummer 10, waarmee Rafael van der Vaart bij Ajax speelt, is in Oranje gereserveerd voor Ruud van Nistelrooy.
Johnny Heitinga speelt met nummer 18, terwijl zijn concurrent voor de rechtsbackpositie Michael Reiziger het shirt met nummer 2 krijgt uitgereikt. Wesley Sneijder heeft het genoegen met nummer 14 te mogen voetballen.

De nummering is als volgt:
Doel: Edwin van der Sar (Fulham, 1), Ronald Waterreus (PSV, 23), Sander Westerveld (Real Sociedad, 13).

Verdediging: Frank de Boer (Glasgow Rangers, 15), Wilfred Bouma (PSV, 4), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona, 5), Johnny Heitinga (Ajax, 18), Michael Reiziger (Barcelona, 2), Jaap Stam (Lazio Roma, 3).

Middenveld: Paul Bosvelt (Manchester City, 21), Phillip Cocu (Barcelona, 6), Edgar Davids (Barcelona, 8), Clarence Seedorf (AC Milan, 20), Wesley Sneijder (Ajax, 14), Rafael van der Vaart (Ajax, 11), Boudewijn Zenden (Middlesbrough, 22).

Aanval: Pierre van Hooijdonk (Fenerbahce, 17), Patrick Kluivert (Barcelona, 9), Roy Makaay (Bayern München, 12), Andy van der Meyde (Internazionale, 7), Ruud van Nistelrooy (Manchester United, 10), Marc Overmars (Barcelona, 16), Arjen Robben (PSV, 19).
Laag vliegen is ook een kunst!!!
pi_19637520
GVD, waarom wel vd Vaart en geen Sneijder?
pi_19718980
GVD, waarom heeft Bouma # 4 ??.. (Ach jah.. hij staat toch niet meer in de basis na de wedstrijd tegen Ierland.. )
"Tommy, thats $100.000,- for a GD golf swing..."
"It's a beautiful saterday morning, what else can we do.."
pi_19728413
Helaas niet echt verrassend dit
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_19728779
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 12:07 schreef TheGHunter het volgende:
En dan ook nog vd Meyde willen opstellen
hij kan goed voetballen,maar hij heeft weinig gespeelt
MAAR Kluivert speelde ook als een waswijf en hij kreeg ook zijn kans dus moet van der Meyde dat ook krijgen
pi_19728818
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 03:16 schreef OreO het volgende:
Overmars moet er gewoon in.....

en kluivert eruit! wat heeft Dick toch met die kluivert...
vriendjespolitiek
pi_19728849
quote:

Van der Sar,

Seedorf, Cocu, Davids,
Sneijder,

Overmars, Makaay, Robben

maf
  dinsdag 8 juni 2004 @ 15:47:48 #47
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_19729615
quote:

Van der Sar,

Seedorf, Cocu, Davids,
Sneijder,

Overmars, Makaay, Robben

Geen Stam? Ik zou toch met vier verdedigers spelen hoor.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  dinsdag 8 juni 2004 @ 18:29:19 #48
30220 Barca
pi_19733383
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 15:47 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Nieuwe opstelling 4 - 3 - 3:
Van der Sar
Reiziger, Heitinga, De Boer, Van Bronckhorst
Sneijder, Cocu (want Seedorf is niet fit), Davids
Kluivert, Makaay, Van der Vaart

Nee, geen Stam!
pi_19733527
Je moet gewoon niet van tevoren gaan melden wie er wanneer en waarom gaat spelen, laat ze maar concurreren en het uiterste uit zichzelf halen. Hele foute tactiek om ze nu al zekerheid te geven, de beste spitsen moeten spelen...we hebben er zat.
  dinsdag 8 juni 2004 @ 20:02:45 #50
47580 hoM3r
Our trip.
pi_19735483
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 18:29 schreef Barca het volgende:

[..]

Van der Sar

Nee, geen Stam!
Goh, dus wel Frank de Boer en geen Stam, verrassend.
  dinsdag 8 juni 2004 @ 20:25:42 #51
30220 Barca
pi_19736041
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 20:02 schreef hoM3r het volgende:

[..]

Goh, dus wel Frank de Boer en geen Stam, verrassend.
Ik zit vol verrassingen Gezien het spelbeeld niet verrassend.
pi_19758948
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 20:25 schreef Barca het volgende:

[..]

Ik zit vol verrassingen Gezien het spelbeeld niet verrassend.
als jij bondscoach zou worden dan verloor NL nog Andorra
pi_19758979
quote:

[..]

Van der Sar

Nee, geen Stam!
jij hebt hier helemaal geen verstand van ga maar na andere topic
  woensdag 9 juni 2004 @ 17:13:01 #54
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_19759026
quote:

[..]

Van der Sar

Nee, geen Stam!
We zitten in EK hoor, niet in ONZ. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_19835284
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 15:47 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Die fout maken we altijd. Spelen met 4 verdedigers is heel belangrijk, maar niet tegen verdedigende ploegen. Het is al duidelijk dat Duitsland zich zal gaan ingraven en gaat spelen op de counter, dus in dat geval moeten we 3 betrouwbare verdedigers hebben met voldoende snelheid en de rest hebben we nodig om de duitse verdediging te breken.

Mijn opstelling tegen Duitsland:

Makaay

Overmars Kluivert v.d. Meyde

Vd Vaart Sneijder
Davids

Zenden Stam Heitinga

v.d. Sar

Wissels: Bosvelt voor Heitinga, Robben voor Overmars, Van Nistelrooij voor Kluivert (kunnen Makaay en Van Nistelrooij eventueel ook naast elkaar spelen).
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zaterdag 12 juni 2004 @ 15:15:40 #56
30220 Barca
pi_19835407
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 15:08 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Die fout maken we altijd. Spelen met 4 verdedigers is heel belangrijk, maar niet tegen verdedigende ploegen. Het is al duidelijk dat Duitsland zich zal gaan ingraven en gaat spelen op de counter, dus in dat geval moeten we 3 betrouwbare verdedigers hebben met voldoende snelheid en de rest hebben we nodig om de duitse verdediging te breken.

Mijn opstelling tegen Duitsland:

Makaay

Overmars Kluivert v.d. Meyde

Vd Vaart Sneijder
Davids

Zenden Stam Heitinga

v.d. Sar

Wissels: Bosvelt voor Heitinga, Robben voor Overmars, Van Nistelrooij voor Kluivert (kunnen Makaay en Van Nistelrooij eventueel ook naast elkaar spelen).
Internationaal voetbal wordt beslist op het middenveld. Dus liever 3 verdedigers en 4 middenvelders. En bij landen met 1 spits spelen met 2 verdedigers.
  zaterdag 12 juni 2004 @ 15:18:38 #57
87124 S0n1cS_H34T
SuperSonic Surprise
pi_19835472
Ik ben sinds 1999 Makaay fan..

Al jaren wordt deze spits ondergewaardeerd...

Al jaren is Makaay de beste spits van Nederland..

Nu krijgt ie wat meer krediet omdat ie bij Bayern speelt, maar bij Deportivo was het pas echt een genot om naar te kijken.... en nog steeds... NOG STEEDS wordt ie niet opgesteld door Dickhead Advocaat!

NOG STEEDS ZIE IK JONGENS MET EEN V NISTELROOY SHIRT EN LOOP IK ALS ENIGE MET NAAM EN RUGNR VAN DE BESTE SPITS VAN NEDERLAND!!!!

DICK ADVOCAAT! het is jouw schuld! ja jouw, niet uw! stel hem op! het is jouw schuld dat ik Makaay niet kan opstellen in mn VI league lineup omdat JIJ hem niet genoeg speeltijd gaat geven om goals te maken! BAH!
www.nbaforum.nl.tt: Where NBA fans meet. Registreer en doe mee aan onze exclusieve NBA Toto !
NBA Fan : Seattle SuperSonics
MLB Fan : Oakland Athletics
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')